Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 200 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 195
Uživatelů: 5
Celkem: 200

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 1

28.06 2011 21:03


Ahoj,
přidám problém, který se nějaký čas snažím vyřešit. Předem, jedná se o AGU s chipem od Sportmotoru. Jde o to, že mi ve vyšších otáčkách "vypadne Turbo*". Na 3 st. vypadne v cca 6k ot. a na 4 st. okolo 5,5k ot. Na VAGu to hlásí chybu 00575 - hranice plnícího tlaku podkročena. Na budíku to vypadá tak, že na 3 st. je max. špička 1.1b v 3.2k ot. (podle budíku, možná drobná odchylka), pak to začne pomalu klesat. Na 4 st. je max. špička cca 1.15b a podrží jej to do cca 3.5k ot. Na 5 st. je max. špička cca 1.2b a podrží do 4k ot. Po max. špičce jde tlak vždy pomalu dolů a před výpadkem turba dosahuje sotva 0.5b. Zkoušel jsem odpojit konektor od váhy vzduchu a potom N75. V obou případech se to chovalo stejně. Max tlak 0.3b a u omezovače max. 0.2. Jakmile vypadne Turbo*, tak spadne úplně na 0,2b. Tah okamžitě ochabne. Co se týče benzínového čerpadla nebo palivového filtru, to bych teoreticky vyloučil. Mám tam LPG* a dělá to i na něj (pro jistotu jsem ale přece jen tlak paliva zkontroloval a vše je OK). Zkoušel jsem čistit váhu vzduchu, odpojit N75 od tlakové nádobky turba a odpojený vývod od N75 jsem zaslepil. I bez regulace jsem nezaregistroval v podstatě žádnou změnu a výpadky přetrvávaly, i když by mělo Turbo* tlačit na max. Zkoušel jsem malinko přitáhnout táhlo od tlakové nádobky, nepatrně se zvýšil tlak, ale Turbo* stále vypadává. Najel jsem nějaký log, kde je to pěkně vidět http://www.edisk.cz/stahni/78874/LOG-01 ... .51KB.html . Dále jsem natlakoval celou soustavu od turba ke klapce kompresorem. Zjistil jsem, že propouští BOV do podtlaku. Odpojil jsem jej tedy a tlak drží, nikudy to už neuniká. Co se týče toho BOV, tak ten propouští do podtlakové hadičky, dole do sání to drží. Jenomže to vlastně v podstatě ničemu nevadí, protože ten tlak nemá v zátěži kam unikat, protože v podtlakové hadičce je v tu chvíli ten samý tlak. Takže tudy cesta nevede. Zkoušel jsem ještě tlakovat zpětné ventily. Ty by měly být taky OK. Podtlakové hadice odvětrání klikovky jsou OK. Ještě jsem kontroloval čidlo atmosférického tlaku a taky OK. Napadá vás někoho něco?
nahoru

sponzor





28.06 2011 21:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.12. 2008
Příspěvků: 299 | Témat: 10

29.06 2011 8:43


ja mam podobnej problem a taky az na 3 prevodovy stupen citit to je tak ze Turbo* tlaci auto tahne a jakmile sem na 5200 otackach tak z tlaku cca 0,6 padne na 0,2 a nvm procale jakmile sundam nohu z plynu a znova seslapnu tak natlaci zase neakejch 0,6 a tlaci skoro az do omezovace. Vubec nevim cim to je a uz sem se tu taky ptal a zatim bez vysledku . Jediny co me napada tak je chip ale to se mi nezda ja mam chip jeste z nemecka od ABT a myslim ze to nejsou zadny fuseri.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.6. 2011
Příspěvků: 2 | Témat: 0

01.07 2011 19:57


Zdar..
Stím turbem nás bude více co má problém

Turbo* zase úplně vypiná a je to při jaké koli jízdě!! Takže nevíte kdy vám zrovna vypne:( Kámoš ze servisu se mi nato díval a říkal že blbne klapka taks e ji snažil rozhejbat, šel to projet a dostal z toho 240km/h a neviděl žádný problem ani mu to neviplo nic a že tomu prý dával..

Také bych to rád vyřešil a nevím co stím, jak to odstranit a
aby se to Turbo* nevipínalo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2011
Příspěvků: 19 | Témat: 0

02.07 2011 10:19


No tak ja mam uplne ten isty problem-az nato ze ja mam octaviu RS ale motor bi mal bit rovnaky-Turbo* do 4000 otacok ide ako sialene ale akonahle sa presiehnu tieto otacky tak mi auto cukne a Turbo* prestane tlacit-musim zastavit vypnut zapalovanie a znova nastartovat a uz to zasa ide len do 4000 ot.-uz mam vymenene komplet podtlakove hadicky,hadice od turba su silikonove vsetky,novy blow a dalsie ventilky,nova vaha vzduchu.....auto mi pise jedinu zavadu 17705-pokles tlaku medzi turbom a skrtiacou klapkou....za jazdy sme to logovali pocitacom a nic neukazal ani ked to prestalo tahat-podla vagu bolo vsetko OK-len teda tlak turba nie......
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 1

