Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 342 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 339
Uživatelů: 3
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.11. 2010
Příspěvků: 240 | Témat: 14

19.12 2013 20:32


Nevíte někdo jaký odběr proudu mají ty 3 žhavičky? Právě nad tím příhřevem taky přemýšlím, ale jestli se to kvůli dobíjení na kratší vzdálenosti(do 20km) vyplatí? Díky
sponzor





19.12 2013 20:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

20.12 2013 7:09


xjuras:
Nevíte někdo jaký odběr proudu mají ty 3 žhavičky? Právě nad tím příhřevem taky přemýšlím, ale jestli se to kvůli dobíjení na kratší vzdálenosti(do 20km) vyplatí? Díky



Uplne studene maji odber kolem 20-25A/ks. Postupně jak se zahřívají tak odběr klesá asi na polovinu...Mel jsem je na pojistce 60A a nedala to. Musel jsem dat 80A.

Taky už mám dodelano a funguje vyborne. Po startu se ceka 1min aby se baterka ozivila, pak ohrev bezi do teploty 70stC. V okamziku sepnuti je to slusna sleha, svetla pohasnoou, napeti baterky sleti na 12V. Altik mam 120A. Tento stav trva asi minutu.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

20.12 2013 7:14


pedro m:
kluci, budu si prihrev motoru delat sam+kamarad (elektrika),
potrebujeme ale 12V, ktere se sepnou az s nastartovani motoru, rozhodne ne driv a to za zadne situace...
mate ideu kde je mam vzit?
kde se po nastartovani motoru objevi 12v ktere tam bez behu motoru nejsou?
vim ze mam alfu ale bude to podobne, potrebuju jen nakopnout/ideu/prozreni
jde o to ze az po tomto privedeni napeti se sepnou relatka a zacne sosani asi 45A z altiku, proto nesmi k sepnuti dojit bez altiku, to by bylo zle...

poradite prosim?



Kabel od alt co vede na kontrolku dobijeni. To je to co hledas. Na tento kabel zapojis rele a druhy konec na zem. Az alt dobiji, sepne se rele (kontrolka dobijeni shasnuta). Doporucuju dodelat casovaci obvod (aby se rele seplo s nejakym zpozdenim,ja to mam na 1min.) Jde tam jeste pripojit jeden kabel od zhavicek motoru, kvuli signalu dozhaveni. Tzn aby se casovac spustil:az motor bezi,a je dokonceno dozhaveni.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

20.12 2013 7:17


jak na climatronicu dostanu udaj o teplote motoru? jde tam pripadne dostat udaj teploty v interieru?
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

20.12 2013 7:21


nejde jen o vyzareny el.vykon zhavickama. sam mega odber zatizi alternator, potazmo motor vice nez 0,8kw. Alternator ma nejakou ucinnost, a take pohon remenem ma nejake ztraty...nerikam ze je to nejaka hitparada, ale rozhodne to pomuze.
AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

22.12 2013 20:08


toona85:
jak na climatronicu dostanu udaj o teplote motoru? jde tam pripadne dostat udaj teploty v interieru?

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

23.12 2013 8:54


Meister:

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


uzitecneee diky
AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

23.12 2013 21:27


toona85: Za málo, po svátkoch asi budu potřebovat zase něco poštelovat..

Něco z těch kanálů si ještě pamatuju, když jsem měl Climatronic* v C4. Nejčastěj tam stejně cvakám 17 a 27.
sponzor





23.12 2013 21:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.12. 2013
Příspěvků: 26 | Témat: 9

24.12 2013 20:41


Jak sa dozviem ze tie ,,zhavice''su ko?ma to niake rele?
AK batole
AK batole


Registrace: 4.6. 2021
Příspěvků: 104 | Témat: 6

14.11 2021 12:23


Na autě to nemám a rozehřívá se sakra dlouho.
Ale co jsem koukal, tak příruba je taková divná. Vypadá to jako polotovar, kde se jen neudělali díry na žhavičky.
Na jakém principu ty žhavicí svíčky těsní? Přes nějakou dosedací plochu?
Přemýšlím, že bych to tam navrtal a udělal závit. Těsnění by se holt vyřešilo přes teflonovou šňůru.
Co vy na to?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

15.11 2021 6:36


Žhavičky těsní šikmým sedlem. Měl jsem to kdysi dodělané na mém AFN, příruba z A3/Octavia a popravdě žádný zázrak to nebyl. Vznikal zase nový problém s tím, že podélné AFN mají plochý řemen na alternátor jen 5 drážkový (narozdíl od příčných 1,9TDI) a při zapnutí příhřevu chtěl řemen prokluzovat, díky zvýšenému el.odběru. Ani nová napínací kladka to moc nevyřešila.


Co můžeš udělat je, dát novou vodní pumpu a termostat, případně radiátor topení, pokud ho máš málo průchozí. Smiř se s tím, že ten motor je tak účinný, že produkuje opravdu málo odpadního tepla a ohřívání bude trvat dlouho. Za jízdy už to umí topit dobře.

Nebo namontovat webasto.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email