Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 328 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 321
Uživatelů: 7
Celkem: 328

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 3

01.08 2011 14:40


Ahoj, koupil jsem auto (audi a4 1.9 TDI*) který cca půl roku, možná i víc nejelo. Bylo tam naftové webasto, které když někdy pustím, tak delší dobu docela dost kouří, cca 10 minut, když jsem stál před obchodem, tak za mnou šel chlap že se mi tam něco pálí

Je to problém a musí se vyčistit? četl jsem ale že naftové webasta jsou bezúdržbové, máte někdo zkušenost?

Díky Jakub
nahoru

sponzor





01.08 2011 14:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2011
Příspěvků: 165 | Témat: 20

01.08 2011 17:44


no asi to nebude uplne v poradku.Me zase vebasto na kamionu chvilku topi kdyz ho zapnu a po chvilce zhasne a to pak huli jak dymovnice ale kdyz ho pustim znovu tak uz jede v pohode jen to tak pokuruje zadnej extrem jinak u osobaku s tim moc zkusenost nemam.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

01.08 2011 19:42


Pokud kouří už bude dost zakarbonované a bude ho třeba vyčistit má to dost malou spalovací komoru a nafta se potom nacáká do těch nánosů a než se to pořádně rozpálí a vyhoří tak hulí.A slovo bezúdržbové asi není to pravé označení.Pokud ho necháš před každou zimou vyčistit(pokud ho používaš každodenně) tak budeš mít klid bude fungovat spolehlivě ale pokud se na to vykašleš bude se to zhoršovat až do fáze že několikrát nechytne a zablokuje se.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 3

01.08 2011 23:30


jj, dneska jsem to po dlouhe době zkoušel bez zapnutyho motoru a po cca 5minutach hulení se to samo vypne, zkusim to rozdělat a vyčistit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2020
Příspěvků: 5 | Témat: 0

20.12 2020 22:42


Ahoj. V A6ce mam Webasto Thermo TOP-C a kouřilo, tak jsem ho vyndal a udělal repasi. Nová spalovací komora se svíčkou, nové dmychadlo, těsnění atd. Včera jsem ho tam vrátil a stále kouří.

Má někdo nápad co je špatně?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

21.12 2020 0:35


No možná to není ono, ale v procesoru webasta je uložená charakteristika hoření (poměr vzduch/palivo/teplota) Odborně "seřízení CO2"
Není to potřeba přenastavit?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2020
Příspěvků: 5 | Témat: 0

21.12 2020 12:01


Díky za tip. Zkusím nejdřív resetovat ŘJ Webasta odpojením baterie a pokud to nepomůže tak to zkusím napíchnout a uvidím zda mi to vypíše nějaké chyby či možnost uvedení do továrního nastavení.

Ještě bych se zeptal zda je v pořádku že podávací naftové čerpadlo "cvaká"? Soudím podle toho že spíná střídou, tedy pulzně dávkuje palivo. Nebo vám to nedělá?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

21.12 2020 12:12


Osobně bych doporučil zavítat do autorizáku Webasta a nechat zkontrolovat. Předpokládám, že už podle popisu budou tušit, co je v tom za problém. "Reset" řídící jednotky nemusí vůbec stačit a přitom to pořád může být nějaká blbost za pár kaček.
A každopádně naftový po zapnutí dost hulí a smrdí, po pár minutách to přestane. Jestli to hulí i po patnácti minutách, tak je něco špatně...
Cvakání je OK.
nahoru

sponzor





21.12 2020 12:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

21.12 2020 14:06


Není tam webasto ale Eberspacher. To kouření způsobuje špatná vstřikovací tryska, po letech odcházejí. V audi se dá objednat jen jako opravná sada komplet včetně komory a ventilátoru. Jde ale koupit samostatně pro Volvo, myslí to bylo S60. Pak normálně objednáš např. přes AutoKelly. Pohledej na zahraničních fórech jako Eberspacher injector audi, volvo, bude tam někde i objednací číslo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2020
Příspěvků: 5 | Témat: 0

