Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 325 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 2
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

26.07 2011 7:17


Zdar chlapi. Rád bych opět rozběhl debatu na toto téma
(http://audiklub.cz/forum/prispevek/727840-otacky-audi-tt#727840)
, jelikož jsem se zde na fóru stále nedopídil nějakého rozumného vysvětlení.

Moje A4 1.8t (r.v.96) také začala při přeřazování 2-3 vteřiny držet původní otáčky, nebo dokonce o 200-400 zvýší a pak teprve pustí(a jen velmi zvolna). Ze začátku jsem, jako ostatní, hledal chybu v odvzdušnění kl. skříně, blow of ventilu, zatuhlém plynovém lanku, škrtící klapce, nebo vyběhané pružině, která vrací lanko i s pedálem do výchozí polohy, ale vše se ukázalo jako liché.

Podotýkám, že VAG nevykazuje jedinou závadu či abnormální hodnotu proti minulosti.

-25.7. nová Lambda* sonda a problém stále trvá

Vyřešení dotazu:
Na hadici odvětrání nádoby s aktivním uhlím, která vede do sání (ještě před elektromagnet. ventilem) jsem našel díru. Šikovně schovanou pod zaříznutou sponou. Mrcha se o rozšklebovala jen někdy a byla pěkně maskovaná. Navíc otáčky ovlivňovala jen, když se mag. ventil otevřel
Naposledy upravil Pjépa dne 26.08 2011 9:49, celkově upraveno 3 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





26.07 2011 7:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

27.07 2011 8:34


UP
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

27.07 2011 8:53


Pjépa: Osobně mi něco podobného dělala Audi, až jsem zjistil, že jsem po dolívání oleje zapoměl zavřit víčko od oleje... (jinak vedrželo položené na krytu motoru asi 100 km...

Po zavření byl klid.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

27.07 2011 10:19


Michal.K:
Pjépa: Osobně mi něco podobného dělala Audi, až jsem zjistil, že jsem po dolívání oleje zapoměl zavřit víčko od oleje... (jinak vedrželo položené na krytu motoru asi 100 km...

Po zavření byl klid.


Taky už se mi to povedlo, takže tohle byla první věc, kterou jsem kontroloval. Ikdyž příznaky jsou trochu odlišné(dělá to jen po zahřátí na teplotu 87°C a čidla jsou také OK) .

Vážně už nevím čeho bych se měl chytit. Nejspíš přišetřím a udělám si celkovou generálku. Kroužky, gufera, ložiska a vůbec. Po 200 tis. by už stejně neuškodila, ikdyž jinak se auto chová miliónově (jede jak z praku a stav po minulém majiteli by se vůbec nedal srovnávat), takže se mi do toho moc nechce.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

27.07 2011 10:43


Pjépa: Tak pokud to nebude třeba se na GO zdaleka vyprdni.

Vätšinou platí přísloví, že pokud auto jede, tak se do něj nevrtat...

Jak už to začneš rozebírat a generálkovat, už se nezastavíš. Když je to složeno originál, pokud už není z nějakého duvodu nutné motor rozebrat, ruce pryč...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

27.07 2011 11:02


Michal.K:
Pjépa: Tak pokud to nebude třeba se na GO zdaleka vyprdni.

Vätšinou platí přísloví, že pokud auto jede, tak se do něj nevrtat...

Jak už to začneš rozebírat a generálkovat, už se nezastavíš. Když je to složeno originál, pokud už není z nějakého duvodu nutné motor rozebrat, ruce pryč...


Naopak. Generálkuju si od 14ti let každý auto. Baví mě to a navíc se s motorem detailně seznámím a vím co můžu čekat. Co by to bylo za GO, kdyby se to pak začalo srát? Jedinou překážkou je nutná potřeba vozu v týdnu a finance. Což většinou obnáší probdělý víkend a nepochopení ze strany přítelkyně
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

27.07 2011 11:26


Pjépa: No co já vím, tak tak ti co se s tím co nejvíc "srali" měli nejvíc problému...

Ale neříkám, že ve všem to musí platit...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

27.07 2011 20:50


Ahoj, možná než provedeš GO doporučuji vyměnit dvojité čidlo teploty chladící kapaliny. Já mám sice diesel ale čidlo bys měl mít taky. Sice diag ti nic nenapsala. Ale je lepší vyzkoušet věc za 400 stovky než GO za několik tisíc.

Měl sem naprosto ten samý problém po přeřazení při zahřátém motoru kdy ručička na 90 nebyla ani 2 minuty se při přeřazení zvýšili otáčky jakobych nechal nohu na plynu.
nahoru

sponzor





27.07 2011 20:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

28.07 2011 9:42


karel.scorpion:


Díky za radu. Ještě to zkusím. V mototechně bývá tohle čidlo běžně jen za cenu 200,-. Je stejné s čidlem z oktávky, to jen tak pro zajímavost.

Ale moc velkou naději tomu nedávám, protože jsem ho měřil. Naměřil jsem na kontaktech pro vstřikovací jednotku 264 ohmů a to by mělo být OK. Podle příručky "Jak na to" by se pro 90°C měla hodnota pohybovat někde mezi 200-300 ohmy.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

26.08 2011 9:47


Tak čidlem to samozřejmě nebylo. Já přitahuju samý lepší závady )

Včera jsem se nas.., protože už mi to začlo dělat i za studena a skrz víčko nádrže se začal při volnoběhu silou nasávat vzduch. Řekl jsem si, že to není možný, že na to musím přijít, ikdybych měl rozebrat celý auto. No a za 5 minut nebylo očem

Na hadici odvětrání nádoby s aktivním uhlím, která vede do sání (ještě před elektromagnet. ventilem) jsem našel díru. Šikovně schovanou pod zaříznutou sponou. Mrcha se o rozšklebovala jen někdy a byla pěkně maskovaná. Navíc otáčky ovlivňovala jen, když se mag. ventil otevřel..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

26.08 2011 9:59


Tak hlavně že tak. Že to nebylo nic horšího
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

26.08 2011 10:04


karel.scorpion:
Tak hlavně že tak. Že to nebylo nic horšího


Jo jo, taky jsem rád. Můžu přeskočit generálku motoru a rovnou se vrhnout na diferák. Je to nekonečnej příběh..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

26.08 2011 10:33


Jo jo taky si občas u auta zpívám


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

26.08 2011 12:54


Odjakživa jsem si myslel, že to Zpívají dvě ženský. To sou věci :-O
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email