Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 337 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 330
Uživatelů: 7
Celkem: 337

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Anonymní





11.12 2008 18:19


root:
oota:
Bude vypadat naprosto normalne, nebo mas pocit, ze masiny ktere se na zimu zazimuji jsou na jare nepouzitelne? Rozum do hrsti a neplacat blbosti


Jak správně říkáš - zazimují

Jinak si stojím za tím, že auto, které je denně v provozu, je na tom lépe, než auto které jede jen občas a třeba krátkou vzdálenost. V práci jsme měli stejná auta, jedno jezdilo denně 300 - 400 km, a druhé pendlovalo mezi sklady cca 5 km. Když to první mělo 200.000 km nežralo olej a jelo v pohodě, všechno původní......To druhé ? V prd...

S tou klimou - u passata i u audi mi v servisu řekli, že je lepší používat jen auto režim, jinak jde Kompresor* brzo kukat. Slyšel jsem to od více lidí tak tomu jako lama prostě budu věřit.

Možná by to mohl rozsoudit nějaký odborník ?
nahoru

sponzor





11.12 2008 18:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.12 2008 18:40


oota:
Stát nepochybně můžeš, ale je to nesmysl. Můžeš se podívat klidně na to mé, minulou zimu jelo jednou za 14dnů 50km jen pro to abych dobil baterku. Skutečně nemám pocit, že by tím motor jakkoli utrpěl a o podvozku, který jsem nevláčel nasolenou břečkou nemluvě.

Je pravdou, že hodně lidí co koupí audinu po delším stání mění termostat, můžeme usuzovat, že je to jeden z problémů, který se může vyskytnout. Stání způsobí i zatuhnutí brzd, apod. ... Ale mechanické částí motoru jsou tím naprosto nedotčeny. Přirozeně pokud olej a ostatní kapaliny měníš, když už né podle nájezdu, tak aspoň podle času.

Jinak je lepší říct, mám tento názor a technicky ho podkládám tímto a tímto argumentem. Jinak ten kdo přijde a přečte si to bude jen informován o doměnkách, nikoli faktech.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

11.12 2008 18:43


50km pro dobiti baterky? ... a to si to startoval kabelama ci co ? ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.12 2008 18:45


2Pix:
Ne, ale 50km bylo vzdálený misto kam sem jezdil O baterku se ani nestarám. Vlastně jsem ji od tý doby co mám to auto ani neviděl Jen vím, že když auto stojí měsíc, mělo by se projet ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

11.12 2008 18:48


No můj názor je ten, že co píše oota: smysl má.

Minulou zimu jsem jel klimu na ECON a na jaře mi klima nefungovala. Takže pro mě je to ponaučení, že klimu mám teď stále zapnutou na AUTO.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

11.12 2008 18:50


tys to nepochopil roote .. ale coz ))
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.12 2008 18:54


2Pix:
Ne, asi ne. Předpokládal jsem, že myslíš, že pokud potřebovala na dobití 50km byla už tak vybitá, že jsem to musel nahazovat kabelama. Přišlo mi to celkem logické.

Sorry, ale měl by's dodávat překladovej slovník
nahoru

Anonymní





11.12 2008 19:05


Tak fakta. Kdysi jsem jel s kamárádem pro 2 roky odstavenou renault 25. Motor zatuhlej, že si s ním nepootočil, brzdový válec měl v prd... ó kroužky, zarezlé brzdiče, destičky přirezlý na kotoučích. když to posléze zprovoznil, každou chvíli se mu něco vys...Ano sice renault, ale v té době to bylo 5-ti leté auto.

Vždy je v lepším stavu auto, které jezdí než to co nejezdí. Měl jsem sierru po invalidovi co najezdil za 8 let 30 tis. km. Motor byl ve stavu jako kdyby měl min 300tis.

U mě v práci má v areálu uskladněná auta Porsche inter auto. Po třech měsících to nenastartujou ani kabelama. Jeden VW transportér tam stál skoro rok, a například kotouče museli před prodejem snad utočit, jak byli zrezlé.

