Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 396 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 392
Uživatelů: 4
Celkem: 396

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 18.7. 2009
Příspěvků: 101 | Témat: 9

27.06 2011 11:12


Cau audiklub,

hned na uvod: ODPORUCAM KAZDEMU PRECISTIT ODTOK POD BATERKOU!!! a nepodcenujte pocasie, v poslednom case to dokaze byt vonku celkom peklo.

mam zase nepojazdnu A6 AKE, je to kurva riadna zase somnou vyjebala...

Stalo sa mi to, ze v silnej burke mi zrazu na vjazde do krizovatky skameneli brzdy. Voda bola vsade na ulici asi tak 25 cm a vkuse lialo. Auta to brazdili jak po jazere. Brzdit som nevedel vobec nic, akoby som bol bez posilovaca. No ale burka to bola kurevska!! Stierace na max a pri 15 km/h nebolo vidno nikoho ani na 10 metrov. Strasna rit!!!

Domov som dosiel na rucnej a az to peklo skoncilo siel som kuknut motor.. Bol upchaty odtok pod baterkou. Vsetko plavalo: baterka, hlavny brzdovy valec, riadiaca, kabinovy filter.. pica riadna! (Cistil som to minule leto)

..teraz mi to v brzdach buble jak keby som stupol na premocenu topanku.. brzdny ucinok najprv fasa, po prejdeni 1-2 km zase tvrde jak kamen.

- no tak od momentu co som vycistil ten odtok som siel autom uz len raz. Po holku vecer z roboty, a ked som ju viezol rano do roboty, motor zacal kurit husty svetly dym jak svina. Uz mi fakt zere nervy teda. Hyjena skurvena. To som videl v tej burke asi 100 inych aut co dosli domov bez toho aby ich postihla kokotina.

takze vytiahol som risku oleja a co som zbadal som aj odfotil. Miesto oleja je tam nejaka husta siva pomazanka, takmer lepkava.. Auto som odtiahol domov a odvtedy sa nestartovalo.

OTAZKA: pls poradte ak ste uz nieco take zazili.
-Je to mozne, ze natiahlo do motora dazdovu vodu? Staci preplachnut motor, vymenit olej?
-A co tie brzdy? Zaplaveny brzdovy valec? Co s tym? Spravi to obyc. mechanik?

-potrebujem tu hyjenu postavit zase na nohy. Tak rozmyslam komu ju odniest ked je nepojazdna, aby ma zas niekto nevytocil ze treba menit motor, tak si necham poradit o co vlastne moze ist.. Diks ______________owl
nahoru

sponzor





27.06 2011 11:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 143 | Témat: 33

28.06 2011 1:09


Ahoj,no myslim ze mas o zabavu postarane(nic v zlom)Nieco podobne sa stalo svagrovi na peugeote.Ten si asi pomylil peugeot z offroadom,a lietal po neakych kaluziach a este aj lialo ako z krhly.No, a cez nasavac vzduchu sa mu dostala neakym sposobom voda do nafty.On v pohode dosiel domov a rano uz nenastartoval.Tocil ako blazon(az horeli kable od startera)a nic.Ozaj,zabudol som povedat ze nema spodny kryt motora.To len tak aby som uz isiel do detailov.Takze,auto sme odskusali najlaickejsie,a to ze sme povolili vsetky vstreky a povytlacalo vodu a motor naskocil.Ale len na chvilu lebo zas natiahlo vodu(to sme ale este nevedeli)Motor zdochol a vsetko sme to teda zopakovali a zas a zas to iste dookola.Az ma to dozralo a len tak (neviem preco),dal som dole vzduchovy filter,a ten bol prosim plny vody ako spongia ked ides umyt auto!Tak odtial vlastne stale tahalo vodu a tam bol problem.Po vymene a vysuseny a opatovnom odvzdusneni motor je ok.Tak by som sa nedivil keby sa nieco podobne udialo aj tebe,avsak z daleko horsimi nasledkami.Voda z olejom akosi nejde do motora(zmixovana spolu)A kamarat na 6-tke tiez "utopil" elektroniku a to len z dazdoveho splasku ked prsalo a voda nemala kde odtekat!!!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

28.06 2011 9:22


tu vodu v oleji by som povedal ze natiahlo najskor cez odvetravanie motora
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