02.07 2011 10:46


No, je vidět, že nejsem zdaleka sám . V podstatě se dá říci, že mám celou sací soustavu OK. Ještě bych potřeboval sehnat pro sichr 100% funkční váhu vzduchu (mimochodem, nenašel by se někdo v okolí Uherského Hradiště, Zlína nebo Hodonína, kdo by byl ochotný to na chvíli prohodit? ). Včera jsem ještě dával nové svíčky, ale tlak stále padá). Teď zbývá ještě prověřit výfukovou část. Buďto je ucpaný katalizátor (zkoušel jsem vyšroubovat lambdu před ním, aby to fučel bokem, ale je to to samé), nebo jsou praskliny ve svodech, nebo to fučí těsněním mezi svody a turbem, nebo je popraskaný obal turba, nebo je špatný obtokový ventil turba, či samotné Turbo*, nebo řídící jednotka. Nic jiného to už být nemůže. Pomalu se blížím ke konci.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2011
Příspěvků: 19 | Témat: 0

02.07 2011 11:01


Tento problem ma pomaly kazdy druhy majitel takehoto motora-u kazdeho to robi nieco ine-od vahy az po hadicky...len ja som na to stale neprisiel-pomenil som aj filtre(vsetky),nove sviecky...a nic....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 1

02.07 2011 11:13


Právě, ono by to chtělo asi 30 litrů na všechny díly do zásoby, které to můžou být a postupně měnit. Je toho dost.....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2011
Příspěvků: 19 | Témat: 0

02.07 2011 11:19


no ja som toho pomenil uz dost a auto sice poriadne ozilo ale ten blby problem to nevyriesilo-v origo skoda servise mi chceli menit Turbo* ale to turbom nebude-to bi asi netlacilo vobec...a ono mi to ide krasne ale len po neakych 150 km/h...potom to klakne....este skusim natlakovat hadice od turba kvoli inrtercooleru-ci nieje poskodeny ten-potom uz neviem....
nahoru

sponzor





02.07 2011 11:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 1

02.07 2011 11:44


miissoo: a co když odpojíš regulaci?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2011
Příspěvků: 19 | Témat: 0

02.07 2011 12:01


to som este neskusal-skusim to ale na to potrebujem mat po ruke kamarata s PC co mi to nastavi zasa spet...ci to nieje ako vaha ze ked ju odpojis musis ju nanovo nastavit?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 1

02.07 2011 12:18


Nene, stačí od regulačního ventilu N75 odpojit hadičku, která vede k tlakové nádobce od turba (po oddělání krytu motoru to jde dobře vidět) a na tom ventilu to nějakým kouskem ucpané hadičky zaslepit, aby neunikal tlak. Turbo* by pak mělo stále tlačit maximum. Je možné, že máš ten N75 špatný a při vyšším tlaku se otevře a tím otevře obtokový ventil turba..... pak to samozřejmě padne do nouzáku..... Pokud to půjde ma max, tak N75 vyměnit.To natlakování je určitě základ. Bez toho nic....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2011
Příspěvků: 19 | Témat: 0

02.07 2011 12:50


Skusim a napisem co a ako-zatial ti dakujem....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2011
Příspěvků: 19 | Témat: 0

02.07 2011 14:38


no takze n75 je dobry-zaslepil som ho a skusil som to na trojke vytocit do maxima-dostalo sa to na 5000 otacok a Turbo* cuklo(plus sa rozsvietila kontrolka ASR* kotora potom nejde vypnut-to sa mi satva pri tom...)takze uz som v koncoch....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 1

02.07 2011 15:04


Určitě jestli sis nečetl tohle:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
tak doporučuji. Je to fuška, ale dá to hodně.

Každopádně natlakovat. Může to klidně ještě ucházet přes zpětné podtlakové ventily, přes IC, přes BOV ventil. Jinak to ale vypadá jako to moje . Něčím to být musí .

Kolik ti to tlačí max., než to vypadne?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2011
Příspěvků: 19 | Témat: 0

02.07 2011 15:09


kolko tlaci to neviem-ale mechanik co mi to logoval za jazdy mi povedal ze je to uplne v normale.....ale zistim to
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2011
Příspěvků: 19 | Témat: 0

