Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 336 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 332
Uživatelů: 4
Celkem: 336

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

25.07 2011 21:02


Nie, neni to odomna (pouzil som google, takze podrobnosti neviem). Kedysi som mal pod rukou za 400 eur obe hlavy aj so vstrekmi, no zavahal som . Ale mam znameho v UK a tam sa to da zohnat za skutocne dobry peniaz.
nahoru

sponzor





25.07 2011 21:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

25.07 2011 21:05


mastik:
Kedysi som mal pod rukou za 400 eur obe hlavy aj so vstrekmi, no zavahal som

na deres s tebou !!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.7. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 1

25.07 2011 21:42


ja mel ale tenkrat kliku, ze se mi to nikam nedostalo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

25.07 2011 21:43


Ked moje vacky a vlastne motor je OK. Ale niekomu tu na fore som to prenechaval...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

26.07 2011 21:20


xpapo:
SCORPION: JJ dik, u megyho objednavam v ELIT-e som nasiel ventily SWAG a je divne ze je drahsi saci a naopak u FEBI je to opacne, navyse FEBI je este lacnejsie.

Febi by malo byt podobne ako SWAG a to mi pripada slusna kvalita. Alebo radsej prvovyrobu?


Nechvátaj, najprv to rozober, písal si že máte autodielňu ,tak vyhoď motor von pozri škody a uvidíš, ak sa rozhodneš hlavy robiť tak nekupuj diely treba to da´t niekomu pozrieť on ti urobí cenu a vieš na čom si diely ti dá a dá ti aj záruku

pokial si tam mal dobré vačky ,hydra ,vahadla ,myslím si že sa tá hlava oplatí spraviť, pokial nie sú rozmlátené sedlá
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

28.07 2011 13:49


MUFTY: Samozrejme, ja pracujem cez tyzden v Brne a auto je na Slovensku, takze hlavy sa chystam rozobrat v sobotu a zistim skody. Pokial bude hlava opravitelna tak ju samozrejme opravim, resp. DAM* opravit. Nasiel som v Ostrave firmu na to, pripadne uz mam zistene nieco v Nitre a pripadne ten Trencin.

Zistujem vsak vsetky mozne ponuky, len pre predstavu, dal som si spravit ponuku na ventile v 4 predajniach. Zaujimam sa len o original. Tak zacalo to na cca 400Cz az po 776Cz v Audi-Porshe Brno. To je skoro 100% na jednom ventile.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

30.07 2011 22:04


Ahoj,

tak dnes sme dali hlavy dole. Prve skody bolo vidiet uz pri zhodeni vyka, polamalo niektore koniky, nie vsetky. A aj podlozky medzi konikom a ventilom boli niektore popraskane.

Vacky vyzeraju OK, hydra sme povytahovali, vytlacili olej a vyzeraju OK, pri vytahovani jedneho hydra sa uvolnil piestik, ale vratili sme ho spat, ale aj tak ho asi vymenim, nebudem riskovat. Inak ako poznam vadne hydro ked je vymontovane? Podla elsy je mozne zistit sparomerom volu a pri vacsej vole hydro vymenit. Stlacat idu pekne vsetky, ked sme z nich vytlacili olej.

Ked sme dali dole hlavy, tak vsetky piesty vyzeraju OK, ziadne stopy stretnutia ventila. Ventile idu lahko stlacat a pekne sa aj vracaju. Jedine jeden ventil mi trosku pripada ze drhne, ale velmi jemne, vzdy sa vrati, neostava vysiet. Navyse je okolo neho vrstva karbonu, vsetky ostatne su ciste. Nemohol uz zle palit este pred "nehodou"?

Otazka teda je, ako postupovat. Vybrat vsetky ventile, hlavu dat skontrolovat a vyrovnat pripadne a dat vyfrezovat osadenia ventilov a nechat zabrusit ventile.

Ide mi o to, ci kupit ventile, aj ked vyzeraju v poriadku.

Ale zasa na druhej strane, ked mi ich zabrusia vo firme, neposkodia uz povrchovu upravu toho ventilu?

Ale najrozumnejsie je zverit to firme. Pre mna najlepsie nejakej z Brna, nasiel som
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Nemate nejakeho odbornika na Jizni Morave?

Ja si DAM* poradit, ked poviete novy ventil, hold musim nasetrit.

A co koniky, musia ist vsetky, tie ktore nezlomilo su OK.

A teda tie hydra, pred tym boli OK, myslite ze ich naraz pri zlomeni konika poskodil?

Vopred dakujem Vsetkym!

Ahoj!

