Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 15 června 2021
Celkem je zde 19 lidí (12 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: shasye
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 47 212
Online návštěvníků
Návštěvníků: 7
Uživatelů: 12
Celkem: 19

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2129 | Témat: 37

23.05 2011 12:27


Hochové mám problém a prosím o radu.

Dostal jsem KENWOOD rádio a pouze jsem vytáhl starý panasonic a do konektoru zapojil nový Kenwood a stalo se:

Přestaly jet aktivní repro v zadních dveřích a hraje jen přední v palubovce. Manuál k rádiu nemám ale v menu v rádiu je přepínání dvou zón: FRONT/REAR po zapnutí REAR hraje přední repro po zapnutí FRONT jen to aktivní repro(ale zadní napojené na rear speaker kabelech na iso konektoru) a přední se vypne, ale nejde ovládat hlasitost toho repra pomoví VOLUME ale musí se v menu zvuku (jak je BAS*/trebl/balance) tak tam je ještě položka REAR a tou to přidá nebo obere zvuk tomu aktivnímu reproduktoru..

...prostě nechápu. Kenwood pude asi ven a zpátky Panasonic protože přidávání/ubírání zvuku předek zadek je pro mě podstatná funkce rádia a ve stavu v které m to je teď to de jen přepínat předek nebo zadek a to ještě napiču protože ten zadek neovládám pomocí Volume
nahoru

sponzor





23.05 2011 12:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2129 | Témat: 37

23.05 2011 12:41


No ještě jinak...podle mě by to v té jedné zóně mělo hrát oboje předek i zadek a v druhé zóně jen jedno, ale nefunguje to tak. Možná mám špatně zapojené to aktivní repro ale nevím jak to má být správně zapojené...

prostě de zelený a zelený s pruhem a fialový a fialový z pruhem z ISO zásuvky jako REAR LEFT A RIGHT a přitom aktivní repro má svazek šesti kabelů:
mordý s pruhem
hnědo zelený
2x bílý
2x hnědo červený
a ve stavu jakém to mám zapojené pro panasonic kde to hrálo jak má to mám ZELENE k modremu s jednim bilym a FIALOVE k jednomu hnědočervenému a jednomu bílému jinačí kombinace nehraje nic
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

23.05 2011 12:56


MvD: chlape, chce to zapojeni toho kenwooda. Ja kenwooda mam, mel jsem ho v B4 v B3 ted i v C3 a vsude repra hraly jak mely, takze si spis myslim, ze ken vs. pan bude mit trosku rozdilne zapojeni.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2129 | Témat: 37

23.05 2011 13:08


maczaCZ:
MvD: chlape, chce to zapojeni toho kenwooda. Ja kenwooda mam, mel jsem ho v B4 v B3 ted i v C3 a vsude repra hraly jak mely, takze si spis myslim, ze ken vs. pan bude mit trosku rozdilne zapojeni.

A máš aktivní repro? Já bychj řekl že to je u mě ten zakopaný pes..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2129 | Témat: 37

23.05 2011 13:19


Posílám dvě momentky z akce KUCH. Je to mázlé protože jsem to fotil narychlo mobilem

Obrázek jedna ... tu je vidět že z rádia jde 2x zelený a 2x fialový a do repro de 6 káblíků

Náhled, klikni pro zvětšení.


Obrázek dva ... tady je vidět kabely po sundání tapecu zadních dveří kde je to aktivní repro a je tam 5 kabelů z toho předpokládám krajní červený a hnědý je +12 a kostra a uprostřed 3 slabší hnědočervený modrý a bílý jsou zvuk ale nechápu proč 3

Náhled, klikni pro zvětšení.


