Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 314 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 312
Uživatelů: 2
Celkem: 314

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2011
Příspěvků: 2 | Témat: 1

22.08 2011 21:32


Prosím o pomoc. Audina pokud jede v běžném provozu tak je na 90, jakmile jedu do delšího kopce tak 2 až 3 km začne se hřát až na 110. Poraďte co to může být. Voda se nestrácí není v oleji ani olej ve vodě, jen ve vodě neco takového mazlavého jako na ucpání chladiče.
Jestli někdo ví co to je tak prosím poraďte, dík.
nahoru

sponzor





22.08 2011 21:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 457 | Témat: 16

22.08 2011 22:15


zřejmě přicpaný chladič, zkus udělat průplach. Taky mrkni na sahary jestli sepnou když se to začne hřát, mohlo by být vadné čidlo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.08 2011 22:16


Hřeje se motor i bez klimy? Vyzkoušej to potom dej vědět.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2074 | Témat: 19

22.08 2011 22:38


mě přesně tohle dělala zdechlá sahara - zapni klimu a koukni jestli točí... Mě se tedy přehřívala i při delším stání s klimou v těch vedrech teď...

el. sahara musí sepnout i při studeném motoru hned jak zapneš klimu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.08 2011 6:14


Přesně tak je to bolest všech aut, pokud ti odejde sahara tak se ti začne přehřívat motor při vysokých teplotách a malých rychlostech a klima bude mít slabší výkon.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2011
Příspěvků: 2 | Témat: 1

24.08 2011 16:35


Zatím jsem zkusil tu klimu ale výsledek je stejný. Zítra budu čistit chladič a uvidíme.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.08 2011 16:40


Když jedeš kopec pomalu tak se ti hřeje i když vypneš klimu? Ono je fakt že je to pořád v pohodě teplota na přetlak systém, krize začíná až nad 120C.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.8. 2009
Příspěvků: 94 | Témat: 8

25.08 2011 17:17


Ahoj oooo me uplne bezne kdyz je venku vic nez 25C tak mi rucicka ukazuje 100C kdyz sem v kolon neni problem na 115. kdyz pripichnu diag tak me to ukazuje ze pri stani v paraku 31C a pulhodinovem klokotani na miste 91C a pri zapnute klime sem se dostal na 95C po 5minutach.95 to drzelo dalsi pulhodiny. pak me potesilo, ze kdyz sem vypl klimu tak v tom horku motor zacal padat na teplotu 91C, ukazatel teploty na budikach me ale ukazoval 120C. takze doufam, ze ta teplota v diag je ta spravna

PS: kdyz sem pri 95C diag a 120buduk otevrel vicko od doplnovani chladici kapaliny tak se zadne bublani nedelo. sehnal sem si telpomer do 110C tak to pujdu jeste pro jistotu vyzkousel, ale myslim si ze me ukazuje spatne teplomer nebo neco v tom smyslu. jestli nemas zavadu obdobneho charakteru
nahoru

sponzor





25.08 2011 17:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

25.08 2011 17:55


Budík neřeš je jen informativní důležité je jaká je skutečná teplota motoru pro jednotku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.6. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 2

11.09 2011 9:23


ahoj, tohle jsem ted resil take a po hodinach zkoumani chladici soustavy jsem se dosta az k chladici oleje... pravda ze pristup jak k penezum ale pomohlo to, jak je olejovy filtr ta pod nim je chladic oleje. je to prisroubovane cela ta "kostka" na peti sroubech a tu jsem sundal a a cele to teleso vyndal ven sundal jsem ten pidi chladic a a prutok vody v tom byl uplne zastaveny, take jsem tam mel nejaky "priprave na ucpani chladice" tyhle proravky jsou za trest a musel jsem to vycisit a uz to funguje... opatrne az to budes sundavat je tam takova trubicka z plastu a bude uz za ty roky dost krehka aby nepraskla,jsou na ni dva Okrouzky tak ty doporucuji rovnou nove stoji 90 kč jeden..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.09 2011 10:39


Detail
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2010
Příspěvků: 69 | Témat: 11

26.10 2011 17:09


pavlik.pce:
ahoj, tohle jsem ted resil take a po hodinach zkoumani chladici soustavy jsem se dosta az k chladici oleje... pravda ze pristup jak k penezum ale pomohlo to, jak je olejovy filtr ta pod nim je chladic oleje. je to prisroubovane cela ta "kostka" na peti sroubech a tu jsem sundal a a cele to teleso vyndal ven sundal jsem ten pidi chladic a a prutok vody v tom byl uplne zastaveny, take jsem tam mel nejaky "priprave na ucpani chladice" tyhle proravky jsou za trest a musel jsem to vycisit a uz to funguje... opatrne az to budes sundavat je tam takova trubicka z plastu a bude uz za ty roky dost krehka aby nepraskla,jsou na ni dva Okrouzky tak ty doporucuji rovnou nove stoji 90 kč jeden..