PS: Nasiel som vsetky ulomky konikov, akurat jedna podlozka konika mi pri vyberani padla do olejoveho kanala - dole vpravo vzadu (pozeram sa na motor zpredu) - je tam asi 12mm olejovy kanalik. Mam to nejako riesit? Malo by sa to dostat dole do vane a mozno ho vypustim s olejom, pripadne budem davat dole spodnu vanu aby som ju pretesnil, tak to tam snad najdem. Olejove cerpadlo by ho nemalo natiahnut, malo by mat sitko, alebo sa mylim?

Dik!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

31.07 2011 11:56


Dnes som este skusil polozit hlavy na papier, striekackou streknut technicky benzin cez sanie a vyfuk a prvy a treti valec tecie cez ventile ostatne drzia.
nahoru

sponzor





31.07 2011 11:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

31.07 2011 17:25


Toto je na tomto motore dobre že vahadielka sú malinké a pri náraze ich poláme, teda škody nie sú velké.
ten jeden ventil čo bol od karbonu mohol byť stále zavretý pokial je možné že bolo zlé hydro a vahadielko vyskočilo...

či vymeniť ventily, tak to msa budeš musieť rozhodnúť asi sám, pokial tesnia chodia a nie sú poškodené tak ja by som ich tam nechal, vymenil by som tie polámané vahadla, pokial sú ostatné ok , hydra to záleží kolko majú km ak moc tak nové a hotovo

Ak skúšaš tesnosť tým benzínom alebo petrolejom a máš dole vačky a pred tým sa s tými hlavami manipulovalo, treba pred tou skúškou mekkým kladivkom pár krát preklepať tie ventily zo strany vačiek aby sa "zaklepali do sediel" aby sa vylúčilo že je tam nečistota ,alebo ventily " zle sedeli"

Niektoré ventily sa nesmú brúsiť, pokial by si to rozoberal a dával staré treba ich da´t tam kde boli, pokial dáš nové tak sa musia spravi´t aj sedlá, prípadne vymeniť vodítka ale to by som tiež nerobil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

01.08 2011 7:36


MUFTY: Dik za rady, dnes zanesiem hlavu do tej firmy, nech mi ju zmeraju na krivost a opravia ked tak len tie zle ventile, resp. co bude potreba.

Este sa chcem spytat, tymto kanalikom spadla ta podlozka do motora, najdem ju teda vo vani? Nemusim sa bat poskodenia?



Ahoj!



nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

01.08 2011 14:02


Tak hlavy som dnes zabalil a cestuju zajtra rano do Prahy k Jirkovi Pohlovi.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

01.08 2011 17:29


xpapo: Dobra volba, nikoho lepsiho nez Jirika neznam...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.08 2011 20:26


taky se mel od nej hlavy, sikovnej...akorat poslanim hlav prichazis o unikatni podivanou do jeho dilny/skladu...tam jsou hlavy snad ze vseho:))
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

01.08 2011 20:41


xpapo:
Tak hlavy som dnes zabalil a cestuju zajtra rano do Prahy k Jirkovi Pohlovi.


Tak držím palec, ale mohol si skúsiť ten TN , myslím že to by bolo za jedno a oprava by bola určite lacnejšia.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

01.08 2011 20:43


Lumpiq: hehe, tjn. Tam jsou hlavy snad uplne na vsechno ))
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

01.08 2011 21:10


vlasta:
Lumpiq: hehe, tjn. Tam jsou hlavy snad uplne na vsechno ))


Myslím,že uznáš, spraviť takto mierne poškodené hlavy, je pre človeka čo to robí uplná brnkačka.
nahoru

sponzor





01.08 2011 21:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

02.08 2011 9:57


MUFTY:


Tak držím palec, ale mohol si skúsiť ten TN , myslím že to by bolo za jedno a oprava by bola určite lacnejšia.


Ja by som to aj skusil, ale pracujem v Brne, poslat nieco do Prahy je pre mna jednoduchsie ako do TN. Teraz ked nemam svoje auticko, tak nejazdim domov.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

17.08 2011 21:52


Ahoj, tak vcera bol den D, odvzdusnil som cerpadlo a kazdu trisku - rucne, zapojil baterku a auticko brnklo na zub, to som bol prekvapeny. Spociatku trosku dymilo, ale po case prestalo, to bola asi moja zmes petroleja a nafty ktorou som cistil karbon v sani. Teraz ide krasne, nedymi. Povstrik 2,0 - 2,2.

Akurat mam jeden dotaz, ventile na strane spolujazdca su trosku hlucnejsie, pocuval som aj cez srobovak. Rozvody som skontroloval viackrat su OK. Auto startuje na zub, vykon super.