Nechci se s nikým hádat
nahoru

sponzor





11.12 2008 19:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

11.12 2008 19:09


vyrobca nemoze nechat okruh bez ochrany takze vzdy to bude chranene proti zniceniu tak ako mas ochranu na mazanie motora priklad kontrolu tlaku oleja tak je aj klima chranena... ALE kto sa vyzna tak by mohol poradit ako nastavit climatronik ktory ukazuje fahrenheit hodnoty na stupne celzia???? DAKUJEM
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.12 2008 19:11


oota:
Ale nikdo se tu přECI* nehádá
Jde o nějakou rozumnou míru, je jistě pravda to co píšeš. Ale na začátku jsi mluvil o měsíčních pauzách v provozu a to autu doopravdy nijak neublíží. Pokud to necháš stát venku rok, tak se pak není doopravdy čemu divit. Pokud s tím jednou týdně někam jedeš není se myslím čeho bát.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.12 2008 19:13


GGTT:
Zmáčkní zároveň plus a on/off, nebo podobně. Manuál mám dole v garáži a nechce se mi pro něj. Navíc to tu někdo už řešil
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

11.12 2008 19:14


vyskusam dik
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

11.12 2008 19:21


root:
2Pix:
Ne, asi ne. Předpokládal jsem, že myslíš, že pokud potřebovala na dobití 50km byla už tak vybitá, že jsem to musel nahazovat kabelama. Přišlo mi to celkem logické.

Sorry, ale měl by's dodávat překladovej slovník


ne .. jen ze za 50km nedobijes skoro ani to startovani ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.12 2008 19:24


2Pix:
Čoveče to nevím, to by moh rozlousknout Peťan Docela by mě to zajímalo.
nahoru

Anonymní





16.12 2008 19:02


Ahoj, jen se chci vrátit ke klimě, všiml jsem si, že když mám klima v režimu auto, tak stále běží sahara, i když Kompresor* není sepnutý. Sahara běží i v mraze, prostě pořád když je auto režim. Máte to taky tak ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

16.12 2008 19:31


oota: Mě tedy běží ventilátor stále
nahoru

sponzor





16.12 2008 19:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

16.12 2008 19:33


Co je to sahara?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

16.12 2008 19:36


Milos1: poušť v Africe
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

16.12 2008 19:40


Co robi pust v aute?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

16.12 2008 19:42


Milos1:
Co robi pust v aute?


tak na to odpověď nemám. ale kluci co tomu rozumí ti odpoví...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

16.12 2008 19:50


ja uz mam dlhsiu dobu saharu v nadrzi
nahoru

Anonymní





16.12 2008 19:58


Tak 1:0 nóóóóó,opravuji na ventilátor, šťouralové..........
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

16.12 2008 20:02


oota:
Tak 1:0 nóóóóó,opravuji na ventilátor, šťouralové..........


A měl jsi na mysli ten u chladiče?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

16.12 2008 20:06


Fakt neviem co znamena bezi sahara. Iba tusim a to k diagnostike nestaci.
nahoru

sponzor





16.12 2008 20:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

16.12 2008 20:12


Root> Over to, ja nejsem klimaodbornik, ale neco jsem se snazil cist. Jedna vec je doporuceni vyrobcu (asi to mozna trosku zvelicuji), ale kazdopadne vzdusna vlhkost v okruhu je jedna z pricin hucici klimy. (byl jsem u toho - 10 let nemeneny dehydrator)
nahoru

Anonymní





16.12 2008 20:25


Jojo, myslím ten u chladiče,v motoru, elektrický,rozeběhne se jakmile zapnu klimu do auto režimu, vedle je ten přes nějakou tu spojku co se protáčí taky stále, a spíná jen při vyší teplotě motoru
nahoru

Anonymní





16.12 2008 20:27


Milos1:
Fakt neviem co znamena bezi sahara. Iba tusim a to k diagnostike nestaci.


Blbě jsem to nazval......nějak žiju s pocitem, že se tak říká ventilátoru s chladičem v motoru
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

16.12 2008 20:28


oota: Takže jak jsem psal, běži mi také stále.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

16.12 2008 20:36


Mno tak to by chcelo dat na diagnostiku. U mna sa "sahara" spusta az po dosiahnuti urcitej teploty v chladici pre klimu. Chod kompresora je blokovany tlakom media (hornym aj dolnym) a vonkajsou teplotou (mam dojem ze pod 5C)
nahoru

Anonymní





16.12 2008 20:45


Asi někam zajedu, zdá se mi zbytečný aby ventilátor běžel stále, hlavně v zimě
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email