Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 541 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 537
Uživatelů: 4
Celkem: 541

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

13.12 2008 20:31


SamotZdeny:

Ahoj.V práci používáme občas rychlonabíjení.2x160 Ah,nabíjeno 80A/30min.No problemo. Zdeny


prosim ta HOD* sem ake napatie je na akku pri takomto nabijacom prude.
nahoru

sponzor





13.12 2008 20:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

13.12 2008 20:32


Milos1: A ty jsi se zase ozval. Jen mi řekni? Ty jsi vystudoval nějakou elektro školu?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

13.12 2008 20:36


Petan:
SamotZdeny: Zaměl jsi říct jaké baterky nabíjíš a s jakým nominálním proudem.

Něco o tom vím, protože se s elektronikou zabývám 25 let. On je proud trochu ošemetná, protože existuje řADA* nabíječek s různým průběhem nabíjení. Nechci se tu pouštět do detailní diskus, protože pulsně se dá klidně nabíjet i proudem 100A a není samizřejmě problém. O zdrojích a nabíječkám toho vím bohužel hodně.

Ahoj.Aku Varta 12V/160 AH.80A/30 min.Čemu z toho nerozumíš? Zdeny
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

13.12 2008 20:36


Petane bavime sa o akumulatore a stale si mi neodpovedal na moje dotazy. Vzdelanie do toho neplet.
Svoj nazor si ziskal mozno z nespravnych informacii a snazim sa ti vysvetlit ako to naozaj je.
Mal som nake povinnosti ale toto musime dotiahnut do konca.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

13.12 2008 20:38


Milos1:


prosim ta HOD* sem ake napatie je na akku pri takomto nabijacom prude.

Ahoj.Nevím,musel bych změřit,ale ROZHODNĚ tam nesmí být více než asi 14.4V na akumulátor. Zdeny
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

13.12 2008 20:42


SamotZdeny:

Ahoj.Nevím,musel bych změřit,ale ROZHODNĚ tam nesmí být více než asi 14.4V na akumulátor. Zdeny

Mne je to jasne bude fajn, ked hodis dake foto, bo uz neviem ako presvedcit o jednom vnotornom odpore ktory plati pre nabijanie aj vybijanie.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

13.12 2008 20:46


Milos1:
Petane bavime sa o akumulatore a stale si mi neodpovedal na moje dotazy. Vzdelanie do toho neplet.
Svoj nazor si ziskal mozno z nespravnych informacii a snazim sa ti vysvetlit ako to naozaj je.
Mal som nake povinnosti ale toto musime dotiahnut do konca.


Sorry, ale zkušenosti a znalosti z teorie a praxe jso klíčové. Ale ne druhou stranu píšeš správně, že to chceš vysvětlit. Ohmuv zákon ale znáš a opíráš se o něj. Já vycházím bohužel z teorie a praxe, takže nevím co vlastně opravdu chceš slyšet. Názor je jedna věc a teorie je druhá. Bohužel musím konstatovat, že jsi nevyvrátil nic. Pouze si stojíš zasvým názorem, takže bude velice obtížné Tě přesvědčit.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

13.12 2008 20:50


Takze znova. Startujes auto. Bateria dava kolko? Dajme tomu 10V-11V Auto naskoci, to znamena ze toto napatie staci pre chod veskerej elektroniky. Zatial so mnou suhlasis?
nahoru

sponzor





13.12 2008 20:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

13.12 2008 20:50


Pjekná bitka,pjekná...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

13.12 2008 20:53


A mame dake parametre znalci nem. jazyka prekladajte:

Optima YellowTop D31T
- 12V (wer hätte DAS* gedacht )
- 0.0025 Ohm Innenwiederstand
- 75Ah
- 155 min Reservekapazität
- 900 A Kaltstartstrom bei -0°F
- 1125 A Kaltstartstrom bei 0°F
- 27kg Gewicht

takze moj ohad vn. odporu koresponduje.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

13.12 2008 20:54


Milos1:
Takze znova. Startujes auto. Bateria dava kolko? Dajme tomu 10V-11V Auto naskoci, to znamena ze toto napatie staci pre chod veskerej elektroniky. Zatial so mnou suhlasis?

Ahoj.Elektronika+elektrika(čerpadlo benzínu,zapalování,i vstřikování fungují dokonce i při 9.2V.Ověrěno měřením na jednom neposlušném autě s K.O. Aku. Zdeny
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

13.12 2008 20:55


Milos1:
Takze znova. Startujes auto. Bateria dava kolko? Dajme tomu 10V-11V Auto naskoci, to znamena ze toto napatie staci pre chod veskerej elektroniky. Zatial so mnou suhlasis?


Já myslím že jsem to v jednom příspěvku naspal docela přesně. Akumulátor je dimenzovaný především pro startér a ostatní parametry nebudu citovat z manuálů dodavatelů akumulátoru.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

13.12 2008 20:56


Milos1:
A mame dake parametre znalci nem. jazyka prekladajte:

Optima YellowTop D31T
- 12V (wer hätte DAS* gedacht )
- 0.0025 Ohm Innenwiederstand
- 75Ah
- 155 min Reservekapazität
- 900 A Kaltstartstrom bei -0°F
- 1125 A Kaltstartstrom bei 0°F
- 27kg Gewicht

takze moj ohad vn. odporu koresponduje.