Hydra a koninky s podlozkami su nove, akurat vyzera ze cc autodily mi poslali 20 z jednej serie a 4 z inej. Vacky boli OK, takze som ich nechal.

Pri montazi vaciek som sa stretol s tym, ze jednu vacku som zaaretoval a druhu som vlozil tak, aby sa dala tiez zaaretovat. Ked som to skontroloval okom, tak sice aretacny nastroj sa dal krasne vlozit (4mm hruba pasovina) ale zarez na vacke bol tak 0,2 - 0,3 mm mimo rovinu hlavy. Ked som to skusal dat o zub, tak to bolo vela. Tak som to vratil a tak zalozil. Moze byt ten hluk pravej vacky sposobeny tymto, mam dat dole vyko a este raz to skontrolovat?

Cim to je, ze je hlucnejsia, inak na tejto hlave boli skryvene ventile, tak ich Jirko Pohl menil. Moze to byt novymi ventilami?

Inak ide auticko super, pridam casom fotky z montaze a cistenia.

Prave koleso rozvodu trosku vybruje, nemal som nove polmesiace, takze to ma pravdepodobne axialnu volu. Neviem ci to mam akutne riesit?? Alebo je mozno jemne krive koleso.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

19.08 2011 21:35


xpapo:
Ahoj, tak vcera bol den D, odvzdusnil som cerpadlo a kazdu trisku - rucne, zapojil baterku a auticko brnklo na zub, to som bol prekvapeny. Spociatku trosku dymilo, ale po case prestalo, to bola asi moja zmes petroleja a nafty ktorou som cistil karbon v sani. Teraz ide krasne, nedymi. Povstrik 2,0 - 2,2.

Akurat mam jeden dotaz, ventile na strane spolujazdca su trosku hlucnejsie, pocuval som aj cez srobovak. Rozvody som skontroloval viackrat su OK. Auto startuje na zub, vykon super.

Hydra a koninky s podlozkami su nove, akurat vyzera ze cc autodily mi poslali 20 z jednej serie a 4 z inej. Vacky boli OK, takze som ich nechal.

Pri montazi vaciek som sa stretol s tym, ze jednu vacku som zaaretoval a druhu som vlozil tak, aby sa dala tiez zaaretovat. Ked som to skontroloval okom, tak sice aretacny nastroj sa dal krasne vlozit (4mm hruba pasovina) ale zarez na vacke bol tak 0,2 - 0,3 mm mimo rovinu hlavy. Ked som to skusal dat o zub, tak to bolo vela. Tak som to vratil a tak zalozil. Moze byt ten hluk pravej vacky sposobeny tymto, mam dat dole vyko a este raz to skontrolovat?

Cim to je, ze je hlucnejsia, inak na tejto hlave boli skryvene ventile, tak ich Jirko Pohl menil. Moze to byt novymi ventilami?

Inak ide auticko super, pridam casom fotky z montaze a cistenia.

Prave koleso rozvodu trosku vybruje, nemal som nove polmesiace, takze to ma pravdepodobne axialnu volu. Neviem ci to mam akutne riesit?? Alebo je mozno jemne krive koleso.



Uloženie vačiek je asi v pohode dve tri desatiny nemajú vplyv.

zvýšená hlučnosť pravej strany ? len či sje to ventilmi ? ak boli len tie menené je možné že inak klepú do opracovaných ,alebo nových sediel,ale neviem či by sa takýto rozdiel dal počuť.

AK by bolo krivé kolona rozvode tak by si to asi videl aj pohladom že osminkuje povrch a stred beží, ale tam asi velká vola nebude.

Pokial boli dobré vačky aj vahadlá, tak tie vahadielka by som nechal staré, ale ak si kupil kvalitné tak myslím si že si nič nepokazil.

napíš čo ti robil s tou hlavou a kolko to stálo teda ak chceš zverejni´t aj taketo info...

Prajem Ti aby ti to dlllllllho chodilo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

20.08 2011 20:23


MUFTY:Dik, snad to dlho vydrzi
Tak na obidvoch hlavach mi dali dole ventile prebrusily ich, 8 bolo udajne vidiet pri bruseni, ze nepisali kruznicu, takze ich vymenili, ostatne nechali povodne. Vymenili tesnenia driekov, zrovnali hlavy, vyfrezovali sedla, odtestovali na tesnost, vycistili, zalozili ventile spat.

Dokopy to stalo aj s tymi ventilami a tesneniami 9000Kc. 2 ventile sa nam nezdali, pretoze uz boli dost hlboko, ale asi vedia, co si mozu dovolit.

