Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 339 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 335
Uživatelů: 4
Celkem: 339

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 128 | Témat: 23

31.10 2008 16:27


Chlapi, který motor si myslíte,že je nejlepší při poměru cena - výkon - spotřeba ?

Přemýšlel jsem o motoru 2,4 ,ale zaujala mne tam spotřeba 10 litrů, což mi přijde dost. Zas 2,6 a 2,8 mají skoro stejnou spotřebu,ale zase pojistka někde jinde,ale kolik vydrží všechny benzín.motory v C5?

A nafta? Prý ty starší 150PS byly poruchové a 180PS se celkem povedly,ale zas bych naftu moc neuživil, najedu ročně okolo 15 000km.

Co byste poradili?
nahoru

sponzor





31.10 2008 16:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

31.10 2008 17:29


mám tu 110kw a slabší motor je nerozum. nalítal jsem od března přes 40tisíc, a moc mě nezlobí. spíš vůbec. je fakt, že na nějaký častý startování a krátký pojíždění do města to ideál zrovna neni. ale na dálky je to příjemně tichý a zas tak moc to nežere. dlouhodobá spotřeba je okolo 7,8. asi jsem měl štěstí na solidní kousek. pravda, dost chlapců má s touhle motorizací problém. a nikdy ne levnej. ale o tomhle už se tady popsaly desítky monitorů. jestli najedeš takhle málo, tak asi benzín 2,8. pojistku bych moc neřešil
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1351 | Témat: 55

31.10 2008 19:38


hodne lidi si tu chvali 2,8 30v
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.7. 2008
Příspěvků: 2122 | Témat: 82

31.10 2008 19:45


Moc nevěřím tomu,že s 2,8l máš spotřebu 1O l .... No nevím! Já jsem nikdy nechtěl diesel,ale v A6 jsem jezdil před koupí jak s 2,8 tak s 2,5 TDI* 132 kW a řeknu ti,že s dieslem jsem si o dost víc zařádil. A nakonec i koupil....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

31.10 2008 21:56


valli: Vic si se vyradil s motorem u kteryho musis radit nekde ve 3800 ot.? A ten zvuk? Mi nerikej, ze kdyz se ta 2.8 jezky vytocila, ze to nebylo o necem jinym

Ale mas pravdu, ze za 10 se s ni asi moc jezdit neda - ja jezdim kolem 12 porad.
Na 10 by clovek musel mit hoooodne lehkou nohu!

Ale za sebe muzu rict, ze s tou 2.9 30V jsem zatim moc spokojenej.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

31.10 2008 23:30


gelty:
Chlapi, který motor si myslíte,že je nejlepší při poměru cena - výkon - spotřeba ?

Přemýšlel jsem o motoru 2,4 ,ale zaujala mne tam spotřeba 10 litrů, což mi přijde dost. Zas 2,6 a 2,8 mají skoro stejnou spotřebu,ale zase pojistka někde jinde,ale kolik vydrží všechny benzín.motory v C5?

A nafta? Prý ty starší 150PS byly poruchové a 180PS se celkem povedly,ale zas bych naftu moc neuživil, najedu ročně okolo 15 000km.

Co byste poradili?


2.4 je spíš nerozum, opravdu za tu stejnou spotřebu můžeš jezdit v lepším... 2,6 se do C5 už nedávala, a pojistku neřeš, jednak když chceš tak se dá pojistit za zajmavou cenu i tahle kategorie, a pak rozdíl mezi 2.5 a 2,8 je minimální, platíš to jednou ročně, a když vemeš kolik tě auto za rok stojí peněz, tak se tam tenhle rozdíl ztratí...

