Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 209 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 205
Uživatelů: 4
Celkem: 209

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 1

10.12 2008 22:18


dobrej,
mam velkej problem se spotřebou,ma ji po městě asi 15l,nevite co s tim,2.5 TDI* 132KW????
prosim pomozte
nahoru

sponzor





10.12 2008 22:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1351 | Témat: 55

10.12 2008 22:25


tom1219:
dobrej,
mam velkej problem se spotřebou,ma ji po městě asi 15l,nevite co s tim,2.5 TDI* 132KW????
prosim pomozte

musis jezdit normalne...ja mam 7,7-8,0
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 1

10.12 2008 22:26


dik,moc tomu tu nerozumim,ale ucim se rychle,
a nemas nejakou radu???
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 1

10.12 2008 22:27


kdyz jezdim normalne tak se pod 10 medostanu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

10.12 2008 22:29


Spotřeba 15 mi přijde jako nesmysl = nějakej problém. Ani když prasím jak hovado, nedostanu se nikdy přes 10 litrů.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 1

10.12 2008 22:31


no je to nejakej problem, a snazim se zjiskat nejakou radu
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

10.12 2008 22:33


diagnostika ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

10.12 2008 22:33


No od monitoru ti to nikdo neřekne. Zajeď k někomu, kdo má VAG a nech si vyjet závady.
nahoru

sponzor





10.12 2008 22:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 1

10.12 2008 22:35


diagnostika mi napsala 00542 - snimac pro zdvih jehly (G80)
coz jsem se tu uz docet ze to neni tak zasadni,jsem z toho docela zoufalej
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 1

10.12 2008 22:36


nemuze to byt vstrikama???(tlakama)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

11.12 2008 5:15


Hmmm ja se pod 10l taky nedostanu
A to mam vsechno v poradku
Tady jak vsichni uvadej ze jezdej za 8l se mi zda docela nemsmysl ale mozna to bude tim cipem na 161kW
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 11

11.12 2008 6:49


nevidím v tom žádnej problém. Já s ní jezdím po městě i za víc.... Každej tu dělá chytrýho, že to musí být chyba v autě, ale nikdo se tě neoptal, po jakém městě to jezdíš. Ono je totiž rozdíl jezdit třebě po Brně a nebo po malém městě. Já to mám všude tak do 2km, denně rozvážím 2 děti po kroužkách... Takže za den najedu třeba jen 6km, ale třeba 15 startů. A můžu jezdit se sakra lehkou nohou, ale pod 15 se nedostanu. Takže pokud i ty jezdíš opavdu jen cukačky, tak ta spotřeba je opravdu normální. Ä kdyby někdo chtěl naznačit, že je i mé auto porouchané, tak s Fábií 1,2 HTP toto jezdím za 11 litrů....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 11

11.12 2008 6:51


tom1219:
diagnostika mi napsala 00542 - snimac pro zdvih jehly (G80)
coz jsem se tu uz docet ze to neni tak zasadni,jsem z toho docela zoufalej

Pokud vím, tak tato závada nemá nic společného se spotřebou.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 1

11.12 2008 7:05


ta spotreba je kdyz jedu do prace a to jezdim 12km,
kdyz jedu pres tricet tak se pod deset nedostanu,zajedu do servisu,pro radu,
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

11.12 2008 8:02


No já když jezdím jak blázen tak se zase nedostanu přes 9 jinak těch 8,2-8,4 stálý a to jezdím město,mám 2,5TDI 110kw quattro* 6-manual.. a když jsem tam neměl K&N filtr tak jsem jezdil i za 7,8L ,jinak předtím jsem měl taky ten samý problém spotřeba kolem 11-12L a to jsem to šetřil u mě pomohla výměna váhy vzduchu:-)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 1

11.12 2008 10:13


ze by na to mohl mit vliv filtr??
nahoru

sponzor





11.12 2008 10:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

11.12 2008 12:49


nejelpsi je povolat mechose co tomu i rozumi ... mmnt jdu zvolat zaklinadlo...


