Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 255 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janys_9
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 412
Online návštěvníků
Návštěvníků: 247
Uživatelů: 8
Celkem: 255

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

27.07 2011 7:43


Pjépa:
Rhino: Takže argumentuješ nějakými čísly, která jsi posbíral na pochybném webu, který hned v úvodu vulgárně napadá různé osoby a jejich činy. Přitom se ve všech textech opírá pouze o informace které sám předkládá. Zrovna tak můžu já odkázat na web výrobce Turbonátoru a posbírat čísla a grafy opačného ražení. Navíc tyto grafy neobsahují vulgarismy.

Kdo nechce vidět, nevidí
Argumentuju pouze selským rozumem a prostou logikou věci z titulu toho, že o spalovacích motorech něco málo vím. Ta "nějaká čísla" si můžeš ověřit třeba v katalozích výrobců příslušných dílů, ale to ty zjevně nechceš a já už vyčerpal svůj potenciál ti vysvětlit, že to možná vypadá cool, ale jinak to jsou vyhozený peníze.

Howgh
nahoru

sponzor





27.07 2011 7:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

27.07 2011 8:08


adelka84:
Solcik: kde si prosim te sebral cistej kyslik??? A kdyz uz jsi ho nekde teda sehnal, co ti to udelalo na mastnym povrchu ?

Pjépa: prosim te zacni uvazovat. Tohle zarizeni nikdy neprida ani komara tomu motoru, natoz nejaky kone...


Když mě tedy prosíš o uvažování, tak ti odpovím. Co by se asi tak mohlo dít v motoru po přidání kyslíku? Místo spalování začne probíhat neřízená detonace. To je snad jasný jak facka, to se učí snad i na učňáku malý fakani )
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

27.07 2011 8:23


Rhino:

Kdo nechce vidět, nevidí
Argumentuju pouze selským rozumem a prostou logikou věci z titulu toho, že o spalovacích motorech něco málo vím. Ta "nějaká čísla" si můžeš ověřit třeba v katalozích výrobců příslušných dílů, ale to ty zjevně nechceš a já už vyčerpal svůj potenciál ti vysvětlit, že to možná vypadá cool, ale jinak to jsou vyhozený peníze.

Howgh


No jen tak na okraj třeba všechny ty vaše čísla a "něco málo vědění o motorech" stále počítá s tím, že motorem poháněný alternátor ve všech spektrech otáček vytváří jen a pouze potřebné množství elektrické energie, které je plnně využito k chodu motoru a dobíjení baterie. Což je samozřejmě nesmysl, nebo se snad při nepotřebě alternátor zpomaluje nějakou převodovkou, nebo dokonce odstavuje? Ne motor prostě stále vykonává práci, která zůstává nevyužita. Tak začněte někdy taky trochu uvažovat, než pošlete jakoukoliv myšlenku k čertu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

27.07 2011 10:12


Zas až tak veliký nesmysl to nebude, nekde sem četl že bmw má v plánu montovat elektrické twinturbo do svých aut. Nemá takovou prodlevu, tlačí plný tlak už z volnobehu a má lepší ůčinnost. Sanozdřejmě to budou turba o nějakém shodném výkonu oproti klasickému tubrodmychadlu, ne takové obyčejné foukátka na kšiltovku od vietnamců. Jen říkám fakt že fungovat to bude, ale minimálně a nárust výkonu ani nepoznáš. Za ty prachy bych pořídil spíš ten vzduchový filtr, u kterého se nemusíš bát nejaké nečekané škody.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

27.07 2011 10:48


fichtl500:
Zas až tak veliký nesmysl to nebude, nekde sem četl že bmw má v plánu montovat elektrické twinturbo do svých aut. Nemá takovou prodlevu, tlačí plný tlak už z volnobehu a má lepší ůčinnost. Sanozdřejmě to budou turba o nějakém shodném výkonu oproti klasickému tubrodmychadlu, ne takové obyčejné foukátka na kšiltovku od vietnamců. Jen říkám fakt že fungovat to bude, ale minimálně a nárust výkonu ani nepoznáš. Za ty prachy bych pořídil spíš ten vzduchový filtr, u kterého se nemusíš bát nejaké nečekané škody.


