Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 17 dubna 2024
Celkem je zde 162 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 162
Uživatelů: 0
Celkem: 162

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.8. 2011
Příspěvků: 2 | Témat: 1

03.08 2011 0:18


Dobrý den,
po mnoha hodinách jsem se již téměř rozhodl pořídit si audi 80, typ b4. Potřebuji auto na delší vzdálenosti (každý druhý den cca 250 km, město málo), ve kterém mám šanci dožit se dalších narozenin. Preferoval bych benzín, ale zajímal by mě Váš názor, jaký motor by jste mi doporučili. Já bych se osobně zatím přikláněl k 2.0E (85kW). Bohužel nemám šanci se s tímto autem s tímto motorem projet, tak by mě zajímalo, jak je na tom s reálnou spotřebou a jestli se budu muset táhnout za kamiónem sedmdesátkou nebo ho bez větších problému předjet (jedná se o cesty přes Vysočinu, bez dálnic). Do teď jsem měl felicii 1.3 (50 kW), ale ta je snad vyrobena z papíru. Někde jsem také četl, že mají 2.0E problém s přehříváním.

Můj druhý dotaz se váže k dovozu tohoto auta z Německa. Tady je malý výběr a potřebuji auto co nejdříve (felda klekla). Navíc po zkušenostech s bazary tady, škoda plýtvat slovy. Nevíte o nějaké solidní firmě, která dováží auta nebo o někom, kdo se v tom orientuje? Nemám čas si pro auto dojet a navíc o tom nic nevím (pouze jsem četl nějaký rady a zkušenosti). Děkuji za každou radu.
nahoru

sponzor





03.08 2011 0:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

03.08 2011 7:55


z vlastnej skusenosti viem povedat akurat o spotrebe motora 2.3E, ktora je pri malinko nadpredpisovej dialnicnej jazde niekde okolo 7,5 v audi 80 a okolo 8 - 8,5 v audi 100. nepredpokladam, ze 2.0E bude mat tu spotrebu nejaku zasadne nizsiu, lebo pokial viem spravne, ma kratsiu prevodovku takze je ho potrebne viac tocit. 85kW by malo na predbiehanie stacit, potreba podradit je samozrejmost. diskutabilne by to mohlo byt ak by bolo auto plne nalozene, ale ja s 98kW som ani s plnym kufrom a 4ma ludmi po okreskach nemal nejaky zasadny problem predbiehat s podradenim o 2 stupne.

pri takom km najazde by sa este mozno oplatilo zvazit motorizadiu 1.9TDI, tam sa ale o jazdnej dynamike musi vyjadrit niekto iny.

a co sa tyka dovozu, ja som si to na slovensko robil sam, ale ak by som riesil firmu, tak by som vyuzil jedine referenciu nejakeho znameho, kto si cez taku firmu nechal nieco doviezt. predsalen nechat niekoho dotiahnut z DE auto je dost o kupe macky vo vreci.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 140 | Témat: 13

03.08 2011 10:19


1,9 TDI* do to by som siel pri tvojom pocte kilometrov co najazdis pretoze tam usetris nemale peniaze za palivo a ten motor je viac menej ked ma vsetko nezmar na tom natocis km az az a ta dinamika no predbehnut predbehnes a ked si sam tak aj ten disel celkom ide ked je clovek ale nalozeny tak to uz je potom horsie ale urcite sa to nechyta na benziny ani z daleka jedine potom pouvazovat to cipnut v rozumnej miere samozrejme a potom aj na tom bez problemov predbehnes
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

03.08 2011 15:24


Pěkného avanta prodává na www.audiclub.cz myslím,že za 40 tis..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

03.08 2011 15:39


Nakonec i tady na klubu je v inzerci pěkná B4 2.0E Avant
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.8. 2011
Příspěvků: 2 | Témat: 1

06.08 2011 14:20


Vím, co jsem potřeboval, díky už jsem si pár audin našel. Je mi jasné, že s TDI* bych ušetřil na palivu, ale budu s ním jezdit za prací a to auto si na sebe musí vydělat. Turbo* je další věc, která se může porouchat, záleží na předchozím majiteli, jak s ním zacházel, toho se právě bojím. Díky za tip novon.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

06.08 2011 22:33


no,
řešíme cca +- 20 let starou káru, ne...?
takže?
benzínů jak máku, hlavně v sedanu, dieselů jak šafránu, oboje většinou v žalostném stavu za pár korun, v quattru nic, ovšem výjimka potvrzuje pravidlo.
spotřeba k jednotlivým autům a motorizacím v garáži.
vzhledem k pořizovacím cenám těchto aut si myslím, že dovoz z reichu je víceméně bezpředmětný.
hledat a čekat...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.12. 2009
Příspěvků: 292 | Témat: 101

