Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 230 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 226
Uživatelů: 4
Celkem: 230

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

23.07 2011 22:02


Ahoj audinaci, surne potrebujem poradit,

vcera sa mi stala velmi nemyla vec. Pri brzdeni a rychlosti cca 30km sa mi zrazu rozvietila kontrolka dobijania a prestal fungovat posilovac, motor okamzite zhasol. Nasledne sa zasekol (pravdepodobne ventil v jednom valci). Motor uz neslo ani pretocit, par krat som to este skusil ale starter stahoval baterku motor ani cuk. Nic neklepalo, len to potichu zdochlo a potom neslo pretocit.

Dnes som prisiel na zavadu, roztrhnuty drazkovy remen sa dostal dole do rozvodu, namotal sa na ozubene kolo rozvodu a rozvod tym padom urcite skocil.

Remen som dnes vybral vycistil tie vlakna stareho remena. Pokryvilo to aj spanovaciu kladku drazkoveho a zacala tiect aj pumpa vodna, to sa bude aj tak menit...

Motor sme dnes nastavili na OT, vacky zaaretovali, kluka zaaretovana, remen som nasadil, zatial stary. Zaaretoval som cerpadlo nasadil maly remen, naspanoval a dotiahol nastavovacie sroby.

Motor chytil, ale strasne ho trasie a z vyfuku dymi ale nepravidelne (nieco ako zetor 25 dvojvalec, proste puf, puf puf puf). POdla zvuku vsak ide vsetkych 6 len nepravidelne.

Je viac menej iste ze sa ventil stretol, pretoze to neslo pretocit starterom a skusal som aj 27 kluc spat to islo o pol otacky a zasa seklo, nemyslim ze to zabrzdil ten namotany remen, aj ked bol namotany vyslovene hnusne.

PROSIM vas, myslite ze to pokryvilo ventil, alebo je mozne ze to mozu byt hydra? Ako vravim, sam som soferoval, urcite nic nekleplo, otazka ci som tomu nedopomohol, ze som skusil zastartovat 3x a neslo to.
Pred tym isiel motor ukazkovo, pred tyzdnom emisie s pochvalou od kontroly.

Pripadne, zajtra zhodim remen a znovu skontrolujem casovanie.

Chcem sa rozhodnut ako dalej ci auto previest na voziku do servisu, dat dole hlavu si netrufam a nemam na to cas.
Zajtra to pripadne natocim na video. Co by ste mi poradili ako zistit kde je problem?

Dnes sme skusali povolovat trisky, ktory valec na to nereaguje. Nie je z toho moc poznat.


Dakujem za kazdu radu.
nahoru

sponzor





23.07 2011 22:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

23.07 2011 22:17


Fuj až som sa spotil pri čítaní toho čo dokáže človek urobi´t autu.
Aj štartérom sa dá narobi´t vela škody,ak niečo klakne tak sa to musí na každý pád pozrieť, minimále treba vyskúša´t všetky ventily či sa dajú hýbať a či sa zatvárajú ,ale aj toto je lotéria.

daj si to pozrieť niekomu čo tomu rozumie

eštesom sa chcel opýtať kade sa dostal k rozvodovému remeňu ,ten je pod krytom ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

23.07 2011 22:38


MUFTY: Presne ako vravis, je pod krytom ale tie hnusne vlakna z drazkoveho sa namotali do remenice a tak sa dostali az na rozvod aj cez ten polkruhovy plastovy kryt.
Vyslovene smola, som z toho smutny, rozvod a komplet remene a kladky som mal na plane tento rok. Ach jo .
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

23.07 2011 22:59


No,takže si to hezky rozeber,vyhod ven vačky a promačkej si ventily zda nejaký nenni zadřený či nefunkční od ohnutí,uplně nej ale by bylo asi shodit hlavy a vyndat všechny ventily a zkontrolovat zda nejsou jak hokejky.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

23.07 2011 23:03


Myslim, ze kdybyste to nestartovali, nejdrive rozdelali poradne, nemuselo byt tolik skody...mufty ma pravdu...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