Ale vzduchový filtr bývá v naprosté většině sériových vozů (kromě karburátoru) úplně na hovno. Bez potřebných úprav spíš výkon ubírá. Pro rejpaly tuto informaci jsem si nevycucal z prstu ale na vlastní kůži jsem se přesvědčil a v sázce prohrál litr! Při brigádě v servisu jsme na mašinu napíchli předváděcí vůz škody ochcávie 1.8 v atmosféře s origo filtrem a potom s nejsportovnějším filtrem na světě a to tedy bez filtru (tedy naprosto žádný odpor). A hle ono se to chovalo úplně na hovno. Jednotka si s nastalou situací sice poradila, ale o udržení původního výkonu, natož pak o nárůstu nemohla být žádná řeč.

Takže koupim filtr nasadim, začne mi to škubat a já všem budu říkat, že to je kvůli brutálnímu nárůstu výkonu. To už radši budu motat zdejším chytrolínům hlavy s elektovětrákem
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

27.07 2011 11:38


Pjépa: Filtr, asi odtoho aby filtroval vzduch od nečistot. To je jeho funkce, ne k zvyšování výkonu. Nepsal jsem o nějakém super blablabla filtru, já si jednou za rok koupím filtřík a sem spokojen. Ale ten bavlněný bych spíš volil proto, že se dá "vyprat"..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

27.07 2011 11:44


Pjépa:


Ale vzduchový filtr bývá v naprosté většině sériových vozů (kromě karburátoru) úplně na hovno. Bez potřebných úprav spíš výkon ubírá. Pro rejpaly tuto informaci jsem si nevycucal z prstu ale na vlastní kůži jsem se přesvědčil a v sázce prohrál litr! Při brigádě v servisu jsme na mašinu napíchli předváděcí vůz škody ochcávie 1.8 v atmosféře s origo filtrem a potom s nejsportovnějším filtrem na světě a to tedy bez filtru (tedy naprosto žádný odpor). A hle ono se to chovalo úplně na hovno. Jednotka si s nastalou situací sice poradila, ale o udržení původního výkonu, natož pak o nárůstu nemohla být žádná řeč.

Takže koupim filtr nasadim, začne mi to škubat a já všem budu říkat, že to je kvůli brutálnímu nárůstu výkonu. To už radši budu motat zdejším chytrolínům hlavy s elektovětrákem


a tím že nacpeš větrák do sání a budeš motoru cpát víc vzduchu než si sám nasaje, s tím si jednotka poradí a výkon se ti zvedne o 100 koní? že bych si koupil rovnou tři a dal to na sekačku... bych s tím pak mohl kosit menší stromy tady za zahradou co mi tu překáží
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

27.07 2011 11:52


Hoši nechci vám tady kazit radost, ale pro takové píč*viny je taky založené jedno forum:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





27.07 2011 11:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

27.07 2011 12:13


Solcik:


a tím že nacpeš větrák do sání a budeš motoru cpát víc vzduchu než si sám nasaje, s tím si jednotka poradí a výkon se ti zvedne o 100 koní? že bych si koupil rovnou tři a dal to na sekačku... bych s tím pak mohl kosit menší stromy tady za zahradou co mi tu překáží


No vidíš, konečně jsi mě nachytal na švestkách

Jen bycha. Sekačky maj karburátory a ty jak známo k funkci potřebují podtlak. Při oturbení klasického karburátoru přetlakem vytlačíš veškerý benzín z plovákovky a po chvilce ti to chcípne.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

27.07 2011 12:15


Pjépa:

No jen tak na okraj třeba všechny ty vaše čísla a "něco málo vědění o motorech" stále počítá s tím, že motorem poháněný alternátor ve všech spektrech otáček vytváří jen a pouze potřebné množství elektrické energie, které je plnně využito k chodu motoru a dobíjení baterie. Což je samozřejmě nesmysl, nebo se snad při nepotřebě alternátor zpomaluje nějakou převodovkou, nebo dokonce odstavuje? Ne motor prostě stále vykonává práci, která zůstává nevyužita. Tak začněte někdy taky trochu uvažovat, než pošlete jakoukoliv myšlenku k čertu.