..prostě podle mě mají být u aktivního repra dva kabely + a - zvuk a třetí REMOTE ale na co ten Remote napojit a jak poznat který je Remote nevím. A záhadou je že Panasonic hrál na dva ze tří bez Remote a Kenwood ne
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

23.05 2011 13:40


MvD: chlape, takhle se blbě radí. V B4 jsem měl aktivní repro v ostatních Audi Duo Sound, ale vždy hrály všechny repra. V B4 jsem jen zapojil na ISO konektory, který už byly v autě originál a vše hrálo jak mělo. T to máš nějaký zbastlený mi přijde...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2129 | Témat: 37

23.05 2011 14:11


Celá půlka iso zásuvky co je s napájením a tak je origo ale v repro káblech se někdo vrtal. Prostě past
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2129 | Témat: 37

23.05 2011 14:48


Koukal jsem se na vákuum a našel návod od Voldemorta a tam je psáno že zadní aktivní repro by mělo být napojeno na Cinche z rádia..tak to zkusím tak..
..akorát mě to furt nesení 2 bílé dva červenohnědé jeden hnědozelený a jeden modrý = 6 kabelů do zadního repro a je CINCH + modrý káblík (předpokládám remote) = 5 kabelů
nahoru

sponzor





23.05 2011 14:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

23.05 2011 14:52


MvD: budeš se s tím muset nějak poprat mě to fungovalo i když jsem to měl napojené jen přes ISO, ale možná, že už to někdo přede mnou doupravil...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.7. 2009
Příspěvků: 1058 | Témat: 48

23.05 2011 15:37


Dobře když chceš cinche, tak ale přijde mi to úplně stejné, jak klasicky, protože to co si tu dal je jen isokonektor se samcema na konci, tzn, že pro repro, u kterého spolží pro připojení cinch (samice). Nejlepší co můžeš udělat je kompletně to vytahat, a natahat si novou kabeláž. Je to práce na dvě hodinky, a aspoň budeš vedět, jak to je rozdělené na pravou/levou stranu, předek/zadek. Tady s tímhle si určitě někdo hrál. A sežen si návod od toho rádia
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2129 | Témat: 37

23.05 2011 16:55


Walk3r:
Dobře když chceš cinche, tak ale přijde mi to úplně stejné, jak klasicky, protože to co si tu dal je jen isokonektor se samcema na konci, tzn, že pro repro, u kterého spolží pro připojení cinch (samice). Nejlepší co můžeš udělat je kompletně to vytahat, a natahat si novou kabeláž. Je to práce na dvě hodinky, a aspoň budeš vedět, jak to je rozdělené na pravou/levou stranu, předek/zadek. Tady s tímhle si určitě někdo hrál. A sežen si návod od toho rádia


Podle mě to stejné není, protože cinche nepouští zesílený zvuk jen konstantní a v tom je myslím ten problém Panasonic to pobral, ale přiznám že to nebylo košér protože v repro bylo slyšet načítání CD a podobné pištění a chrastění a ten KENWOOD to asi kvůli nějakému chránění nepustí.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6395 | Témat: 126

23.05 2011 18:46


MvD:
Toto je u Audi úplně normální, chce to celé přepojit, nebo v audi je to dělané na origo rádio, přestane to chrasit když to z rádia vytáhneš přes cinche, já to měl taky tak a hrálo to dobře. Pak mě to jeden elektrikář napíchl přímo z rádia na ty zásuvky a od té doby to zase chrastí, takže to musím předělat.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

23.05 2011 18:48


Aktivní repro by měly mít svůj zesilovač, takže jestli počítám správně, potřebuješ kostru, 12V, remote a dva dráty se signálem, to mi dává dohromady 5 kabelů, mám ten pocit, že to někdo rozvrtal, odpojil zesík a zapojil jen reprák jako pasivní. Takže celý nadrátovat znova. Kde maj ty aktivní repro zesík?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

23.05 2011 18:58


Satan Coupe: přímo na repráku.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6395 | Témat: 126

23.05 2011 19:01


maczaCZ:
Ale z druhé strany
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

23.05 2011 19:26


radar354: to se pleteš je přímo v cívce přECI*
nahoru

sponzor





23.05 2011 19:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6395 | Témat: 126

23.05 2011 19:27


maczaCZ:
no jo tak u prostřed
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

23.05 2011 19:37


Jojo, za to vystříhání drátů a přebastlení zapojení bych zabíjel! Já měl takhle vyškubané celé Bose a ze zbytku drátů napájeno repro úplně jinak. Tak vyhrnout koberec a týden v autě zavřený letoval jsem a tahal dráty jak mají být a dnes je to lahoda! Nechápu, jak to někdo mohl zrušit. Celý systém BOSE poshánět komponenty, zapojit atd mi trvalo přes rok!