28.08 2011 20:10


Já bych se přikláněl na takovedle kilometry k motoru 1,9 TDI* 1Z.
nahoru

sponzor





28.08 2011 20:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

30.08 2011 7:07


Motor R4 ABK 2,0 85kW je na ježdění akorát, pětiválce jsou pro fandy a TDI* maj za sebou moc moc kilometrů, takže i když motor bude 0K, zbytek auta bejvá šrot a žádá si investice. Na 2,0 benzín 66kW (kód ABT) zapomeň rovnou, leda že bys chtěl plyn, je to jednobod, tudíž pro plyn bez problémů, ale hrozně línej i na benzín.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.7. 2009
Příspěvků: 1063 | Témat: 49

30.08 2011 11:40


Ale ho*no je ABT líný, samozřejmě na předjíždění si musíš podřadit o 2 stupně málem, do kopce u stupeň níž než normálně, ale líný rozhodně není. Jo když to srovnám s NG, tak jo, ale to je jiná
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

30.08 2011 17:09


jenda987: osobně bych šel cestou 2,8 V6 a dal to na plyn. Motor nezmar, oproti 2,0 jede a s plynem se dostaneš na náklady jako u TDI*, ne-li nizší.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

31.08 2011 1:06


Benny: a kdo se má o ten V6 starat, na dvoulitru si udělám všechno sám a proto se ty auta kupujou. Na 2,8 bych třeba rozvody měnit nechtěl.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

31.08 2011 7:51


tiez sa tych V6tiek asi nebudu vsade valat mraky v dobrom stave. to asi pochytali nemecki tuneri uz do ruk, tak to bude vsetliako zhuntovane...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

31.08 2011 19:10


Satan Coupe: Jak často si myslíš, že ty rozvody bude měnit? Určitě si nikdo nevybere 2,0, který se v kopci zadejchá kv. tomu, že jednou za 100tis. km se mu budou líp měnit rozvody Myslím, že to nejni hledisko, podle kterýho by se motor vybíral.
Možná by za uvažování stál 2,0 16V, ale to radeji už to NGčko kv. zvuku
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.7. 2009
Příspěvků: 1063 | Témat: 49

31.08 2011 20:22


nejvýhodněji, když budeme porovnávat úspornost, výdrž motoru, cenu auta, to kolik je aut s tímto motorem a kolik je v cajku atd., bude vycházet ABK.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

01.09 2011 0:41


jak pise walker, ale pisnul bych tam spis 1Z - TDI*, mel jsem ho, udelal sem rozvody, spojku a auto bralo 4-5l v zime do 7 po meste
nahoru

sponzor





01.09 2011 0:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

01.09 2011 2:10


Benny: A on se jako dvoulitr v kopci zadejchá? No nevím, to jsi jel nějakým zdechlým. V6 je v osmdesátce zbytečnej luxus, není okolo něj pod kapotou moc místa a když máš něco dělat, tak je to na posrání, zato k čtyřválci si pod kapotu vlezeš celej a ješte se tam k tobě vejdou dvě sexy blondýny, co ti budou podáat nářadí. 2,0 ať už ABK nebo i starší 3A 83 kW v B3 vůbec špatně nejede. Na to aby ti aktivní orgáni sebrali papíry když se trošku rozvášníš to stačí bohatě. 200 bez problému. Teda v Coupe. Takže na normální rychlejší přepravu ideální. Taky jsem přesedl do Audi z feldy a z úplně stejnýho důvodu jen s rozdílem, že mě srala i na 20km dojíždění tam a zpět, natož při 250km denně.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.7. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 0

01.09 2011 21:19


[color=blue]Ahoj Já bych ti mohl říct že souhlasím s názorem že 2,0E 85Kw je ideální motor v poměru cena výkon, když to není vyhoněný tak to je super svezení i spotřeba...Je potřeba se rozmyslet jak člověk chce auto užívat, pokud k běžnému ježdění, není žádný problém 8L/100Km, udržba jednoduchá přístup k motoru super....Pokud by jsi to chtěl na nějaký letecký dny tak to bude asi V5, V6 lepší, s V6 zkušenosti nemám, ale 2,0E mám už v druhém autě a na tom prvním jsem najezdil 600tis a motor stále jede i když o výkoným motoru zde už moc mluvit nemůžu ...teď mám další s 190tis a auto jede jako nový 200Km/h z něj bez problému jde dostat..(otázka kde tak může dnes člověk jezdit beztrestně když, nemá zrovna naditou kapsu..)Za mě osobně dávam palec nahoru motorům 2,0E ABK jsou spolehlive...a ještě k tomu že by se zadýchaval do kopce...stím jsem se opravdu nesetkal ) spíš si člověk musí hlídat nohu a tachometr aby nemusel počítat s nedobrovolnými příspěvky státu ) Svezení je to super a Kw na auto stačí(v případě nedostatku kobyl pod kapotou jde načipovat na 92Kw při zachování výdrže motoru)Toď vše z mé strany k tomuto tématu...Mějte se chlapíci!
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

04.09 2011 21:28


Satan Coupe: jsem věděl, že jsem píchnul do vosího hnízda a ozveš se Ber to tak, že mi je můj 20v občas málo a to je dopovanej pár vitamínama, aby jel líp To, že Ti to jede 200 je hezký, ale při hustým provozu, kdy potřebuješ předjet více aut k ničemu. Ale chápu, že každý má jiné nároky
Každopádně kombinace 2,8 V6 a LPG* je to nej, co v daný nabídce je - jede to a zalevno. Co se servisu týče záleží na zájemci, páč by třeba jezdil i s 2,0 do servisu a sám by si udělal jen základní ůdržbu, kdo ví.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

04.08 2017 20:26


Obnovim téma po letech. Co by jste v dnešní době doporučili za motor? 1.8 a 2.0 je k ničemu. 2.3 se trochu bojím protože tomu moc nikdo nerozumí. 2.6 a 2.8 jsou stejné motory co jsem tu vyčetl. A nebo 1.9 TDI*. Jde mi o to jak to je dnes s nahradnima dilama?