Sice jsem už nechtěl reagovat, ale tvoje nechápání elementárních zákonitostí fungování částí motoru mě to nedovolí.
Něco o funkci alternátoru - tento bývá obvykle pevně spojen s klikovým hřídelem, nejčastěji pomocí řemenu a kladek. Jeho otáčky jsou tedy přímo závislé na otáčkách motoru. Regulátor alternátoru (dnes elektronický, dříve třeba vibrační reléový) měří napětí v palubní síti a snaží se udržovat jeho hodnotu na 13,5 až 14 V. Činí tak obvykle regulací budícího napětí alternátoru. Funguje to asi tak, že čím je větší budící napětí (při konstantních otáčkách) tím je vyšší napětí v palubní síti - alternátor vyrábí více elektrické energie a také spotřebovává více energie mechanické. Je to tedy tak, že čím větší je odběr palubní sítě, tím více mechanické energie je alternátorem odebráno z motoru. Je to asi stejný, jako když pojedeš na stejný rychlostní stupeň a se stejnýma otáčkama po rovině a do kopce, auto pojede v obou případech stejnou rychlostí, ale s jinou spotřebou.
Vliv zatěžování motoru alternátorem je dobře vidět (slyšet) zvlášť u maloobjemových motorů, když na volnoběh třeba zapneš světla, zvuk motoru (otáčky) se znatelně změní díky většímu zatížení.
A proto znovu tvrdím, že zařízení s výslednou učinností kolem 40% nemůže pozitivně ovlivnit výkon motoru. Navíc zmíněný "turbonátor" je prost jakékoliv regulace plnícího tlaku v závislosti na otáčkách motoru, takže jeho, byť teoretický přínos pro funkci plnění motoru, by slábnul s rostoucími otáčkami motoru, což je přesně obrácená funkce, než u běžně používaných a fungujících řešení.
Ono o chování plynů v sací soustavě auta je třeba vědět něco víc, než jak se to chová s filtrem a bez něj...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

27.07 2011 12:17


fichtl500:
Pjépa: Filtr, asi odtoho aby filtroval vzduch od nečistot. To je jeho funkce, ne k zvyšování výkonu. Nepsal jsem o nějakém super blablabla filtru, já si jednou za rok koupím filtřík a sem spokojen. Ale ten bavlněný bych spíš volil proto, že se dá "vyprat"..


Tak to je taky pěkná zbytečnost, ale proti gustu... Nechtít zvýšit výkon a proto kupovat dražší filtr, který se musí pravidelně čistit a napouštět jinak se ucpe a možná i potrhá. To jako proč, aby jsi měl klid v podobě častější údržby )
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

27.07 2011 12:23


Rhino:

Sice jsem už nechtěl reagovat, ale tvoje nechápání elementárních zákonitostí fungování částí motoru mě to nedovolí.
Něco o funkci alternátoru - tento bývá obvykle pevně spojen s klikovým hřídelem, nejčastěji pomocí řemenu a kladek. Jeho otáčky jsou tedy přímo závislé na otáčkách motoru. Regulátor alternátoru (dnes elektronický, dříve třeba vibrační reléový) měří napětí v palubní síti a snaží se udržovat jeho hodnotu na 13,5 až 14 V. Činí tak obvykle regulací budícího napětí alternátoru. Funguje to asi tak, že čím je větší budící napětí (při konstantních otáčkách) tím je vyšší napětí v palubní síti - alternátor vyrábí více elektrické energie a také spotřebovává více energie mechanické. Je to tedy tak, že čím větší je odběr palubní sítě, tím více mechanické energie je alternátorem odebráno z motoru. Je to asi stejný, jako když pojedeš na stejný rychlostní stupeň a se stejnýma otáčkama po rovině a do kopce, auto pojede v obou případech stejnou rychlostí, ale s jinou spotřebou.
Vliv zatěžování motoru alternátorem je dobře vidět (slyšet) zvlášť u maloobjemových motorů, když na volnoběh třeba zapneš světla, zvuk motoru (otáčky) se znatelně změní díky většímu zatížení.
A proto znovu tvrdím, že zařízení s výslednou učinností kolem 40% nemůže pozitivně ovlivnit výkon motoru. Navíc zmíněný "turbonátor" je prost jakékoliv regulace plnícího tlaku v závislosti na otáčkách motoru, takže jeho, byť teoretický přínos pro funkci plnění motoru, by slábnul s rostoucími otáčkami motoru, což je přesně obrácená funkce, než u běžně používaných a fungujících řešení.
Ono o chování plynů v sací soustavě auta je třeba vědět něco víc, než jak se to chová s filtrem a bez něj...



