Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 319 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 312
Uživatelů: 7
Celkem: 319

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2009
Příspěvků: 26 | Témat: 6

06.06 2011 10:52


Zdravím, mám velkou prosbu mám podezření, že mi na mé audince odešla váha vzduchu. Je to A6 C4 r.v.96 2,5TDI quattro* kód motoru AEL a má mechanickou váho vzduchu BOSCH 0281002074 oem: 4A0 133 471. Nevíte o někom v okolí Českých Budějovic kdo by jí měl na chvilku na půjčení potřeboval bych tam připojit zdravou abych otestoval jestli je to opravdu ona a jestli je tak si koupím novou, není to zrovna levná záležitost stojí skoro 8000,- Kč.
nahoru

sponzor





06.06 2011 10:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

06.06 2011 11:45


Nevím jestli ti tohle pomůže, ale zkus odpojit konektro od váhy a projet to. Kdyz to pojede líp nez s pripojenou, je to vaha. Kdyz hur, hledej problem jinde.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2009
Příspěvků: 26 | Témat: 6

06.06 2011 18:54


To už jsem zkoušel a jede o trochu líp a teď tam mám váhu Audi 80 B4 1,9TDI která vypadá stejně ale má určitě jiné parametry i označení a jede OK, ale ta pro změnu zůstává otevřená a navíc to šíleně kouří tak jsem chtěl vyzkoušet originál než koupím novou
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

06.06 2011 19:30


zkontroluj si hadice ic sani a Turbo* ic ..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.06 2011 20:01


MarSCH: Jinak váhu mám ve 100% stavu a za 2.500,- Kč nechám. Klidně ti ji zítra můžu poslat, ať můžeš jezdit a ta tě už přežije, ne jak ty mrdky na V6-kách.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

06.06 2011 20:16


co já vim, tak ta klapka moc neodchází, to mnohem víc praskaj ty hadice do a z IC...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

06.06 2011 20:57


Sáďa: prave prave ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2009
Příspěvků: 26 | Témat: 6

06.06 2011 21:02


Hadice už jsme zkontrolovali, Turbo* a IC jsme taky vyndali, vyčistili a zkontrolovali. A bez připojené váhy to jede líp než s připojenou, tak bych to viděl na tu váhu.
nahoru

sponzor





06.06 2011 21:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 199 | Témat: 18

06.06 2011 21:40


Motal jsem se minuly týden z výkonem té své A6 taky. Prostě nad 2500 ot bylo po výkonu. At jsem váhu napojenou měl nebo neměl výkon pořád stejný nebo skoro stejny. Už jsem byl zoufaly ale pomohla mi taková nesmyslná věc. Prudké stoupání..jel jsem na 2st. tak 3000 ot. asi 500 metru. Pak jsem v tom kopci skoro uplně zastvil, dal za 1. Jedničku roztahnul..šoupnul tam za 2..Z výfuku při 3000 ot. šílené oblaky dýmu a od te doby auto jezdi jako za mlada . A to jsem to aut cely týden trápil, vytáčel a prostě auto se nechtělo probrat. Tahle finta z kopcem mně pomohla už podruhé. Asi se mi pricpávaj katy.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.06 2011 22:04


MarkS: To je známá věc, proto se tyhle motory nemají podtáčet, ale držet se mezi 2 - 3500 ot/min. Tu a tam mi při akceleraci začne jít nepatrný dým, tím mi dává motor najevo, že potřebuje do omezovače, ale v tu chvíli je za mnou tma a nová vrstva asfaltu Pak je zase měsíc klid. Každopádně plánuji sundat oba katy a vyfoukat je kompresorem, ale musím počkat, až zase někde jebne nějaká sopka, ať se to v tom ztratí
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 199 | Témat: 18

06.06 2011 22:30


sniper:
MarkS: To je známá věc, proto se tyhle motory nemají podtáčet, ale držet se mezi 2 - 3500 ot/min. Tu a tam mi při akceleraci začne jít nepatrný dým, tím mi dává motor najevo, že potřebuje do omezovače, ale v tu chvíli je za mnou tma a nová vrstva asfaltu Pak je zase měsíc klid. Každopádně plánuji sundat oba katy a vyfoukat je kompresorem, ale musím počkat, až zase někde jebne nějaká sopka, ať se to v tom ztratí


Naprostý souhlas. Taky pozoruji, že opravdu jednou měsíčně se to prostě musí důkladně proroštovat jinak je problém. To má nějaký omezovač, jsem teda ještě nezkoušel se přiznám.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

07.06 2011 6:26


MarkS: Nervu to do krve, ale do těch 4500ot/min. Hovorově do omezovače, nemám na to srdce to vytočit do 5 tis, ale určo to omezovač mít bude.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

07.06 2011 7:47


sniper:
To ten kat stačí jen profouknout kompresorem?? Není to málo, já bych to prolil ještě tím čističem na alu od Hopa
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

