Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 372 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 369
Uživatelů: 3
Celkem: 372

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

03.12 2008 15:01


cus AUDINACI,mam par dotazu..resim u nove koupeneho auta spotrebu a zda se mi ten palivomer nejakej divnej,kdybych se mel ridit pohledem na nej tak se mi zda,ze zere 10L na 100km minimalne,ale ted mne dorazilo,ze sem dal plnou at to dotankuju a zjistim teda tu spotrebu a jak sem to narval po hrldlo,tak rucicka zustala asi 3mm za pulkou smer vpravo k plne!!!!!!!a ne a ne se hnout??!tak nevim..jakou ma mit podle vasich zkusenosti tenhle typ v sedanu spotrebu?ma ta palubovka zesvetlovani a ztmavovani osvetleni?nikde ho nevidim..mam 6kvalt a zejmena po ranu jde dost ztuha,jak se zahreje tak tj lepsi ale nic extra i tak,pomuze vymena oleje v prevodovce?prej radsi nevrtat..tak nevim..
nahoru

sponzor





03.12 2008 15:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 280 | Témat: 44

03.12 2008 18:55


Cauec mam stejny problem. Ja mam A6 v automatu a sice nemam palubni pocitac, ale propocital jsem si, ze me to zere 7,2 kombinovane, ale hodne jsem jezdil po meste. Mimo mesto by to melo zrat kolem 6 mozna i min, zalezi jak mas tezkou nohu.

A k tomu problemu. Mel jsem V8 a tam to delalo taky. Prodal jsem ji kamosovi s tim problemem a rekl jsem mu, ze to muze byt elektricka cast spinaci skrinky, vymenil to a uz to nedela a chodi jak ma. Zkus to vymenit a dej me vedet.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

04.12 2008 13:55


mohl by to bejt zasekávající se plovák v nádrži,
mam Q a řere mi to kombinovaně 7,5 litru
zesvětlování se dělá myslím kroucením levým čudlíkem co kouká z budíků
ztuha mi to řadí i po výměně oleje
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

04.12 2008 14:20


taky se pridam.ztuha mi radi i 5kvaklt.co spojka ,mate ji taky tuzsi?obcas mi ukaze rucicka plnou ale taky casto drzi jen 3/4
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 280 | Témat: 44

05.12 2008 6:47


zkus tu spínací skříňku
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.10. 2008
Příspěvků: 77 | Témat: 13

06.12 2008 18:09


Haleluja, mam to same v kombajnu a kombinovana je 7,5l. A to nemam lehkou nohu. Taky me nesel ukazatel paliva a stacilo posolichat kontakty na cerpadle v nadrzi a od te doby pohoda. Jas palubky se nastavuje levym cudlikem na palubce u otackomeru a hodiny take tim.Co se tyce ohrejvani, tak je proste hodne pomale u tohoto motoru, ale i studeny mi to radi dobre.zdar a silu
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

07.12 2008 11:43


hoja chlapci,nestiham psat,ale kombinovana je teda 6,2 takze pohoda..narval sem nadrz a zustala mi rucicka na 3/4,,a postupne "pada na plnou" takze problem s palivomerem je evidentni!!!!!!!!jedu ted na servis,koupil sem komplet pr ramena-3600kc tusim obe,cepy rizeni 750kc oba,blatnik predni 800kc-new,,a DAM* asi termostat new protoze mi nikdy nejde uplne na 90¨c a celej se mi zda neni uplne tuti-fruti,,.jeste uvazuju o rozvodech ikdyz by meli byt udelany pri dovozu do cr,,coz je asi 25tis km a je tam stitek..nalepenej,,ale nevim nevim..kolik stoji levna sada a jak slozite to je udelat na c4?myslim jak drahe to mam cekat asi..?stejne ted nemam nikoho komu bych to sveril,asi kuknu na remen jak vypada po 25tis km musi byt jako novej ne?diky za vase rady a tipy..JERRY
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

07.12 2008 12:10


Proč tady jsou dvě téma se stejným názvem kdo se v tom má vyznat....V názvu téma má být hlavně napsáno o jaký problém se jedná...
nahoru

sponzor





07.12 2008 12:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

07.12 2008 12:43


Rob:
Proč tady jsou dvě téma se stejným názvem kdo se v tom má vyznat....V názvu téma má být hlavně napsáno o jaký problém se jedná...


A hlavně to mohlo bejt obojí v jednom vláknu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email