Ahoj.Ale to je GELOVÉ aku. Zdeny
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

13.12 2008 20:56


Petane vyhybas sa priamej odpovedi na priamu otazku.
Suhlasis s predchadzajucim?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

13.12 2008 20:58


SamotZdeny:

Ahoj.Ale to je GELOVÉ aku. Zdeny

je to rychlo google ale nie sme daleko s hodnotami od zbytku akku v audi.
nahoru

Anonymní





13.12 2008 20:58


Já už to vím, v těch drátech běhaj trpaslíci, a podle toho jak běhaj rychle tak vzniká teplo, což nasere trpaslíky v baterce a ty jí natlučou. Když se ovšem trpaslíci v drátech flákaj, tak těm v tý baterce je zima a baterku vytlučou. Ovšem nad těmahle ještě stojí hlavní trpaslík a ten má pod palcem motor a ten je ten nejdůležitější. Bydlí v takový hliníkový krabičce kam všechny ty dráty vedou, a všem říká co má kdo dělat. V motoru neběhaj písty, ale ropáci. Tím se taky vysvětlí ta spotřeba oleje. Teď jdu ještě zjistit, která svině žere ten benzín
nahoru

sponzor





13.12 2008 20:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

13.12 2008 21:05


Nevyhýbám se odpovědím, ale mám rád konstruktivní diskusi a ne destruktivní. Jinak řečeno, zatím jsi mě ty sám neodpověděl a nereagoval na mé příspěvky a chceš po mě stále odpovědi na své otázky. Myslím, že jsem v některých popsal některé principy a fakta.

Takto to vypadá, že ani nechceš nic slyšet a nutíš ostatní pouze do svých názorů.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

13.12 2008 21:08


oota:
Já už to vím, v těch drátech běhaj trpaslíci, a podle toho jak běhaj rychle tak vzniká teplo, což nasere trpaslíky v baterce a ty jí natlučou. Když se ovšem trpaslíci v drátech flákaj, tak těm v tý baterce je zima a baterku vytlučou. Ovšem nad těmahle ještě stojí hlavní trpaslík a ten má pod palcem motor a ten je ten nejdůležitější. Bydlí v takový hliníkový krabičce kam všechny ty dráty vedou, a všem říká co má kdo dělat. V motoru neběhaj písty, ale ropáci. Tím se taky vysvětlí ta spotřeba oleje. Teď jdu ještě zjistit, která svině žere ten benzín

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

13.12 2008 21:10


Ja som polozil presnu jednoznacnu otazku, veducu k vyvrateniu teorie o zhasinacom motore. Preco nechces na nu odpovedat? Mas s nou daky problem? Alebo ti doslo ze si sa v tej teorii zmylil?
Tak konstruktivne sa pytam:
Startujes auto. Bateria dava kolko? Dajme tomu 10V-11V Auto naskoci, to znamena ze toto napatie staci pre chod veskerej elektroniky. Zatial so mnou suhlasis?
A cakam na konstruktivnu otazku od teba. Samo az po odpovedi.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

13.12 2008 21:50


Kedze Petan odmietol diskusiu, uzavriem to konstatovanim:
kratke trasy 4-5km nie su pre akumulator pri jeho dobrej kondicii a dobrom stave elektroinstalacie likvidacne. V pohode sa nabije, hoci je pravda,ze v zime pri svetlach, vyhrievaniach skiel,... nemusi dosiahnut maximum svojej kapacity. Urcite ale pri dennom jazdeni naboj ktory spotreboval nocny odber a ranny start sa touto cestou dobije spat. Horsi stav akku sposobi nielen horsie startovanie, ale aj slabsiu (pomalsiu) schopnost dobitia a to vdaka zvysenemu vnut. odporu. O prechodovych odporoch na kontaktoch a v elektroinstalacii nehovoriac.
Ostatne je uvedene vyssie.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

13.12 2008 21:56


Milos1:
Kedze Petan odmietol diskusiu, uzavriem to konstatovanim:
kratke trasy 4-5km nie su pre akumulator pri jeho dobrej kondicii a dobrom stave elektroinstalacie likvidacne. V pohode sa nabije, hoci je pravda,ze v zime pri svetlach, vyhrievaniach skiel,... nemusi dosiahnut maximum svojej kapacity. Urcite ale pri dennom jazdeni naboj ktory spotreboval nocny odber a ranny start sa touto cestou dobije spat. Horsi stav akku sposobi nielen horsie startovanie, ale aj slabsiu (pomalsiu) schopnost dobitia a to vdaka zvysenemu vnut. odporu. O prechodovych odporoch na kontaktoch a v elektroinstalacii nehovoriac.
Ostatne je uvedene vyssie.

