Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 259 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janys_9
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 412
Online návštěvníků
Návštěvníků: 255
Uživatelů: 4
Celkem: 259

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

02.11 2008 18:53


Xoník:

...
Ale zajmavý že mluvíš o 3000tis ot, taky ti přijde že to v nich chytá druhej dech? Něco jako když už škodovky sepla druhá karburace


Druhou karburaci u skodovky sem asi nikdy nezazil - ve stare skodovce sem se vezl asi 3x v zivote. Nikdy sem ji neridil ani. Sem hold moc mladej ridic no Ja sem zacal az na te Octavce 1.8T jak jsem tu uz psal.

Ale u te 2.8 to fakt chyta druhej dech - ne ze by to do 3000 nejelo, ale jak se to na ne dostane tak se dost zmeni zvuk a auto leti krasne kupredu
nahoru

sponzor





02.11 2008 18:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





02.11 2008 19:41


gelty:
tak ta 2,8 mi příjde dle spotřeby jako žralok, to je moc. Myslím,že kdybych přemýšlel mezi 2,8 v benzínu a 2,5 TDI* se 130kW, tak asi jsem na tom s nákladama stejně. To, co bych u benzínu ušetřil na servisu motoru,tak to bych zas vyhodil na spotřebě benzínu....

jo tak to dej na LPG* a budeš jezdit za 8 benzinu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

02.11 2008 20:42


Taký čo ťahá ako somár,nič nežere a dlho vydrží........
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.11 2008 8:22


Myslím, že srovnávat starou 2.8 s novou 30ti ventilovou na spotřebu je trošku nonsens.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

03.11 2008 8:30


root:
Myslím, že srovnávat starou 2.8 s novou 30ti ventilovou na spotřebu je trošku nonsens.

kdepak není,jednu dobu jsem měl doma oba motory v jiných autech a spotřeba podobná,možná ten 30V žral o něco málo víc,ale to bylo tím že lépe tahal a tím pádem se více šlapalo
jde mnohem lépe do otáček a od cca 2800-2900ot.je tam vyraznej nárust výkonu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

03.11 2008 8:39


valli:
No mě 2,5 TDI* 132 kW žere kolem 8,7 litru... O těch 7 litrech ti moc nevěřím.


Dlouhodobou spotřebu dle BC mám 8.1-8.2L/100km. A to jsem starý prase. Otázka je, nakolik se dá palubáku věřit.
A když jen tak pluju po okreskách, tak se na těch sedm bez problému dostanu. Myslím si, že můj táta by jezdil s průměrnou někde kolem sedmi.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

03.11 2008 9:49


tom.valmet:

Dlouhodobou spotřebu dle BC mám 8.1-8.2L/100km. A to jsem starý prase. Otázka je, nakolik se dá palubáku věřit.

V práci máme 2 ochcavie,stejný model stejný rok výroby,stejný motor,shodné pneu i výbava proste stejné auta jen jiná barva.
jedu podobným stylem jízdy a jedna ukazuje prostě prumernou spotřebu o 0,4-0,5 deci na 100km víc.je to o nastavení.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

03.11 2008 10:38


Kovi:

V práci máme 2 ochcavie,stejný model stejný rok výroby,stejný motor,shodné pneu i výbava proste stejné auta jen jiná barva.
jedu podobným stylem jízdy a jedna ukazuje prostě prumernou spotřebu o 0,4-0,5 deci na 100km víc.je to o nastavení.


