Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 342 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 337
Uživatelů: 5
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

01.11 2011 9:42


co tim myslis Vlasto ? Da se to nekde sehnat? A nebude se to v tom mise pak taky zasirat ?
nahoru

sponzor





01.11 2011 9:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

01.11 2011 11:37


Eh, tlumivka= normalni smradlavej tlumic vyfuku.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

01.11 2011 13:52


aha, to zase nechapu, pokud mam misto katu pouze trubku tak bych spravne misto katu mel dat nejakej uni tlumic ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

01.11 2011 14:32


AMDDawe: Tak tak, proste tam DAS* tlumic a je to poreseny
Ja osobne na svych autech DAM* novy kat a jezdim dal.... neni nic horsiho, nez kdyz ti na dilne smrdi bezkatovy auto.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

01.11 2011 14:35


myslim ze uz sem ti tam taky smrdel:D

je to sice moje chyba ale tak uz sem to auto koupil

Takze dusledky kat off - mensi zasirani vyfuku - vyhoda
ztráta výkonu a smrad - nevýhoda

to znamena ze s katt off se zvysi kourivost? Vice cítit nespálená nafta?
nahoru

Anonymní





01.11 2011 15:05


vlasta:

Chápu, že protitlak může působit pozitivně u benzínové atmosféry, ale u fókanýho diesla, kde se to vlastně opírá na výstupu o Turbo* to má taky takovej markantní vliv ?

btw zdravím do Práglu a děkuju za součinnost

(ot: Hlava už je přebroušená, všechny hydroštely nový a vetily asi 4 nový,
klika není kopnutá a na pístech jen ometený saze )
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 12

02.11 2011 0:18


Clovece,tak ti tady ctu obcas,a ty tvoje prispevky jsou hodne o znalosti,teda aspon se mi to tak vidi..ty delas vsechna auta,nebo jen ty stary petihrnky.Ja momentalne davam za pochodu dohromady to me staronove A6,a sem tam tu poctu,,a postrehy opravdu dobry,treba to nastaveni cerpadla na 27..mam jeste dotaz..rano ,nebo po delsi odmlce startuji velice dlouze,pak uz na drc,,pripada mi to jako kdyby nekde spadla nafta v nizkotlake casti,,uvazoval jsem nad plovakem,ci na na nejake doure,ale nic netece,a na privodu je maly zpetny ventil,tak nevim..Mozna ze tam bude nejaka jeste jina vychytavka,nemas nahodou tuchu???Cerpadlo je pretesnene,teda byvaly majitel povidal,ale zda se ze nekecal....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

02.11 2011 7:59


danyk: Petihrnky uz ke me moc nejezdi,resp.ubylo jich. Delam novejsi auta. K Tvemu problemu: pada Ti nafta,to usuzujes spravne. Zkontroluj stav prepadovych hadicek a hlavne zaslepky prepadu na vstriku prvniho valce. Pak pretesni vstup a vystup na cerpadle ani ta med s hlinikem nevydrzi leta. Prvni zpetny ventil je primo na cerpadle-tam co je pruchodka od zpatecky nafty. Je to obycejny kulickovy ventil.Druhy je na tele drzaku palivoveho filtru a treti je na vedeni nad filtrem. Zkus je postupne profouknout a v pripade potreby ja nejprve zkus vycistit,pokud to nepomuze,vymenit.
nahoru

sponzor





02.11 2011 7:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 12

02.11 2011 22:04


Clovece,ted mne to trklo..Mozna ze to bude ono..Ja ten prepad na prvnim valci menil,jelikoz tam byla hadicka se sroubkem a paskou,vypadalo to blbe,tak jsem koupil za dve kacky zaslepku a dal ji tam.Od te doby to dela,sestrojil jsem vsechno dohromady,vcetne zaslepky a auto uz rano nechytlo dobre..Zitra to zkusim,,pak DAM* vedet.Zatim dik za postrehy,je videt ze mas za usima....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

