Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 188 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 187
Uživatelů: 1
Celkem: 188

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

31.12 2008 23:02


Octava: Je. Já mám dlouhodobou dle BC 8.2-8.0l, když se mi auto neohřeje a jedu jen kousek je samozřejmě o dost vyšší.
nahoru

sponzor





31.12 2008 23:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.5. 2008
Příspěvků: 173 | Témat: 23

31.12 2008 23:11


ok,treba tedko jsem jel do Usti pred vanocema nakupovat trasa 60km,jel jsem porad okolo 100-120 a spotreba 7,9 ale mam spatnej ten termostat,takze teplota porad nekde 70-80 stupnu,takze kdyby to bylo tak jak ma byt na 90 tak mozna jeste min
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

31.12 2008 23:44


Mě teď taky trochu stoupla průměrná dlouhodobá, ale taky by to auto už potřebovalo na VAG a k nějakýmu šikovnýmu člověku, aby ho trohu proklepl, nějak už to není ono. Po novým roce k někomu, asi místnímu zamířím.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2008
Příspěvků: 99 | Témat: 6

01.01 2009 10:59


termostat sem mel taky v .... tak sem ho nechal vymenit ... udajne stoji rady nekolik stovek .... ale rozvodydolu a vymenit to a tohle .... a platil sem 15tis,a spotreba je porad podle pc 9,3 ... a to sem i rad ... bo ja motor poradne ani nezahreju a uz sem na miste ... hold neni to benzin ktery je zahraty skoro hned
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

04.01 2009 20:49


SamotZdeny:


Ahoj.A teď tu o Karkulce... Zdeny


Išla raz lesom Karkulka a našla v kríčku jednu vydratú vačku,pričuchla k nej a vraví vidíš,vidiš ak by ťa nemazali olejomz vysmážaných reňov tak si sa ešte mohla krúťiť............

Dobrou Zdeny.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

08.01 2009 19:46


MUFTY:


Išla raz lesom Karkulka a našla v kríčku jednu vydratú vačku,pričuchla k nej a vraví vidíš,vidiš ak by ťa nemazali olejomz vysmážaných reňov tak si sa ešte mohla krúťiť............

Dobrou Zdeny.


Bombáááááá!!!To je přesně ta pohádka.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

18.01 2009 21:50


Satas:
Je to tak,měl sem tu mraky aut ale jen na jedný 110kw V6 TDI* byl mrtvej vstřik,jinak vše ten zbytek jen na 132jkách.A i co do fámných keců jak jsou 132kw motory už lepší a bla bla bla.Dnes s klidem řikam zlatý 110 protože co 132 ke mě přijede to šrot ale doslova,bylo u mě x 110 s najetýma 300-400 tisícema a vačky cajk,prostě o 50% lepší stav než kdejaká 132 se 150 tisícema a opakuji je to přístupem člověka ne motorama že jsou špatný nepovedený a tyhle kecy.
ahoj takze rikas je lepsi koukat se radeji po A6 110kw p nez 132kw q diky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

18.01 2009 21:55


sss601:
ahoj takze rikas je lepsi koukat se radeji po A6 110kw p nez 132kw q diky

sorry ale ak dizel tak radsej 132 kW. Ale aj tak radsej benzin 2,4 alebo 2,8
Nie ze by bola 110 kW zla ale mam dojem ze je viac zlych kuskov ako dobrych. Cest vynimkam
nahoru

sponzor





18.01 2009 21:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





18.01 2009 22:05


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

18.01 2009 22:06


Avatar:
čest tem motorum 110KW ktere maji najeto kolem 1 000 000 KM a jsou pretoceny na 100tis KM a pak znovu prodany..... jako nove .....

lidi jsou holt vycurany a motor kterej ma 1milion proste bude mit chyby to ze si dalsi majitel mysli ze ma opravdu 100tis nikdy nepretoceno to je proste jeho vec. ALe je to tak pretoceno je dnes vechno..... 95% aut v bazarech je stocenejch

plny suhlas
AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

18.01 2009 22:09


Avatar:
čest tem motorum 110KW ktere maji najeto kolem 1 000 000 KM a jsou pretoceny na 100tis KM a pak znovu prodany..... jako nove .....

lidi jsou holt vycurany a motor kterej ma 1milion proste bude mit chyby to ze si dalsi majitel mysli ze ma opravdu 100tis nikdy nepretoceno to je proste jeho vec. ALe je to tak pretoceno je dnes vechno..... 95% aut v bazarech je stocenejch


Tak dokud jim to prochazi, nesmime se jim divit..
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

19.01 2009 7:23


mikejn:


Tak dokud jim to prochazi, nesmime se jim divit..


no jenže si myslim že je pěkně složitý dokazování kdo to stočil a bazarník ti bude tvrdit že to takhle koupil to je pak těžký
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

19.01 2009 7:31


SCORPION:

sorry ale ak dizel tak radsej 132 kW. Ale aj tak radsej benzin 2,4 alebo 2,8
Nie ze by bola 110 kW zla ale mam dojem ze je viac zlych kuskov ako dobrych. Cest vynimkam

já benzína mít nemůžu ročně najedu 50-60tis. tak potřebuju naftu proto se ptám
Anonymní





19.01 2009 19:02


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

19.01 2009 21:22


sss601:
ahoj takze rikas je lepsi koukat se radeji po A6 110kw p nez 132kw q diky
To vůbec,musíš koukat v jakym je to stavu a je jedno zda 110 NEBO 132 je to o servisu ničom jinym.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

19.01 2009 21:29


Avatar:


co 1.9 TDI*? ten si myslim ze by se ti vyplatil ekonomicky vice.

