Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 332 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 325
Uživatelů: 7
Celkem: 332

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 365 | Témat: 80

09.12 2008 21:29


Nezadře se Kompresor* nebo tak neco?
nahoru

sponzor





09.12 2008 21:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

09.12 2008 21:37


Nadim:
Může, s klidem. Ten Kompresor* se Ti totiž nepodaří ani uvést v chod.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

09.12 2008 22:10


je tam elektromagneticka spojka takze kludne mozes jazdit aj ked sa remenica toci, Kompresor* kludne spi.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 365 | Témat: 80

09.12 2008 22:36


no jde mi o to jak budu ted stelovat motor tak nez to bude přihlášene atd tak nebudu mit čas to naplnit
ale hned potom ano
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

09.12 2008 22:40


m.i.v.: Myslíš, že to s tím souviselo? Já najezdil s vectrou bez klimy 170000km a bez problémů.
Utekla mi náplň hned po tom co jsem ji koupil a když mi řekli, co je tam všechno v prdeli, tak jsem se na opravu vysral a jezdil s autem bez náplně čtyři roky a nic se nestalo.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

09.12 2008 22:44


m.i.v.:
To se mi fakt nějak nezdá Vždyť ten systém je úplně oddělený. Je tam jak už bylo řečen elmag. spojka.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

09.12 2008 22:45


nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

09.12 2008 22:56


jezisi nerad pisem takto ale hluposti sem nepiste klima ak je vyfucana tak ako pisali predomnou tak Kompresor* sa ani nezapne je tam tlakovy spinac ktory tomu zabrani a remenica sa toci naprazdno aj ked budes xkrat zapinat klimu nezapnes ju a motoru to uz vobec ale vvobec neuskodi vravim je tam ten tlakovy spinac a funguje to vsade tak isto na kazdom aute je to rovnake myslim zakladny system funkcnosti
nahoru

sponzor





09.12 2008 22:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

09.12 2008 22:56


m.i.v.:
Já se vůbec nemíním dohadovat. Já se Tě poníženě ptám proč to tak je?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

09.12 2008 23:08


m.i.v.:
Ty jedno howadko boží
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

09.12 2008 23:19


m.i.v.:
nahoru

Anonymní





09.12 2008 23:23


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

10.12 2008 18:20


ARC*: Tobě fóklo těsnění protože si to skoro upekl
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

10.12 2008 18:23


Já jsem jezdil bez náplně klimy asi půl roku a nic se nestalo,musí to být pojištěný,protože když ti vyteče náplň klimy v zimě, tak to nepoznáš...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

10.12 2008 18:35


Kámoš bez klimi jezdil rok a když jsme vyměnily kondenzátor a naplnili klimu tak auto nabořil.
nahoru

Anonymní





10.12 2008 18:46


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

sponzor





10.12 2008 18:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





10.12 2008 20:22


Jak píše Avatar, dlouhodobé stání kompresoru opravdu nesvědčí. Několikrát jsem slyšel, že i časté používání econ, nebo nepouštění přes zimu, zkracuje životnost kompresoru
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

10.12 2008 20:34


a co poviete napriklad k ochrane ktora funguje na teplotny spinac ked je cca 5stupnou tak klimu ani nevies zapnut tod urcite to ma OPEL tak tam sa klima meni po kazdej zime cico ??? to je to iste ako ked auto odstavis a povies ze tym ze stoji sa ti pokazi motor mechanicka cast... hmmm ked tam nieje naplnt tak klimu nezapnes jedine ak mas pokazeny aj tlakovy spinac ale to je uz moc spekulacie proste sa nic nestane a tak ako mas auto odstavene v garazi tak tak sa sprava ten kompresom aj ked nema napln toci sa len remenica na loziskach nic viac INA otazka je ze mam klimu a keby sa mi pokazila urcite by som ju dal dokopy nosit cca 20-30kg nefunkcnej hmotnosti tak to by som nechcel a keby ma to malo aj ochladzovat a nefunguje to to uz tobouz no a vneposlednom rade klimu pouzivam v zime na odhmlievanie okna pri zapnutej klime to trva cca max 30s...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

10.12 2008 23:45


Ak je v poriadku elmag spojka tak sa moze jazdiť. Ja som tak jazdil cca 1,5 roka a potom klimu naplnil spustil a ide do dnes.
(samozrejme dnes neišla lebo bolo pod +5 stupnov )
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 551 | Témat: 8

11.12 2008 0:06


pokial viem tak je to chranene jednak el. spojkou a jednak tlakovym cidlom ktory nedovoli zopnutie spojky pokial je tlak pod urcitou hodnotou (a toto uz mal aj doutnik v 86) a zhodou okolnosti tu mam akurat schemy od klimy z Passatu (00-05) manual aj ,,Climatronic*,, a obidve maju tlak.snimac (triple pressure switch) ktory prave zabranuje zopnutie kompresora ked je system prazdny pokial je spojka ok tak sa tomu nemoze nic stat.
nahoru

Anonymní





11.12 2008 17:07


To je sice pravda, že Kompresor* neběží pod 5°C, pokud je ale klima v režimu auto,tak se občas protočí Kompresor* i při -°C


GGTT : jak by se ti odmlžovalo okno v zimě, když jak říkáš, Kompresor* v zimě neběží?
Odstavené auto na delší dobu trpí a né že né. Chtěl bych vidět auto, které měsíc stojí, pak ujede 20km, a takhle třeba 5 let, jak pak bude vypadat. Viděl jsi někdy jak vypadá motor třeba z vrakoviště, který tam ležel třeba rok ?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.12 2008 17:13


oota:
Bude vypadat naprosto normalne, nebo mas pocit, ze masiny ktere se na zimu zazimuji jsou na jare nepouzitelne? Rozum do hrsti a neplacat blbosti
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

11.12 2008 17:21


Když bude ležet motor na vrakáči rok a nebude do něj pršet,tak bude pořát stejnej...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

11.12 2008 17:31


No tohle je dobra otazka.

Ty mas audi 2004, takze predpokladam, ze tam bude stejny Kompresor* jako v Octavia 2. generace. No a u te neni el. mag spojka, ale meni se zdvih pistku v kompresoru - da se rict, ze komprsor jede prakticky porad, akorat nevytvari skoro zadny tlak.
Tady bych se bal z toho duvodu, ze to vyfluse ten olej a pak to pojede nasucho.


U starych el. mag kompresoru je obecne problem v tom, ze olej je velmi hydroskopicky a vnitrek okruhu prakticky proti korozi neni ochranen. Takze pokud mas otevreny okruh, tak to bude pohlcovat vzdusnou vlhkost a je urcita pravdepodobnost, ze to chyti korozi.
nahoru

sponzor





11.12 2008 17:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.12 2008 17:45


The Second:
Tak to jsem netusil, dluzim teda omluvu za pravdepodobne spatnou radu. Jakmile budu ted nejbliz u audi, tak se na to specielne zeptam. Budu-li osvsem podlehat iluzi, ze o tom budou neco vedet
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email