Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 341 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 335
Uživatelů: 6
Celkem: 341

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

14.12 2010 16:23


jizan.com: No ale přiznejme si, že nám to ve 200 taky 12 nežere
sponzor





14.12 2010 16:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.12 2010 16:40


freddy:
Ve 200km/HOD* to ukazuje kolegovi na 1,9tdi 77kW 12-13l, po čipnutí na 90kW tam má hodnotu 16l/100km. Nám tam lítají jiná čísla. Tady jde o to, že my zrychlíme na tuhle rychlost kdykoliv a netrvá nám to u té 1.9 je to skoro maximálka ale jede to i víc.
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

14.12 2010 16:43


jizan.com: To jo. Když jsem po koupi zkoušel, jak V8 jezdí, tak mě docela šokovalo, že 4 řadí ve 180 a na ni dosahuje Vmax.
Ale to už se dostáváme úplně jinam, je jasné, že 250kW benzín bude žrát víc a pojede líp než 77kW diesel Result: Je to o prioritách.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.12 2010 16:55


freddy:
Mi to 4ku řadí ve 200km/HOD* ale mám 4HP
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2009
Příspěvků: 100 | Témat: 8

14.12 2010 20:15


pridam sa aj ja.jazdim vacsinou olomouc praha a olom. zilina a fakt zalezi na tom aku mam naladu ale vecsinou je ta rychla a spotreba 10 a viac ked idem "podla mna jak cur.." tak mam 8,5.no neviem mam tam chip teda aspon myslim uz som to 2 krat precipoval a stale sa mi zda ze to sem tam akosi nechce ist a to sa staram o auto az prehnane aby ma nenechalo nikde stat ako naposledy."dostal som defekt smer praha a rezervu som mal ale sroby na kola som nemal takze odtahova sluzba mi ich doviezla za 1500 "5ks" tak mna uz ta spotreba nezaujma lebo vzdy sa najde tolko veci okolo auta"AUDI!" co sa tyka love ze spotreba je u mna na poslednom mieste...
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.12 2010 20:19


mario.s:
2.5V6 je lenivec bohužel ani chip nepomůže...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

14.12 2010 20:31


mario.s: ak ti to kosi 10 litrov tak to HOD* zo skaly a neoplati sa to zivit, ja to mozem nahanat na hranice dovednosti a viac ako 9 som nevidel...

jizan.com: tak na 4,2 benzin je lenive asi skoro vsetko o tom ziadna debata
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.12 2010 20:39


SCORPION:
To bych zas netrvdil, např. 3.0 ASB nebo i 2.0TFSi jej už dávno dotáhli...
sponzor





14.12 2010 20:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2009
Příspěvků: 100 | Témat: 8

14.12 2010 20:49


SCORPION:
mario.s: ak ti to kosi 10 litrov tak to HOD* zo skaly a neoplati sa to zivit, ja to mozem nahanat na hranice dovednosti a viac ako 9 som nevidel...

jizan.com: tak na 4,2 benzin je lenive asi skoro vsetko o tom ziadna debata

to nemas pravdu lebo ked ma to naposledy nechalo v ziline na dobijani tak v audi servise mi technik povedal s prekvapenim ze to auto ide ako sialene len to nemam s kym porovnat. akurat Totalita minule som skusal jeho allroad ale to som mal Turbo* v prdeli,
. no mam 300000 km tak ma to nejako neprekvapuje este par veci a mam nove auto
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

14.12 2010 20:51


jizan.com: bavime sa o nasich starych vrazdach tam uz 2,0 TFSI* nepatri
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.12 2010 21:10


SCORPION:
No to máš pravdu v té době jak byl můj motor tak jezdily A6C4 A4B5 a 2.5TDi 1.9TDi 1.6 1.8 2.016V 2.6 a 2.8Q 1.8T 2.2T a 4.2 a to byl v té době to děsnej švihák...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2009
Příspěvků: 100 | Témat: 8