24.07 2011 6:52


Satas: Dik, ale viete, ked vam auto z nicoho nic po par rokoch na ceste zhasi a ostanete stat na ceste, tak nastartovat skusi predsa kazdy, ja som nemohol vediet co sa stalo. Niezeby som to silil, skusil som 3x, neslo, tak som volal odtah.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

24.07 2011 11:16


xpapo: Zacni tim, ze zmeris tlaky na jednotlivych valcich. Ale z praxe Ti povim, ze se nevyhnes sundani obou hlav, vzdy to nakopne temer vsechny ventily. Takze makovice dolu - ventily doporucuji koupit nove- stare Ti nepujdou zabrousit, leda bys je predtim obrousil - na coz potrebujes hodne zrucnosti a zkusenosti. Ventilove voditka, pokud budou zkrivena, nevymenis. V pripade pokriveni se to da udelat trosku prasacky - drik ventilu namaznes zabrusovaci pastou a voditko protahnes tak, aby ventil chodil volne. Je to ale prasarna a moc ji nedoporucuji.
Hlavy tady mam asi 4 ks, kdyby bylo potreba...
Ale mnohem lepsi volba bude to dat opravit nekam, kde maji zkusenosti s opravou motoru. Nejde jen o hlavy, dost casto byvaji nakople i ojnice. Je potreba hodinkami zmerit zdvih pistu, nakople ojnice nechat srovnat, nasledne nechat udelat kontrolu pod inkarem zda nemaji trhliny.
Nastartovat to zkusi temer kazdy, jeste jsem nezazil, aby to nikdo nezkusil.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

24.07 2011 11:50


No takže to je lepší rovnou jinej motor....Ne to ne delam si prdel,ale memyslim si že bude nejak chycenej spodek to podle mě ne ve 30 km rychlosti,ale vyloučit se to nedá to ne,každopádně ale určitě ty hlavy shod,zkontroluj písty zda nejsou ruplý,poku nebude ohlý žádný vodítko ventilu,udělěj ventily nech stahnout hlavy dej nový tes dříků ventilů a dej všechny nový hydroštely a penízky na ventily za předpokladu že vahadla budou OK.A pokud bude ohlý vodítko dej jinou hlavu.
nahoru

sponzor





24.07 2011 11:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.07 2011 12:37


Na komprese jsme se satasem poridili digitalni merak za cca. 20 litru, umi jak hrube odecitani komprese na studenem a teplem motoru, podle toho se da odecitat, zdali nektery valec nema vyrazne nizzsi kompresni tlak, pak velmi presne mereni komprese jednotlivych valcu, vcetne vizualizace charakteristiky prubehu komprese...Dost to pomaha pri takovychto pripadech...neni problem, kdyby nekdo potreboval namerit, vedet jak na tom jeho mazlik je


nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.07 2011 12:56


Citace:
Nastartovat to zkusi temer kazdy, jeste jsem nezazil, aby to nikdo nezkusil.


Jasne, intuitivne kazdy zkusi zastartovat, ale ne zkouset to dokola, to mi moc rozumny neprijde...

Ad spodek motoru, ja bych moc rad podkal nejakeho automechanika, dilnu, kdese funguje postaru (starou skolu jak se rika)...preventivne se dela elektro chemicky rozbor trhlin materialu, pracuje s hodinkama jak rikas...uz jen pro zvedavost bych to chtel videt, necemu se priucit, ale nikoho takoveho vedle sebe neznam, nepamatuji, kdo by to delal...max kdyz uz se spodek vysere uplne (neni komprese ci z motoru jsou pazvuky), pak lide hledaji specializovane firmy....realita dnesni doby
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

24.07 2011 13:25


Lumpiq: Se nekdy zastav. Pokazde kdyz sundam hlavy, zdvihy merim. Driv to byla nutnost, abys nemel utopene vlozky valcu. Znam spousty mechaniku, kteri to delaji automaticky...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

