Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 262 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 260
Uživatelů: 2
Celkem: 262

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.7. 2011
Příspěvků: 195 | Témat: 4

10.08 2011 10:20


To vis ze jo, tady to je :

Pavel Gajar 608325651

Dostal jsem na nej dobry reference od kamarada, kterej je u nas spicka technik v Subaru motorsportu.
A i na me zapusobil opravdu perfektne.
nahoru

sponzor





10.08 2011 10:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.2. 2009
Příspěvků: 133 | Témat: 50

20.09 2012 12:49


Zdar chlapi, zdá se že mám společný problém. Mám a6 avant 3.0tdi quattro* 6st Tiptronic*, najeto cca 270tkm a už si delší dobu všímám, tak zhruba od 200tkm že při rozjíždění na 1,2,3, možná ještě 4, pěkně ze zadu před přeřazením lupne. Začínám z toho být pěkně nervózní. Když tomu dám plnej kotel, tak to buď neudělá a nebo to neslyšim. Další věc čeho jsem si všimnul je, že když je auto studené, tak to taky nedělá, až když se to ohřeje, tak to začne dělat. Myslíte, že je to taky tím diferenciálem? Potřeboval bych poradit co s tím mám dělat, auto si chci ještě tak 3 roky nechat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

21.09 2012 7:09


Nerob s tým nič voz sa kludne dalej. Nemá cenu to riešiť.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.4. 2009
Příspěvků: 2 | Témat: 0

24.09 2012 15:57


Zdravím, řešil jsem u své A6 2009 3.0tdi naj, cca 100tis ten samý problém a mohu vás ujistit,že diferákem to opravdu není. vyměnil jsem všechny poloosy a pořád stejné. až mi jeden borec,když jsem mu řekl co všechno mám nové, se smíchem poradil ať vyměním pneu za nové. bylo po problému. toť vše.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 12

17.02 2013 1:24


No asi je uz pozde tady psat,ale jsou to loziska v zadnim diferaku.Jakmile jedu pod plynem do pravotocice zatácky,tak je jasne,ze je to levy lozisko v difru co je usazena poloosa.Homoklouby a jiny ptakoviny co tady ctu to nikdy delat nemohou.Snad uz pak jen soukoli,a to je na vymenu cely skrine,nebo totalni repas.Jedno lozisko v Audi stoji asi 1300,,ale ta prace..Ta mne teprve ceka..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

19.02 2013 19:48


danyk:
No asi je uz pozde tady psat,ale jsou to loziska v zadnim diferaku.Jakmile jedu pod plynem do pravotocice zatácky,tak je jasne,ze je to levy lozisko v difru co je usazena poloosa.Homoklouby a jiny ptakoviny co tady ctu to nikdy delat nemohou.Snad uz pak jen soukoli,a to je na vymenu cely skrine,nebo totalni repas.Jedno lozisko v Audi stoji asi 1300,,ale ta prace..Ta mne teprve ceka..


Ako si prosím prišiel na takúto vec že v pravotočici je to levé ložisko ?? toto by ma vskutku zaujímalo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 12

09.03 2013 12:08


Velice jednoduse,zakon diferencialu..Prava zatacka pod plynem,zatizena vnejsi leva strana ,dorovnava otacky,tim je mnohokrat vice namahana,a pri spatnem stavu vnitrniho loziska na unaseci se to uz bude ozyvat..Bud lozisko v difru,co drzi unasec,nebo soukoli,ale to uz by byl pruser..
Bez zarazene rychlosti klid.Vylucovaci metoda pro pripad vadneho loziska v kole............
Mozna docasna naplast je vymena nove naplne,nebo nejaky zazracny vodicky,,ale pokud je to lozisko,,,nic nepomuze....
Ja vim,ale ty budes mit opet jiny nazor..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

10.03 2013 9:59


danyk:
Velice jednoduse,zakon diferencialu..Prava zatacka pod plynem,zatizena vnejsi leva strana ,dorovnava otacky,tim je mnohokrat vice namahana,a pri spatnem stavu vnitrniho loziska na unaseci se to uz bude ozyvat..Bud lozisko v difru,co drzi unasec,nebo soukoli,ale to uz by byl pruser..
Bez zarazene rychlosti klid.Vylucovaci metoda pro pripad vadneho loziska v kole............
Mozna docasna naplast je vymena nove naplne,nebo nejaky zazracny vodicky,,ale pokud je to lozisko,,,nic nepomuze....
Ja vim,ale ty budes mit opet jiny nazor..