04.07 2011 13:31


este jedna vec-ked to tlakujem tak treba vybrat blow a aj ten druhy ventil s tej hrubej hadice a diery zaslepit?lebo to som urobil a ked to natlakujem tak mi pomaly uchodi vzduch ale neviem odkial lebo je to fakt pomaly-moze to uchodit cez motor?lebo olej pocujem bublat.....
nahoru

sponzor





04.07 2011 13:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 1

04.07 2011 13:45


jj, přes motor to uniká. Bov a N75 musí tlak podržet. Nejlepší je oddělat hadici od škrtící klapky a nacpat tam nějaký sprej, perfektně to pasuje a přitáhnout to sponkou. To samé udělat udělat i s hadicí od turba co je ze zadu motoru. Je nasazená na kovové trubce a vede dolů (takové cca 20 cm koleno). Tak ji dole odpojit, otočit nahoru a nacpat tam taky sprej. Natlakovat to můžeš hadičkou, co vede z té kovové trubky k N75 (pak ale vyřadíš N75). Natlakovat to na 1b a musí to držet natlakované. Snad je to u tvého motoru stejné.
Pak by to chtělo ještě přes VAG zkontrolovat, jestli se ti náhodou při jízdě nezavře škrtící klapka. Vzhledem k tomu, že máš el. plyn to může být taky příčina.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2011
Příspěvků: 19 | Témat: 0

04.07 2011 14:00


No presne to co si mi napisal som spravil.-ked som nechal blow pripojeny tak odfukol az pri vyssom tlaku-to je dobre?ale ked som ho zaslepil tak tlak uchodil len velmi pomaly....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 1

04.07 2011 15:39


Máš tam i měřák? při jakém tlaku to odfoukne. Normální to určitě není. Musí to podržet. Já zkoušel i 1.5b a v pohodě. Odfoukne kam? Do podtlakové hadičky, nebo dolů do sání? Jestli dolů, tak to může řešit celý tvůj problém
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2011
Příspěvků: 19 | Témat: 0

04.07 2011 15:44


no odfukne dole do sania...ale ten ventil ma mesiac-zeby mi predali zly?pocuj DAM* sem aj foto ako som to zaslepil a ako som nechal ten blow...tak to pozri a posud ci som niekde neurobil neaku blbost...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2011
Příspěvků: 19 | Témat: 0

04.07 2011 15:45


tu je to foto
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 1

04.07 2011 15:49


Ten ventil je řízený podtlakem z vrchu, který se vytvoří zavřením škrtící klapky, do té doby musí být zavřený. Měl by udržet minimálně max. tlak, který ti tlačí Turbo*. Jestli ne, je to špatně.Je tam tuším membrána s pružinou. Pokud to pustí, tak je ta membrána proražená.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2011
Příspěvků: 19 | Témat: 0

04.07 2011 15:51


tadialto ako som to poskrtal to fucalo....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 1

04.07 2011 15:59


Tama to fučet nemůže, jak jsem psal před chvílí. To je špatně. Zkus to s někým prohodit, pokud máš možnost. Počítám, že tam budík nemáš připojený a nevíš na kolik to tlakuješ..... hlavně opatrně s tlakem, ať tam něco neprovalíš....!
nahoru

sponzor





04.07 2011 15:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2011
Příspěvků: 19 | Témat: 0

04.07 2011 16:15


Takze je v tahu blow....skusim si ho pozicat od znameho -ten ma TT-cko s rovnakym motorom alebo kupim novy-no uvidim...zatial dakujem za pomoc....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 1

04.07 2011 16:17


Zkus, každopádně jestli to bude dobrý, tak je to super a budu jen tiše závidět
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 55 | Témat: 10

12.07 2011 20:35


Zdravim hoši.Když to vezmu logicky tak Turbo* nemůže zničeho nic přestat tlačit protože na něj jdou spaliny,leda by se otevřel obtok v turbu a tím klesnul tlak=Nějaký problém na regulaci(N75,hadičky...) nebo ovládání regulace což je řídící jednotka
čus a ať to jezdí
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 1

12.07 2011 20:47


Hanz3210: Jenomže když odpojíš regulaci, tak by to mělo jít na max., tzn. že Turbo* nemá co regulovat a obtoková klapka je pořád zavřená..... Ale neděje se tak. U mě to typuji, že to fučí bokem někde ve výfukové části, protože celou sací soustavu bych měl mít v pořádku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 55 | Témat: 10

12.07 2011 22:37


kobrik:nemusí to jít na max,záleží jak máš nastavenou tu tyčku mezi obtokem a baňkou.Taky ti ten obtok může najednou otevřít řídící jednotka (ze záhadných důvodů) pomocí ventilu N75.Když odpojíš regulaci a nastavíš tu tyčku na nějaký rozumný tlak(cca 0.7 bar)tak ti ho musí držet při plnym plynu pořád na stejný úrovni tj. 0.7bar-mě to tak funguje a nějaký čas jsem na to jezdil když jsem měl KO N75
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 1

12.07 2011 22:42


jj, já tě chápu. Mělo by to tak být, ale u mě to tak není To je na tom právě to nejhorší, že všechny standardní postupy a veškeré známé mouchy to nejsou Já musím mít vždycky něco extra. Turbo* půjde každopádně ven a uvidím, jestli není zrada někde ve výfukové části, nebo není nějak poškozená přímo ta klapka.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email