14.12 2010 21:41


SCORPION:
jizan.com: bavime sa o nasich starych vrazdach tam uz 2,0 TFSI* nepatri

no ale ja naozaj spotrebu neriesim jazdim tak povediac ako chro,chro a zo skaly ho hodit nemozem za posledny rok som do neho vrazil 100t. tak fakt uz cakam len na to ze budem len jazdit
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.12 2010 21:51


mario.s:
Mě jednou brzdila v kopci při předjíždění a6 2.5TDi s červenými nesmysli u nápisu 2.5 na zádi a od té doby mám na ní aversi. Za to čiplej touran 2.0TDi upravenej snad na 200PS tak ten mě prohnal no měl jsem co dělat, má to tady jeden na ostravsku upravené dobře fakt jede mu to pěkně...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2009
Příspěvků: 100 | Témat: 8

14.12 2010 22:01


tak to pozor ak si to myslel na mna ja nemam nic cerevene na zadku a uz vobec nie na aute na mna vecsinou kazdy nadava ze ho zo zadu upozornujem aby mi uhol.. olomouc praha 1h. 45min vetsinou ak najazdim unaveny.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.12 2010 22:34


mario.s:
Předpisově je to cca 2h15min tak jsi rychlejší o cca 30min...
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

14.12 2010 22:53


Pha - CB 47min. (A6), Pha-Ziar nad Hronom 3:45 (P607) Ale stydím se a běžně tak nejezdím.
sponzor





14.12 2010 22:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2009
Příspěvků: 100 | Témat: 8

15.12 2010 1:43


jizan.com:
Předpisově je to cca 2h15min tak jsi rychlejší o cca 30min...
no ja viem ,ale pri 130 km/h to pre mna znamena ze na mna gravitacia zemska a ine veci s tym "suvisiace"(spotreba 10/100km.atd.)na mna neplatia. preto to zo skaly hadzat nechcem aj ked ma este caka vymena spojky+zotrvak ,ale nikdy nehovor nikdy.SCORPION
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2009
Příspěvků: 100 | Témat: 8

15.12 2010 2:00


a preto stale hovorim ze jazdim po dialnici v iba vlavom jazdnom pruhu (nie len preto ze je lepsi na jazdu po zemi)a pravy(co hovorim ze je letecky lebo kolesa su stale vo vzduchu) pouzivam vtedy ked mi vlavom nechce uhnut sofer co si mysli ze je najrychlejsi sofer a nevie na co je spatne zrcatko na aute
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

15.12 2010 9:48


jizan.com:
Věř tomu jestli by ses mě chtěl držet tak ti spotřeba průměr vyleze na 12l a to ti dám šanci ve 200km/HOD* na tebe budu čekat

O tom nepochybujem, ze by som to musel tahat na plny plyn a aj tak by som nemal sancu... na prazdnej dialnici Podla mojich skusenosti je na nasich dialniciach pri normalnej premavke (nemyslim v noci zo soboty na nedelu) dosiahnutelna priemerka tak 160 km/h, viac nie, lebo aj ked idem chvilu rychlejsie, niekto sa mi pichne do cesty a spomali ma. Skusal som uz par krat drzat krok s niecim silnejsim co sa hnalo ako to slo, a nebol problem, ked mi usiel o chvilu som ho dobehol za nejakymi kamionmi co sa predbiehali... ale teraz to uz nerobim, nechcem sa zabit, mam zenu a dieta, rozostavany dom, a aj radarov je o dost viac.
Ako napisal freddy, je to o prioritach, a pre mna je dolezita aj spotreba. Ale keby som kupoval A8, tak jedine s V8 motorom.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

15.12 2010 14:46


wakko:
Taky už mě nebaví pořád do toho lít takové množství, ale pořád je to LPG* tak se to tak nějak dá..
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