RIDICI VSTRIK ... VSUDE SAMEJ RIDIC VSTRIK .... RIDICI VSTRIK ... RIDICI VSTRIK .... VIDIM V DALI RIDICI VSTRIK ...

a ted chvilku pockat ... tamtamy bijou rychle ))
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.12 2008 12:55


Pokud je spatny ridici vstrik, zacne auto zrat jako protrzene, protoze RJ neni schopna korigovat prevstrik, nema zpetnou vazbu o tom, kolik tam jde paliva. Auto pak i nekdy hure startuje, je hlucne i za tepla..

Vymen ho a bude to ok...poznas ho tak, ze jako od jedineho vede kabel ze svazku. Je to treti v rade, myslim na ze na spolujzdcovo strane....
Naposledy upravil Lumpiq dne 11.12 2008 13:21, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.12 2008 12:59


Škrtič:

Pokud vím, tak tato závada nemá nic společného se spotřebou.


Tak to vis pekny prd Petre, protoze zrovna todle ma na spotrebu velky vliv. Vyzkousene v praxi na nekolika autech. Spotreba pak klesala o litry, nemluve o hlucnosti a uchrochtanosti...
Naposledy upravil Lumpiq dne 11.12 2008 13:02, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 1

11.12 2008 13:01


to je dobrej tip,to uz stoji za skousku,vecer DAM* vedet,kdyz ho sezenu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.12 2008 13:18


No levna vec to neni, zkus Vlastu, ten by ho mohl sehnat novej za dobre. Jeste predtim nez ho koupis, zkontroluj kabel, co k nemu vede, jestli v tom konektoru/spojce je ok. Tj, jestli se nerozpojil, ci ci neni kontakt zoxidovanej...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

11.12 2008 14:25


2,5 V6 je ropak s cerpadlem. No a to cerpadlo samo o sobe netusi kdy je pocatek vstriku do valcu jelikoz vstriky oteviraji tlakem (mechanicky) nikoliv elektronicky nejakym impulzem. tenhle vstrik ma v sobe "civku", ktera snima kdy se jehla pohnula a zacalo se vstrikovat palivo. No a cerpadlo to na zaklade tohoto impulzu doreguluje.

Pokud je v prdeli, tak huli a nejede. Nektera auta nejdou nastartovat a tak ruzne.
Na V6 je tenhle vstrik posledni na prave strane ve smeru jizdy - zpod vika ventilu vychazi tenky cerny kablik ukonceny tusim hnedym dvoupinovym konektorem.
Ja mam starsi petivalec, tam jsou priznaky jine a vzhled taky. Tohle si vyvolavam z pameti jak jsem kdysi do V6ky civel. Kazdopadne u petivalce se zavada snimace G80 objevi i v pripade, ze je v haji cerpadlo (detail si nepamatuju) a to je potom smutek.

Vaha vzduchu se pozana na VAGu take.

Lumpiq byl rychlejsi.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.12. 2007
Příspěvků: 71 | Témat: 3

11.12 2008 14:46


Já s vad.řídícím vstřikem jezdil víc jak rok,motr byl hlučnější,chytal v pohodě na drc,spotřeba šla nahoru o cca 0,7/100km.Nepřišlo mi že by to víc hulilo,nebo bylo línější.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.12 2008 15:59


fandy:
Já s vad.řídícím vstřikem jezdil víc jak rok,motr byl hlučnější,chytal v pohodě na drc,spotřeba šla nahoru o cca 0,7/100km.Nepřišlo mi že by to víc hulilo,nebo bylo línější.


Na vykonu ani kourivosti jem taky nic nezpozoroval.
nahoru

sponzor





11.12 2008 15:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

11.12 2008 16:29


Tvrdil jsem, že všechny modely a r.v.?
Navíc je rozdíl mezi typem chyby náhodná, kecá, bez signálu.

Já, já, já ... já zase když mám chřipku, tak prakticky nekašlu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 1

11.12 2008 17:57


me to nekouri ani vykon neni spatny jen spotreba,
vstrik jsem jeste neschanel,nestiham
ted jsem najel 60km a spotreba je 10,6 a to jsem pomalu strkal
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

11.12 2008 17:59


A meril jsi to od tankovani k tankovani? Jestli nekeca palubni optimista.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 1

11.12 2008 18:03


jo jo,to jsem mel 11 tak to uz jde ale je stale moooc
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email