24.07 2011 16:17


vlasta: Satas: Dakujem Vam za radu, pomohla. Teraz sa viem aspon rozhodnut. Mne auticko doslo 2km pred dom tchana v Nitre, tak som ho tu odstavil. Sam pracujem a zijem v Brne. Nemohol by som sa s Vami teda dohodnut, buduci tyzden DAM* dole hlavy a zistim stav. Ak budu piesty OK, nedalo by sa dohodnut, ze Vam to priveziem - myslim komplet hlavy a mam istotu, ze to bude dobre. Auto nechcem prevazat, to je pre mna narocne a v okolo Nitri nepoznam nikoho spolahliveho. Z minulych skusenosti servisom nedoverujem, prepacte za nazor, na auticko som az prehnany pedant, ten remen ma teda dostal . Vsetky auta sa snazim opravovat sam, otec aj tchan ma auto-dielnu. Akurat je to stara skola, na tieto motory si moc netrufaju.

Mame sice sadu na zabrusenie ventilov, ale nevieme ci tam bude ten rozmer, ale vravim radsej to donesiem odbornikovy.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

24.07 2011 16:47


na hlavy je nejvetsi machr co znam Jirka Pohl...neni problem u nej nechat stahnout hlavy a zbytek dodelat...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

24.07 2011 21:33


Lumpiq:
Citace:
Nastartovat to zkusi temer kazdy, jeste jsem nezazil, aby to nikdo nezkusil.


Jasne, intuitivne kazdy zkusi zastartovat, ale ne zkouset to dokola, to mi moc rozumny neprijde...

Ad spodek motoru, ja bych moc rad podkal nejakeho automechanika, dilnu, kdese funguje postaru (starou skolu jak se rika)...preventivne se dela elektro chemicky rozbor trhlin materialu, pracuje s hodinkama jak rikas...uz jen pro zvedavost bych to chtel videt, necemu se priucit, ale nikoho takoveho vedle sebe neznam, nepamatuji, kdo by to delal...max kdyz uz se spodek vysere uplne (neni komprese ci z motoru jsou pazvuky), pak lide hledaji specializovane firmy....realita dnesni doby


presne toto robím vždy keď renovujem starý motor, akurát tie ojnice už roky nedávam na inkar, ešte nikdy som sa nestretol s prasknutou ojnicou ak nebola mechanicky znatelne zdemolovaná, ventily praskajú bežne , vodítka bývaju po náraze tiež poškodené....
dnešné motory majú tenučké stopky ventilov a spodky motorov sú pevné a tak dobre preživajú ,myslím tie spodky poškodenia tohoto druhu.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

24.07 2011 21:39


xpapo:
vlasta: Satas: Dakujem Vam za radu, pomohla. Teraz sa viem aspon rozhodnut. Mne auticko doslo 2km pred dom tchana v Nitre, tak som ho tu odstavil. Sam pracujem a zijem v Brne. Nemohol by som sa s Vami teda dohodnut, buduci tyzden DAM* dole hlavy a zistim stav. Ak budu piesty OK, nedalo by sa dohodnut, ze Vam to priveziem - myslim komplet hlavy a mam istotu, ze to bude dobre. Auto nechcem prevazat, to je pre mna narocne a v okolo Nitri nepoznam nikoho spolahliveho. Z minulych skusenosti servisom nedoverujem, prepacte za nazor, na auticko som az prehnany pedant, ten remen ma teda dostal . Vsetky auta sa snazim opravovat sam, otec aj tchan ma auto-dielnu. Akurat je to stara skola, na tieto motory si moc netrufaju.

Mame sice sadu na zabrusenie ventilov, ale nevieme ci tam bude ten rozmer, ale vravim radsej to donesiem odbornikovy.


Pokial by si chcel na hlavy mám odborníka v Trenčíne, doniesol by si len hlavy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

25.07 2011 2:09


Nic proti, ale ma vobec vyznam opravovat hlavu z AKN/AFB/AKE?
Na kolko cca vyjde celkovy repas tej hlavy?
Moj nazor je, ze naj je to prekopat na hlavy z Bxx, napr. zo Superba...