28.06 2011 9:37


owl: Pravděpodobně budeš mít uspaný odtok i v sání a tak to natáhlo vodu. Každopádně bych situaci řešil co nejdříve. Voda v brzdové soustavě může napáchat hodně zla v podobě koroze dílů. Vyměnit co nejříve a pěkně propláchnout.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

28.06 2011 11:22


vymeniť olej, filtre, a posilovač brzd. Nabuduce nejazdi cez 25 cm vodu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

28.06 2011 11:47


To že "tvrdnou" brzdy,znamená že se voda dostala do posilovače brzd.Demontovat,vytřepat vodu,vysušit.Pokud jsi tam měl až tolik vody,doporučuji vyměnit brzdovou kapalinu.Poté by měly být brzdy O.K.Vyměnit olej v motoru,a podívat se odkud se tam dostal.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

28.06 2011 21:12


neviem si predstaviť kade by sa dostala daž´dová voda do oleja
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

28.06 2011 21:20


MUFTY: Nato jak si jindy chytrý,tak bys mohl vědět že třeba přes zality vzduchový filtr
nahoru

sponzor





28.06 2011 21:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

28.06 2011 22:40


drak:


P.S.Letos jsi mi na srazu nějak unikl.Chtěl jsem se pobavit o špíčkovém vstřikování K(E)-Jetronic(Motronic), či jak se všechny ty deriváty jmenují.
Ale příští sraz už neunikneš!
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

28.06 2011 22:49


SamotZdeny: Budu připraven ke zpovědi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

28.06 2011 22:52


drak:
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

29.06 2011 0:02


drak: Nechci zpochybňovat tvé znalosti a myšlení, ale airbox je umístěn níže, než je výška sání, má odtokové kanály atd, teoreticky by to šlo, ale pod plným plynem a Audi by musela plnit roli PIGI čaje.... Jinak nemá ten motor šanci nasát vodu...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2074 | Témat: 19

29.06 2011 0:12


sniper: pokecej si o tom s krysařem, určitě sdílí tvůj názor

jinak myslím že na rozumný množství sou dneska auta konstruovaný dobře, problém je když se sání vzduchu do vody na chvíli potopí... (což se asi stalo krysákovi... )
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

29.06 2011 0:22


trubus: Nebudu o tom kecat s nikým, kdo zná auta z omalovánek... S Dvoukilem jsme se brodil, že štřešní anténa měla omezený přísun vzduchu...
Každopádně C5.ky mají problém s odvodněním okolo mechanismu stěračů a i přes to, pokud majitel prostor řádně čistí od hnojiva...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2074 | Témat: 19

29.06 2011 0:54


sniper:
trubus: Nebudu o tom kecat s nikým, kdo zná auta z omalovánek...


Jedu pro omalovánky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

29.06 2011 7:29


Citace:
S Dvoukilem jsme se brodil, že štřešní anténa měla omezený přísun vzduchu...

sniper: A pak Ti to zdechlo, restartoval jsi Playstation a jel dál, co?


Kluci, voda v oleji je ten nejmenší problém, z čeho bych měl obavy!
Největší problém je, aby si motor nenasál víc vody, jak je jeho Kompresní prostor*, nebo pak je problém
=> jak asi víte, voda je kapalina a kapaliny jsou de facto nestlačitelné.
Pokud se Ti dostane ve větším množství do motoru, nastává pohroma.

U mě osobně to byla na starším autě 1 ohnutá a 1 utržená ojnice...
S autem do vody, nikdy hoši, nikdy...
Naposledy upravil Michal.K dne 29.06 2011 7:40, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





29.06 2011 7:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

29.06 2011 7:36


Michal.K:
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

29.06 2011 7:57


Doporučuji každému jednou za rok zaject nebo alespoň zavolat do Autorizáku. Podle VINu ti zjistí jestli nemáš nárok na záruční opravu (i již takhle poměrně srarých aut)

Mě právě při návštěvě zjistili, že mám nárok na záruční opravu těhle kanálků.
čistili to na 3krát než to prošťouchly.

