Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 390 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 385
Uživatelů: 5
Celkem: 390

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.8. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 6

21.11 2008 21:22


Nazdar hosi mam problemy se startovanim kdyz je teplo startuju cca 7vterin nez to chytne.Ale kdyz je kolem nuly chytne to hned.A taky jak to chytne chvilku kolisaj otacky.Nevite nekdo cim by to mohlo byt Diky
nahoru

sponzor





21.11 2008 21:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

21.11 2008 21:38


a jakouze to audi mas ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.8. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 6

21.11 2008 22:11


Je to 2litr,5ti valec,strikacka,benzin.87 rok.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

22.11 2008 8:59


no ... hele .. takhle tudy asi to dal nepovede ... jakej to ma kod motoru? ... jde o to jestli je to K-Jet,KE-Jet nebo KE-Jet III ))
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

22.11 2008 9:02


On these later 1989-90 200TQ (1989-91 200T FWD*) vehicles with the externally mounted pressure regulator, I have noticed on some vehicles during high ambient temperatures that the residual pressure will start out at about 3.5 bar after shut down, but actually will rise up over 4.2 bar about 10 minutes later from heat soak. I theorized, that this rise in residual pressure could cause fuel to be sprayed out of the injectors and cause delayed hot starting problems. This was a problem I was having with my car, it would take a couple of seconds to start when the engine was warm/hot. The starting problem was not very severe, it was just a little annoying and the exhaust would smell a little rich after each start as well.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 246 | Témat: 16

22.11 2008 11:16


2Pix:
On these later 1989-90 200TQ (1989-91 200T FWD*) vehicles with the externally mounted pressure regulator, I have noticed on some vehicles during high ambient temperatures that the residual pressure will start out at about 3.5 bar after shut down, but actually will rise up over 4.2 bar about 10 minutes later from heat soak. I theorized, that this rise in residual pressure could cause fuel to be sprayed out of the injectors and cause delayed hot starting problems. This was a problem I was having with my car, it would take a couple of seconds to start when the engine was warm/hot. The starting problem was not very severe, it was just a little annoying and the exhaust would smell a little rich after each start as well.


Ze by sam velky Chris Miller?
Jinak to muze byt, jakoze netesny vstriky..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.8. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 6

23.11 2008 18:08


Hoj Hoj tak cislo motoru je *KP 025 057* myslim ze jeto K-Jetronic*.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

23.11 2008 19:12


tak si precti co sem ti vystoural kde je asi potencionalni chyba

striker ... ja nevim .. ja to nasel na nejakym webu kdyz sem neco hledal ohledne 5k
nahoru

sponzor





23.11 2008 19:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 246 | Témat: 16

23.11 2008 20:13


2pix: jo, to bude, SJM autotchnik vyborny pro deseti a dvacetiventilare turbinisty
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.8. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 6

24.11 2008 20:25


To je vsechno pekny ale me to nestartuje jenom kdyz jeto studeny.Ale po prvnim nastartovani kdyz to chcipnu a zkusim znovu nastartovat tak je to bez problemu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 246 | Témat: 16

24.11 2008 20:53


Tak vitej v klubu, hele, asi takhle - to muzes zacit checkovat uplne vsechno, namatkou me napada ze je chory teplocidlo co ovlada predvstrik a za tepla i za zimy ti to tam caka stejne.. Nebo blbe syti sytic (engine warmup regulator,takova piksla na pravy strane bloku - proti smeru jizdy - jdou do ni dve benzinovy hadice), nebo tohle, nebo tamto ci ono.. Fakt to neni prdel, s K a KE a KE III Jetronic, CIS vstrikovani vseobecne. Jak zacnes, ceka te a nebo cili hodne zdaru, dej vedet jestli nastal nejakej progress, treba se neco vyvrbi.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.7. 2010
Příspěvků: 1 | Témat: 0

08.07 2010 23:17


Dobrý den. Jsem tu dnes nový a nevím jak a kde položit dotaz. Když startuji tak mi to chytne za studena, teplý mi nechce nastartovat. A někdy nechce ani studený, má snahu chytit ale jen párkrát se otočí. Na giagnostice ukázalo, že je špatná Lambda* sonda, tuto jsem dal novou, ale problém trvá. Může prosím někdo poradit, už z toho mám nervy na dranc. Luděk
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email