Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 349 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 344
Uživatelů: 5
Celkem: 349

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: EGR
tagy: wiki: EGR...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 343 | Témat: 34

25.07 2011 22:43


Ahoj všem,
Vím,že se to zde už řešilo,ale ve všech příspěvcích je napsáno,že je potřeba EGR* vyčistit a vyměnit nějaký sítko.Bohužel jsem nikde nenarazil na postup čištění.
Oběvili se mi drobný saze mezi bloky a tak bych to chtěl odstranit.Můžete poradit?Předem díky za postup
nahoru

sponzor





25.07 2011 22:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 343 | Témat: 34

26.07 2011 18:31


nikdo nic?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

26.07 2011 19:28


Mal by sa na to pouzit sprej, ktory sa pouziva na cistenie karburatorov, je to silne rozpustadlo a malo by rozpustit tie usadeniny. Ked som sa na starom aute pytal na to v servise, tak som dostal odpoved, ze tam je mozna len vymena, pretoze EGR* obsahuje ciastocky niklu, duralu a kadmia, takze po vycisteni sa vytratia. Cital som myslim na tomto fore alebo druhom o tom, ze po vycisteni aj tak ventil ukazoval nizky prietok, takze to bolo mozne vyriesit jedine vymenou celeho EGR*. Niekde som sa zase docital, ze po vycisteni je potrebne cez VAG adaptovat nove hodnoty, pripadne vynulovat ich. Ale to je skor uz tematika na niekoho kto s tym ma skusenosti a robil to, takze si radsej pockaj na odbornu radu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 343 | Témat: 34

26.07 2011 19:28


už není potřeba,návod už jsem si vyguglil,prosím o uzavření
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

26.07 2011 21:00


pajáč:
už není potřeba,návod už jsem si vyguglil,prosím o uzavření


čau hodíš sem ten odkaz?Normálně se EGR* zaslepuje.Má vliv akorát na emise co jsem se dočetl.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

26.07 2011 21:02


cedan: To neni tak uplne pravda. zaslepenie EGR* moze mat napr negativne dosledky na zivotnost ventilov a podobne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 343 | Témat: 34

26.07 2011 21:10


já jsem našel pouze montáž a demontáž,ale nepovím vám s určitostí kde.Prostě jsem se brouzdal po webu.Taky jsem našel,že není potřeba po vyčištění načítat nové hodnoty.Prostě se chci zbavit těch sazí a jak jsem se dočetl,tak je to jeden ze způsobů.Nechci ho zaslepit,ale pouze vyčistit.Ještě to musím probrat se srvisákem,co ten mi na to řekne,ať se neženu do pasti.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 343 | Témat: 34

26.07 2011 21:12


v návodu na vyčištění bylo pouze napsáno a nafoceno jak vypadá když je "špinavej" a jaký klíče a bity budou potřeba.Taky jsem se nedočetl,jestli budu muset koupit nový těsnění,pokud tam nějaký jsou
nahoru

sponzor





26.07 2011 21:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

26.07 2011 22:57


Mal by tam byt len tenky ohybny pliesok ako tesnenie, ziadne gumene tesnenie som tam nevidel.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

26.07 2011 23:06


Na obe plochy idu plechove tesnenia, original cislo je 046 131 547
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 343 | Témat: 34

27.07 2011 14:52


děkuji za čísla těsnění,po víkendu dám vědět jak to dopadlo
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

27.07 2011 15:42


hemic:
cedan: To neni tak uplne pravda. zaslepenie EGR* moze mat napr negativne dosledky na zivotnost ventilov a podobne.


Ahoj jezdí tak téměř celé dieselforum a o žádných následcích jsem ještě nečetl.Pokusím se to najít.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 343 | Témat: 34

27.07 2011 18:44


nic nehledej,taky jsem to četl a nic.Mě se stejně jedná jen o čištění a mimo to před 34 lety jsem se narodil ve Vnorovech javascript:emoticon('')
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

27.07 2011 19:03


pajáč:
nic nehledej,taky jsem to četl a nic.Mě se stejně jedná jen o čištění a mimo to před 34 lety jsem se narodil ve Vnorovech javascript:emoticon('')


Tož vitaj u nás Ne nic hledat nebudu myslel jsem to trochu jinak.Kdo bude chtít ať si o tom pročte na dieselforu.Já osobně jedno auto mám a druhé ne
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.3. 2012
Příspěvků: 248 | Témat: 18

01.05 2012 16:55


Caute vseci pred týdnem jsem vycistil Turbo* a dneska jsem ucpal hadicku na EGR*. Opravdu to staci?? Cele jsem to procetl a na A4ku 1998 81KW TDI* to udajne staci. Nezustava vsak ventil trosku otevreny?? tak na 5 procent?? Jinak zaslepim. Po ucpani hadicky je volnobeh mnohem klidnejsi, netrepe tak a nastup turba je trosku drive tak 1650/min jo jeste jedna vec jak muzu zvysit tlak turba?? tak na 1.3B dekuji moc mejte se a hezky zbytek svatku

I love Audi
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email