15.12 2010 19:30


jizan.com:
Mě jednou brzdila v kopci při předjíždění a6 2.5TDi s červenými nesmysli u nápisu 2.5 na zádi a od té doby mám na ní aversi. Za to čiplej touran 2.0TDi upravenej snad na 200PS tak ten mě prohnal no měl jsem co dělat, má to tady jeden na ostravsku upravené dobře fakt jede mu to pěkně...
tie cervene nezmysli si nevsimaj, a 2,5 TDI* ma 180 PS ty hovoris o tourane co ma 200 PS nie je to az taky rozdiel...
Zalezi aj na medzikuse medzi volantom a pedalom, aj na W12 ta mozem brzdit na cestach aj na tu budes mat averziu?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

15.12 2010 20:10


SCORPION:
Mi nevadí jakékoliv auto ať si jezdí třeba na tatranky, ale když předjíždím tak předjíždím a ne že to vypadalo že spíš jedle vedle než že předjíždí, já jel za ním proto mě to vadilo že mě brzdil a ne a ne pustit...
Mám představu tu že když jde o Turbo*, tak by mělo zatáhnout v kopci ne brzdit...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 266 | Témat: 13

15.12 2010 21:13


Znáte někdo tabulkové hodnoty spotřeby u C5?

Např 2.8 v6, Q, tip ?
AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

16.12 2010 0:08


Vlca: na co tabulkove hodnoty? to nema ani snad smysl hledat...
sponzor





16.12 2010 0:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.12 2010 6:59


sanysek:
Ty mě se na to lidí ptají kolik mi bere ta moje co ti mám říct já taky koukám ze zvědavosti kolik bere ve firmě ML 63 AMG...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 2

07.01 2011 17:35


Ahoj,
Zvažuji nákup auta. Už mě nebaví se furt někde škrábat a koukat, jak mi bliká protiprokluz, takže půjdu po vzoru bráchy a chci quattro*, tam, kde já se plahočím, on skáče jako Skippy.
Jenže mám problém s výběrem motorizace:
Chci manuál, pouze a jenom
S6 - je pryč díky tiptronicu
čili zbylo:
4.2i 220KW
3.0i 162KW
2.7T 184KW
2.5TDI 132KW

Teď mě zajímá - do čeho byste mne nasměrovali, procházel jsem garáž ohledně spotřeby.
Jezdím dost ve městě, proto bych chtěl, aby nafta byla do 9-ti a benzín do 16ti

Rád i uvítám rady ohledně spolehlivosti a nákladů na údržbu.
Ještě bych rád věděl, jaký je rozdíl mezi "slabou" a silnou 2.7T.
Díky Michal

přesunuto valmetem
AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

07.01 2011 17:39


bmwm3: 2.7T a 2.5TDi jsou celkem riziko.... pokud budes mit stesti a vyberes dobry kousek, odvedou skvelou praci, ale muze se stat, ze stesti mit nebude a pak stoji dost penez....

S6 je i manual, nejsportovnejsi svezeni, spotreba do 16 s klidnou nohou bude

4.2 bude problem sehnat v manualu, jestli se vubec manual delal...

3.0 bude taky celkem problem s manualem, ve meste se vlezes do 11 litru, svezeni celkem slusne, ale zavodak to neni

Naposledy upravil sTeblo dne 07.01 2011 18:34, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

07.01 2011 17:46


Do 16ti se vejdeš se vším. Prodávám 4.2i, ale je to Tiptronic*.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

07.01 2011 17:51


Teda nevim jak ostatní, ale já s 2.5TDI po městě nejdu po 10 ani omylem...
Jdi do 4,2, náklady podobný jako 3.0 a město 13 - 14 bez problému... ale když na to šlápeš...
AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

07.01 2011 18:31


bmwm3:

S6 existuje i manuál. Ale jen pre facelift, čili do půlky roku 2001.

A6 4.2 je pouze Tiptronic*.

Zbylé motory seženeš v obojím provedení.

Osobně bych si z těch možností koupil 2.7T... Do 16 litrů se po městě vejdeš určitě, spíš míň.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email