Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 491 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 489
Uživatelů: 2
Celkem: 491

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

14.12 2008 12:10


flashmajster:
Stillman: Nuž teraz chladiš motor aj tam kde má byť olej, takže tam máš cca všetku vodu čo si tam doplnil.
Takže dole hlava, prebrusiť, nove tesnenie a vozíš sa ďalej.

a nejhorsi na tom je ze tam mam asi mesic stary olej.. ale tak ted uz neudelam nic no...halvne ze to bude v cajku,a muzu se zeptat proc se musi prebrousit halava????
nahoru

sponzor





14.12 2008 12:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

14.12 2008 12:23


Stillman:
Aby sa vyrovnala hlava a očistila od starého tesnenia, pretože problem môže byť už aj na hlave, výmenou tesnenia by si ten problém nevyriešil.
(Niečo ako s vodovodným kohutikom, možeš meniť tesenia stále ak už voda má cestu vytvorenú v železe, tak sa to vyfrezuje a voda už netečie.)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

14.12 2008 13:00


No můj názor je ten, že po sundání hlavy se musí plocha přeměřit, jestli navykazuje nerovnosti. Takže pokud je hlavna rovná, tak se přebrušovat nemusí.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

14.12 2008 13:18


Petan: To je jasné, ale ako to zmerať? Úchylko metrom?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

14.12 2008 13:19


Petan:
No můj názor je ten, že po sundání hlavy se musí plocha přeměřit, jestli navykazuje nerovnosti. Takže pokud je hlavna rovná, tak se přebrušovat nemusí.

tak ja myslim ze ten kdo to bude delat neni zadnej amater a tohle vi..
ale jak tady mnoho lidi psalo tak pri spatnem tesneni pod hlavou by melo jit z vyfuku pri zahratem motoru bili kour???a ten me nejde,je to z toho duvodu ze mi to chcije do oleje a ne do spalovaciho prostoru???
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

14.12 2008 13:25


Stillman: Odpovedal si si sám
A s tým brusením keď je to dole tak by som to spravil (ak nieje možné zabezpečiť spoľahlivé odmeranie rovnosti), nestojí to veľa a máš istotu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

14.12 2008 13:28


flashmajster:
Stillman: Odpovedal si si sám
A s tým brusením keď je to dole tak by som to spravil (ak nieje možné zabezpečiť spoľahlivé odmeranie rovnosti), nestojí to veľa a máš istotu.

jj to mas urcite pravdu.....a je to prace na dlouho? je mozne to zvladnout za jeden den????
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

14.12 2008 13:32


flashmajster:
Petan: To je jasné, ale ako to zmerať? Úchylko metrom?


Tak jelikož táta byl strojař, tak mám doma speciální měřič na změření základních nerovností. Špatně se to popisuje. Musel bych sem dát foto
nahoru

sponzor





14.12 2008 13:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

14.12 2008 13:35


Petan: Ak môžeš hoď to sem.
Ale pochybujem že také niečo bude v štandardom vybavení garage-majstrov.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

14.12 2008 13:56


Stillman:

jj to mas urcite pravdu.....a je to prace na dlouho? je mozne to zvladnout za jeden den????


Ak máš všetko potrebné pokupované k výmene tak si myslím že by sa to dalo.
(Olej, nemrznuca kvapalina, tesnenie pod hlavu, tesnenie na výfuk, tesnenie na sanie, tesnenie na víko ventilov, nové skrutky na hlavu. To ma tak zbežne napadlo)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

14.12 2008 20:24


flashmajster:


Ak máš všetko potrebné pokupované k výmene tak si myslím že by sa to dalo.
(Olej, nemrznuca kvapalina, tesnenie pod hlavu, tesnenie na výfuk, tesnenie na sanie, tesnenie na víko ventilov, nové skrutky na hlavu. To ma tak zbežne napadlo)

tak koupene nemam nic ale mam znameho pres ktereho prijde zbozi za jeden den spis mam strach ze uz ted od toho daji ruce pryc....ale ja to auto kurna potrebuju pres svatky....no snad se nekdo najde kdo se toho ujme..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