21.12 2020 18:21


Nene, opravdu je to Webasto a jak jsem psal, vše je nové, případně vyčištěné. Jediné co mě napadá, je že jsem nevypaloval výfuk ze kterého občas ukáplo trochu nafty. Nějak jsem si nebyl jist zda je to dobrý nápad. Naposledy jsem ho vypaloval na Fichtlu.
Takže mě napadají jen 3 příčiny:
Nafta ve výfuku - Což by se mohlo samo vypálit opětovným spouštěním.
Špatné dávkování nafty - Cvakání je prý tedy v pořádku a při přechodu na plný výkon se cvakání zrychlí, takže tam by snad problém být neměl.
Poslední možnost je tedy ŘJ a zkusit to poladit přes WAG-COM.

btw. 15min je tak asi celkový čas co to běží (možná míň) pak se vychladí a vypne, ale na budíkách je vidět že je stále zapnutý.

Tak nějak doufám v ten výfuk.

Jinak díky za reakce.


Hodil bych fotky, ale nějak jsem nepochopil jak se sem nahrávají... [/img]
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

22.12 2020 10:39


Eberspacher se montuje až do A6 C7, v C4,5,6 je Webasto ThermoTop C, do A4 nevím, jestli se montovalo TTC* nebo TTE (slabší model).
To Webasto nejdřív samozřejmě jede na plný výkon, cca 2-5 minut po startu celkem viditelně hulí a smrdí (teda u dieselu, u benzínu to skoro nebylo cítit), pak to přestane, ale jede pořád na plno. Až se trochu ohřeje okruh, pustí vnitřní větrák. Jakmile se okruh ohřeje na maximální teplotu, sníží Webasto výkon a jenom udržuje teplotu. Je možný, že po startu i tak sníží svůj výkon a nejede na 100%. Po neoriginální domontáži ve Webastu byla maximální teplota 80°C, u originální montáže netuším.
U benzínové A4 bylo normální, že po čtvrt hodině byla teplota okruhu i přes 60°C, u žádné A6 jsem nikdy neviděl, že by se po otočení klíčku vůbec někdy rafička hnula. Ale mohlo to být i instalací, A4 byla dodělávka s TTE, všechny A6 byly originál TTC* (i když teď přemýšlím, jestli v C6 není ThermoTop V).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

22.12 2020 10:58


A4 B6/B7 měli z výroby právě Eberspacher (neškodilo by napsat, co je to za model). To webasto může být taky dostavba
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

22.12 2020 17:07


V C6 je Thermotop V. Dorabal som original z original veci
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

23.12 2020 11:32


Nemam pocit, ze nieco ako vypalenie vyfuku je z principu veci u nezavisleho kurenia mozne. Vyfukove splodiny su prechodom cez vymennik tak ochladene, ze nejake vypalenie bordelu z vyfuku normalnou cinnostou nehrozi.

A tiez sa mi zda, ze Webasta nemaju adaptaciu. Mozno som si ju nevsimol, ale vsade som videl len tvrde staticke kalibracne parametre.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

23.12 2020 12:59


To že to neumí VCDS neznamená, že to neexistuje

CO2 Setting:

The CO2 setting is performed with the diagnosis tester
Thermo Test. For operation of diagnosis tester refer to
operating instructions.

Nominal contents of CO2 in exhaust at full load operation [Vol.-%]
Geographic altitude
above sea level [m]
Air temperature [°C]
–20 0 20
Fuel Diesel Fuel Diesel Fuel Diesel
1500 10.2 11.3 10.4 11.5 10.6 11.7
1000 9.6 10.6 9.7 10.8 9.9 11.0
500 9.0 9.9 9.1 10.1 9.3 10.3
250 8.7 9.6 8.8 9.8 9.0 10.0
0 8.4 9.3 8.6 9.5 8.8 9.7

Tohle konkrétně je výtah ze servisního manuálu pro thermotop C

Hodně jsem toho musel nastudovat, protože mi taky zlobilo a nikdo si s tím nevěděl rady
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

