Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 359 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 352
Uživatelů: 7
Celkem: 359

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.5. 2010
Příspěvků: 841 | Témat: 31

09.07 2011 18:49


Chlapci mám dotaz, dneska jsem se pustil do vyčištění škrtící klapky, jelikož mi auto při konstantní rychlosti cukalo (jen když jsem lechtal plyn), při akceleraci nebo i mírnějším sešlápnutí pedálu to bylo OK.

Ale hlavně píšu proto, že mě docela udivilo, že mezi celou tou ŘJ škrtící klapky a sáním, není žádné těsnění? Tedy jen gumový kroužek. Chtěl bych vědět jestli je to správně ..

Další dotaz je, že klapka se uplně nedovře, je tam asi pul milimetrová mezera .. to je taky správně ?

Právě dělám základní nastavení klapky tak uvidím jestli to bude lepší ..

tady foto jak to bylo zasrané a mezera:


Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.
Naposledy upravil -Kage- dne 13.07 2011 19:11, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





09.07 2011 18:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

09.07 2011 18:59


Odpovědi ... ano a ano ... je tam jen titěrné těsnění (ale stojí asi pětikilo ... jedno doma mam
A ano, mezera je normální, alespoň dle slov Vlasty
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

09.07 2011 19:04


Jinak jsem to dneska chtěl také udělat ... už po druhé, ale bylo takové horko, že jsem se na to vysr...
Co mě ale zaujalo, tak jsem nenašel zpětný ventil "078 905 291 B", který by tam dle Etky měl také být (poblíž klapky) ... nicméně asi není
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.5. 2010
Příspěvků: 841 | Témat: 31

09.07 2011 19:54


Tak to jsem rád, horko bylo, ale dobře jsem se namazal a aspon se opalil nicmene mě kurevsky bolí záda jak je člověk pořád přehnutý přes nárazník nebo blatník .. trvalo mi to přibližně 4,5hodiny (demontáž - vyčištění - montáž - nastavení - testovací jízda)..

Nicméně cukání se zmírnilo, ale nepřestalo, taky jsem zjistil že to dělá jen na trojku .. při stejně sešláplým plynu a jiné rychlosti to nedělá .. nebo už to je sugesce? já nevím

Co jiného by mohlo zapřičinit cukání při konstantní jízdě, když člověk jen "lechtá" plyn ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.5. 2010
Příspěvků: 841 | Témat: 31

11.07 2011 21:47


Chlapi, nikdo neporadí ? Zítra s tím zajedu na VAG, jestli to něco neukáže, ale to cukání je čím dál horší ..... Je jedno v jakých otáčkách, jedno na jaký rychlostní stupeň, ale jenom při malém zatížení, jakmile trochu více sešlápnu plyn, tak nic necuká ... ani když brdím motorem tak nic ... ale na volnoběh se to taky třepe jak sviňa ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

11.07 2011 22:51


Kolik ti točí volnoběh, když to začne cukat? Co ukazuje palubák na aktuální spotřebě? A co vytočit cca 1400 otáček na neutrál - co to udělá?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.5. 2010
Příspěvků: 841 | Témat: 31

11.07 2011 22:59


No volnoběh se bez mého zásahu pohupuje kolem 800ot...

Co se týče spotřeby tak ti aktuální neřeknu, jelikož mám Maxidot* naprd a když je horko(což teď je pořád) tak nejde pořádně přečíst, ale průměrná za poslední 2 dny je 9.2 a to jsem s tím lítal jak sviň, když jsem nastavoval tu klapku a vůbec tak různě zkoušel ..

když to držím pod plynem na neutrál na stálých otáčkách tak to taky cuká, ale když šlápnu abych vytočil a nechal spadnout tak vpohodě ... jsem z toho jetel
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

12.07 2011 6:36


Průměr za poslední období je naprd ... louskni okamžitou (spíše než o konkrétní hodnotu jde o trend při ustálené jízdě během toho cuknutí), to snad dáš i na tom rozsypaném MD.
A to cukání na neutrál při stálých otáčkách je jen takové jemné záškuby a nebo více houpavé?
nahoru

sponzor





12.07 2011 6:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

12.07 2011 7:02


Než to necháš kontrolovat odborníkama, zkus vyměnit palivový filtr. Přesně takhle se projevuje.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.5. 2010
Příspěvků: 841 | Témat: 31

12.07 2011 17:36


Byl jsem dnes u kamaráda a diagnostika vyhodila tyto chyby:

Elektrické napájení svorka 30 - nízké napětí (sporadicky)
Snímač klepání (stálá chyba)
Čidlo teploty (stálá chyba)

Koukali jsme i na hodnoty co to ukazuje a hlásilo to ŘJ že teplota motoru je 194°C ... což asi nebude správné .. na budíku je normál do 90°C

Ale chtěl bych vědět, jestli jsou tam ty snímače klepání 2, nebo jen jeden ? popřípadě jeho katalog. číslo pro motor ACK, děkuji všem co mi jsou schopní poradit ..

