Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 366 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 366
Uživatelů: 0
Celkem: 366

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.5. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 1

14.05 2011 16:29


Dobrý den, potreboval bych poradit od nekoho zkuseneho,protoze v servise si nevi rady a resi to tak, ze postupne meni jednotlive dily na naprave , takze nechci aby me to stalo hodne penez.
Mam Audi A4 rv.02, 2,5TDI Quatrro 132Kw v automatu.
Zacal mi blbnout posilovac rizeni, volant jde velmi ztuha, tak jsem to dal do neautorizovaneho servisu a vymenili mi servo cerpadlo, ale problem se nevyresil,takze jsem zbytecne vyhodil prachy,kdyz to puvodni bylo plne funkcni, prosím o rady co jineho by to mohlo delat,at jdu na jistotu a hlavne at na tom jeste vice neprodelam. za odpovedi dekuji.
nahoru

sponzor





14.05 2011 16:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

14.05 2011 18:22


ll-lucas:
Ahoj a vitej na klubu,
nejsem mechos a ani z oboru ale v AUDI mi kdysi riklali ze na B6kach rady odchazely posilovace..takze bych hledal chybu primo v servu. Do repase bych nesel, nove je drahe - takze mozna vrakac nebo neco kompatible servo (z vw pasika stejne generace?).
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

14.05 2011 18:37


z passata tam nedáš nic je to jiná platforma 4E,A4 B6 je palforma 8E a skoro vše tam je jiné
edit:passat je 4B,4e je A8
Naposledy upravil váha dne 15.05 2011 10:54, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.5. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 1

14.05 2011 18:51


měnili mi servo čerpadlo, ale problem se nevyřešíl,volant jde pořad z tuha,kolikrat kdyz parkuju,tak si musím pomoct druhou rukou, pry je tam ještě servo motor. ?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

15.05 2011 10:54


leda by jsi měl servotronik,ale to by ti na budikách musel svítít symbol volantu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.5. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 1

15.05 2011 12:12


žadná kontrolka se nerzsvítila, nevíte jestli tam je ješte servo motor, nebo neco co má vliv na servo čerpadlo? díky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

15.05 2011 19:07


ll-lucas:
žadná kontrolka se nerzsvítila, nevíte jestli tam je ješte servo motor, nebo neco co má vliv na servo čerpadlo? díky

viz víše pokud nesvítí kontrolka volantu při zapnutí klíčku tak nemáš Servotronic*,takže žádný elektromotor neni
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.5. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 1

15.05 2011 20:07


Dobře, takže co jiného by mohlo mít vliv na to servo a vubec na celé řízení, proč jde ten volant tak ztuha, když je servo vyměněné? je pravda,že v chladných dnech jde točit volantem lehce, ale jakmile se motor zahreje, jde ztuha.
nahoru

sponzor





15.05 2011 20:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

15.05 2011 20:27


podle mě máš v <> hřeben,tkay jsem na svojí bejvalé B6 měnil řízení
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.5. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 1

24.05 2011 21:00


váha:
podle mě máš v <> hřeben,tkay jsem na svojí bejvalé B6 měnil řízení

díky a jak se to projevilo, že si to musel vyměnit?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

24.05 2011 22:36


že se zasekávalo kolem středové polohy
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.5. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 1

27.05 2011 6:25


tak to já mám jiny problem,me jde ztuha tocit volantem,doufam ze to tim hřebenem bude, pristi tyden budu menit cele rizeni napravy, snad to nebudou vyhozene penize
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.12. 2010
Příspěvků: 44 | Témat: 10

27.05 2011 21:08


cawa...mal som ten isty problem...volant tuhol raz to islo a raz nie....cerpadlo menene 2x ci nahodou ale nepomohlo.....vela som sa nacital ze ci sa servo odvzdusnuje abo nie a ani v audi nemali rovnaky nazor.......kupil som 1l origo servo oleja vymenil som ho....ale hlavne aby ho nebolo vela v nadobke...tak jak ma byt.....po max...... a pri vypnutom motore pri natoceni baterie som nechal otvorenu nadobu na servo a tocil volantom do krajnych poloh.....potom som nastartoval urobil to iste.....skontroloval hladinu oleja zavrel a uz je klud.....tak snad pomoze
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.5. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 1

28.05 2011 13:01


matuspele27:
cawa...mal som ten isty problem...volant tuhol raz to islo a raz nie....cerpadlo menene 2x ci nahodou ale nepomohlo.....vela som sa nacital ze ci sa servo odvzdusnuje abo nie a ani v audi nemali rovnaky nazor.......kupil som 1l origo servo oleja vymenil som ho....ale hlavne aby ho nebolo vela v nadobke...tak jak ma byt.....po max...... a pri vypnutom motore pri natoceni baterie som nechal otvorenu nadobu na servo a tocil volantom do krajnych poloh.....potom som nastartoval urobil to iste.....skontroloval hladinu oleja zavrel a uz je klud.....tak snad pomoze


moc dekuju za odpoved, zkusim jeste vymeit ten servo olej ,nez se pustim do vymeny celeho rizeni, v servise mi menily servo olej ,ale urcite nebyl originalni, byl to nejaky univerzalni snad to pomuže, a jeste prosim te, jaky typ oleje to byl ,koupim ho primo v audi? diky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.12. 2010
Příspěvků: 44 | Témat: 10