Satas - ty si to uz robil...
nahoru

sponzor





25.07 2011 2:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

25.07 2011 7:50


mastik: Videl som fotky z tej "operacie" bolo by to super, ale podla mna to bude cenovo niekde inde. Ale nemozem to posudit, nemam odhad ani na cenu opravy

MUFTY: Dik za info.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

25.07 2011 8:32


Jasně chlapci ale ono se jich všude válí jako máku tech hlav s rolnama.....fakt nejsou,skuste shánet ale nevim no.

Já sem ted sehnal po pul roce celý 2 motory a ještě sem je ani tady nemel už byly prodaný.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

25.07 2011 9:25


Este sa Vas spytam, nie je lepsie pri tejto situacii demontovat motor (a hlavy demontovat az ked bude motor von) a rovno ho pretesnit, ma uz cez 250 a straca tak 1L na 15000, co nie je az tak zle, ale vadi mi ze stale ked davam dolu kryt motoru tak vana zospodu je cela mokra.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

25.07 2011 9:56


urcite je vzdy lepsi to udelat poradne. Pretesnit obe vany,dat nova kufera na kliku atd...
Rolnove hlavy nejsou a pochybuji ze kdy samostatne budou.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

25.07 2011 10:08


vlasta: Prepac ze otravujem, ale moj navrh je menit

29 - horne tesnenie
33 - dolne tesnenie
26 - gufero

Neviem ci je nutne aj 18 a 24, po vizualnej kontrole vyzera ze to chcije hlavne z tych tesneni vane.

Co by si doporucil este preventivne pretesnit?

Dakujem!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

25.07 2011 10:20


kdyz uz to budes delat, udelej to poradne - tzn. pretesni vse. Jinak hrozi riziko, ze si za pul roku budes drbat hlavu a rikat si: ze ja vul to neudelal vsechno....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

25.07 2011 10:22


vlasta: DAM* si poradit od skusenych, spravim vsetko.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

25.07 2011 10:46


xpapo: PS: Vacsinu veci viem zohnat (ELIT, cc, AUTOP u nas) niektore ostava len origo AUDI servis.
Napr. ventile, niektore O-kruzky, tesnennia... kupujete to aj vy v origo AUDI? Mam znameho v Audi Kyjov, pripadne Porshe Brno. Akurat nemam moc dobre skusenosti s cenami Porshe Brno. Pripadne nebude sa to dat kupit u Skodovky napr. v AZ servise?

Dik!
nahoru

sponzor





25.07 2011 10:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

25.07 2011 11:06


xpapo: tak s dielami ti urcite pomoze meggy a satasovi sa kadeco povaluje obcas rovno doma
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

25.07 2011 11:22


SCORPION: JJ dik, u megyho objednavam v ELIT-e som nasiel ventily SWAG a je divne ze je drahsi saci a naopak u FEBI je to opacne, navyse FEBI je este lacnejsie.

Febi by malo byt podobne ako SWAG a to mi pripada slusna kvalita. Alebo radsej prvovyrobu?
Naposledy upravil xpapo dne 25.07 2011 12:24, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

25.07 2011 11:46


xpapo: co sa tyka motora tak jedine original aspon ja mam taku zasadu, ale zatial som tam menil len chladiacu kvapalinu a filtre

Pockaj co ti poradia tunajsi servisaci ale ja by som isiel do originalu....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

25.07 2011 16:26


jedine origo, na druhovyrobu se vyser...pokud nekde vystracham fotku, postnu ti ji sem. Ventilu upadla normalne hlavicka....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

25.07 2011 19:59


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

25.07 2011 20:09


mastik:
http://auto.bazos.sk/inzerat/9267457/Vacky-25TDI-V6POZOR.php
to mas akoze ty ? zaujimalo by ma kolko tych ,,bezproblemovych,, hlav mas a v akom su stave ? Asi vsetci vieme ze je to podpultovy tovar momentalne... a ta cena je za komplet dve hlavy z noveho modelu ?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email