23.12 2020 16:10


To Mr. Dead: origo instalovene webasta aspon ve a6 4f ohrivaji jen topeni protoze k motoru maji klapku. Pokjd ji vyndas tak zacnou ohrivat i motor ale protahne se doba ohrivani interieru treba z 15minut na 30. Jinak obcas mi webasto zahuli po startj taky a to ma davabou novou spalovaci komoru se zhavickou primo v servisu webasto
nahoru

sponzor





23.12 2020 16:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

23.12 2020 22:15


e-Certik: Ja nehovorim o tom, co to vie a co to nevie na zaklade VCDS. Ja to hovorim na zaklade toho, co som videl v zdrojovych kodoch softu do tych kureni.

To, co ukazujes, nie je adaptacia, ale staticka kalibracna mapa. Na to musi ist kurenie na tester. Ale neviem o tom, ze by to kurenie vedelo robit automaticku adaptaciu napr. podla zanasania. Proste to ma nejaku mapu, podla tej ide a ked mu vyleti stav heatera mimo dopredu urcenu obalku, tak sa z bezpecnostnych dovodov kurenie vypne. Ak to vyleti moc, alebo opakovane, tak sa ulozi zavada a kurenie sa zablokuje.

Ale zasa, nerobil som priamo na tychto kureniach. Takze je mozne, ze nejaku adaptaciu to ma, len som na nu nenarazil.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

23.12 2020 23:08


V tom manuálu je i postup jak to nastavit (sw) tak hádám, že to tam být musí.
Možná ne přímo, ale třeba jako nějaká korekce té mapy spalování diagnostikou.

Přímo se tam nastavuje tlačítky + a - jestli chudší, nebo bohatší směs.


jinak pokud to kouří, nemá to třeba jen ucpaný filtr nasavani vzduchu?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2020
Příspěvků: 5 | Témat: 0

14.03 2021 13:52


Ahoj. Sorry že odpovídám tak pozdě, ale než jsem to stihl nějak víc řešit, tak se mi na Cukráku podělala aut. Převodovka*, takže odtah do servisu a po týdnu jsem za opravu vysolil 35k.

K tomu repasovanému a nadále kouřícímu Webastu:
Webasto Thermo TOP-C (Originální zástavba při výrobě vozu. A6 C5 AKE 2000)

Naštěstí se problém vyřešil sám opakovaným spouštěním. Po čase zkrátka přestalo kouřit a teď funguje normálně.
Při venkovní teplotě okolo 0°C se po cca 15-ti minutách vytopí interiér vozu zhruba na 18-20°C, přičemž se ručička teploty chladící kapaliny motoru odlepí od dorazu a brzy ukazuje 60°C.

Každopádně děkuji za všechny tipy a rady.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

