Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 295 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janys_9
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 412
Online návštěvníků
Návštěvníků: 288
Uživatelů: 7
Celkem: 295

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

10.12 2008 14:35


Zdravím,

mám podezření na špatné těsnění pod hlavou nebo nedej Bože prdlou hlavu...

Motor: 2.8 30V, na tacho 190 tis.

Příznak:

- Když polechtám plyn, tak mi začne bublat voda v expanzní nádržce. Na volnoběh nic. Když potom mačkám hadice, tak mi z toho jdou taky trochu bubliny.


Jinak hadice nejsou s puštěným motorem tvrdé, chladící kapalina se neztrácí ani jsem v ní nezpozoroval žádný olej. Vodu v oleji nemám jak ověřít, ale bílou emulzi na víčku oleje nemám. Auto se jinak chová normálně, kouř je sice lehce bílý, ale přikládám to teplotám na nule. Nebo minimálně myslím, že takhle vypadal každou zimu, co to auto mám.


Co myslíte? S autem mám jet v úterý daleko za hranice a jsem z toho celkem na prášky...
nahoru

sponzor





10.12 2008 14:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

10.12 2008 14:43


Kratz: Hmm, tak to je nemilé. A zjistit příčunu asi bude oříšek.

A jaký máš kouř z výfuku. Asi to půjde těžko zjistit, když je zima, ale je kouři bílý? Pokud ano, tak by to mohlo být těsnění pod hlavou. Akorát ty máš hlavy dvě, což je nepříjemné.

Hlavně je divné, že se ti neztrácá chladící kapalina. No s tím olejem je to tak, že kdyby, tak by ti olej přibýval.

Na druhou stranu, kdyby bylo načaté těsněné pod hlavou, tak by ty bubliny v nádržce tomu odpovídaly, protože kompresní tlak ve válcích by tu vodu "přetlačil".
nahoru

Anonymní





10.12 2008 15:00


Jed na test a máš klid.Já za to platil 200 kč
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

10.12 2008 15:18


Hmmm, volal jsem Viťákovi z druhého klubu, u kterého si audinku servisuju, a ten mi říkal, že je to normální. Prý to je tím, jak to koluje... A kdybych měl prdlý těsnění pod hlavou, tak by se mi tam ta voda vařila.

No nevím, co si o tom myslíte?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

10.12 2008 15:26


Petan:

Olej jsem měnil minulý týden, a myslím, že nepřibývá. Každopádně kdyby přibýval, tak by ubývala chladící kapalina, což se jaksi neděje... Jsem z toho jelen!

A propos, nemohl bys prosím tohle polechtání plynu s otevřenou nádržkou zkusit na svém autě? Že bych aspoň věděl, jestli to je normální. Samo, že voda musí být na 90 st., aby byl otevřený termostat.[/u]
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

10.12 2008 15:34


a není to způsobeno tou otevřenou nádržkou? to víčko přece musí držet nějaký tlak, ne? ale možná je uplná blbost, tak na to zapomeňte...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 13

10.12 2008 15:41


bile mi to kouri taky, i kdyz je motor poradne zahraty. v lete to nebyva tak patrne. ale nemam problem ani s chladici kapalinou (cista, neubyva), ani s hladinou oleje ci zaspinenim na olejovem vicku. z toho bych usuzoval ze je to snad bezny jev u tohohle motoru. bublani vyzkousim do konce tydne a DAM* vedet. jinak me napada to same co vencu, kdyz to zavres tak by to melo prestat, ne?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

10.12 2008 16:18


No se zavřenou nádržkou to je v pohodě. Respektive dost možná to tam pod tím bublá, ale přes víčko to pochopitelně nevidím...

Já měl vždycky zažité takové dogma, že jakmile to v nádržce bublá, tak to tlakuje z motoru a je to v háji. Viťák mi sice říkal, že to tak není, ale stín pochybnosti ve mě furt hlodá a tak zjištuju další názory.
nahoru

sponzor





10.12 2008 16:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 13

10.12 2008 16:34


taky me zneklidnuje ten bily kour ale kdyz nic nenasvedcuje tomu ze by tam neco nehralo, tak to nechavam plavat. a zahraty favorit taky coudi bile, ne? takze to asi nebude tak obecne platne.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

10.12 2008 17:47


Kratz: Mě už fakt napadá, že by jsi to mohl mít nějak zavzdušněné a jdou ti odněkud bubliny.

To je fakt zapeklitý případ.
nahoru

Anonymní





10.12 2008 18:08


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

10.12 2008 18:12


zavzdušněny je topeni v paneláku a ne motor!!!


Tak to asi nečteš některé příspěvky, protože při výměně chladící kapaliny se soustava zavdušní. Někteří měli po výměně zavzdušněno. Navíc v ELSA s o odvzdušnění píše. Spíše hledáme příčinu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

10.12 2008 19:31


Máš tam nemrznúcu zmes? Ale asi, áno že? Pretože nemrznúca zmes zvyšuje bod varu chladiacej kvapaliny. A varilo by sa to až od cca 110 stupňov.
Ak by to bolo tesnenie pod hlavou, tak može prasknúť buď do oleja, alebo do spalovacej komory resp. do obidvoch.
Ak do oleja tak by ti mizla v oleji a olej by pribúdal. Ak do splaovacej komory tak by sa ti ten tlak dostával do chladiaceho okruhu ktorý by ti ho pretlakoval a tým vlastne otvoril víčko a tvárilo by sa to ako by vyvrela voda.
Osobne by som si odmeral tlak chladiaceho systému a potom riešil niečo dalej.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