25.10 2014 19:46


jak jdou bublinky do expanzky i po odvzdusneni, muze byt treba jen prasklinka hlavy ktera se roztahne po zahrati...

pokud jsou bubliny dlouhodobe, podle me je vzdy neco spatne, kde by se v kapaline porad bral vzduch? urcite ne tim ze se skoro vari.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.6. 2018
Příspěvků: 2 | Témat: 0

10.06 2018 15:39


Ahoj potřebuju radu mám audi A4 125kw a misto fridexu v nadržce mam celou plnou oleje ale auto jede normalne je mensí výkon ale jede a strací se olej bude tesnení pod hlavou v hají ????? dekuji za odpoved a radu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10994 | Témat: 89

10.06 2018 15:42


Vondys123: zacal bych tesnenim, ale koukl i na hlavu...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

10.06 2018 16:21


Taky muze bejt prasklej vymenik (chladic) voda - olej. Tim bych nejprve zacal. Vyndat a otlakovat. Potom bych teprv zacal resit hlavu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.6. 2018
Příspěvků: 2 | Témat: 0

10.06 2018 16:35


jo bud vymeník nebo tesnení pod hlavou ale hlava asi prasklá nebude kdyz to jede normálne ??? takze snad levnejsí oprava
nahoru

sponzor





10.06 2018 16:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

10.11 2018 3:03


Ahoj , koupil jsem do sbírky A8 rok 97 s benzinem třicet ventilů 2,8i po deseti kilometrech vaří vodu ...
Dnes jsem koupil kvůli motoru passata 98 ,, stejnej motor ,, nádhernej chod , jde za plynem jak blázen , no po půl hodině na volnoběh zase voda jde z expanzky ,, spodní hadice horká vrchní taky ...
To ty motory trpěj na těsnění pod hlavou ? Nemůžu to vygooglit , odchází řidičova strana ?
Měřil jsem zkusmo komprese ,,
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

10.11 2018 3:10


Levá strana 3x10 atmosfer ,,, pravá 3x12 atmosfer ,, tak jsem začal sundavat tu pravou ,, stejně to nejede ,, no myslim , že tam nic moc neuvidim ,,snad to těsnění něco prozradí , ale pochybuji ..
Nějaké info Prosím Poradte ??
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

10.11 2018 23:18


Nikdo nic ? Dnes jsem to probíral s pánem co nějaké motory do V má za sebou , a on , že prej se ty motory po dvaceti letech jakoby bortěj do středu a pak tam těsnění jde do háje ... No to mi přijde jako moc konspirace .. nevite prosím nějakou opakující se závadu těhle motorů ??
At nemusím objevovat již objevené ?
Děkuji za jakekoli info ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

12.11 2018 0:21


Dobrý den ,, věnuju se těmhle motorům už deset dnů , a povšiml jsem si následujícím informacím ,,, ty auta když jsou vybaveny sekvenčním LPG* tak ty auta jsou poměrně často na prodej s problémem motoru ,,, za čtrnáct dní tři jen na Bazoši po deseti tisících ...
Vždy vaří voda , automaty dva manuál jeden ...
Jestli to LPG* sežere těsnění pod hlavou ??
Nějaké víc info --- děkuji !!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

12.11 2018 9:08


LPG* sežere tak leda Katalyzátor*...

To co vidíš na prodej s problém jsou jenom polovraky kde se sralo na servis a LPG* je tam jenom proto, aby se to vůbec dalo prodat.

