Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 219 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 216
Uživatelů: 3
Celkem: 219

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

07.11 2015 18:56


No jo oni soudruzi tomu nerozumí proto tam ty klapky dali. Aby českej pepík když to odejde mohl upravit soft a pak jásat jak s tím vyjebal.A tak je to se vším DPF*,katalyzátory,egry a podobně.
Prostě nalejvači softu tomu 100% rozumí a udělají soft na míru českýmu pepíkovi aby měli kšeft a nakukaj mu jak je to výborný a že to je v pořádku že to je lepší než to bylo ve výrobě protože to nežere sračky ale čitej vzduch s čistou naftou a to ve výsledku s upraveným softem je ekologičtější než s těma kurvítkama z fabriky.
sponzor





07.11 2015 18:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11015 | Témat: 89

07.11 2015 18:58


áček: zas bych to nehrotil..
diesly ve VW group za 2-3 roky konci. Lita tady miliony aut, co maj soft zkurveny uz z fabriky, a nejake stofky matek s kocarkama otravene splodinama u D1 jsem nejak nepotkal.
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

07.11 2015 20:39


Ja bych se nalejvacem nenazejval, ale narozdil od firem co jsou schopny vypustit auto po chipu s DPF* s AFR pod 16! A je jich tu dost a resi se to i u nich na foru
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

07.11 2015 20:45


parik:
Jo pokud děláš úpravu map v ECU* ve stylu kdy zachováš funkčnost všech komponentů řídících chod motoru prosím ale to odstavování klapek egru a podobně mi košer nepřijde.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

07.11 2015 20:53


no nevim EGR* jsem vždy jako první vyndal s auta
a ty klapky kdyby fungovali tak ok ale přijde mi zbytečný dávat x tis za nějaký posraný klapky když jsem si to nechal udělat softem a žádná změna se nechovala ani v chování auta ani v chodu jede úplně stejně takže nechápu proč tu píšeš o nějakým chodu motoru nebo bůh ví co to neudělá když z vlastní zkušenosti to neudělá nic a jestli se zvedli emise nebo ne to nevim a stejně tohle neřeším x tis let tu nebudu abych to poznal
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

07.11 2015 20:56


Roubic:
Je vidět že si odborník víš vůbec jakou funkci ten EGR* má?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

07.11 2015 21:00


áček (07.11 2015 20:56) orig :
Roubic:
Je vidět že si odborník víš vůbec jakou funkci ten EGR* má?

Zpetne vedeni vyfukovych spalin snizeni emisi a zasirani sani
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

07.11 2015 21:03


Co ještě navíc podporuje?
sponzor





07.11 2015 21:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11015 | Témat: 89

07.11 2015 21:03


Roubic (07.11 2015 21:00) orig :

Zpetne vedeni vyfukovych spalin snizeni emisi a zasirani sani


AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

07.11 2015 21:06


áček (07.11 2015 21:03) orig :
Co ještě navíc podporuje?

Snizuje horeni vic uz nevim rad se poucim
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

07.11 2015 21:09


A tím i snižuje hlučný chod oproti motoru který za mrazivých dnech tluče jak zběsilej když saje jen studej vzduch a díky tomu funkčnímu egru se rychleji zahřívá motor.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

07.11 2015 21:15


áček (07.11 2015 21:09) orig :
A tím i snižuje hlučný chod oproti motoru který za mrazivých dnech tluče jak zběsilej když saje jen studej vzduch a díky tomu funkčnímu egru se rychleji zahřívá motor.

O hlucnosti nic nevim to jsem nikdy nepocejtil sice mas pravdu stim studenym nasavanim da se rict i o tom zahrejvanim ale nikdy kvuli tomu neodesel motor nic takze zase nic hrozneho to taky neni a jestli se mi zahreje o chvilicku pozdeji to uz mi zilu netrha
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

07.11 2015 21:19


jeasny ze EGR* je take k ohrevu motoru, tak ho jen nekdy zaviram od 2000rpm nebo kdyz to nekdo chce vypnout kvuli okamzite reakci na plyn, coz se zapnutym EGR* nidky nedocilis
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

28.12 2015 22:30


chcem sa spytat. vymazem chybu cez VAG a hned tam naskoči. je tam vzdy ta ista,ale ma ine hodnoty. teda ale kontrolka zhasne,vtedy tam je takato chyba s tymito hodnotami:
19591 - Intake Manifold Runner Control
P3135 - 001 - Lower Stop not Reached
Freeze Frame:
RPM: 777 /min
Torque: 85.8 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.68 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 80.9 %
Temperature: 20.7°C
Po čase zas rozsvieti kontrolka,vtedy tam je ta ista chyba s tymito hodnotami:
19591 - Intake Manifold Runner Control
P3135 - 001 - Lower Stop not Reached
Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 62.4 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.68 V
Duty Cycle: 12.6 %
Duty Cycle: 20.5 %
Duty Cycle: 80.9 %
Temperature: 61.2°C
Viete mi niekto povedat, prečo,čo znamenaju tie hodnoty,teda ak niečo znamenaju,tak čo? dik
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

28.12 2015 22:33


vymen tahla a mas na rok klid
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

29.12 2015 1:56


trenertenisu (28.12 2015 22:30) orig:
Viete mi niekto povedat, prečo,čo znamenaju tie hodnoty,teda ak niečo znamenaju,tak čo? dik