16.03 2021 22:09


To je bezne! zklad je mat zvody ciste a pred filter jasne ze dymí, lebo origo ma filter a je bud pri konci hadice, alebo v strede zvodu, ktory ide az k napravnici prevodovky ani ta hadica sa len tak zohnat neda najla nejsie za 8 az 12eur tenka flex hadica z nerezovej ocele, to chybalo aj z deklom u mojej rakaty z preodovky,uz som to prekutral a ho mam na a4 b6 v6 2.5tdi davali sa ako priplatkova vybava aj k 2.7tdi v6 seriovo 8E5/8H7 origo a filter vidam hoc komu povalovat po nete a je dost drahy na moj dojem, pred tym som to rozbehal vzdy mi to cadilo v zime do motoroveho priestoru a vyzetalo ako keby horelo auto...ludia sa plasily a ja vyskereny tak dost nechapali,cele som to mal vonku na origo nerezovom drziaku a robili to pre audi svedi, co som vycital ako prve zakazky, ani cierne v utrobach nic nebolo na prekvapenie len jemny povlak jemnych zplodin a prachu vycistil opatrne a funkuge to!
zvlastne je tam divno ako keby za zavlacu v kope nalisovana diza a vedla je jeden zhavic ta diza musi byt cista, len prefuknuta ona totizto musi rozprasovat a nie tiect, tym vzdnika pri zhavici v intervaloch vzplanutie zo vzduchom a v hana vzduch ventilator slabsie a menej, ma to svoje nastavenie ako hore pise interne...v plosaku odporou a cez kanaly ide voda a zohrieva sa riadne...sa to vie rozhavit na 180C a je to bez udrzbove...radsej sa do toho neripat! ta diza ma iba ako keby gulvocku a dake kanale, zaklad je aby prskala a tesnila privod hadica...vzstrekovac na zhavic to je cele...a chvilu zhavy a prska a ventilator taha vzduch z filtra, lebo pri konci ochlazduje, to zere aj naftu aj elektriku z baterky staci 10 15min ako sa pise hore mam max 30min.
Okruh cez webasto nema kontakt z chladiacou je to znerezu, zaklad je opatrne vytahovat hadice z koncoviek a si ich odlepit z potrubia na spodku, ktoren su dost chabo nabodovane a zacinovane obcas sa utrhnu... dole je cerpadlo plastove co cirkuluje go je t8ez dolezite ma tam tesnenia a motorcek a to ked je zapchate robi zlobu do chladiacej sustavy G13 cirkuluje v malom okruhu motoroveho okruhu a potrubia radiatora. vedla sucast webasta je riadiaca jednotka a nad don ide 32pin ak sa nemylim napojenie, co ma ochranu proti vode ide dakam za palubku do poistiek.

Vie niekto napojenie origo na SK pre audi telestart? uz som to tu niekde vidsel aj nasiel schemu napojenia, kam sa ma umiestnit ten prijmac na ovladac ku klucu!?
chcem to dorobit na dialkove!
ide to momentakne ok bez problemu ak nieje rezerva inak nepojde aj ten timer na palubaku obcas neposlucha ked je teplota nad 0 to nejde vsetko sa da zohnat, aj zaviaca aj triska aj dialkove aj cerpadlo vodne, lacne to ako celok nieje ani pri montazi cena webasta 1000eur ked je funkcne tip top, zaklad je aby islo podavacie cerpadlo a cista nadrz, a hadica obcas je zalomena za cerpadlom tak jemne nahriat a jemne stlacit nech ma lepsi prietok v zlome od dekla od praveho zadneho-pred kolesom a zaklad je aj ventilator a jeho cievka.
Cisty stekef na kable je to jednoduchy system, obcas kable prehoria alebo sa rozpadnu to je vse. Ja som dal pred home made filter co ma huste sitko medene koli necistotam a pavukom a vode, ten je zaklad!
nasiel som aj origo samozrejme kazda vec cca 30eur a za dobru cenu treba hladat, ale ako to byva na origo neboli kese navyse a link ostal v prehliadaci v dojeb.mobile.
Tak vyrobil z fontany medzy kus z odolneho plastu na zahnutu fajku- hadicu smerom dolu,hrubu gumenu co tam bola bez niceho... (dvojity kalich z fontany plni ucel zo sitkom co robi iba obluk na fontanu a uz to mam 3roky ide ok )
Ide o to aby tam bol urcity odpor vzduchu na dlzku hadice, mne to len troska dymí pri konci ked zacina ...mam to na prichytene na napravnici motora a dava sa tam origo filter spalin, ale ked ze sa pohybuje od 40eur a viac novy neriesim, skor ten elestart a dialkove ma zaujima to by som chcel...lebo ma sere ten tajmer vzdy musim posuvat datum aby sa nezapinalo! alebo pockat kym vypne a deaktivovat timer ako budik, mam nastavene na predhrievanie motora iba v zime pri nornalnom starte motora v pakubaku zaskrtnute a rata do spotreby palubny pocitac palivo.
Naposledy upravil Sam57 dne 17.03 2021 0:28, celkově upraveno 1 krát. (18% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

16.03 2021 23:50


sorry za preklepy ale uz som to tu ooravoval a nepomohlo mate tu divne ikony a pisanie za tie roky ste to moc neposunuli do ineho levelu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email