Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 246 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janys_9
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 412
Online návštěvníků
Návštěvníků: 239
Uživatelů: 7
Celkem: 246

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2011
Příspěvků: 65 | Témat: 7

31.05 2011 18:06


Prosím o radu ohledně nachipování své A5tky 2.0 TDi (125 kW)

Koupena minulý týden, nyní má najeto cca 1.700 km ... přímo v AUDI mi doporučili firmu UR TUNING viz. www.urtuning.cz.

Zvýšení výkonu ze 170 koní na 204 koní a krouťák z 350NM na 440NM.

Cena 24.990 Kč bez DPH se mi zdá dost vysoká, ale zase mě to doporučili přímo v AUDI u nejemnovaného dealera v Praze (chipování bude provedeno přímo v dílně v AUDI, takže to je oficiální).

Údajně najetých 2tis. km už je na chiptuning v pohodě, což nevím, ale asi si motor už sednul, takže tam by problém být neměl.

Máte někdo s firmou UR TUNING zkušenosti? Přece jen to není auto za pár korun

Díky za rady, Pavel
nahoru

sponzor





31.05 2011 18:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

31.05 2011 18:10


No nevím, nase firemní 1.8 si sedla zhruba někde klolem 15tisíc najetých kilometru. Težko říc, ale když už to dopořučili v Audi proč ne
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2011
Příspěvků: 65 | Témat: 7

31.05 2011 18:13


Jinak koukám také na DIESELPOWER a tam je cena o dost níže.

http://race.dieselpower.cz/Produkty/katalog-uprav. [zkrácená url]

Případně zde?
http://www.chiptuning.cz/chiptuning.php?id=5195&am [zkrácená url]

Nevíte, jak to pak bývá se zárukou samotného CHIPu a případně u výrobce?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

03.06 2011 1:51


V chiptuningu úplně nového auta bych neviděl problém.
Spíš bych tě chtěl upozornit, že ti u dealera Audi pěkně lhali ve věci, že se jedná o oficiální úpravu, tudíž by úprava neměla narušit tovární záruku!

Pokud se teda jedná o úpravu řídící jednotky, nikoliv o montáž přídavné řídící jednotky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2011
Příspěvků: 65 | Témat: 7

03.06 2011 8:03


Díky za info ... v AUDI by šlo skutečně o montáž přídavné jednotky (POWERBOXu) ... jen nevím, zda je to stejně dobrý chip jako přes úpravu řídící jednotky.

Úprava řídící jednotky je údajně mnohem lepší a v DieselPoweru je o cca 10 tisíc i levnější - ale zase když se na to přijde v případě nějaké reklamace motoru, tak by asi byl problém.

Powerbox se předpokládám vypojí a nikdo nic nepozná ...

Nevíte jak to je s tím rozdílem chipu (kvality) mezi úpravopu ŘJ a montáží přídavné ŘJ?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

03.06 2011 8:39


hlavně bych si zjistil jak je to celkově s upravami 2ltdi, protože vím že jsou typy motoru ktere se vyloženě nedoporučuje víc upravoval. tam tak velky potencial jako u 1.9 neni.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

03.06 2011 13:20


Pavel_A5: Je mnoho typů přídavných řídící jednotek a některé fungují lépe, některé hůře. Věc, která je spojuje je, že nenarušují záruku.

Myslím, že jako jediná firma v ČR máme naměřené nějaké parametry s těmito přídavnými jednotkami od několika výrobců.
Závěr je takový, že většinou výsledky nejsou moc uspokojivé.
Konkrétně u vozů s DPF to neni moc efektivní (ale záleží tu na typu přídavné jednotky).

Mohu ti nabídnout shodnou přídavnou řídící jednotku jako UR Tuning, která slibuje zvýšení výkonu na 201 PS a 405 Nm. Cena této jednotky je 24.448,- Kč bez DPH + montáž včetně změření výkonu před a po úpravě vyjde na 2.190,- Kč bez DPH.

U chiptuningu DIESELPOWER je cena a parametry viz tvůj odkaz.

Ještě nějaké info k přídavným jednotkám najdeš zde http://race.dieselpower.cz/Produkty/hopa-pridavne-ridici-jednotky.php

Adam
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2011
Příspěvků: 65 | Témat: 7

03.06 2011 13:41


2Dukes: Díky za info ... jen ty udáváné hodnoty v tom odkazu jsou trochu jiné než udává URT.

UR Tuning: 170 HP > 204 HP (+34 HP) / 350NM > 440 Nm (+90 Nm)
DP (fórum): 170 HP > 201 HP (+31 HP) / 350NM > 405 Nm (+55 Nm)
DP (web): 170 HP > 195 HP (+25 HP) / 350NM > 400 Nm (+50 Nm)

Jak to tedy ta přídavná ŘP umí? Na webu jsou jiné informace než jsi mi tady napsal

Konkrétně Ty to děláš v Praze?
nahoru

sponzor





03.06 2011 13:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

03.06 2011 14:09


Pavel_A5: Pošli mi do SZ tvůj telefon. Objasním ti to a řeknu víc.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2011
Příspěvků: 65 | Témat: 7

07.06 2011 13:03


Dukes: Poslal jsem ti do SZ minuly tyden muj mobil, ale bohuzel jsi nezavolal - kdyztak se mi ozvi, diky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

07.06 2011 15:04


Divný, kontroluji SZ a žádná mi od tebe nepřišla.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email