Ano máš pavdu v tom,že budem mať iný názor, to tvoje vysvetlenie že pravá zat a zaťažená von strana pretože dorovnáva otáčky nie nie

pokial sú uvolnené ložiská v dif ak je na strane hrušky tak hučí stále a pri pridaní plynu može stíchnuť ak je vadné lož na druhej strane tak hučí viac pri pridaní plynu a pri pokojnej jazde je ticho, toto platí ak sú ložiská zodraté a koš dif je volný - teda sa mení vzdialenosť medzi zubami hrušky a tanieroveho kola

Druhá možnosť je že hučia ložistá v dif lebo sú poškodené ale vymedzenie koša dif je OK

Samozrejme toto je moj názor a netvrdím že je to 100 percent tak , hladal by som skor chybu -uloženie kolesa- poloos a až potom by som išiel do dif.

Okrem toho je to presne naopak koleso na vnútornej stane má menšie otáčky a teda večší krútieci moment namáha túto stranu
nahoru

sponzor





10.03 2013 9:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 0

10.03 2013 11:53


rozvodovka - Diferenciál*, dva uplně jiné pojmy dvou uplně jiných součástí...
a zjistit problém, jestli je v rozvodovce, či v diferenciálu není zas tak složité.
Q má 3 diferenciály a 2 rozvodovky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

10.03 2013 20:06


Ak som písal o diferáku tak som myslel náprevový dif , teda rozvodovku s diferencialom.

Počúvaj ty rozumbrada, takže podla teba má Q 3 diferáky a dve rozvodovky ,takže predný dif stredný dif zadný dif. predná rozvodovka rozvádza kr. moment na lave a prave kpleso , zadná druhá tak isto a čo rozvádza kr.moment na prednú a zadnú nápravu ???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 0

10.03 2013 20:13


no coment, skus se na to prv podívat
výstupní hřídel z převodovky -> klec diferencialu Torsen* a z jeho "planetových kol" -> přední a zadní rozvodovka.... pak diferáky nápravové.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 0

10.03 2013 20:16


píšu o A6 C5 jo a výstupní hřídel převodovky je dutý a uvnitř něj je hřídel na jehož druhém konci je pastorek přední rozvodovky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

10.03 2013 20:18


mirda h:
no coment, skus se na to prv podívat
výstupní hřídel z převodovky -> klec diferencialu Torsen* a z jeho "planetových kol" -> přední a zadní rozvodovka.... pak diferáky nápravové.



Ten moj smajlík dostatočne vyjadril ako tpmu rozumieš, samozrejme je rozvodovka aj v strede teda sú tri, je len inej konštrukcie s čelným súkolesím a vstupná a výstupné hriadele sú rovnobežne uložené.

rozvodovka - je prevodovka obvykle rozdelujúca krutiaci moment jednej hriadele na dve alebo viac hriadelí. Capíto ?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

10.03 2013 20:22


mirda h:
píšu o A6 C5 jo a výstupní hřídel převodovky je dutý a uvnitř něj je hřídel na jehož druhém konci je pastorek přední rozvodovky


Ešte mi o tom chvílu píš a vieš aká Česká automobilka tento systém používala a od kedy, robil som ich keď si kakal do pleny.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 0

10.03 2013 20:25


pozri si schemy v etke A6Q rok x HS-3 PS 11 Vyobrazení 311- 46 a 54
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

10.03 2013 20:31


mirda h:
pozri si schemy v etke A6Q rok x HS-3 PS 11 Vyobrazení 311- 46 a 54


BOže dobrý, aká etka ? mám to stále na stole v dielni, okrem toho som strojár, netušíš o čom je reč.