Ahoj.Určitě je spolehlivější,jenže do švestky slabá.Ale kdyby jí třeba "Reesha" domluvil... Zdeny
sponzor





19.01 2009 21:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

19.01 2009 22:16


Avatar:


co 1.9 TDI*? ten si myslim ze by se ti vyplatil ekonomicky vice.
to urcite ted mam passata kombi rv.99 81kw a spotreba super a jizdni vlastnosti taky super ale potrebuju pohon 4x4 a rozhoduji se jestli koupit passata kombi rv.04 96kw 4motion* nebo A6 kombi quattro* znamej ma A6 kombi rv.02 132kw quattro* a je zni nadsenej a taky mel passata /jenze jezdi jak prase ale dava tomu servis / a rikal to je nekde jinde a hlavne pohon 4x4 dela sve me by treba vyhovovalo kdybych objevil A6 1,9tdi 96kw quattro* nejsem zadnej zavodnik jezdim na Tempomat* 90 a po dalnici Tempomat* 130, podle etky by mela byt ale jeste jsem ji nevidel no uvidim co nakonec koupim:-)
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

20.01 2009 9:47


sss601:
to urcite ted mam passata kombi rv.99 81kw a spotreba super a jizdni vlastnosti taky super ale potrebuju pohon 4x4 a rozhoduji se jestli koupit passata kombi rv.04 96kw 4motion* nebo A6 kombi quattro* znamej ma A6 kombi rv.02 132kw quattro* a je zni nadsenej a taky mel passata /jenze jezdi jak prase ale dava tomu servis / a rikal to je nekde jinde a hlavne pohon 4x4 dela sve me by treba vyhovovalo kdybych objevil A6 1,9tdi 96kw quattro* nejsem zadnej zavodnik jezdim na Tempomat* 90 a po dalnici Tempomat* 130, podle etky by mela byt ale jeste jsem ji nevidel no uvidim co nakonec koupim:-)

rok 2002 jasne ze audi a6 1,9 alebo 2,5 132kW
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

20.01 2009 10:16


SCORPION:

rok 2002 jasne ze audi a6 1,9 alebo 2,5 132kW
hele a delala se ta a6 1,9tdi v q?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.11. 2007
Příspěvků: 8 | Témat: 3

06.05 2009 23:18


Njn, tak sis měl koupit 1.9Tdi.
Hele já neim, já mám 132kW (154kW - BitPower), automat, čtyřkolu a jezdím 9,0 l. Ale pokud na tom stojím, tak jako těch 14 taky nejní problém. Holt asi to bude chtít koupit ten čtyřvál, pokud to řešíš, no...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2008
Příspěvků: 99 | Témat: 6

07.05 2009 6:48


zdravim, ted jsem 2x po sobe otocil slovensko a prumerna spotreba se zastavila podle pocitace na 7,3 litru, ale samotnemu se mi tomu nechce verit, nebot jsem co chvili nabenzine na naftu
maximalne sem najezdil na plnou asi 750 km coz vychazi na nejakych 10L/100km
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

07.05 2009 21:07


každý by chcel 100 válec 1000 koní a aby to žralo ako 1,9 a malo jeden remeň a jednu kladku a aby to vydržalo mega kilometrov a bla bla bla.............

štvor valec patrí do traktora
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

08.05 2009 14:29


presne tak:)
AK batole
AK batole


Registrace: 22.5. 2008
Příspěvků: 173 | Témat: 23

10.05 2009 20:39


dneska cesta cca.80km tam spotreba 6,3l v cilovem miste a zpatky jsem to uz docela valil a i s klimou a bylo to 7,2
sponzor





10.05 2009 20:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.05 2009 20:45


Octava:
dneska cesta cca.80km tam spotreba 6,3l v cilovem miste a zpatky jsem to uz docela valil a i s klimou a bylo to 7,2
s tou spotrebou si toho asi moc nenavalal ak mas 2,5 TDI* tak to by bolo kvapku viac
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.05 2009 20:46


MUFTY:
každý by chcel 100 válec 1000 koní a aby to žralo ako 1,9 a malo jeden remeň a jednu kladku a aby to vydržalo mega kilometrov a bla bla bla.............

štvor valec patrí do traktora

a petivalec kam ?
AK batole
AK batole


Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 143 | Témat: 18

11.05 2009 13:10


zdarec, moje chrochtadlo si dle palubniho pc bere 9,1L, ve skutecnosti o malinko mene, jezdim hodne prahu, kratke jizdy, sem tam o vikendu dalnice
AK batole
AK batole


Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 143 | Témat: 18

11.05 2009 13:13


zdar, na kolik te prisel bitpower
je ta zmena znacna?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.12. 2007
Příspěvků: 85 | Témat: 4

11.05 2009 20:01


chlapi proč tu řešíte jestli jezdíš za 8 nebo 15 vždyť víte co kupujete pak je to už jen o motorizaci a postavičce která tomu šlape na pedál )
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.12. 2007
Příspěvků: 71 | Témat: 3

11.05 2009 21:30


ttoorroo:
Njn, tak sis měl koupit 1.9Tdi.
Hele já neim, já mám 132kW (154kW - BitPower), automat, čtyřkolu a jezdím 9,0 l. Ale pokud na tom stojím, tak jako těch 14 taky nejní problém. Holt asi to bude chtít koupit ten čtyřvál, pokud to řešíš, no...
Upravovali ti nějak sw řj převodovky?
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email