Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 1 listopadu 2024
Celkem je zde 1025 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: harinq
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 785
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1022
Uživatelů: 3
Celkem: 1025

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2008
Příspěvků: 35 | Témat: 5

15.12 2008 21:31


Zdravim vsechny,Vlastnim audi tt a vyskytl se mi problem s budiky.Obcas se stane,ze po nastartovani zustanou vsechny rucicky dole a nefunguje ani podsviceni pristr.desky.Nekdy se behem jizdy proberou a vse zacne fungovat jak ma.Problem je,ze se too stava stale casteji.Nevite nekdo co je spatne?
nahoru

sponzor





15.12 2008 21:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.6. 2008
Příspěvků: 22 | Témat: 2

15.12 2008 22:31


Nevim z jakyho roku mas TT, ale ja mam a3 z roku 2000 a jsem rad, ze konecne se nasel nekdo s obdobnou zavadou. Nevim co je pricinou, to mi nikdo nerekl, ale udajne u meho (a mozna i tveho) typu pristrojoveho stitu pravidelne odchazi nejaky plastovy dil, kvuli kteremu se musi cely stit jednou za 2 - 3 roky menit. V autorizovanem servisu DAS* za opravu kolem 20k, ja jsem naposled dal 8,5k v neautorizovanem a uz se dva roky drzi. Jo a menil jsem uz dva stity.
Projevuje se to tak, ze se nerozsviti pristrojovka ci se nehybou rucicky.. naposled se tohle delo v souvislosti s teplotou. Az po provozu pri zahratem motoru po prodluzujici se interval se mi pristrojovka probudila. Ke konci se treba neprobudila vubec.. Takze tak. Asi jsem te nepotesil.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.9. 2008
Příspěvků: 66 | Témat: 5

15.12 2008 23:52


Nebo se dá přístrojový štít levně sehnat na ebay.de případně také v USA. Po mně chtěli v autorizovaném 30 litrů.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

16.12 2008 1:59


je to sofwareova chyba vedia to opravovat kade tade priklad najblizie zatial v polsku, nemecku mam to aj na mojom zatial teplota vody je na od 110 do 90 sa hybe no zatial pouzivam udaj s climatroniku takze nepotrebujem napravu ale je to chyba budikov no a doslova ze tam je nejaky spatny cip ktory sa rad premazuva ci ako to napisat teda ja som nasiel takyto udaj o tejto chybe http://www.youtube.com/watch?v=psq4qNu_J8I a http://www.youtube.com/watch?v=GglXZ8Pjau4 tuto to riesia treba to pozriet do 4 alebo 5 rokov ked ma auto tak to vymienaju v kulancii v audi ak to ma viac tak smola treba to riesit na svoje naklady ale vravim cca okolo 3000-4000 korun pytaju za napravu vela stastie dajte vediet riesenie drzim palce ps len bacha komu to date opravovat mate tam IMO* aby sa nedostalo do spatych ruk
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2008
Příspěvků: 35 | Témat: 5

16.12 2008 17:33


Dekuji vam za vase odpovedi,moc jste me ale nepotesili.Doufal jsem v neco mene nakladneho.Mam to tedy chapat tak,ze jsou cele budiky na vymenu???
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

16.12 2008 19:36


ano vymena kompletneho pristrojoveho panelu alebo oprava povodneho pristrojoveho panelu udajne tam prehravaju sofware v budikoch
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.6. 2008
Příspěvků: 22 | Témat: 2

18.12 2008 15:00


Mno, poprve kdyz to udelalo (do dvou let po tom co bylo auto nove), se menil cely pristrojovy stit. V auto ISR to stalo 30k, ale autosalon "velkoryse" zaplatil polovinu. Tehdy byla 6mes. zaruka.
Podruhe se to delalo v breznu pred rokem, tedy vice nez pred 18mes. Stit se nemenil, jen mikroprocesor v jednom ci ve vice budicich (delali to znami znameho). Je tam nejaky plastovy dil, ktery proste nema dlouhou zivotnost. Tehdy byly ty dily nedostatkove zbozi, takze cena byla vyssi (8.500Kc), dnes by to slo pravdepodobne levneji. Ze by melo jit ciste o SW chybu si nemyslim. To by bylo asi o dost jednodussi.
Auto bylo tehdy ve trech ruznych servisech, kde vzdy meli "dobreho elektrikare", a vsichni se shodli na potrebne vymene stitu. Az ten znamy znameho to vykoumal jinak..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