Jedine co pozorujem, je ze ked nastartujem a motor je studeny a zaradim D, tak trosku kolisu otacky.

Vahadielka som mal original INA z cc autodiely, rovnako tak hydra. Pretoze polovica bola polamanych, tak som rovno menil vsetky.

S tym kolesom na vacke, skusil som ho srobovakom cez handru pritlacit aby som zamedzil axialnej vole a nevybrovalo, takze krive nebude. Robi to len na lavej strane, kde je pohon cerpadla.

Inak zistil som, ze spanovacia kladka na drazkovy remen ma vybite puzdro, takze je trosku vyosena. Navyse sa otlacilo osadenie do hlinikovej paky na ktorej je nasrobovane spanovacie kolecko. Vyrezalo to aj drazku do plastoveho krytu.
Otazka, ci dovodom roztrhnutia remena bola prave tato vola spanovaku, zhodilo remen a roztrhalo. Remen bol ale urcite stary, mal minimalne 100 000.
Docasne som tam dal vymedzovaciu podlozku, ale chystam sa vymenit tie puzdra aj celu spanovaciu paku.

Ahoj.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

22.08 2011 22:41


xpapo:
MUFTY:Dik, snad to dlho vydrzi
Tak na obidvoch hlavach mi dali dole ventile prebrusily ich, 8 bolo udajne vidiet pri bruseni, ze nepisali kruznicu, takze ich vymenili, ostatne nechali povodne. Vymenili tesnenia driekov, zrovnali hlavy, vyfrezovali sedla, odtestovali na tesnost, vycistili, zalozili ventile spat.

Dokopy to stalo aj s tymi ventilami a tesneniami 9000Kc. 2 ventile sa nam nezdali, pretoze uz boli dost hlboko, ale asi vedia, co si mozu dovolit.

Jedine co pozorujem, je ze ked nastartujem a motor je studeny a zaradim D, tak trosku kolisu otacky.

Vahadielka som mal original INA z cc autodiely, rovnako tak hydra. Pretoze polovica bola polamanych, tak som rovno menil vsetky.

S tym kolesom na vacke, skusil som ho srobovakom cez handru pritlacit aby som zamedzil axialnej vole a nevybrovalo, takze krive nebude. Robi to len na lavej strane, kde je pohon cerpadla.

Inak zistil som, ze spanovacia kladka na drazkovy remen ma vybite puzdro, takze je trosku vyosena. Navyse sa otlacilo osadenie do hlinikovej paky na ktorej je nasrobovane spanovacie kolecko. Vyrezalo to aj drazku do plastoveho krytu.
Otazka, ci dovodom roztrhnutia remena bola prave tato vola spanovaku, zhodilo remen a roztrhalo. Remen bol ale urcite stary, mal minimalne 100 000.
Docasne som tam dal vymedzovaciu podlozku, ale chystam sa vymenit tie puzdra aj celu spanovaciu paku.

Ahoj.


Je to možné ,hlavne pri ubratí plynu pri preradení mohol ten remeň zbehnúť, tie puzdierka sa dajú kupiť aj s tou oskou.

Dosť problém ale často býva výmena tej osky, spredu aj zo zadu je šrob a ak sa ten zadný nedá povoliť je problém.....

Tá cena je myslím si v pohode za tú opravu hláv.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

22.08 2011 23:37


MUFTY:
Dosť problém ale často býva výmena tej osky, spredu aj zo zadu je šrob a ak sa ten zadný nedá povoliť je problém.....

Vzduchova bouchacka to povoli vzdy ......
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

23.08 2011 7:59


xpapo:
MUFTY:Dik, snad to dlho vydrzi

Inak zistil som, ze spanovacia kladka na drazkovy remen ma vybite puzdro, takze je trosku vyosena. Navyse sa otlacilo osadenie do hlinikovej paky na ktorej je nasrobovane spanovacie kolecko. Vyrezalo to aj drazku do plastoveho krytu.
Otazka, ci dovodom roztrhnutia remena bola prave tato vola spanovaku, zhodilo remen a roztrhalo. Remen bol ale urcite stary, mal minimalne 100 000.
Docasne som tam dal vymedzovaciu podlozku, ale chystam sa vymenit tie puzdra aj celu spanovaciu paku.

Ahoj.
Tak jasně že to bylo tímhle,pokaždé tuto hopuačku převložkuji když dělám komplet motor a jestli si ji nepřevložkoval ta ti žádná podložka nepomůže na dlouho takže to velmi rychle udělej nebo skončíš stejně opět.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

23.08 2011 14:49


V ELSE som nasiel navod, ze sa dopredu nasrobuje srob a ta zadna hlavicka sa normalne odtrhne.