Jinak benzíny maj výdrž dobrou, oproti dieslům jsou míň složitější(no až na takovou 2,7BiT ) a tudíž se tam má míň co porouchat. A taky maj míň nalítáno. Pokud najezdíš tak málo, tak je nafta nerozum kterej se asi nevyplatí
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

31.10 2008 23:32


bicek:
valli:
Ale mas pravdu, ze za 10 se s ni asi moc jezdit neda


Ale dááá... I za míń, chce to jen se naučit jezdit s šestiválcem.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

01.11 2008 16:35


Xoník:


Ale dááá... I za míń, chce to jen se naučit jezdit s šestiválcem.


Xoník: Tak to nas prosim pouc.

Jedina moznost jak se dostavam pod 12 je jen delsi streka po okreskach, porad na 5ku a ne pres kilo - pak verim ze by se dalo priblizit 10ti.
(samozrejmne by to slo aji po dalnici, ale abych se nechal kvuli spotrebe predjizdet autobusama a kamionama, tak na to kaslu )

Ale sem zvedavej na tvou radu - treba po ni dost usetrim - je pravda ze tohle je prvni sestivalec jakej jsem kdy ridil, tak to s nim asi neumim.
nahoru

sponzor





01.11 2008 16:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

01.11 2008 16:39


bicek: bud v klidu, 2.8cka jezdi mesto 11-13, zima 14+
mel jsem 2.8 5V ctyri roky, jedine kdy jsem jel za 8.5 bylo tenkrat chorvatsko v max rychlosti cirka 110, jelikoz jsme jeli napohodu a na blind

bylo to Q a automat


to jen xonik umi vsechno nejlepe
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.7. 2008
Příspěvků: 2122 | Témat: 82

01.11 2008 16:45


Kriznik:
bicek: bud v klidu, 2.8cka jezdi mesto 11-13, zima 14+


Souhlas. Myslím,že tím bylo řečeno vše...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

01.11 2008 22:03


kriznik: Jj - souhlas.
V lete s klimou v zacpe pres Brno sem se dostal aji na 17.
Jinak mi prijde ze se to u tohohle motoru zas az tak moc nemeni jestli se jede s hodne lehkou nohou nebo se tomu obcas slapne. Kdyz sem se ze zacatku snazil jezdit na spotrebu, tak sem mel prumer 11,8 a co me to prestalo bavit tak mam asi 12,3. Takze rozdil nepatrnej.
Mluvim teda o udajich na palubnim pocitaci.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 10 | Témat: 3

02.11 2008 15:05


Ja mam 2.4, po vykonovej stranke by to chcelo 2.8, to urcite.
Co sa tyka spotreby, mam predny pohon + manual a mesto jazdim za 9.5 - 11.5 L (vazne zalezi od tej nohy)

K dieslu sa vyjadrovat nebudem... (nakolko mam osobny a vyhradeny nazor : )

Howgh.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.11 2008 15:10


ja mel 2.4 a ted 2.5 TDI* v A6 C5...oboje ma svoje, benzin je tichounkej, odspoda i celkem tahne...minusem je to, ze zere a na pohadky o 8 litrech fakt never....

2.5Tdi jezdi kombi za 7 s prehledem, pokud se nachipuje, tak lita velmi slusne. Bohuzel je narocnejsi na servis a to dost....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.7. 2008
Příspěvků: 2122 | Témat: 82

02.11 2008 15:17


No mě 2,5 TDI* 132 kW žere kolem 8,7 litru... O těch 7 litrech ti moc nevěřím.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

02.11 2008 15:43


No mozna je to blbost - ale podle me aji zalezi jak se auto zajede a jak se s nim dlouhodobe jezdi. Auto je pak bud uspornejsi a nebo dravejsi (samozrejmne jen v urcitych mezich)
Ja mam zkusenoat, ze kdyz jsem po autoskole jezdil hodne s tatovou Octavii 1.8T, tak jsem ji celkem honil - a byla takova ziva, krasne sla do otacek, ale jezdila kolem 8-9ti (aji tata s lehci nohou nechodil nikdy pod 7,5).
Pak s ni zacal zase jezdit vic tata a auto je linejsi, nechce se mu uz tak do otacek ale jezdi s ni uz aji pod 7.