Přemýšlím o cabriu 80 ale najakou vonavou jako je tato
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

04.08 2017 21:07


Ked chces cabrio, tak imho najlepsie 2.3. Diely nebudes mat postupne uz ani na jeden motor, mozno na V6tky este nieco zozenies, lebo tie prezili az do A4rky/A6tky. Ale osobne si myslim, ze ak niekde nejake to Cabrio 2.3 najdes, tak bude "potrebovat vymenit sviecky" = nejaka nepochopitelna zavada na motore.

edit: ak si ochotny ist do novsieho modelu, tak mozes zhanat 1.8 20V, ktore sa do cabria davali, ked skoncili motory 2.3 10V. Zvukovy prejav bude stvorvalcovy, ale co sa vykonu tyka ten motor ide dobre. Zaroven budes mat obmedzene hladanie len na novsie rocniky cca 1995+.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

04.08 2017 21:40


Takže ty osobně si stojis za 2.3

Tahle je pěkná jen ji někdo potunil
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

04.08 2017 21:49


2.6 se dávali dal do novějších modelu jestli dobře chápu. A byl to stejný kód motoru nebo tam už něco pozměnili? Na mobile je mraky 2.6 a tak me zajímá jestli se to nějak nesere. 2.3 je tam minimum a TDI* jsou krutě drahé ale zase jsou to motory co zná každý i nějaký laik si to opraví sám.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

04.08 2017 22:28


TDI* do cabria je hrůza a des, vím z vlastní zkušenosti....
nahoru

sponzor





04.08 2017 22:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

04.08 2017 22:29


Vzal bych 5valec 2,3, měl jsem ho ve stovce a byl jsem spokojenej i spotřeba byla kolem 8 dlouhodobá
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

05.08 2017 8:27


Ja 2.3 mel a byl jsem z toho špatnej. Byla furt rozebrána a furt se řešil rozesranej motor. Nevím jestli do ni jít znovu. A hlavně jak poznám že není rozesrana?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

05.08 2017 11:23


Jo, tak to ak chces auto, ktore sa nebude srat, tak si kup nieco novsie. 2.3jky su vsetko bezmala 30 rocne stroje s 250+ tisic km na hrbe a srat sa budu. Ale srat sa ti bude aj 28 rocna V6tka, dvojliter alebo turbochrocht.

To, ci je 2.3jka rozosrana nemusis poznavat, pretoze kazda jedna v predaji rozosrana bude. Nejakym sposobom urcite. A tie co nejakou nahodou rozosrane nebudu hned zmiznu. Za 2.3jku hovori zvukovy prejav, ktory sa da v Cabriu dobre vychutnat. Dieselove mlatenie kladiv by som teda v aute bez strechy urcite mat nechcel.

Ono je to cele len otazkou priorit. Ak ti nevadi mlatenie kladiv, tak si kludne to TDicko kup. Ak chces stoj co stoj 30 rocne cabrio a nechce sa ti ho pretiahnut poriadnym servisom alebo donho vela investovat, tak si to cabrio radsej ani nekupuj. A ak chces mat "netuctove auto" ako mas v podpise, tak si holt budes musiet prejst torturou jeho servisu a nalezite si to zaplatit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

05.08 2017 12:58


Ventyle ja do toho klidně nasypu ale jde o to kdo to udělá když tomu rozumí minimum lidí. Ono ani 2.3 moc na prodej není. A když už nějaká je tak je interier rozdrbanej a nebo v červené, zelené barvě což se mi vůbec nelíbí. Jdu se podívat na mobile kolik tak je 2.3
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

05.08 2017 13:05


Neboj se tý 2,3ky, když bude za tepla i za studena dobře držet volnoběh, bude chytat a pojede bez škubání, nebude z výfuku cítit, jak žere olej, tak bych se nebál. Na tom motoru mě nenapadá, co by se stalo, krom toho, že by se někdo hrabal do přípravy směsy.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

05.08 2017 13:40


ackoliv jsou ty motory ze stejny doby, tak 2.3 se svym Jetronikem koncil... MPI* zacinalo... takze z hlediska servisne-udrzovaciho je 2.6 a 2.8 lepsi volba ...

cena a dostupnost specifickych ND spolu s "logikou" oprav petihrncu (ackoliv ventYl napsal uzasnou prirucku a investice 30Euro za RLF taky neni zrovna nejak extremni), je podle me dostatecna vypovidajici hodnota ...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email