28.05 2011 14:50


je to pre wv group ....... taka siva flaska zo zelenym vrchnakom oznacenie G 004 000 M2 ja mam ten neviem ci ich je viac druhov.....hlavne nech je origo z germany ......
nahoru

Anonymní





28.05 2011 20:34


Nazdárek všichni,
Nedávno to řešil kamarád,olej do serva origo a když to nepomůže tak řízení.On měl tu smůlu,že musel koupit nový řízení,okolo 8 tisíc ho kupoval.Měl ho úplně
vyčochtaný.Ale kluci mu řekli,že na tom mají největší podíl velký kola.
nahoru

sponzor





28.05 2011 20:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.5. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 1

28.05 2011 23:49


diky, ja mám 17palcové kola a pneu 235/45, zkusím teda prvni vymenit ten servo olej a pak se uvidi, servo čerpadlo je nové ,tak pak by bylo poslední řešení vymena celého řízení. pak napišu,jak to dopadlo, ještě jednou děkuju za vaše odpovedi.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.5. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 1

14.06 2011 22:11


tak servo olej se vyměnil za originální, který udává výrobce a problém se vyřešil. v servise zjistili,že tam byl nějaky laciny univerzální,ktery nemel tu spravnou vizkozitu. tak vám všem děkuju za odpovedi, mejte se
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.3. 2015
Příspěvků: 16 | Témat: 2

21.09 2016 10:19


Tu je dobre video ako na to:

Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.12. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 0

02.08 2019 6:07


ll-lucas: lukas prosím o cislo potřebuji se zeptat jaký olej jsi pořídil do serva fikdíky y
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

03.08 2019 11:36


Specifikace bývá zpravidla uvedená přímo na nádržce, v mém případě je to norma G 002 000 (minerál) je vyběhlá z výroby, byla již nahrazena G 004 000 (syntetika). Já dával FEBI BILSTEIN 06161.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.12. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 0

04.08 2019 18:41


Ok mám to samé na vodku to číslo mechanik dával noví servo a furt to nejde a tet skusit s vrakace a kontroloval i posilovač řízení říkal že ten je vporadku kuličky vše ok určitě musí podle rozdelat servo protože mě jednu dobu bucek asi 5 minut a druhý den se mi to stalo těžko mi šlo tocit volantem a když jsem šlápnul na plyn tak to šlo líp to rizeni dával tam mechanik noví servo a říkal že za studena to jde a pak když se to prý ohřeje tak zas ne dekuji
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.12. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 0

04.08 2019 18:44


Ok mám to samé na vicku to číslo mechanik dával noví servo a furt to nejde a tet skusit s vrakace a kontroloval i posilovač řízení říkal že ten je vporadku gumicky atd. vše ok určitě musí podle to delat servo protože mě jednu dobu hucel asi 5 minut a druhý den se mi to stalo těžko mi šlo tocit volantem a když jsem šlápnul na plyn tak to šlo líp to rizeni dával tam mechanik noví servo a říkal že za studena to jde a pak když se to prý ohřeje tak zas ne dekuji za rady Cony:
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

04.08 2019 20:26


Drhne ventilek pod sroubenim na cerpadle bud je tam nejakej bordel a tim se to zasekne a tim nejde tlak do rizeni.
Taky me to porapilo u jedny B6. Sundat hadici vysroubovat sroubeni tam je pruzinka a ventil. Vytahnout vycisit a zase slozit. Jde to krasne i na aute. Jen se musi vypustit olej z nadobky.
nahoru

sponzor





04.08 2019 20:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.12. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 0

05.08 2019 5:41


Tajzebmusim tedy vytáhnout i čerpadlo? Abych se dostal na ventylek a jak jeto ta hadice abych sundal jak vede snadobky do čerpadla nebo čerpadla do posilovace na to rizeni dekuji nebo ta spatecka do snadobky díky moc
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.12. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 0

05.08 2019 5:44


Ale je mi divný že tam je nové servo KDYZ to je studený tak mi to jde krásné asi 3 minuty a zas to jde těžko a vari se mi olej v nádobce díky moc
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.12. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 0

05.08 2019 9:05


Náhodou nemáte někdo starší servo na audi a4 b6 2.0l 96kw díky
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

05.08 2019 12:04


Pokud ti to peni je ko nadobka respektive je spatny prutok pres sitko. Nespekuluj nad cistenim a kup opravdu novou a peneni prestane.

Ventilek je pod sroubenim od vytlaku do rizeni a cerpadlo neni potreba vyndavat. Povolis hadici a vysroubes sroubeni v nem a podnim je ten ventilek a ten se zasekava. Jediny co musis tak vypustit olej z nadobky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

05.08 2019 12:40


Tak tak. Jen vypustit olej a sundat hadici. Netočit volantem! Jinak si zavzdušníš pístnici servořízení a je pak opruz to ovzdušnit. Takhle bude jenom stačit to zase složit, nalít olej do nádobky, startnout na 2-3s, zkontrolovat olej, doplnit, zase startnout na pár vteřin a znova kontrola oleje + doplnit. Jde hlavně o to, necucnout olej z nádobky všechen, jinak se natáhne i vzduch a "našlehá" se do oleje...ten kvikot čerpadla se ti pak nebude líbit
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.12. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 0

05.08 2019 16:54


Ok dekuji koupím novou nadobku na servo ale psal jsem že tam mám noví servo furt nechapu jak může být ten ventilek za jeden když janovi servo moc díky ale samozřejmě soudím to dekuji moc
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email