Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 497 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 494
Uživatelů: 3
Celkem: 497

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Záslepky na egr
tagy: wiki: EGR...
AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

06.12 2008 19:17


Chlapy koukal jsem na fórum na stránkách dieselpower a tam prodávají ty záslepky na EGR*. Vysvětlí někdo k čemu je to dobrý? Díky radekh.
nahoru

sponzor





06.12 2008 19:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

06.12 2008 21:00


RadekH: Zaslepky? Alebo odstavenie EGR*?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

06.12 2008 23:09


Záslepka je už dle názvu dobrá na zacpání EGR*. Myslím, že ho zajímá co získá, když ho zaslepí...
nahoru

Anonymní





07.12 2008 0:22


RadekH:
Chlapy koukal jsem na fórum na stránkách dieselpower a tam prodávají ty záslepky na EGR*. Vysvětlí někdo k čemu je to dobrý? Díky radekh.


ziskas tim to, ze se ti pres EGR* nebude zasirat sani bordelem co jde normalne do vyfuku.

vyhoda...ciste sani
nevyhoda... neni to in a ekologicke, protoze EGR* tam je pro snizeni obsahu NO2 ve spalinach.

pokud nejsi ekolog a priznivec, udelas je dobre kdyz to zaslepis.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

07.12 2008 8:54


Jak je to vlastne na emisich? Projde člověk i tak, nebo se musí záslepka zase vyndavat. Případně bankovka bokem...
nahoru

Anonymní





07.12 2008 11:53


Kratz:
Jak je to vlastne na emisich? Projde člověk i tak, nebo se musí záslepka zase vyndavat. Případně bankovka bokem...


projde to, protoze EGR* se otevira hlavne na volnobeh a castecne pri nizkem zatizeni. pod plynem je zavreny a to je situace kdy se meri emise, borci to vytoci tak, ze ma clovek strach jestli se to nerozleti.

Akorat problem kdyby si te zaslepky fyzicky vsimli, ale tomu moc neverim.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

07.12 2008 13:38


Jo jsou to záslepky a zajímalo mě k čemu je to dobré, ale franta už vysvětlil. No ale myslím si, že takovou záslepku si dokáže vyrobit snad každý, tak proč to prodávat. A s těma emisema jak říkal níže franta, tak já mám jinou zkušenost. Když jsem auto dotáhl před rokem z německa a jel na emise, tak to maník na volnoběh napíchnul, nechal asi 5 minut běžet, plynu se ani nedotkl a pak řekl hotovo. Na mou otázku jestli to nebude vytáčet do mrtva odpověděl že už se postupy změnily. Tak jedině dobře.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

07.12 2008 13:59


RadekH: U nas su postupy rovnake, vytáčať auto. Ako inak zmerať dymivosť? A nemusí si to vedieť každý vyrobiť, resp. ked na to nemáš náradie a ani kus plechu tak si to kupiš za pár korún
nahoru

sponzor





07.12 2008 13:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





07.12 2008 15:45


RadekH:
Jo jsou to záslepky a zajímalo mě k čemu je to dobré, ale franta už vysvětlil. No ale myslím si, že takovou záslepku si dokáže vyrobit snad každý, tak proč to prodávat. A s těma emisema jak říkal níže franta, tak já mám jinou zkušenost. Když jsem auto dotáhl před rokem z německa a jel na emise, tak to maník na volnoběh napíchnul, nechal asi 5 minut běžet, plynu se ani nedotkl a pak řekl hotovo. Na mou otázku jestli to nebude vytáčet do mrtva odpověděl že už se postupy změnily. Tak jedině dobře.


to simuloval mereni a nic nemeril. bez vytaceni to nejde udelat, maji na to normy v pc.

Ty zaslepky vyrobit lze, ale ne kazdy ma chut za ty penize se s tim prcat. musi to byt tlustsi plech, jinak bude vibrovat. tak cca 2mm. Udelat to pekne a presne je pracicka na vic jak hodinku. rucne s pilnikem a pilkou.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

07.12 2008 16:15


Osobne ja by som si to nevyrabal nemam k takym veciam vztah. Radsej by som to kupil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

07.12 2008 17:06


Tak asi předstíral činnost, hlavně že to udělal. Tak já se na ty záslepky vrhnu sám.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

07.12 2008 21:16


Na záslepku se mi snad zatím osvědčil nerez 1,5 mm. Před tím jsem tam měl 1mm dural a ten to poměrně rychle vzdal
Záslepku jsem tam dal hlavně proto, že mám EGR* v prdeli a utíkal mi skr něj stlačený vzduch ven a ještě k tomu kapal olej na Turbo*...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.6. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 15

16.12 2008 1:10


ale docela aktuální diskuzia..

Potrebovsl bysom poradit-kde je o moje A6 r 99 110KW AFB EGR* ventil? Jo a jinak mě zajímalo co to auto provádí když se EGR* při zvýšení otáček nedovře (resp. i při jizdě)

Vyšší spotřeba? Menší výkon? Horší starty?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.9. 2008
Příspěvků: 1 | Témat: 0

04.08 2009 16:39


zdar,kdyby nekdo shánel mam je na prodej vice
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
diky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

05.08 2009 8:11


AudiA6:
ale docela aktuální diskuzia..

Potrebovsl bysom poradit-kde je o moje A6 r 99 110KW AFB EGR* ventil? Jo a jinak mě zajímalo co to auto provádí když se EGR* při zvýšení otáček nedovře (resp. i při jizdě)

Vyšší spotřeba? Menší výkon? Horší starty?