Kamarad zas mel zkusenost se dvema Meganama zajetyma ruznyma lidma - oba stejnej motor 1.6 a ten co byl zajetej ridicem s lehci nohou pak jezdil o litr na sto levneji (stejna cesta, stejnej ridic) ale udajne jelo o kousek lip.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

02.11 2008 15:49


valli:
No mě 2,5 TDI* 132 kW žere kolem 8,7 litru... O těch 7 litrech ti moc nevěřím.

Ja mám moju 132 krátko ale ked som mal spotrebu 8,2 skákal som na jednej nohe . Väčšinou mám 8,7-8,9 hlavne podla nohy
nahoru

sponzor





02.11 2008 15:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.7. 2008
Příspěvků: 2122 | Témat: 82

02.11 2008 15:53


Myslím,že to je tak normální spotřeba. Pokud tam hodíš ještě větší gumy,třeba 17" nebo 18" je spotřeba ještě tak o litr větší...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

02.11 2008 16:02


valli:
Myslím,že to je tak normální spotřeba. Pokud tam hodíš ještě větší gumy,třeba 17" nebo 18" je spotřeba ještě tak o litr větší...
Mám 2.8 a jsem maximálně spokojenej spotřeba město okolo 13L Na dálku 11L.
Jinak letní pneu mám 18" a zimní 16" a rozdíl ve spotřebě neni...protoře auto s takovým obsahem to ani nepozná a myslim že to stejné bude i u 2.5..mluvim o 2.8 30v quattro* Tiptronic*,je jasné,že u manuálu a bez quattra bude spotřeba tak o 2L nižší...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 128 | Témat: 23

02.11 2008 16:04


tak ta 2,8 mi příjde dle spotřeby jako žralok, to je moc. Myslím,že kdybych přemýšlel mezi 2,8 v benzínu a 2,5 TDI* se 130kW, tak asi jsem na tom s nákladama stejně. To, co bych u benzínu ušetřil na servisu motoru,tak to bych zas vyhodil na spotřebě benzínu....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

02.11 2008 16:08


Tak ona spotřeba 2.4 a 2.8 bude stejná
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

02.11 2008 16:23


gelty:
tak ta 2,8 mi příjde dle spotřeby jako žralok, to je moc. Myslím,že kdybych přemýšlel mezi 2,8 v benzínu a 2,5 TDI* se 130kW, tak asi jsem na tom s nákladama stejně. To, co bych u benzínu ušetřil na servisu motoru,tak to bych zas vyhodil na spotřebě benzínu....


Ja si vzdycky rikam: "koho dneska zajima spotreba?" - Sice je to blbost jak zvon, ale kdyz si to opakujes dost casto, tak uveris, ze na spotrebe dneska vubec nezalezi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

02.11 2008 16:24


bicek:


Ja si vzdycky rikam: "koho dneska zajima spotreba?" - Sice je to blbost jak zvon, ale kdyz si to opakujes dost casto, tak uveris, ze na spotrebe dneska vubec nezalezi
Ideálmní 1.9 TDI* 81 kw
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.7. 2008
Příspěvků: 2122 | Témat: 82

02.11 2008 17:03


Krysar:
Ideálmní 1.9 TDI* 81 kw
Myslím,že to je dnes nejlepší varianta motoru do A4 nebo A6. Ale nemám zkušenost s tím,jak auto s tímto motorem jede...? Ale na A6 myslím nic moc,ale nevím...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

02.11 2008 17:07


valli:
Myslím,že to je dnes nejlepší varianta motoru do A4 nebo A6. Ale nemám zkušenost s tím,jak auto s tímto motorem jede...? Ale na A6 myslím nic moc,ale nevím...