Samolitr kdo to umí udělat sám je to pro něj hračka. Ale spousta lidí o tomhle neví a pak jim většinou odchází posilovač brzd. (stejně jako mě).
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

29.06 2011 9:37


Michal.K: To víš, po pivu a slivovici rád přeháním Do vody se musí opatrně s vědomím kde a jak vysoko mám sání. Na to byla dobrá Š 130, tou jsem se brodil, že mi vlna přetékala přes přední kapotu a to teď bez keců
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

29.06 2011 13:04


sniper: Ty jsi zas mněl nakoupeno co
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

29.06 2011 13:17


drak: Malinko

Bylo to asi takhle:

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.06 2011 13:53


todle tema me docela zajima...jak se teda voda mohla dostat do oleje? rupla hadice odvetrani klikovky? krze sani pres odvetrani klikovky?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.7. 2009
Příspěvků: 101 | Témat: 9

30.06 2011 14:19


Aby zase niekoho nenapadlo, ze som sa vybral kupit si v najvacsom lejaku storocia cigarety do stanku oproti. To bola burka ze som sa posral, a prisla behom 3-4 minut, v parku lamalo stromy a ja som bol uz len nejak 200 metrov od bytu.

spodny kryt motora mam, a vobec by ma nenapadlo, ze to dokaze v lejaku natiect do valcov... V podstate sa problem prejavil brzdami, nie motorom.

Motor sa ukazal az na dalsi den, a nechapem kadial tu vodu natiahol, voda mohla siahat tak akurat po uroven bocnych prahou dveri.. a siel som asi na jednicke, dvojke snad asi 15 km/h..

Dik za priblizne rady, chcel som vediet nejaky scenar skor nez ho DAM* na dielnu. Zatial tu nemam ziadneho normalneho mechanika, aby mi nerozoberal kokot este aj kurenie.
Naposledy upravil owl dne 30.06 2011 18:00, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2010
Příspěvků: 281 | Témat: 1

30.06 2011 14:42


hm vodu v oleji jsme měli ale díky prdlýmu těsnění na pažoutu z rajchu, dostal radši jinej 1,9GTi. Tam to došlo až na našlehané máslo, tohle bych vypustil, nechal vykapat, dal novej i s filtrem a projel aby se dost ohřál....olej dělá nad sto, voda se z něj vypaří. Odvětráním pak odejde ve formě páry, ale tak znáš to. Teorie praxe. Troška vody proto neva, pokud se nejezdí na studenej motor, ale jinak problém.
Jak se tam dostane? docela snadno! odvětrnáním! horkej motor najede do vody, ochladí se, vzduch v něm změní záporně objem (smrskne se) udělá podtlak a nasaje . Proto je třeba u offů vytáhnout tolik věcí nahoru
holt jsi měl kliku no.
Nic si z toho nedělej, mě se na V65 2,8 usadili na prvním válci permoni s kladivem....
nahoru

sponzor





30.06 2011 14:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

30.06 2011 16:03


drak:
MUFTY: Nato jak si jindy chytrý,tak bys mohl vědět že třeba přes zality vzduchový filtr



Na teba nemám komentár jseš vůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůllll !!!!!



Cez filter do oleja ??????? vieš on ten olej je v klukovej skrini a medzi ňou a filtrm sú enem piesty ak si už niekedy počul čo sú piesty
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

01.07 2011 0:14


MUFTY: kokot A co odvětrání klikové skříně vedoucí do sání poblíž airboxu? Na to si zasa zabudol ty. Jak jsi starý, tak ti z toho už jebe
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

01.07 2011 7:45


MUFTY: sniper: Ale no kluci, komplimenty si můžete posílat i SZ...

owl: A motor ide normálne?
Žiadna strata výkonu?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

01.07 2011 7:49


Hmm chlapi ale ved pise, ze mal vodu po prahy. Sanie je este daleko. Mi to pride divne. Hlavne ked si spomeniem na stary dobry Escort a jednu cestu z Chorvatska. Chytil ma taky lejak, ze som sa orientoval len podla auta predomnou. Co kaluza, to 2-3 nepojazdne auta v nej.
Mno a Escort ma doviezol az domov.
Nez sa zase pohadate, trosku popremyslajte.
To by musel mat sanie derave, s dierou na urovni prahu.
Alebo voda v oleji nema suvis s onou burkou.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

01.07 2011 8:15


Milos1: No by si sa divil, ale ja som presne v takej istej vode motor "utopil". Do auta nenatieklo, ale motor si vodu nasal a bol KO.

Ono dosť záleží od toho, či ideš po prúde, alebo proti (vzdúva sa hladina) a tiež, kde máš sánie. Predo mnou išlo 5 aut, rovnako rýchlo ako ja a prešli...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

01.07 2011 8:42


Michal.K: no je to sice detail, ale majitelov asi nepotesi, ze ich znacka neprejde mensiu kaluzu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email