Jinak s těma aktivníma bednama, skutečně pouštět do nich jenom signál!! Navíc zesík je spínaný přes relé po zapnutí rádia, takže dodržet stávající zapojení, nebo předělat, ale pak úplně od základu.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.7. 2009
Příspěvků: 1058 | Témat: 48

23.05 2011 20:04


Já jsem samozřejmě myslel relativně stejné Ale za udělání nové elektroinstalace nic nedáš, trošku času to bude chtít, ale bude to stát za to
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2205 | Témat: 26

24.05 2011 8:19


jo jo, presne s tymto aktualne superim aj ja. ked som radio zapojil len tak, tak hral len predok, tak som vytahal koberce z kufra, tam som nasiel malu spojovaciu ustrednu, pospajal kable a zacal hrat aj 3. reproduktor. jeden kabel je vsak asi zlomeny, takze lavy zadny nehraje. no a vcera prestalo radio hrat uplne, tak som zvedavy, co mu je.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

20.07 2014 13:04


Dnes jsem se pustil do řešení problému se zadním repro. Zjistil jsem že to ma svoje zesíky takže paráda ale jak si to někdo nedokázal pospojovat a v jednom repru mi vede 5 káblu a do druheho na levo mi vede 6 kabelů. Bohužel jsem nenašel na netu schéma co je jaký kabel...... Kdybych si tohle téma přečetl dříve tak to dnes ani nerozebírám.....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

20.07 2014 13:53


Tak jsem vložím pár fotek jak to vypadá. A na levo je 8 drátků.. Nevložím jsem fotky protože se musím nejdřív někde zaregistrovat..... Nechápu proč to tu nefunguje jako na JEEPclubu[/reseni]
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.1. 2014
Příspěvků: 6 | Témat: 2

17.09 2014 17:51


Zdar panstvo...
Stejný případ.Koupil jsem a6c4 s radiem Delta CC. Samozřejmě nehrálo takže po vytažení...co myslíte?Vystříhané kabely i s konektorama. Tak mně ani nepřekvapilo že tam chybí jak zesák tak changer a kabely samo že bez konektorů. Rádio mám už zapojené,sehnal jsem changer a teď zháním zesák. Bohužel nejsem elektrikář a budu muset nějakého odborníka sehnat.
Nemá někdo schéma zapojení toho měniče a zesilovače? Nejlepší řešení bude asi to natáhnout celé znova? Budu vděčný za každou dobrou radu...Už z toho šedivím
DÍKY
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2205 | Témat: 26

18.09 2014 9:32


schemy zapojenia changera a zosilovaca byvaju casto sucastou schem elektrickej instalacie daneho vozu. hledej smudlo.

alternativne... changer aj zosilovac budu mat + a kostru, pak sa spoji aux na radiu s aux na zosilovaci, repro vyvody zo zosilovaca do reprakov (lavy na lavy, pravy na pravy), changer ma vlastnu dedikovanu kabelaz a dedikovany konektor na radiu. ak radio konektor na changer nema, prakticky neexistuje sposob ako ho nejako rozumne zapojit inac nez ojebom.
nahoru

sponzor





18.09 2014 9:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6395 | Témat: 126

18.09 2014 9:54


Kup si dráty a natáhni tam svoje vlastní, protože dávat neorginální rádio na orginální elektriku je problém u těchto aut. Budeš mít klid a nic ti nebude chrčet.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email