Zkusím to;-)

trenertenisu (28.12 2015 22:30) orig:
19591 - Intake Manifold Runner Control
P3135 - 001 - Lower Stop not Reached

Ovládání sacího potrubí - spodní doraz nedosažen

trenertenisu (28.12 2015 22:30) orig:
Freeze Frame:

Související hodnoty při vzniku chyby:

trenertenisu (28.12 2015 22:30) orig:
RPM: 777 /min
Torque: 85.8 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.68 V

RPM otáčky motoru - v tomto případě volnoběh
Torque - vypočítaný aktuální točivý moment (zatížení motoru)
Speed - aktuální rychlost vozidla
Voltage - napětí v palubní síti

trenertenisu (28.12 2015 22:30) orig:
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 80.9 %

Tyto hodnoty určují střídu ovládání jistých akčních členů. Bohužel ti přesně neurčím o které se jedná, teoreticky se to dá dohledat v ELSE, nebo v dílenských příručkách.

trenertenisu (28.12 2015 22:30) orig:
Temperature: 20.7°C

Teplota chladící kapaliny (přeneseně motoru).


Freeze frame hodnoty slouží hlavně k tomu, aby se dalo přibližně určit jak k závadě došlo, popř. co tomu předcházelo. Často tyto hodnoty (spolu se znalostí chování těchto částí) napoví více, než samotná chyba.

V tomto případě si spíš myslím, že klapky se začínají lehce přidírat. Teoreticky jim ještě pomůže rozebrání a vyčištění. Dle mého názoru výměnou táhel ničeho nedosáhneš.
Pokud to budeš ignorovat dál, klapky se zaseknou a nic jiného než jejich výměna tomu už nepomůže.
sponzor





29.12 2015 1:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.1. 2009
Příspěvků: 372 | Témat: 33

30.12 2015 10:43


Jo tohle přesně jsem měl i na mojí audině, táhla to nebyla. Pomohlo vyčištění. Pokud to budeš mít rozebrané, mrkni se na vále v ložiskových lůžkách, jestli už to není moc vypilované.

Pokud budou KO, mám na to opravné sady.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.5. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 1

02.05 2016 17:05


Zdravím... Mám komplet opravné sady na tento problém s klapkami + tesnenia Grátis.
Cena: 3000kč na jednu stranu
Cena na 2 strany 5500 kč

[/img]https://drive.google.com/file/d/0B_h5ow5vICJqNGF5YWNWZ2hteEE/view?usp=sharing[img]
[/img]https://drive.google.com/file/d/0B_h5ow5vICJqTHRaOTVIZlRFMlk/view?usp=sharing[img][/img]
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.6. 2015
Příspěvků: 112 | Témat: 2

15.06 2016 12:23


já pořád zvažuju jestli udělat nové klapky už se bohužel na mém autě dělali a opět se auto hází do nouzáku a nebo zakázat softem.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.5. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 1

15.06 2016 13:11


vlado1204 (02.05 2016 17:05) orig:
0B_h5ow5vICJqNGF5YWNWZ2hteEE


Odporúčam radšej vymeniť klapky ako zakázať software-om. Poznám pána ktorý to urobil zákazom softu a do pol roka musel meniť DPF* a vyšlo ho to podstatne drahšie. Auto bude dymiť na čierno pri vyradení klapiek software-om.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.6. 2015
Příspěvků: 112 | Témat: 2

15.06 2016 13:47


audi a6 z roku 2005 nemá DPF* ne??
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

15.06 2016 13:51


Aha ze me to nekouri a klapky nemam
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.6. 2015
Příspěvků: 112 | Témat: 2

15.06 2016 14:08


roubic: aha prosim tě jak ty jsi to teda vyřešil?děkuju
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

15.06 2016 14:13


Odstranil softem
sponzor





15.06 2016 14:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.6. 2016
Příspěvků: 2 | Témat: 0

22.06 2016 8:33


Satas: Satas: Satas: Dobrý den, zajímala by mě cena za Vámi nabízenou opravnou sada klapek sání na 3,0 TDI* CDYA.Děkuji za odpověď.
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

22.06 2016 14:08


cernej dym pres DPF* s odstraneou chybou klapek, to maj jen v Kosicih
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.5. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 1

22.06 2016 14:22


s odstránenou chybou nie,,,, ale odstránenou chybou úpravou softwaru.
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

22.06 2016 14:32


Pokud tuner nevim co je AFR a jak s nim zachazet, tak potes. Neveril bys, kolik znamejch firem, co jsou na trhu 15let to tak delaj.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.1. 2009
Příspěvků: 372 | Témat: 33

27.06 2016 11:02


vlado1204 (Po, 02.05, 2016 17:05) orig :
Zdravím... Mám komplet opravné sady na tento problém s klapkami + tesnenia Grátis.
Cena: 3000kč na jednu stranu
Cena na 2 strany 5500 kč

[/img]https://drive.google.com/file/d/0B_h5ow5vICJqNGF5YWNWZ2hteEE/view?usp=sharing[img]
[/img]https://drive.google.com/file/d/0B_h5ow5vICJqTHRaOTVIZlRFMlk/view?usp=sharing[img][/img]


ty ložiska teda nic moc, otřepy atd co vidím z fotek...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.5. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 1

27.06 2016 11:18


Dodávateľ mi na to dáva záruku 2 roky,,, zatiaľ nebol žiadny problém. Váš názor.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email