Polde me je to o zajeti a o tom kdo s tim vetsinu casu jezdi - jak jsem psal uz tady v tomto vlakne - neco na tom bude.
nahoru

sponzor





03.11 2008 10:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

03.11 2008 13:31


Kriznik:
Xoník: tak pravil modrý pták a dostal napráskáno od celé republiky .. to těší zase mě


To ses moc netrefil Jedinej ostrůvek normálních lidí zůstává v praze, kde jsme taky 100% vyhráli Takže moje práce odvedena vzorně

Ale jinak je hezký jak vedeš topic do jinejch směrů, když kdo jinej než admin by se měl snažit aby obsah souvisel s názvem...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

03.11 2008 13:34


bicek:


Druhou karburaci u skodovky sem asi nikdy nezazil - ve stare skodovce sem se vezl asi 3x v zivote. Nikdy sem ji neridil ani. Sem hold moc mladej ridic no Ja sem zacal az na te Octavce 1.8T jak jsem tu uz psal.

Ale u te 2.8 to fakt chyta druhej dech - ne ze by to do 3000 nejelo, ale jak se to na ne dostane tak se dost zmeni zvuk a auto leti krasne kupredu


No to neva, tam prostě byl druhej stupeň karburace a taky jsi poznal přesně kdy to seplo... Já jsem to u 2,8 poznal tím, že jak jezdím lážoplážo, tak tam mám hozenou tu pětku a jenom šlápnu na plyn a nechám to volně rozjet. No a právě kolem těch 3tis to najednou začne zrychlovat o dost razantněji, což je na atmosféru velmi nezvyklej jev.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

03.11 2008 14:26


bicek:

Polde me je to o zajeti a o tom kdo s tim vetsinu casu jezdi - jak jsem psal uz tady v tomto vlakne - neco na tom bude.

No to platilo kdysi u škodovek a žigulů dneska už se auta téměř nezajizdí
je to o nastavení BC,kdyz budes chtit nastavej ti klidne 1 litr na 100 km
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

03.11 2008 14:41


Kovi:

No to platilo kdysi u škodovek a žigulů dneska už se auta téměř nezajizdí
je to o nastavení BC,kdyz budes chtit nastavej ti klidne 1 litr na 100 km


No to mozna taky. Ale nevysvetluje to to, ze auto zlenivelo kdyz se s nim dlouhodobe jezdi s moc lehkou nohou. Proste uz nejede tak jak jelo. A to ma jen o par desitek tisic vic.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.11 2008 15:11


bicek:
Auto "nezlenivi" pokud s nim budes dlouhodobe jezdit s lehkou nohou dle libosti.
Nerikam, ze mu obcas nepomuze vyprasit pavuciny a protahnout to, ale setrny zachazeni motoru doopravdy nijak neublizi.

Spis se Ti zanesla skritici klapka, filtry, svicky ... moznosti je milion.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.11 2008 16:18


Xoník:


To ses moc netrefil Jedinej ostrůvek normálních lidí zůstává v praze, kde jsme taky 100% vyhráli Takže moje práce odvedena vzorně

Ale jinak je hezký jak vedeš topic do jinejch směrů, když kdo jinej než admin by se měl snažit aby obsah souvisel s názvem...


Dovolim si jen poopravit. Co se tyce Prahy, 100% vitezstvi je jen mokry sen ODS.

Krajske volby:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Nevidim, ze by ve stredoceskem kraji ODS vyhrala.

Senatni volby
Probehly jen ve 3ech castech:Praha 5, Praha 9, Praha 1
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Doslo ve vsech k vitezstvi ODS, ale procentualni naskok senatoru za ODS nevypovida nic o tom, ze by to bylo zas az tak presvedcive.

Copak jsem to rikal? Ze ma ODS na nekolik volebnich obdobi po ptakach? Skoda, ze mam pravdu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

03.11 2008 17:12


root:


Moc tomu asi nerozumíš...

V praze jsou 3 volební obvody do senátu, všechny 3 obsadila ODS. Tudíž 100% vítězství.

V praze krajské volby proběhly již v roce 2006, kdy ods drtivě vyhrála pohodlnou nadpoloviční většinou.