Pre istotu som kupil vsetko, valcek, puzdra, sroby, aj kladku.
Na vymenu sa chystam co najkor, viem ze je to problem. Snad to vydrzi este cestu domov.

PS: Zistil som, ze tie vacky som nahodou nafotil v tej aretacnej polohe a podla fotky ani nie je poznat tych 0.2mm.

Posudte sami, pravdepodobne to budu trosku inym zvukom pracovat tie nove ventile.









nahoru

sponzor





23.08 2011 14:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

28.08 2011 10:02


vlasta:

Vzduchova bouchacka to povoli vzdy ......


Zrejme si to ešte nerobil, pozri sa ako je to tam vyriešené a pochopíš.....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

28.08 2011 10:13


xpapo:
V ELSE som nasiel navod, ze sa dopredu nasrobuje srob a ta zadna hlavicka sa normalne odtrhne.

Pre istotu som kupil vsetko, valcek, puzdra, sroby, aj kladku.
Na vymenu sa chystam co najkor, viem ze je to problem. Snad to vydrzi este cestu domov.

PS: Zistil som, ze tie vacky som nahodou nafotil v tej aretacnej polohe a podla fotky ani nie je poznat tych 0.2mm.

Posudte sami, pravdepodobne to budu trosku inym zvukom pracovat tie nove ventile.












To opotrebovanie vačiek nerieš ,každý diel čo sa v niečom hybe ,krúti sa dere že ano ak by to tak nebolo atá by boli večné.....

videl som motory čomali 500 -600 tis a opotrebovanie viditelné cca pol milimetra ,a priadli si ako kocúrikovia
--opotrebovanie 0,1 mm sa rovná asi 120-150 tis km možno trocha menej, na starých motoroch sa drali hroty po celej šírke a mne chýbali na nich 2 milimetre a nikdo to neriešil,pretože to nebolo okom vidie´T


K tej výmene tej osky, ak to robíš na nerozobratom aute ,je to problém pretože sa mi vždy povolil predný šrob,máš strach že tam zalomíš tem predný kontrovací šrob a si v prdeli,oska sa do zadu vysunúť nedá, musel by sa zhodiť vodný výmenník čo je pod motorom
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

26.09 2011 8:59


Ahoj,

tak puzdro na kladke vymenene, bol to porod, samozrejme nefungoval postup podla elsy, hlavicka sa neodtrhla, ale strhol sa sesthran, musela ist dole cela priruba s chladicom oleja, vypustit chladiacu a tak prevloskovat.
Stare vlosky uz boli, resp. neboli, totalne sa vydrali a uz to zacalo drat aj do hliniku. Obavam sa kolko tam vydrzia tie nove vlozky, ked uz to chytilo az hlinikove osadenie.


Moja otazka je vsak ina, auto po "generalnej" oprave zatial funguje dobre, startuje ukazkovo, urcite tomu dopomohlo aj repas startera...
Jedine, co predtym nebolo je, ze ked rano nastartujem (otacky drzia a postupne klesaju - nekolisu, to je OK) a hned zaradim R alebo D, alebo postaci zapnut klima Kompresor*. Proste ze auto trosku zatazim, tak chvilku (kym dozhavuje) jemne kolisu otacky. Uz to tu v minulosti niekto riesil na fore a daval aj video na youtube, u mna to nekolise az tak, je to len jemne a len ked auto hned po starte zatazim.

Nerobi to vzdy, len niekedy a tak 30s az minutu a len pri studenom starte. Pred "nehodou" to nerobilo, takze snad cerpadlo mozem vylucit.

Napada ma, cistil som v roztoku nafty s petrolejom EGR* ventil, nemoze to mat suvis? Resp. co to este moze sposobovat okrem VP44 a EGR*.

Zhavice by mali byt dobre, mozem ich testnut. Na Vagu ziadna chyba nie je, navyse vyzera ze oprava pomohla odstranit chybu - tlak v sacim potrubi, regulacni hranice prekrocene sporadicky. Prisudzujem to opatovnemu cisteniu turba a skontrolovaniu sacieho potrubia.

Zdar!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

26.09 2011 10:58


MUFTY:


Zrejme si to ešte nerobil, pozri sa ako je to tam vyriešené a pochopíš.....

Delam to minimalne jednou mesicne....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

28.09 2011 21:14


vlasta:

Delam to minimalne jednou mesicne....


Tak mi potom vysvetli ako to chceš povoliť pneumatickým uťahovakom, je to nezmysel...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

28.09 2011 23:00


Asi ti udelam video...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email