18.12 2008 18:04


ak rozumie niekto anglicky tak v klipe to pekne obkecaju cele proste tam je spatny procesor ako pises a ja som to pochopil akoze straca pamat nejak ma to nezaujalo natolko aby som si to prekladal ,,zatial,,, ale vravim hovira tam o procesore ze je spatny takze treba vymenit a nahrat don SW robia to pomaly uz vsade v pl, DE atd... len ja osobne by som nedaval ak tak osobne a pri tom vravim je tam IMO* kod takze nemusim ho rozdavat kademkomu
nahoru

sponzor





18.12 2008 18:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2008
Příspěvků: 35 | Témat: 5

18.12 2008 21:24


JJ.Taky bych chtel mit takoveho znameho znameho Neco zkusim vymyslet a DAM* vam vedet,jak jsem poridil.Osobne jsem pro variantu-oprava,tak mi drzte palce
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.12. 2008
Příspěvků: 259 | Témat: 25

24.12 2008 1:04


ahoj mam A3 2001,asi 2 mesice a stejny problem jak ste na tom?uz to nekdo nejak vyresil bez vetsich nakladů??
diky za odpovedi

p.s me kdyz to nejede a vypnu motor a prijdu cca za 10 min tak pak uz naskoci a jedou celej den
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2008
Příspěvků: 35 | Témat: 5

25.12 2008 19:25


Zatim jsem to jeste neresil,nejakym zahadnym zpusobem to ted zase funguje,ale uz vim o manikovi co by tomu mel rozumet.Doufam v to,ze jen prehraje software......
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.12. 2008
Příspěvků: 259 | Témat: 25

25.12 2008 21:12


kawan:
Zatim jsem to jeste neresil,nejakym zahadnym zpusobem to ted zase funguje,ale uz vim o manikovi co by tomu mel rozumet.Doufam v to,ze jen prehraje software......



Aha tak to se mas pak dej prosim vedet,az to budes resit jak si dopadl ja se v tom vubec nevyznam,jak to je s tim softwarem je to drahy?a musis s tim jet do original audi prodejny? dikec za odpovedi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.12. 2008
Příspěvků: 17 | Témat: 0

26.12 2008 22:53


MAL SOM PODOBNU CHYBU NASTRIEKAL SOM TO SPREJOM KONTEX A UZ ROK TO MAM OK.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

27.12 2008 20:21


slavo:
MAL SOM PODOBNU CHYBU NASTRIEKAL SOM TO SPREJOM KONTEX A UZ ROK TO MAM OK.


Ahoj. Jen chci upozornit, že na našem fóru se valká písmena takto nepoužívají. Vypni si proto Caps Lock. Díky za pochopení.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2008
Příspěvků: 35 | Témat: 5

27.12 2008 21:21


Zajimalo by me,co si nastrikal tim sprejem.Byl to tedy spatny kontakt???
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

28.12 2008 0:04


a hlavne na akom aute si to opravoval mazanim??? a otazocka preco sa nemozu pouzivat velke pismena ??
nahoru

sponzor





28.12 2008 0:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

28.12 2008 17:00


GGTT: Už jsme na to upozorňovali nekolikrát. Velká písmena se opravdu v textu hodně těžkou čtou a vypadá to strašně.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.12. 2008
Příspěvků: 259 | Témat: 25

09.01 2009 21:01


Zdarec chlapi,tak co uz to nekdo opravoval?a na kolik to vyslo a jak to opravili?mejte se cus
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2008
Příspěvků: 35 | Témat: 5

11.01 2009 8:59


Ja zatim ne,nevim jestli je to tou zimou,ale ted me to funguje az na vyjimky dobre.Samozrejme to budu resit,ale ted kdyz to jde,tak me to tak netlaci.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.11. 2008
Příspěvků: 3 | Témat: 0

21.01 2009 21:07


Tak pánové mám 2 měsíce starou A3 rv. 2002 pro kterou jsem si jel do Prahy a před tydnem mi to začlo dělat taky, jak je trošku chladněji tak ani nesviti displeje, pak začnou blikat, ručičky si dělaj co chtěj... no prostě hrůza než se zahřeje interiér vozu tak to prostě nefunguje, což trvé většinou tak 15min až 20min...