Je to to samé ako u predohrabu ktorý má motor priečne uložený , výstup s prevodovky má čelne ozub.kolo a koš dir. nemá tanierové kolo ale tiež čelné a je to tak isto rozvodovka s diferencialom, ak už toto nepochopíš no neviem...
nahoru

sponzor





10.03 2013 20:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 0

10.03 2013 20:35


já se s tebou nechci hádat, pokud to má nějaká A6 C5 v manuálu jak píšeš ty tak já mám asi unikátní kus!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

10.03 2013 20:38


mirda h: Kolik diferenciálů, tolik rozvodovek. Těch může být klidně v praxi více jak diferenciálů, ale opačně určitě nee
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 0

10.03 2013 20:46


tak znova, výstupní dutý hřídel z převodovky(konkrétně třeba DJJ) je spojen s klecí diferenciálu Torsen*, kde teda mám hledat tu rozvodovku???
děkuji za rady
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

10.03 2013 20:47


mirda h:
já se s tebou nechci hádat, pokud to má nějaká A6 C5 v manuálu jak píšeš ty tak já mám asi unikátní kus!



Okrem toho že tomu nerozumieš si ešte aj ňouma , napísal so že motor priečne uložený,samo že audi C5 to nebude, ale trebars VW Golf a pod.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 0

10.03 2013 20:48


to jsem se upsal, vím že je podél, to se omlovám
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

10.03 2013 20:54


mirda h:
tak znova, výstupní dutý hřídel z převodovky(konkrétně třeba DJJ) je spojen s klecí diferenciálu Torsen*, kde teda mám hledat tu rozvodovku???
děkuji za rady


Součástí rozvodovky jsou šneková kola diferenciálu. Kdyby tam nebyla, jedná se o obyčejnou rozvodovku bez diferenciálu.


Náhled, klikni pro zvětšení.
Naposledy upravil sniper dne 10.03 2013 20:57, celkově upraveno 1 krát. (15% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

10.03 2013 20:56


mirda h:
tak znova, výstupní dutý hřídel z převodovky(konkrétně třeba DJJ) je spojen s klecí diferenciálu Torsen*, kde teda mám hledat tu rozvodovku???
děkuji za rady


Je to jednoduché, je to inej konštukcie, je tam spojena rozvodovka s prevodovkou, teda klietka dif nemá na sebe ozub koleso ale tá dutá hriadel prevodovky je sučasne aj hriadelou rozvodovky.
A správne strojársky by sa to malo asi nazývať ...x stupňová prevodovka s rozvodovkou a diferencialom inak už neviem

Už som aj ja ňouma s toho opravujem ... X stupňová prevodovka s rozvodovkami a diferencialmi...
Naposledy upravil MUFTY dne 10.03 2013 21:04, celkově upraveno 1 krát. (12% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 0

10.03 2013 20:57


jaké rozvodovky? bavíme se ted zrovna o torsenu...
nahoru

sponzor





10.03 2013 20:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

11.03 2013 22:18


mirda h:
jaké rozvodovky? bavíme se ted zrovna o torsenu...



Keď som písal o diferanciale, ty si začal že rozvodovka, teraz ti to vysvetlujeme o rozvodovke a ty začneš o torsene nie si trocha pozri si ten obrázok a je to, akuát ne koši je namiesto tanieroveho kola z boku dutá hriadel s ozubeným čelným kolesom a je to ako to napísal Sniper.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

02.03 2014 21:56


oživím tohle téma i když je jich tu plno.

Auto už jsem s tím koupil, když se ujede cca 10-20 km, jak kdy,podle stylu jízdy, tak se objeví vůle při přidání nebo ubrání takovým tupým bouchnutím, za studena je to OK.
Než jsem vyměnil pneu za zimní, tak při plným plynu to zezadu tupě bouchalo,a v rejdu taky ale výměnou pneu to v tahu uplně zmizelo.
Teď to tupě bouchá po ohřátí už jen při rozjezdu v rejdu i jen s mírným přidáním plynu, ale uplně stejně jako před tím..