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

13.12 2008 21:56


Nevyhybám se odpovědím. Argumentů a příspěvků jsem tu napsal mnoho, ale Ty jsi na ně neragoval, jen jsi zase konstatoval jen a jen to svoje.

Takže o čem chceš vlastně diskutovat. Zase píšeš jen a jen o svém názoru a pohledu na věc.

PS: Neříkám, že nemáš pravdu, ale tvoje prezentace názorů je poněkuď zvláštní
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

13.12 2008 22:00


Petane kde prosim ta vo svojich prispevkoch odpovedas na moj dotaz, co sa stane po nastartovani auta? Tvoja teoria je ze akumulator spotrebuje vsetku elektriku a motor zhasne.
Prosim ta ked auto nastartuje povodne startovacie napatie z 10-11 asi po odbremeneni startera stupne nemyslis? A stupne opat, ked zacne alternator dobijat. Kedy by mal motor zdochnut?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

14.12 2008 15:38


Milos1:
Petane kde prosim ta vo svojich prispevkoch odpovedas na moj dotaz, co sa stane po nastartovani auta? Tvoja teoria je ze akumulator spotrebuje vsetku elektriku a motor zhasne.
Prosim ta ked auto nastartuje povodne startovacie napatie z 10-11 asi po odbremeneni startera stupne nemyslis? A stupne opat, ked zacne alternator dobijat. Kedy by mal motor zdochnut?


Je vidět, tak se neshodneme nebo necheš pochopit argumenty, které vycházejí ze základních principů teorie.

Vůbec jsem neřekl, že moje teorie je, že starter spotřebuje všechnu energii a motor zhasne. Nevsouvej mi laskavě do úst něco, co jsem neřekl. Stav akumulátoru je velice důležitý a záleží na jeho stavu a nabití. Každý výrobce udává jaký proud je schopen akumulátor dodávat do palubní sítě. Primárně se dimenzuje akumulátor pro daný typ startéru a za tím si stojím. To v jakém stavu je akumulátor je klíčový faktor toho co píšeš o napětí. Házet sem o napětí 10-11 Voltu není správné. Napětí akumulátoru je přímo uměrné k zátěžovému proudu při spouštění motoru. A to jsou právě ty zátěžové charakteristiky, které daný výrobce udává.
Snažil jsem se vysvětlit, že je mnoho faktorů, které je potřeba mít na zřeteli, ale jaksi asi každý mluvíme o něčem jiném.
nahoru

sponzor





14.12 2008 15:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

14.12 2008 16:32


petane tak sa ospravedlnujem, teoria
Citace:
no to je prostě hloupost, auto by okamžitě chcíplo, protože by to neutáhlo ani zapalování, ani počítač, nic.

patrila inemu uzivatelovi a nie tebe. Pomylil som si uzivatelov. Este raz, ospravedlnujem sa.
Co sa tyka nabijacieho prudu z alternatora pri cistocne vybitom akku mame rozdielne nazory. A za tvrdenim, ze naboj minuty bateriou za noc + start sa dobije za ovela skorsu dobu a v pohode na 4-5km ceste do prace. Ak chces, over si to meranim.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

14.12 2008 23:18


Možem ešte ja? Pre ktorú baterku by ste sa rozhodli:
1. 72Ah 320A
2. 63Ah 650A

Jedna má vyššiu kapacitu a druhá ma vyšší štartovací prúd. Ktorá je lepšia a prečo.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

15.12 2008 8:12


flashmajster: Jak jsem tu již psal. Rozhodl bych se podle typu startéru, který mám ve voze.

Proč je tam ten skok ve starovacích proudech. To asi jde o typové řady aku od jednoho výrobce?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

15.12 2008 9:04


flashmajster
mno aka kapacita je predpisana pre tvoj motor?
Ak 63 a menej, volba je jednoznacne na 63ah, pretoze vyssi startovaci prud hovori o nizsom vn. odpore a budes lepsie startovat. Akumulator sa nasledne skor dobije.
Samozrejme v merku je aj vyrobca ktory dlhsie vydrzi. V tom ti ale neporadim. Za znacky sa totis vela x schovava cokolvek.
Jednoznacne s vyssim startovacim prudom.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

15.12 2008 17:37


No ide mi o to že či radšej zobrať baterku ktorá má malú kapacitu a väčší štartovací prúd, alebo baterku ktorá má väčšiu kapacitu a nižší prúd.

Povedzme že pre moje auto je predpísaná baterka 63Ah 450A.
Môžem použiť napr. baterku 50Ah 650A?
Podľa mna bude lepšia pretože je schopná poskytnúť väčší štartovací prúd ako tá 63Ah.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

15.12 2008 17:48


flashmajster: No počkej, to je trochu zase jinak.

Právě jsem se díval do katalogu Banner a pro tvůj model máš mít baterku buď:
Running Bull 570 01 70Ah 760A
nebo
Uni Bull 50 500 80Ah 700A
nebo
Power Bull P74 12 74Ah 700A
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email