Kdo má ještě tohle auto s 2.8V6 , investuje do servisu a má to v pořádku, tak si ho určitě podrží dokud to půjde a nebude ho prodávat. V rodině jedno auto s 2.8 V6 +LPG* mám, něco málo už o tom vím.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

12.11 2018 21:46


Já sem teď vykoupil s padlým motorem c5 2.4 v manuálu Q jen proto ze jeden majitel ČR exner a hlavně tam nebylo to LPG*. To co se prodává na netu zjsou dojety prasiviny do totálu. A kdo má 2.8 v top stavu nevěřím ze ji prodá.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

12.11 2018 22:19


Děkuji že ste se ozvali , myslel jsem , že si tu budu psát sám se sebou ,, nicméně to co píšete je samozřejmě pravda ,, auta jsou vytěžená ...
No u nás mám pocit že nejenom auta , ale celý stát je trochu vytěžený ))
Nicméně pro Satase mám jedno info ,, mám 2.4i ventil motor ve svý sbírce ..
A leží tam cca patnáct let ,, takže by mohl mít najeto něco přes kilo ...
Já zvažuju že z něj sundám ty hlavy a nechám je líznout a dám na ten svůj projekt .. no je mi to líto ..
Mohli bychom třeba nějak měnit nebo něco )))??
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

12.11 2018 22:25


Pokud má ten motor najeto kilo tak do nej nesahej a rovnou buďto prodej nebo si ho dej do toho auta. Jo a vytrhej to zas...y LPG*.
nahoru

sponzor





12.11 2018 22:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

12.11 2018 22:27


No nicméně pro další možné Google hledače 2.8i V6 plyn LPG* ....
Scháním informace proč a kde ty motory vařej vodu .. Další věc co jsem zjistil , že směšovače na tu sekvenci jsou častým problémem již po roce a půl jsou schopné rupnout pustit mini množství plynu do vodního okruhu ..
Což natlakuje vodní okruh a ten začne zlobit ..
Test probíhá následovně ,, pozor -- neručím za to ,,, nechá se v expance klesnout voda a škrtne se zapikem ... prej když vadný směšovač tak to štěkne ,, a je jasno !
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

12.11 2018 22:31


a mít u sebe hasičák aby to štěklo tolik že to schoří
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

12.11 2018 22:37


To Satas ,, jo je možný , že má kilo ,, mám ho fakt dlouho ,, Ty jsi nebyl někdy u mě v hale ? Leží tam z minulýho tisíciletí )))
Já ho nechci dávat do toho auta protože se chci povozit s pístama tvaru "T" a ty v dvačtyřce myslim nejsou , ale v dvaosmě ano .. Aspon před lety sem to rozbral kdysik a narazil na to ..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

12.11 2018 22:45


Roubic --- ano beze srandy , já za sebou tahám hasičák CO2 ,, ten velkej šestikilovej kdykoli cokoli dělám ...
Ten jedinej je schopen uhasit auto když se hned bez váhání hasí ..
Nicméně jak jsem psal voda musí být v expanzce , na ten test ,, tak mi ti řekli v LPG* servisu , že nejrychlejc testujou ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

12.11 2018 22:50


já se nehádám jenom mi to přijde hrozně směšný ještě že takové kraviny mi nesmí do auta plyn CNG* a takový blbosti bych se bál že mi to prdne pod zadkem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

12.11 2018 23:02


Jo rozumím , já osobně se trochu bojím CNG* , když ruply ty flašky tomu frajerovi na Průmyslové při tankování ... Nicméně nikoho to neusmrtilo ani půlku benzinky neutrhlo )))
No LPG* mi přijde hodně tolerantní ,, tam prostě takovej modrej tekoucí ohen se udělá , ale aby to opravdu bouchlo pořádně to musíš ohřejvat flašku nebo řezat do ní fričkou )))
Já to řešim proto , protože mám před sebou nějakou zakázku jezdit s vozejkem a naloženým autem kousek za Mladou Boleslav a zpět , třeba i dvakrát denně , a chci zkusit používat tohle ,, protože nafta vyjde dráž .. A na ty kilometry už to má vliv !!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email