Tvoje vysvětlování se mi líbí, mi to připomíná jak sme seděli na ventilku..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

27.07 2011 12:25


Rhino:

Sice jsem už nechtěl reagovat, ale tvoje nechápání elementárních zákonitostí fungování částí motoru mě to nedovolí.
Něco o funkci alternátoru - tento bývá obvykle pevně spojen s klikovým hřídelem, nejčastěji pomocí řemenu a kladek. Jeho otáčky jsou tedy přímo závislé na otáčkách motoru. Regulátor alternátoru (dnes elektronický, dříve třeba vibrační reléový) měří napětí v palubní síti a snaží se udržovat jeho hodnotu na 13,5 až 14 V. Činí tak obvykle regulací budícího napětí alternátoru. Funguje to asi tak, že čím je větší budící napětí (při konstantních otáčkách) tím je vyšší napětí v palubní síti - alternátor vyrábí více elektrické energie a také spotřebovává více energie mechanické. Je to tedy tak, že čím větší je odběr palubní sítě, tím více mechanické energie je alternátorem odebráno z motoru. Je to asi stejný, jako když pojedeš na stejný rychlostní stupeň a se stejnýma otáčkama po rovině a do kopce, auto pojede v obou případech stejnou rychlostí, ale s jinou spotřebou.
Vliv zatěžování motoru alternátorem je dobře vidět (slyšet) zvlášť u maloobjemových motorů, když na volnoběh třeba zapneš světla, zvuk motoru (otáčky) se znatelně změní díky většímu zatížení.
A proto znovu tvrdím, že zařízení s výslednou učinností kolem 40% nemůže pozitivně ovlivnit výkon motoru. Navíc zmíněný "turbonátor" je prost jakékoliv regulace plnícího tlaku v závislosti na otáčkách motoru, takže jeho, byť teoretický přínos pro funkci plnění motoru, by slábnul s rostoucími otáčkami motoru, což je přesně obrácená funkce, než u běžně používaných a fungujících řešení.
Ono o chování plynů v sací soustavě auta je třeba vědět něco víc, než jak se to chová s filtrem a bez něj...


Svatá pravda, získáváš zlatého bludišťáka
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

27.07 2011 12:25


Solcik: v tomto případě obávám se házím perly sviním
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 22.2. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 9

27.07 2011 12:32


Pjépa:


Tak to je taky pěkná zbytečnost, ale proti gustu... Nechtít zvýšit výkon a proto kupovat dražší filtr, který se musí pravidelně čistit a napouštět jinak se ucpe a možná i potrhá. To jako proč, aby jsi měl klid v podobě častější údržby )


o tom koukam taky víš hodně co...pravidelně se čistit musej, ale K&N uvádí že stačí pravidelně po 80tis. kilometrech...tak nevim jestli pak je častější měnění normálního nebo čištění tohoto...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

27.07 2011 12:35


Rhino:
Solcik: v tomto případě obávám se házím perly sviním


Jo, ale krásně. Provádím studii, psychologickou operaci. Snažím se indikovat způsob uvažování a chování českých uživatelů internetových fór. )
nahoru

sponzor





27.07 2011 12:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

27.07 2011 12:36


Pjépa:
Jo, ale krásně. Provádím studii, psychologickou operaci. Snažím se indikovat způsob uvažování a chování českých uživatelů internetových fór. )

Teď už to nezachráníš
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

27.07 2011 13:00


Pjépa:
To sou jen keci, prostě to musi fungovat, když to tam píšou. Ve čtvrtek mi to přijde a v pátek s tím jedu na tuning sraz a tam vyhraju sprinty všech kategorií, jako minule.


todle mě rosekalo myslím že to aspiruje na hlášku klubu?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

08.08 2011 2:23


myslim ze si kupim vyradeny stary vysavac, menic naapätia z 12 na 220v a dam ho do sania, aby ulahcil mojmu utrbu nasavanie. Proste ako elektricky kompresor , haha. Pridem na zraz aj ja a vsetko to tam tym vysavacom vyprasim.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 457 | Témat: 16

14.09 2011 14:22


chachá to je prdel ........Jen mě tak napadá jak asi bude fungovat podtlakový posilovač brzd, když nejaký jouda začne tímhle hrozně účiným foukátkem dopovat tu svou zdechlinu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 17

19.09 2011 7:09


já bych si to teda nekoupil
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

21.09 2011 19:16


No a už to někdo konečně koupil?