Tuhle A6 1.9 má kámoš a jede to překvapivě dobře,protože je to lehčí motor něž 2.5 nebo 2.8 a nemá to quattro*,docela mě to překvapilo...
nahoru

sponzor





02.11 2008 17:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

02.11 2008 17:29


Krysar:
Ideálmní 1.9 TDI* 81 kw

No nevim - tohle stezi staci na octavku. V A6, ktera ma pres 1,5 tuny to musi byt dost mizerie. Ale samozrejme zalezi na tom jaky ma clovek hodnoty.
Pokud jde jen o spotrebu (na ktere dneska prece vubec nezalezi ) tak pak jo.
Ale ta dynamika musi byt dost hrozna.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

02.11 2008 18:19


bicek:


Přes 12 (průměr teda se bavíme samozřejmě)mi to žere akorát při rychlostech 200 a vejš Jinak nikdy, a že to dřu.

Praha v pohodě 10,5 11 když je megazácpa, dálnice 9,5 a normální okresky 8,8. Toť normální ježdění, tzn. žádnej louda. Při maxi eco snažení se jednou povedlo i 8,3.

Faktem je že hodně v tom dělá manuál, a kvalitní palivo. Ale mám už druhou 2,8 a co pamatuju tak i s tou v tiptronicu (pravda passat...) se dalo jezdit relativně podobně.

A rada je jednoduchá - využívej vlastnosti V6, tzn. pružnost a dostatečný výkon i v nízkých otáčkách. Takže zbytečně nešlapat na plyn, a co nejdřív tam hodit 5tku a pak jenom proplouvat městskou džunglí.

Pokud s tím někdo jezdí za víc, proč ne, každýho věc, ale je to jeho rozhodnutí nebo neumění, motorem to není. Za 15 jezdím s V8 mercedesem S.

Pamatuju jak jsem míval octávku a nechápal jak někdo může jezdit po praze za 7,5litru, když já byl pořád za 8,5-9. No pak jsem začal jezdit většíma motorama, musel jsem se naučit jak s nima jezdit protože jinak to žralo nesmysl, a najednou jsem po praze jezdil za 6,5-7 a mimo jsem se jednou dostal i na 5,5. Což na benzín nebyla špatná hodnota.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

02.11 2008 18:22


Kriznik:
[b]

to jen xonik umi vsechno nejlepe


Nejlépe ne, ale těší mě že líp než ty
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

02.11 2008 18:32


xonik: Jj, tak takhle jo, je pravda, ze neni problem jezdit na 1200 otacek - ale ten pitomej pocitac ukazuje porad stejnou spotrebu jako kdyz jedu na 2000 - tak nevim.
A s tim brzkym razenim je to tezky - kdyz ono to nad 3000 zacina tak krasne znit a ostatni provoz se pak jaksi zpomaluje a mizi ve zpetnych zrcatkach.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

02.11 2008 18:38


bicek:
xonik: Jj, tak takhle jo, je pravda, ze neni problem jezdit na 1200 otacek - ale ten pitomej pocitac ukazuje porad stejnou spotrebu jako kdyz jedu na 2000 - tak nevim.
A s tim brzkym razenim je to tezky - kdyz ono to nad 3000 zacina tak krasne znit a ostatni provoz se pak jaksi zpomaluje a mizi ve zpetnych zrcatkach.


Na palubák vůbec nekoukej A chápu tě, ale když s tím jezdíš dennodenně tolik let, tak už ti pak stačí ten zvuk slyšet jenom párkrát za den, a né pořád Já jezdím každej den po jižní spojce, a pokaždý si tam musim vychutnat tu akceleraci za radarama...

Ale zajmavý že mluvíš o 3000tis ot, taky ti přijde že to v nich chytá druhej dech? Něco jako když už škodovky sepla druhá karburace
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

02.11 2008 18:42


Xoník: tak pravil modrý pták a dostal napráskáno od celé republiky .. to těší zase mě
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email