07.06 2011 13:43


má to omezovač
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

07.06 2011 13:54


radar354: Jo no a pak ti ten kat nevemou ani ve vykupu! Byt tebou, katy DAM* do prdele, jeste dostanes min 1.000,- Kc/kg hmoty a to ti zaplati upravu vyfuku. A pojede ti to jak raketa a nic se nebude zanaset. Nevim jak u TDI*, ale zivotnost katu je cca 150 tis km. Kdyz si predstavim, kolik musi byt v tech jemnych prepazkach sazi za pul mega km, tak se divim, ze ten motor vubec vrci. Jeden kat z predohrabu jsem profukoval asi 30 min kompresorem, teprve pak pres nej bylo videt a na zemi mi zbylo tak 1/2 kyble sazi...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

07.06 2011 14:07


sniper:
Tak když tam mám kolem 300 pokud tam není i víc tak už tam vlastně asi ani není a je zbytečný do něj lízt.
nahoru

sponzor





07.06 2011 14:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

07.06 2011 15:59


radar354: Ale on tam je, neboj a chova se jak brambora ve vyfuku U benzinu ma alespon sanci, ze se vypali...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

09.06 2011 13:01


Jo kdo neprošlapuje tak ten nejede, jednou sem to protáhl u nás mezi lesama a lidi za mnou pouštěli mlhovky . Omezovač tam je ale jakmile dosáhneš cca 4500 je to jak kdyby ti zhasnul motor aute uplně zbrzdí
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

10.06 2011 2:17


Za tyhle katy davaj polaci min 2000 jen tak pro informaci i ted v cervnu 2011 . Kdyz by jste nahodou nekdo ho vyndaval . To se neda ta vaha u tohohle auta poznat podle LOGU ? Ja to casem kdyztak nastuduju , ale lepsi by bylo kdyby nam nekdo napsal kdo to uz zna . Diks
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.6. 2009
Příspěvků: 19 | Témat: 2

11.06 2011 10:08


s vahou vzduchu som sa hral. to je ta velka hlinnikova vec s klapkou hej?

no na konektore je vyvedene pokial viem iba cidlo teploty a potom tato vaha ked ju otvoris tak je tam potenciometer - keramicky ktory je otacany klapkou a protisila je pruzinou nastavitelnou tym ciernym zubatym koleckom a na vystupe to dava 0-5 volt podla podtlaku cize vychylenia klapky. ja som to pozunul tak ze aj pri o rpm je mierne otvorena aasi 50perc potenciometra pri volnobehu. spotreba ca6lt a nikdy doteraz mi tak neslapala. detailnejsie emilom ale toto ti namera bezny elektrikar s multimetrom a nastavis si sam.
vela zdaru
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

11.06 2011 12:37


mickey: to vas berou pekne na hul psonkove...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

11.06 2011 12:44


Samotny udaj z vahy vam moc nerekne. Chce to merit zaroven s tlakem turba a neni od veci se take podivat zaroven na udaj EGR*...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 199 | Témat: 18

25.07 2011 8:47


Tento vikend jsem sundal katy a lehce je prfuknul (mam jen maly Kompresor*). Mužu potvrdit, ze rozdil i po tam slabem profouknuti je obrovský. Auto jde podstatně lip za plynem a uvadá až kolem hranice 4000 ot/m.
Na jedné křižovatce v OV jsem ale změřil sily z Radim76, který má misto katu jen trubky a bylo vidět, že mu to upaluje a kouří ještě lépe.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

25.07 2011 13:51


Ta C4 TDI* váha se dá opravit. Někde na internetu je návod. Ta klapka hýbá poťákem pod tím víkem. No a ten poťák po mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha a mnoha šťastných kilometrech vydře drážku a něpoťákuje. To ramínko stačí lehce pouravit, aby jezdilo po nevydřené části.
Já to nedělal, ale viděl jsem tu úpravu. A po elektromechanické stránce dává smysl.
nahoru

sponzor





25.07 2011 13:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

25.07 2011 14:41


po precteni vlákna mě napada myslenka, AEL ma kat ?

sorry za OT
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2009
Příspěvků: 26 | Témat: 6

25.07 2011 14:56


Přesněji řečeno filtr pevných částic a dokonce dva paralelně vedle sebe
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

25.07 2011 14:59


Nejlepší Katalyzátor* je ten, který putuje do výkupu katalyzátorů
Také se chystám odstranit tyto dva kousky a na jejich místo namontovat trubky a je klid...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

25.07 2011 16:04


můj poznatek po vyndání katalyzátoru:
menší maximální rychlost, to samé jsem měl u venta TDI*, jede to lépe akceleračně ale Vmax se sníží.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 12

01.11 2011 8:38


Chlapci s temi katy mate jiste pravdu,je to treba vypalit,dehtak sice jede,ale jak jezdi pomalu,tak se hold zasira,je to stejne jak s kamnama.horsi je kdyz se tak jezdi stale,tak jak jezdej zensky,,to si myslim,ze je s katama uz konec,budou naveky ucpany...Muj nazor ale na to,ze sundat je,, neni dobry napad,,motor funguje na bazi protitlaku,pak to hori drive nez ma,a masina nema takovy vykon..Ve fabrice to maji spocitany jak to ma behat,leda tam dat neco pruchodnejsiho,ale zachovat protitlak....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

01.11 2011 8:58


danyk: V podstate mas pravdu. Po vyndani katu ve vetsine pripadu auto jede hure. Pokud kat ven, tak na jeho misto navarit minimalne tlumivku.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email