02.11 2011 22:53


pánové,tak sem si to tu pročetl a zajímá mě pár věcí......s tím katem,za prve ,tam sou na 2.5 TDI* R5 fakt dva? potom,fakt to po vyndání katu hůř jede nebo jak? chci ho taky vyndat,ale furt se k tomu nemám .......jinak mě za něj týpek siboval 2500 kč a ted kolega v práci dostal za kat z 1.9 TDI* 3500 . Takže asi tak ....jináč,co mě zajímá dál,když odpojím váhu vzduchu,tak pokud je špatná,měl by motor jet líp jo? a pokud se tak stane,může se s odpojenou váhou jezdit pořád,nebo se to časem zesere ( logicky asi by se bez ní jezdit nemělo,jinak by tam nebyla ) další věc,co pozoru a psal sem to tu včera nějak,že občas mi ten motor jede jako hovado a občas ne.....dneska sem asi zjistil čím to je......začala mi blbě ukazovat teplota motoru,respektíve,občas teploměr nevyleze na 90 (a není to tim,že by motor nebyl ohřátej na provozku,to vím,že je určitě) a dneska mě tak nějak napadlo,že ten motor špatně jede ( rozuměj špatně- tak nějak jakoby bez turba s tím,že se líně vytáčí,hulí to o trochu víc a po 3 tisících to uplně umře) právě ve chvílých,kdy ten teploměr ukazuje blbě......ale to ještě nemám ověřený,musím se na to zaměřit až to zas bude ukazovat blbě.....je toto možný? má čidlo teploty chladící kapaliny vliv na výkon motoru? díky za rady
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

03.11 2011 8:30


R5 TDI* mam 2 v pripade ze se jedna o quattro*. Pokud je to predohrab, je tam jen jeden.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.4. 2017
Příspěvků: 2 | Témat: 0

11.10 2017 22:18


FILIOSYS (11.06 2011 10:08) orig:
Rychlá
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

06.07 2019 17:08


Oživuji tohle téma. Mám u svého AEL podezření na špatnou funkci váhy vzduchu. Dá se nějak otestovat? Je sice potenciometrická, ale odporově se nejspíš změřit nedá. Je tam totiž ještě elektronika a dráha toho potenciometru není přímo spojená s pinem, ale jde to přes zalitou elektroniku v konektoru.
Auto při každém rozjezdu v nízkých otáčkách zakouří tak, že vyhodí obláček dýmu, trochu se zadusí a pak teprv zatáhne. Katy vyřešeny dokonalým vyčištěním, Turbo* OK, EGR* OK, čerpadlo a vstřiky taky, hadice vzduchu jak nové několikrát prověřené. Prostě vše ostatní už jsem zkontroloval.
S odpojeným konektorem váhy to jede stejně nebo se dá říct že skoro i líp.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

08.07 2019 18:09




Tak to u mě bylo opravdu váhou. Třeba někomu pomůže to co jsem zjistil.

Auto se po přidání plynu udusilo a pak zakouřilo a teprv potom přišel zátah. Bylo to vydřenou drahou potenciometru ve váze vzduchu v místě, kde se změní průtok vzduchu z volnoběhu (nebo brždění motorem) na požadavek větší dodávky vzduchu. Odpor dráhy spolu se styčnými plochami sběrače tu byl mnohem větší (odpovídající daleko většímu průtoku vzduchu), proto ŘJ dávala větší dávku nafty do chvíle, než sběrač přelezl na relativně nepoškozené místo. To bylo ono zadušení a blafnutí černého dýmu.
Víčko elektroniky je lepené pružným tmelem, je třeba odřezat a vypáčit. Pak je třeba povolit 4 šrouby co drží bílý konektor a ten mírně povysunout. Povolit šroub (7mm klíč) na ose otočné části a sejmout sběrač s jeho držákem. Povolit 3 šrouby držící desku potenciometru. Desku potenciometru i sběrač očistit isopropylem příp. lihem. Následuje zpětná montáž desky a sběrače. Desku namontovat o něco posunutou ke středu (nebo od středu), aby sběrač jezdil v jiných místech odporové dráhy než původně. Polohu sběrače pak lze doladit povolením křížového šroubu na jeho unašeči vedle středové osy a nastavit tak nulovou polohu stejnou jako před posunutím desky. Víčko váhy pak lze přilepit černým silikonem.
Průběh dráhy je logaritmický a přizpůsobený nelineárně bočními odpory potřebám průběhu pro ŘJ, lze tedy změřit ohmmetrem, ale bude to spíš informativní, zda-li nedochází ke ztrátě kontaktu sběrače s dráhou potenciometru po cele délce dráhy. Měřit lze na místě popsaném na obrázku jako kostra a na odkrytém místě kabelu od sběrače. V tomto místě je to spojeno s elektronickou částí váhy, zalitou v konektoru.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email