Tohle opravdu dokáže naštvat, už jsem s tím byl i v servisu a říkali že vyměnit celý ten štít což není vůbec levná záležitost, nevím jak to budu řešit, přece nevyhodím 15 000 kvuli tomu že pánové v audi udělali špatně nějákej malej plastovej dílek, a ještě budu doufat že se mi to do dvou let nerozbije znovu???
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.6. 2008
Příspěvků: 72 | Témat: 16

24.01 2009 21:02


Me dela to same rucicka otackomeru. V lete litala nahoru dolu az prestala fungovat uplne. Nevim co se to stalo,ale pred 14ti dny se mi najednou rozhejbala a asi 20 minut nesla presne a pak najednou slapala perfektne,ale po opetovnem nastartovani zase zustala lezet. Zatim to nersim- pockam az na leto a necham udelat komplet servis,ale myslim ze to bude snad jen kontakt protoze ostatni rucicky slapou perfektne. Teda alespon doufam:-)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 24 | Témat: 3

13.02 2009 9:31


Zdarec lidi, vyřešil někdo problém blikajících budíků? Nebo nemáte někdo kontakt na někoho kdo onen "čip" vymění? Napadlo mne přilepit na čip nějaký odpor, který by čip zahřál a budíky by tak přestaly blikat, ale zdá se mi to jako dost krkolomné řešení a hlavně nevím který čip to způsobuje .
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

13.02 2009 10:06


A co ty budíky jednoduše vyměnit? Když tady čtu ty desetitisícové částky, jímá mě hrůza. Budíky stojí pár peněz (já třeba sehnal S4kové za 1500) a výměna je otázkou 20 minut včetně nastavení immo* a km...

Takže... Budíky na A3 seženete s trochou štestí do dvojky. Vyměnit a jeto.

U TT se budíky shánějí hůř, třeba na ebay teď mají do minulého modelu jen us verze, tedy s mílema. Přepnout na km a přehodit polepy by snad neměl být problém. Nakupovat můžete zde: http://cgi.ebay.de/Audi-TT-Tacho-Kombiinstrument-U [zkrácená url] nebo třeba tady http://cgi.ebay.de/Audi-TT-Tacho-Kombiinstrument-U [zkrácená url]. V případě dalších dotazů doporučuju kontaktovat usera HardCoreMan z druhého klubu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.12. 2008
Příspěvků: 259 | Témat: 25

13.02 2009 15:02


ja uz to mam opraveno a koupit nove budiky nestaci!!problem je v pristrojovce,borec tam kupoval nejaky novy dil a uz to valí,zjistim presne co to bylo za dil a napisu
nahoru

sponzor





13.02 2009 15:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 134 | Témat: 28

16.02 2009 0:16


tak na tuhle odpověd čeká asi nespočítatelně lidí
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.12. 2008
Příspěvků: 259 | Témat: 25

16.02 2009 20:26


chlapi tak zatim to vypada ze se tam menil nejak mikroprocessor,kterej prisel primo z audi,proste vsude sami mikrosracky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

16.02 2009 22:15


priamo z audi??? no idem tahat inofo z fesaka co robi v audi to potom musi vediet kurnik niekto vravel ze treba nahravat novy soft do budika ci toho porcesora len ako a skade soft ale ak davaju ND v audi tak to vravim idem znich dostat nejako skus aj ty nieco blizsie ak zistim nieco dajte vediet drzzzim palce
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 134 | Témat: 28

17.02 2009 0:03


no super, už jsme na 50% )) chlapi držím palce už mi budíky také začínají tancovat )
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

22.04 2009 16:38


tak nejaka zmena? akurat si dnes tak idem ked som si vsimol ze mi rucicka otackomeru skocila na nejakuch 6000.. hned som sa zhrozil, vypol radio a pocuval ale nic (isiel som asi 30km/h na dvojke)
a odvtedy mi rucicka zacina na 4000, teda ked vypnem motor tak ostava na 4000...fungovat funguje ale ukazuje o 4000 viac
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 134 | Témat: 28

23.04 2009 23:54


jo změna u mě, nové budíky 22 tisíc, ale alespon záruka
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email