Zítra pojedu za chlápkem přes elektroniku ať mi přesně řekne co je špatně, nerad bych zbytečně měnil něco co je v pořádku, nejsou to zrovna korunové položky...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.5. 2010
Příspěvků: 841 | Témat: 31

13.07 2011 19:18


Potřeboval bych vědět, kde se nachází snímač teploty motoru který je pro ŘJ ... abych nevyměnil ten co je pro budíky .. v příručce jsem se dočetl že nějaké čidlo je v potrubí chladicího systému obou hlav válcu a něco na chladiči ? kde to mám prosímvás hledat? nějak to nechápu? díky za odpověď ..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

13.07 2011 19:59


-Kage-: Vymeníš aj pre RJ aj pre budíky lebo je tam dvojité čidlo. Nachádza sa za lavou (spolujazdocovou) hlavou , dole pod hadicou na sanie. Davaj pozor keď ho budeš dávať dole pretože je to uchytené v plaste a dosť ľudi ten plast praskne. Senzory klepania su tam dva.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.5. 2010
Příspěvků: 841 | Témat: 31

13.07 2011 22:24


No to je docela zvláštní ..... když mi to čidlo na VAGu hlásí pro ŘJ teplotu 194°C a na budíku mám normálně 90? A když koukám na ten obrázek cos tu hodil tak tam vidím dvě, nebo se pletu ? To první je 3ka a druhe má 3A ...?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

13.07 2011 23:23


-Kage-:
No to je docela zvláštní ..... když mi to čidlo na VAGu hlásí pro ŘJ teplotu 194°C a na budíku mám normálně 90? A když koukám na ten obrázek cos tu hodil tak tam vidím dvě, nebo se pletu ? To první je 3ka a druhe má 3A ...?

TO čidlo je dvojité t.j. pol pre RJ motora a druha polka pre RJ budíkov.
Pozri na VAGu teplotu cez RJ budíkov tam budeš mať tých cca 90, a keď pozrieš teplotu cez RJ motora tam budeš mať tých 194
Čidlo je tam iba jedno t.j 3, ked sa pozrieš v rozpise 3A nieje.
Na chladiči je čidlo pre saharu.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.5. 2010
Příspěvků: 841 | Témat: 31

14.07 2011 14:55


flashmajster: Však jsem psal že na VAGu to ukazuje na budik 90 a pro ŘJ 194, ale já jsem chtěl vědět proč tomu tak je, když je to vpodstatě jedno čidlo co má 2 výstupy ? Každopádně děkuju za informace, až vyměním tak dám vědět, snad to bude tím
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

14.07 2011 17:48


-Kage-:
flashmajster: když je to vpodstatě jedno čidlo co má 2 výstupy ?

Jedno čidlo v ktorom sú dva snímače
nahoru

sponzor





14.07 2011 17:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.5. 2010
Příspěvků: 841 | Témat: 31

14.07 2011 22:12


aha .. no to je to co jsem chtěl vědět .. super, díky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.07 2011 23:38


presne tak, jedno je pro budiky, druhe pro RJ....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.5. 2010
Příspěvků: 841 | Témat: 31

21.07 2011 17:06


Teplotní čidlo vyměněno, ale auto pořád cuká ... chtěl jsem to přenechat odborníkovi přes elektro, ať to napíchne a pořádně proleze .. ale čas má až příští týden tak se mi to snad do té doby nerozpadne
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.6. 2008
Příspěvků: 61 | Témat: 4

25.10 2011 0:22


Ahoj, ako to celé dopadlo? mám stejný problém. VAG neukazuje žiadnu chybu, sviečky nové a cuká to iba na ľahký plyn, na podlahe to ide bez problémov, palivový filter ako aj vstreky môžem vylúčiť-mám LPG* a robí to tiež.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2008
Příspěvků: 41 | Témat: 3

20.09 2016 18:25


ano, vim že je to starý téma, ale mám teď stejný problém a nedaří se mi tomu přijít na kloub ... neví někdo ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.6. 2008
Příspěvků: 61 | Témat: 4

20.09 2016 22:25


U mňa to boli VN káble, robilo to až po zohriatí, za studena to išlo OK.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2008
Příspěvků: 41 | Témat: 3

20.09 2016 22:49


taky mi to dělá jen za tepla ... zkusim káble
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

09.12 2016 10:48


Tiez mi to trhalo len za tepla a boli to kable
nahoru

sponzor





09.12 2016 10:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email