Toť fakta
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.7. 2008
Příspěvků: 2122 | Témat: 82

03.11 2008 17:13


Hej,vidíte to téma nahoře??????????????
nahoru

sponzor





03.11 2008 17:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.11 2008 17:21


Praha-liberec za 7 litru pri nejakych 120km/HOD*...ale taky praha to praha za 11, takze rozpeti velke:)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

03.11 2008 18:29


A u benzínu je ješte větší rozpěti,dá se jet za 9 ale taky za 17...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.11 2008 18:36


valli:
Hej,vidíte to téma nahoře??????????????



Já bych Xoníkovi věřil, chce to klidnou nohu trošku předvídavosti, auto v dobrým stavu a deci lezou dolů
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

03.11 2008 18:45


root:



Já bych Xoníkovi věřil, chce to klidnou nohu trošku předvídavosti, auto v dobrým stavu a deci lezou dolů


To je řeč
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

03.11 2008 18:46


Rob:
A u benzínu je ješte větší rozpěti,dá se jet za 9 ale taky za 17...


Taky pravda, loňskou letní dovolenou jsem za mercedesa zapřáh karavan, a pod 19 to nešlo prostě...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

03.11 2008 23:04


hm, kterej motor je nejlepší....řídil jsem jen jeden 2.4, spotřeba v průměru cca 9.5/100, manuál quattro*, výkon pro mě dostačující, nestěžuju si
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.10. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 3

06.11 2008 18:26


A mate nekdo v C5 1,9TDI 96 KW? Jak to jede a kolik to tak zere? Ja ted jezdim za 4,5 v Golfu, ale C5 proste chci tak aby me spotreba treba 8,5/100 za 2,5TDI neodrovnala
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.11 2008 18:32


čechy:
A mate nekdo v C5 1,9TDI 96 KW? Jak to jede a kolik to tak zere? Ja ted jezdim za 4,5 v Golfu, ale C5 proste chci tak aby me spotreba treba 8,5/100 za 2,5TDI neodrovnala


Jestli by Tě odrovnala spotřeba 8.5/100 tak si raděj nekupuj Audi
nahoru

sponzor





06.11 2008 18:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

06.11 2008 18:37


blázníš? kupuješ si vyšší třídu! ta prostě za pět litrů neumí. ani nafta, ani benzín.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.10. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 3

06.11 2008 19:02


jarajede:
blázníš? kupuješ si vyšší třídu! ta prostě za pět litrů neumí. ani nafta, ani benzín.


to bylo trochu s nadsazkou, stejne audinu koupim, jen mi zajimala ta spotreba u 1,9 a jestli by to nahodou nestacilo... Stejne ale asi nakonec pujdu do quattra a 2,5tdi (132 kw)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.7. 2008
Příspěvků: 2122 | Témat: 82

06.11 2008 19:07


čechy:


to bylo trochu s nadsazkou, stejne audinu koupim, jen mi zajimala ta spotreba u 1,9 a jestli by to nahodou nestacilo... Stejne ale asi nakonec pujdu do quattra a 2,5tdi (132 kw)
Myslím,že je to ideální řešení!!! Já ji mám skoro 2 roky a maximální spokojenost...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

06.11 2008 19:11


čechy:


to bylo trochu s nadsazkou, stejne audinu koupim, jen mi zajimala ta spotreba u 1,9 a jestli by to nahodou nestacilo... Stejne ale asi nakonec pujdu do quattra a 2,5tdi (132 kw)


aha... já byl před nedávnem na technický s a6 2,5 a když jsem se vrátil, povidám tak nějak radostně jejímu majiteli: to je fajn, mně to žere pod osm litrů! a on na to nakvašeně: no právě, mně taky... a byl z toho smutnej.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.10. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 3

06.11 2008 19:58


valli:
Myslím,že je to ideální řešení!!! Já ji mám skoro 2 roky a maximální spokojenost...


taky doufam ze to bude good, akorat bych tam chtel velkou navi MMI*, razeni na volantu a naky lepsi sedacky a aut v tejdle kombinaci moc neni...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.7. 2008
Příspěvků: 2122 | Témat: 82

06.11 2008 20:09


Není nad manuál...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email