Zdravim, v tom miste u olej. chladiče mi tece voda. Vypada to na tu trubku, ale mám ji zeleznou. Ani neni videt kam presne vede, ale vede pod svodama k olej. filtru. Musim sundat svody, abych sundal celou tu kostku? Prijde mi, ze je spojena i s alternatorem. Je tam hodne spatny pristup a nevim jak se tam dostat, voda jen kapala, ale sahl jsem na tu trubku a ted uz tece takovym zpusobem, ze to co doleju hned vytece. Mam S8 rv 98, ale melo by to byt stejne.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

26.10 2011 17:36


Koukni na ten obrázek ještě jednou a nemáš náhodou na mysli tu trubku u čísla 21 kde tohle číslo je těsnění je gumový Okroužek? Stačí jak je tohle těsnění styřelé a trubka tím pádem je volná a netěsní v přírubě olej.chladiče.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2010
Příspěvků: 69 | Témat: 11

26.10 2011 17:52


Asi jo neni videt kam presne vede, ani se neda nahmatat, ale vede od nekud pod klapkou, pak primo pod svodama a pak asi do olej. chladice. Nevim jak se k ni mam dostat, pomohlo by sundat svody, ale nedostanu se na vsechny srouby abych je sundal.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2010
Příspěvků: 69 | Témat: 11

26.10 2011 18:15


Nez jsem hybal s trubkou tak bylo videt jak to odtud strika.

[/img]
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

26.10 2011 18:21


Jediné co je v etce k těm vodním trubkám co máš na mysli:
nahoru

sponzor





26.10 2011 18:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2010
Příspěvků: 69 | Témat: 11

26.10 2011 18:40


[img]
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Asi tato jestli vede pod svodama
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2010
Příspěvků: 69 | Témat: 11

26.10 2011 18:47


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Nebo tato, ale od vebasta netece!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2009
Příspěvků: 100 | Témat: 8

26.10 2011 22:41


kukni toto -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
ja uz som to chcel urobit tiez ale na mojej su tie svody vyfucku inac a nedostal som sa k tomu srobu pod svodom ,tak musim za kamosom do serv. uz som kupil aj tu trubku a O kruzky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2010
Příspěvků: 69 | Témat: 11

27.10 2011 20:35


Tak jsem ji taky odtah znamemu do serv...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

27.10 2011 20:39


Nj na to už musí bejt pořádná garáž ale dá se to...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2010
Příspěvků: 69 | Témat: 11

28.10 2011 15:43


Musel si sundat svody, aby ses dostal na chladic?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

28.10 2011 16:39


Myslím že stačí sundat předek svody ne...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 2

03.11 2011 10:07


Zdravím,

mal som podobný problém v A6 4,2 - prehrievala sa.
Problém bol zaseknutý termostat - zostal mierne pootvorený a tým pádom neumožnil plný prietok chladiacej kvapaliny do chladiča.

Alebo ešte ma napadá - kedy si menil vodnú pumpu príp. rozvody? Nie je problém pri pohone vodnej pumpy? Kdesi som čítal, že do A6 4,2 sa spočiatku dávali vodné pumpy s plastovými lopatkami a tie sa zvykli časom opotrebavať. Ja som mal už vodnú pumpu s kovovými loaptkami...
nahoru

sponzor





03.11 2011 10:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

03.11 2011 17:43


4.2 V.P. ani s plastovými lopatkami nemají, teda aspoň ne motory staré koncepce.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.12. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 4

03.11 2011 21:21


Prosel jsem to zbezne, ale co viskospojka na vrtuli? Nebo predFL ma obe elektricke?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

03.11 2011 22:36


S viskozitou problém není pokud je to starší provedení. Spíš je chyba v termostatu v tomhle počasí nebo fouklé těsnění. Je třeba sem tam taky zkontrolovat pomocnou saharu čili dvojku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.12. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 4

03.11 2011 22:41


Proc to rikam, u A6 c5 V8 jsem ji mel KO, po vymene vse OK, ted u S8 ji mam opet nacatou...
(Zde teda nejsem stopro jisty, ale predpokladam ze ano, pri plne zahratem motoru se vrtule protaci temer stejne jako pri studenem a teplota se mi hybe mezi 90-100°C)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

03.11 2011 22:55


Taky se mi nezdá u mě že by byl velký rozdíl v otáčkách té viskozity, chtěl bych vidět novou kolik je tam rozdíl.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.12. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 4

03.11 2011 23:00


Nemyslím ani tak otáčky, jako spíš odpor když je motor vypnutý. Přecijen při 100°C by měla být "seplá téměř na tvrdo".

Vím, že jsem tehdy na A6 kupoval z AutoKelly novou za cca 1000,-Kč a ta zase byla "seplá" i za studena Ale zase to chladilo. Takže teď laboruji, aby to fungovalo jak má, koukal jsem že v Elitu mají kolem 3tis. od Helly.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email