Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 530 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 526
Uživatelů: 4
Celkem: 530

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 160 | Témat: 12

21.07 2011 19:14


Moje A6 zničeho nic nejde nastartovat, startér točí, ale motor ani "neškobrtne". Kontrolky na palubce neukazují nic abnormálního. Asi po 5s po pokusu nastartovat, když ponechám klíček v poloze, že jsou rozsvícené kontrolky, začne blikat žhavení.
Zkoušel jsem povolit trubku ke vstřiku a točit - nafta jde, naftový filtr nový. Na VAG se dostanu nejdříve zítra - neví někdo co by mohlo být příčinou ? Že by žhavící svíčky ?

Vyřešení dotazu:
takže čerpadlo umřelo - výměna a jezdím dál
Naposledy upravil gab79 dne 05.08 2011 7:16, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





21.07 2011 19:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

21.07 2011 19:34


CHlapče je to jednoduché řj vstřik čerpadla J399 na 95% KO.Takže mužeš začít vícemeně asi shánět čerpadýlko.

Ale ze všeho nejprve načíst chyby VAGEM at je jistota.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 160 | Témat: 12

21.07 2011 19:36


tož 5% šance, že žije tu je

kdyby byla ŘJ v čudu to znamená výměnu čerpadla nebo se dá vyměnit jen ta ŘJ ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

21.07 2011 19:54


Satas chcel proste napisat, ze mas KO cerpadlo. Keby si to tu trocha precital, tak prides na to, ze vymena RJ je prd platna pokial chces autom jazdit. Na predaj dobre, ale bud si vedomy, ze takato "oprava" je skor ojeb na kupujuceho a teda by si predaval auto so skrytou vadou.


Len tak okrajom... RJ odide prave koli zadretemu cerpadlu. Hmmm, ludovo povedane.
Tych 5% co tam nechal ako sancu, tak to jedine, ze by ti odisiel remen na rozvodoch, mozno skapala RJ motora...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 160 | Témat: 12

21.07 2011 20:03


mastik: řemen asi ne když naftu čerpadlo dává...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

21.07 2011 22:14


gab79: Když je teplo,chytne to i bez žhavek.Jak psal Satas: ,čerpadlo.Blikání žhavek+ nejde nastartovat=(95%)přidřený přesuvník vstřik.čerpadla=K.O.jeho Ř.J....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

22.07 2011 21:09


Daj si urobiť kvalitnú diagnostiku originálnym aparátom, niekde kde vedia čo robia a potom uvidíš...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 160 | Témat: 12

23.07 2011 10:07


Satas:
CHlapče je to jednoduché řj vstřik čerpadla J399 na 95% KO.Takže mužeš začít vícemeně asi shánět čerpadýlko.

Ale ze všeho nejprve načíst chyby VAGEM at je jistota.


tak VAG ukázal J339...tož sháním čerpadýlko ...106L nebo LX
nahoru

sponzor





23.07 2011 10:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

23.07 2011 10:54


gab79: satas ma, satas da ked nie tak zozenie
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

23.07 2011 19:29


gab79:


tak VAG ukázal J339...tož sháním čerpadýlko ...106L nebo LX
Misto L umim dát K a mam ho skladem nový original.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 160 | Témat: 12

28.07 2011 17:30


lze místo čerpadla ...106L použít ...106M ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

28.07 2011 22:34


Ne
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

30.07 2011 21:24


gab79:
lze místo čerpadla ...106L použít ...106M ?



škoda že si tak ďaleko jedno L ko sa mi =povaluje v garáži vcelku rád by som vedel či je dobré....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 160 | Témat: 12

01.08 2011 7:22


Tak už vrčím se 106M - upraven sw od hochů z dieselpower
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

01.08 2011 11:48


gab79:
Tak už vrčím se 106M - upraven sw od hochů z dieselpower

:-Dtakže to jde
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

01.08 2011 13:57


Tak jasně že to jde,ale musí se nahrát do řj Mkovej soft kterj je 120KW a musel to nechat chipnout,anebo nahrát soft do PSG na čerpadle což je nebyetyčná prasárna.