Projevuje se to tím že když dáš plnej tak to bude víc kouřit,menší výkon
Jináč záslepka se dá udělat homemade ale musíš si dát práci aby to bylo hezky rovný,jináč to bude utikat kolem
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

05.08 2009 12:59


hlavne pouzijte poradnou tlousku plechu, nebo to pak bude lupat a delat slusnej bordel:))

EGR* zaslepku poznate celkem rychle na diagnostice, protoze vaha vzduchu vykazuje jine MAF* hodnoty v oblasti EGR* pusobnosti (kdy je EGR* otevrene). Jsou tam vetsi hodnoty vzduchu, nez RJ podle mapy ocekava, o cca 200 mg vic pri volnobehu u 2.5 TDI* treba.

Je to dane tim, ze to mnozstvi, ktere si bere normalne z vyfuku a ted nemuze, si navic vezme ze sani.
nahoru

sponzor





05.08 2009 12:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

05.08 2009 13:10


jinak dalsi nevyhoda je delsi ohrivani motoru, coz muze pro nekoho, kdo jezdi na kratke vzdalenosti byt problem...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

15.10 2009 16:03


je nejaky rozdil v rozmerech zaslepek pro EGR* ventil? Vsichni resi zaslepky pro 1,9TDicka... ale nekdo rika ze to jsou stejny jako pro 2,5TDi (132kw) nekdo ne...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

16.10 2009 0:45


erg ventyl se dá částečně uzavřít i přes VAG, nebo ne???ale nevím jestli to k něčemu je...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

16.10 2009 17:14


pres VAG ho privres na 85%, ja ho chci uplne zaslepit
nahoru

Anonymní





16.10 2009 17:27


já jsem si vyndal trubku od EGR*, vzal ty podložky, co byli podtim, obkreslil je na 1mm plech, vystříhal to nůžkama na plech, kladivem to srovnal do roviny a potom jsem koupil lepidlo na výfuky, naplácal to na záslepku, na to dal tu podložku, na podložku znovu lepidlo a přišrouboval to na EGR* a na svody. Už cca 8 měsíců to tak mám a maximální spokojenost. Spotřeba se miniaturně snížila, nezakouří si to ani od spodu, z nižších otáček to jede bezvadně a na emisích taky bezproblému...
Kdybych kupoval jiný auto, první co udělám, než ho přihlásim, tak zaslepim EGR*
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.6. 2010
Příspěvků: 36 | Témat: 4

05.05 2011 22:33


Lumpiq:
hlavne pouzijte poradnou tlousku plechu, nebo to pak bude lupat a delat slusnej bordel:))

EGR* zaslepku poznate celkem rychle na diagnostice, protoze vaha vzduchu vykazuje jine MAF* hodnoty v oblasti EGR* pusobnosti (kdy je EGR* otevrene). Jsou tam vetsi hodnoty vzduchu, nez RJ podle mapy ocekava, o cca 200 mg vic pri volnobehu u 2.5 TDI* treba.

Je to dane tim, ze to mnozstvi, ktere si bere normalne z vyfuku a ted nemuze, si navic vezme ze sani.


Zrdavím, chci se prosim zeptat:

Mám A6 B4 2.5TDI 114kw kod motoru AYM.

měl jsem problem s kouřivostí za studena a cukáním motoru, vše je odstraněno, 3 ohnuté ojnice na straně spolujezdce.
motor je nově dán dohromady,vše vyčištěné i komplet sání a tak jsem zaslepil EGR* těsně pod 1,5mm podložkou. na VAG jse dnes zjistil zmíněnou odchylku váhy vzduchu o cca 150 mg.

Jak moc ta odchylka vadí např. na výkon ?

předem děkuji za radu a odpověď. R
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

05.05 2011 22:36


každej jak blazen řeší EGR* a pritom to udajne tomu motoru hodne škodí.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

05.05 2011 22:40


Lumpiq: souhlas..... se zaslepenym EGRem ohřátí mé 2.5ky až po 10km+ na 90.v zime eště dyl.bylo to hrozny.takže padlo rozhodnutí nezaslepovat protože u 2.5 seto asi rovná poslat motor do kytek když jezdim do prace 8km.a to pri jizde "lochtání plynu" ohřev po 10km na 70stupnu.
nahoru

sponzor





05.05 2011 22:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.6. 2010
Příspěvků: 36 | Témat: 4

05.05 2011 22:54


[Zrdavím, chci se prosim zeptat:

Mám A6 B4 2.5TDI 114kw kod motoru AYM.

měl jsem problem s kouřivostí za studena a cukáním motoru, vše je odstraněno, 3 ohnuté ojnice na straně spolujezdce.
motor je nově dán dohromady,vše vyčištěné i komplet sání a tak jsem zaslepil EGR** těsně pod 1,5mm podložkou. na VAG jse dnes zjistil zmíněnou odchylku váhy vzduchu o cca 150 mg.

Jak moc ta odchylka vadí např. na výkon ?

předem děkuji za radu a odpověď. R
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

05.05 2011 23:04


RobinxHood: výkon to má udajne zlepšít.ale zvečit splodiny a ten ohřev.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.6. 2010
Příspěvků: 36 | Témat: 4

05.05 2011 23:13


děkuju
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.6. 2010
Příspěvků: 36 | Témat: 4

05.05 2011 23:15


no je tam i originál termostat a ořáté je to za pár minut a ručička se nehne z 90 stupňů.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.6. 2010
Příspěvků: 36 | Témat: 4

05.05 2011 23:16


měl jsem an mysli nový termostat...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.12. 2011
Příspěvků: 139 | Témat: 18

12.02 2012 14:37


Zdravim mam audi A3 TDI* a přemýšlím o zaslepení EGR*..Ale někde se píše že je to blbost a někde že je to dobrý Kdybych to zaslepoval,tak už bych i rovnou vyved budík na tlak turba,takže myslíte že má cenu kupovat tohle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
??? Nemáte to někdo v autě už???
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email