10.12 2008 19:57


flashmajster:
Máš tam nemrznúcu zmes? Ale asi, áno že? Pretože nemrznúca zmes zvyšuje bod varu chladiacej kvapaliny. A varilo by sa to až od cca 110 stupňov.
Ak by to bolo tesnenie pod hlavou, tak može prasknúť buď do oleja, alebo do spalovacej komory resp. do obidvoch.
Ak do oleja tak by ti mizla v oleji a olej by pribúdal. Ak do splaovacej komory tak by sa ti ten tlak dostával do chladiaceho okruhu ktorý by ti ho pretlakoval a tým vlastne otvoril víčko a tvárilo by sa to ako by vyvrela voda.
Osobne by som si odmeral tlak chladiaceho systému a potom riešil niečo dalej.

na to se taky chystam.....tlak soustavy by mel byt mezi 0.8-1 atmosferou ne???? pokud by tomu tak bylo tak by melo byt tesneni pod hlavou v poradku??
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

10.12 2008 19:57


jeste jedna technicka kolik litru kapaliny je v obehu????
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

10.12 2008 20:04


Stillman:
jeste jedna technicka kolik litru kapaliny je v obehu????


Jestli mám správná data, tak by tam mělo být 6litrů
nahoru

sponzor





10.12 2008 20:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

10.12 2008 20:10


Stillman: Pre tvoj motor alebo pre tu 2.8?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

10.12 2008 20:12


flashmajster: No vidiš to máš pravdu, já to pochopil, že se ptá na tu 2.8 V6.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

10.12 2008 20:18


naprosto normalni jev - nic za tim nehledej. Kdyby bylo v haji tesneni nebo hlava tak to poznas - tech symptomu je nekolik...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

10.12 2008 20:20


vlasta: No konečně jsi tady. Už jsem na tebe myslel, že to budeš na 100% vědět.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

10.12 2008 20:22


Ešte by mna zaujimalo ako zistím na V motore ktorá hlava resp. tesnenie je KO? Šanca 50:50? Pri tom ak by bolo tesnenie do spalovacej komory tak by sviečky boli čistejšie ale čo ked do oleja?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

10.12 2008 20:31


flashmajster:
Stillman: Pre tvoj motor alebo pre tu 2.8?

myslel sem pro muj motor....pro V6 2.8 by to melo byt 11 litru ne???? teda pokud je to podobne jako u jinych V6 kamos ma v BMW E36 328i 11 litru........
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

10.12 2008 20:42


Stillman: Podľa VIVID:
7 litrov nemrznúcej zmesi
1,2 - 1,5 bar tlak
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

10.12 2008 20:48


flashmajster:
Stillman: Podľa VIVID:
7 litrov nemrznúcej zmesi
1,2 - 1,5 bar tlak

dekuji
nahoru

sponzor





10.12 2008 20:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

10.12 2008 21:27


Díky Vlasto, spad mi kámen ze srdce!

Ostatním taky díky za pomoc, když mám před sebou dlouhou cestu, tak jsem vždycky děsnej nervák...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

12.12 2008 18:26


hosi muze byt termostat vadny v tom smyslu ze pousti driv nez pri 90°C ptz dnes se mi motor ohral az tak po 10-15 km a lezlo to strasne pomalu,normalne se motor ohreje tak po 5-8 km a rafika leze rychle! a nebo me jeste napada jak tam leju furt vodu tak jestli ji tam neni moc a nestihne se to rychle ohrat,ptz dneska jak sem otevrel viko tak zacla chrstat voda!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

12.12 2008 18:47


Stillman: To mi chceš říct, že ti uniká voda a ty tam doléváš pouze vodu? Pokud ano, tak to je špatně. Správně se tam dolévá Antifreeze G12 50:50 s vodou. Takhle se ti může totiž stát, že ti praskne mrazem blok motoru. Navíc v manuálu je přísně zakázáno otevírat víčko nádobky po dojetí. Navíc si vem, že voda má jinou roztažnost tekutiny než Antifreeze G12.

Zkus tedy nějak rozvést svůj problém
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

12.12 2008 19:00


Petan:
Stillman: To mi chceš říct, že ti uniká voda a ty tam doléváš pouze vodu? Pokud ano, tak to je špatně. Správně se tam dolévá Antifreeze G12 50:50 s vodou. Takhle se ti může totiž stát, že ti praskne mrazem blok motoru. Navíc v manuálu je přísně zakázáno otevírat víčko nádobky po dojetí. Navíc si vem, že voda má jinou roztažnost tekutiny než Antifreeze G12.

Zkus tedy nějak rozvést svůj problém

ale ja tam dal vody tak cca pul litra,a antifreez sem tam daval pred zimou kdy se vypustila cela soustava k vuli proplachnuti topeni,a po dojeti to vicko neotevru hned ale postupne az se vypusti tlak.....je taky mozne ze sem to tim castym otviranim take zavzdusnil....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

14.12 2008 11:55


tak uz sem asi prisel na problem ktery vysvetluje proc se mi ztraci voda,myslim si ze mi voda chcije do oleje,ptz nejsem schopnej zmerit olej,spravne ma byt stopa oleje do 3/4 merky!ale ja to mam cca 1cm nad full stav a potom sou dalsi stopy oleje cca dalsich 5 cm smerem na vrh! ale nedokazu si vysvetlit proc se mi tak spatne zahriva motor,pritom termostat tam mam novy cca pul roku,a dnes kdyz sem jel tak sem mel teplotu nejakych 75-80 a tak sem tomu pridal na 180 a teplota sla mirne dolu a jak sem zpomalil tak se vysplhala na 90 a uz zustala konstatni!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

14.12 2008 12:05


Stillman: Nuž teraz chladiš motor aj tam kde má byť olej, takže tam máš cca všetku vodu čo si tam doplnil.
Takže dole hlava, prebrusiť, nove tesnenie a vozíš sa ďalej.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email