Otázka znela zda muže jen tak vymenit L za M a to nelze.
nahoru

sponzor





01.08 2011 13:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

01.08 2011 21:18


Satas:
Tak jasně že to jde,ale musí se nahrát do řj Mkovej soft kterj je 120KW a musel to nechat chipnout,anebo nahrát soft do PSG na čerpadle což je nebyetyčná prasárna.

Otázka znela zda muže jen tak vymenit L za M a to nelze.


Elektrikár z autorizovaného oooo servisu mi tvrdil že sa takto dajú upravi´t čerpadlá cez VAG diagnostiku, skúšali sme to ,a nešlo to skus mi na toto odpoveda´t.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

01.08 2011 21:35


No tomu neveřim protože každý čerpadlo má v PSG nahranej soft a ten je sladenej s mechanikou čerpadla tzn proto se čerpadla odtáčejí na stolici,Lze udělat to že se třeba na z čerpalda L dá udělat k tim že se do PSG L nahraje soft na K ale musí se to odtočit a tohle žádnej Bosch ofiko neudělá tuhle prasečinu.

Tudíž delam to že když nejde sehnat čerpadlo L třeba DAM* čerpadlo K a upraví se soft v řj motoru,ale taky to nejde u každýho auta.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

01.08 2011 21:45


Satas:
No tomu neveřim protože každý čerpadlo má v PSG nahranej soft a ten je sladenej s mechanikou čerpadla tzn proto se čerpadla odtáčejí na stolici,Lze udělat to že se třeba na z čerpalda L dá udělat k tim že se do PSG L nahraje soft na K ale musí se to odtočit a tohle žádnej Bosch ofiko neudělá tuhle prasečinu.

Tudíž delam to že když nejde sehnat čerpadlo L třeba DAM* čerpadlo K a upraví se soft v řj motoru,ale taky to nejde u každýho auta.


To mi je jasné čerpadlá sa na stolici kalibrujú, upravuje sa soft, alebo sa celý nahrá do novej jednotky, PSG to je RJ čerpadla J, ? Mňa hlavne zaujímalo či sa dá tan soft prehrať cez autodiagnostiku ?,


Tak potom by nemal byť problém na stolici v servise prehrať soft a nakalibrovať čerpadlo.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

01.08 2011 21:53


PSG je rj cerpadla. Soft tam diagnostikou nenalijes, nebo mi alespon neni znamo ze by to slo. Soft se tam da nacpat pres stolici. Do psg se uklada kalibracni krivka cerpadla, kdyz se nastavuje pri toceni....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

01.08 2011 22:11


gab79:
Tak už vrčím se 106M - upraven sw od hochů z dieselpower


Prosím napíš konkrétne čo ti s tým spravili
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 160 | Témat: 12

02.08 2011 7:03


Čerpadlo jsem měl od nich - nové - nevím jestli s ním před prodejem něco dělali - nějaké úpravy sw, nevím. Nasadili čerpadlo do vozu, odvzdušnili naftu, napojili se na řj auta, tak 10 minut s tím něco dělali a pak to natočili
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

02.08 2011 9:10


Nahráli tam M kovej obsah uplně jasný,to mohu udelat taktéž ale pozor M je 120KW aby si tam nemel jen tech 120.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

02.08 2011 21:32


Satas:
Nahráli tam M kovej obsah uplně jasný,to mohu udelat taktéž ale pozor M je 120KW aby si tam nemel jen tech 120.


M kový obsah do riadiacej jednotky motora a čerpadlo ostalo m-kové tak.,?
nahoru

sponzor





02.08 2011 21:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

04.08 2011 11:31


MUFTY:


M kový obsah do riadiacej jednotky motora a čerpadlo ostalo m-kové tak.,?
Přesně tak,ale zkopli to na 120 KW.Pokud teda neupravili obsah a nezvžšili výkon třeba na 145KW což lze.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 160 | Témat: 12

04.08 2011 11:58


říkal, že zůstane 132kW...ale měřit to nebudu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

04.08 2011 12:21


gab79:
říkal, že zůstane 132kW...ale měřit to nebudu
Jo takhle....tak to mi stačí.Hlavně že jezdíš.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 160 | Témat: 12

04.08 2011 12:27


přesně tak
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

04.08 2011 15:32


nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

04.08 2011 22:32


za chvilku se budou menit lidske organy za cerpadla:)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email