Přední vnější klouby jsem dal nový a vnitřní manžety taky, vůle je ve vnitřních kloubech nepatrná.
V převodovce už se předemnou hrabal autorizák kvůli výměně synchronů. Ale zjistil jsem vůli v unašečích poloos, pravý i levý cca 3 mm dovnitř-ven a zároveň vakl.
Kardan** se zdá být OK,za jízdy žádné vibrace ani v zatáčkách.
Zadní diferák- vyměnil jsem olej, byl hnědý, ale nic v něm nebylo. Jen je opět vůle v unašečích poloos, ale jen vakl, dovnitř-ven se nehýbou, poloosy se zdají být bez vůle,ale z pravý vnitřní asi vylítala nějaká vazelína, je to už zaschlý,zaprášený, ale olej z difu to není. Pak jsou načatý silentbloky difu, oba zadní víc než ten přední.

Co se týká bouchání při přidání, zatím mi to tolik nevadí. Ale víc mi vadí ty tupý rány, jako by něco v zadních kolech přeskočilo při rozjíždění.
Pokud by to bylo v diferáku, tak si myslím že ten olej by měl nějaký špony a dělalo by to pořád.
Diferák mám už sehnanej jinej, ale než ho tam budu dávat, odvezu ho Sixtovi,ať do něj podívá, protože vůli v unašečích má taky..

Nejdřív chci vyřešit to tupý bouchání v rejdu,napadá mě kloub zadní poloosy,ten ze kterýho je vylítaná vazelína, že je třeba suchej a po ohřátí se může přidírat.
Napadá něco vás? To že v rejdu quattro** trochu hrne, to je uplně něco jinýho než tenhle zvuk..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

04.03 2014 15:46


jsem psal o problému co řeším, a to hlavně praskání v rejdu po ohřátí, vždy při rozjezdu,dnes jsem rozhodil pravou zadní poloosu
a našel vydřený kloub. Levá strana předpokládám bude stejná.
Vůle v kloubu není,tuk v něm byl taky, sice ne nějak plno, protože z něj něco vylítalo ven(manžeta děravá nebyla) ale mazat se to muselo.
Teď otázka, mám celou zadní nápravu s diferákem a poloosama vyndanou z auta prý před 7 lety, tím pádem by mohla mít míň km než tam moje,takže vyměnit manžety na těch osách co tam jsou a dát je na auto. Ale po rezebrání to může být to samý.
Ale přemýšlím o tom že bych klouby dal nový, pokud je někde seženu.
Ale v katalogu kelly,elit,intercars jsem pro zadní nápravu nenašel, je mi připadá že co tam mají jako přední vnitřní, tak má být zadní vnitřní, protože vepředu je ve skutečnosti tripoid. A u tohodle odpovídá i ozubení a průměr..
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Už jste to někdo řešil,nebo s tím vydřeným jezdíte? Přikládám i foto..


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

04.03 2014 18:48


Nikdy sme nemali u nas auto s vadnym diferakom !!! Nemyslim ze to bude nim
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

04.03 2014 20:10


tak samozřejmě poloosa z nápravy co jsem koupil skoro to samý, ale bylo to lepší, tak jsem kloub vymyl, dal novou manžetu,vazelínu,radši pod krycí plech máznul trochu silikonu, vnější kloub taky nová manžeta a uvidím.
Pak až bude zase chvíle, udělám ještě druhou stranu vč. silentbloků diferáku a asi dám osu z tý koupený nápravy, udajně měla mít 45 tis km, což asi pravda nebude, ale diferák vypadá dobře, šrouby nápravy na sobě mají ještě stříbrnou barvu a siletbloky nejsou utržený, tak to asi bude mít o něco míň než ta moje..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

04.03 2014 23:50


vies, pomaly vsetci ,co predavaju na nete prevodovky a td udavaju kilometre 50-70.000km. Ale zabudnu povedat k tomu +200.000
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email