Tohle se tu už řešilo víckrát, ale nikdo nakonec nebyl takový charakter, aby napsal, že mu to přišlo a že to stejně byly vyhozený prachy...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2009
Příspěvků: 76 | Témat: 12

02.10 2011 20:31


Jak to tu tak čtu,tak jsem se rozhodl přidat taky svou trošku do mlýna. Mam elektrotechnickou prumyslovku takže něco malo o elektomotorech vim. Začal bych asi tak,že turbodmychadlo pracuje s otačkama něco kolem 100 až 150 tisíc za minutu, kompresor zase s otačkama kolem 20 tisíc za minutu. Za to elektromotor pracuje s otáčkami řádově stovek až jednotek tisíců maximalně! Dám příklad - 3 000ot/min mají parní turbogenerátory,jinak otáčky vyplývají z frekvence sítě 50 Hz (50 hertz * 60 sekund = 3 000 otáček za minutu) a to se bavíme o motorech napájených střídavým proudem s napětím 230V, tedy ze zásuvky. Takže už jen z tohoto jednoducheho příkladu vyplívá že ten větáček do saní nemůže mít kýženou učinost po jake toužíš pokud vubec nějakou, pokud jde o můj nazor tak si myslím že ten motor bude sam o sobě roztáčet tu vrtuly na větší otáčky než když jí budeš napájet jelikož motor spotřebuje vic vzduchu než by ti ten větráček do motoru nafoukal v okamžité hodnotě.Takže se obávám že jedine co ti to bude dělat bude pískat a teoreticky by ti to mělo fungovat i jako alternator, ale jelikož ho budeš napajet tak když vemeš v uváhu co sem napsal výše tak jedine co udělaš je že omezíš přístup vzduchu k motoru!Teda jen do doby než zničíš uhlíky s komutatorem a zadřou se ložiska.Pokud ti mužu ješte poradit jestli si to tam i přesto namontujes tak si tam vlož do napajení pojistku.Jeji velikost určíš podle výkuno moturku.Jinak jak už ti tu někdo navrhoval tak bys měl investovat do sportovního filtru. Tohle je spiš supr větráček na palubni desku.Tohle neni zadny vysmech vuci tve osobe ale seriozni odpoved a pokud jsem četl dobre tak do vyfuku kde jsou teploty bezne 850 stupnu celsia si dat plastovy srac s elektromotorem to je naprosty nesmysl.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

02.10 2011 21:40


Pjépa: No mooooc dobre jedes.
nahoru

sponzor





02.10 2011 21:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

02.10 2011 22:12


ungr.michal:
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

03.10 2011 14:47


nerad by som zasahoval do odbornej debaty ale nejak mi to neda, predpokladam ze ci turbo tak kompresor pumpuju vzduch do sacieho okruhu pod tlakom inak by asi nemali efekt takze je zbytocne bavit sa o cislach tak ako predpokladam ze to co zvladne strasnoprdelnaty turbonator a jemu podobne zvladne aj prachsprosty nasavaci difuzor pri vyssej rychlosti, uz vidim ako mi auto pri 100km/h trha asfalt pac je prisun vzduchu vecsi nez je teoreticky prikon vzduchu potrebny pre spalovanie aj pri plnom vykone, tak som si ulavil
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2009
Příspěvků: 76 | Témat: 12

06.10 2011 11:59


Jeste jeden takovy postrech pro ty z vas co premysleji o teto kravine. Na teto strane prodavaji obdobnou vec (
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
) s tim rozdilem ze v tomhle neni zadnej pitomej el. moturek co vam nahradi turbo:-) ale za to co stoji u tohodle za pozornost je obdobna funkce jako vyrive klapky. Samozrejme ze ty kecy co k tomu pisou bych absolutne nebral vazne, krom te zivotnosti! Rozhodne to dava po fyzikalni strance vetsi smysl nez ten el. moturek ale i tak bych vsazel ze v tom bude trochu vic "alchimie". Kazdopadne to dat za skrtici klapku bude asi blbost protoze by to melo byt co nejblize motoru pokud by to melo mit obdobnou vlastnost vyrivich klapek. Tak pokud to nekdo vyzkousi misto el. vetracku z ameriky tak zkuste napsat zkusenosti docela bych veril ze misto nejakyho vykonu by to mohlo srazit o neco malo spotrebu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2009
Příspěvků: 76 | Témat: 12

06.10 2011 12:02


Teda melo by se to umistit az za skrtici klapku aby to davalo smysl a ne pred ni hned za vzduchovaj filtr.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

06.10 2011 12:04


to sou pecky, si to nabouchám do trenek a budu mít turbo ptáka
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

06.10 2011 12:07


Solcik:
Zakázal jsi přítulce net, že jsi tak otevřenej ?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email