Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 167 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 161
Uživatelů: 6
Celkem: 167

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 14

11.05 2011 15:28


Zdravim ,

dnes nam zacalo auto blbnount a trepat , zacala svitit kontrolka motoru. Zkontrolovali jsme olej a bylo ho malo , tak jsme dolili , ale porad to hlasilo chyby. Cele auto se traslo , hlavne na volnobehu . takze jsme nakonec zavolali odtahovku k nasemu servisakovi .

Diagnostika hodila 2 chyby . Trepani bylo zavineno spatnymi civkami 3 a 4 . Takze tam dal 2 jine ktere mel , a trepani bylo pryc .Takze ty uz jsou objednali sprave , rekl ze by meli vyjit na 1200 jedny .

Ale zaroven se objevila dalsi chyba , ze lopatka skrtici klapky v druhe poleze je spatna nebo neco v tom smyslu . a kdyz se otevrela kapota tak slo slyset obcas jak tam neco klepota... takze asi budeme muset vymenit jedna se o dil

06b 133 062 M


Náhled, klikni pro zvětšení.


a nasel jsem toto
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

kde to vychazi na 220 $ + 42 $ za dopravu .

U nas rikal za 7300 bez dph ...

Ale rekl nam ze neni potreba to menit hned , ze to muzeme zkusit a ze se uvidi . Je teda potreba to menit nebo ne ? A co rikate na tu stranku ?

Dik za vsechny rady
nahoru

sponzor





11.05 2011 15:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 14

12.05 2011 12:29


Takze dnes jsme si vzali auto ze servisu , ale porad nam ted sviti zluta kontrolka motoru ,takze to budeme muset asi koupit.

tak se chci zeptat zda teda s timto nema nekdo zkusenost ???

Dik
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

13.05 2011 8:53


ja.viper: Rozhodně je potřeba napíchnout auto na diagnostiku. Tak napoví více a servis by ti měl říct co jsi měl za chybu.

Jinak napiš jaký model přesně máš a jaký máš kód motor.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 14

13.05 2011 9:26


No ted ho nemam u sebe . Je to A4 2006 1.8T 120 kW quattro* avant sline , takze nevim jaky je kod motoru

No na dignostice to bylo , a tam to hodilo ty 2 chyby , civky a tu skrtici klapku
.

CIvky jsou vymenene a tu skrtici klapku ted resime . V utery jedem znovu na diagnostiku tak se dozvime vice .
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.7. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 3

02.03 2012 11:48


Mám úplně ten samý problém na stejném motoru - kód motoru BFB, už s tím válčím přes měsíc, měnily se nějaké podtlakové hadičky a asi to vypadá, že budu muset měnit i tu klapku...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 15

02.03 2012 12:21


staci poradne vycistit a udelat na diagnostice zakladni nastaveni
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

02.03 2012 12:21


pipinapipina:
No než bych ji měnil tak bych ji vymontoval - vyčistil (sprej na čištění karburátoru) - zkontroloval kabeláž co k ni vede..... namontil zpět - a udělat zakladní nastavení. ( motor musi být zahřátý)

PS: Pokud to nepomůže - tak pak až výměna.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.7. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 3

03.03 2012 12:55


Zkoušel jsem dělat základní nastavení a podaří se to až na několikátý pokus... pak je pár dní klid a zase na novo...
nahoru

sponzor





03.03 2012 12:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.7. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 3

04.03 2012 15:08


ani to vlastně nepíše chybu škrtící klapku, ale vadu na první řadě válců, vstřiky to prý nejsou, zkusím vyčistit tu klapku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.3. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 6

12.03 2012 19:53


ahoj, tak mam poddobnou zavadu, nebo apson mel. byl sem na VAGU a zjisteny zavady na skrtici klapce a vaze vzduchu. Dnes mi to nedalo a vyndal sem secko od filtru az po skrtici klapku. Klapka vycistena, je jak nova... ty dve hadice co vedou pred klapkou do toho umeleho paznechtu byli obe derave!! strouchnivele jak prase. tak sme je vymnenil. pak sem udelal zakladni nastaveni ale bez VAGU,vim je to na couda ale vag bude az zitra nebo pozitri. minus odpojen, proslaplej pedal,nechano bez baterky, baterie pripojena a klicek do prvni polohy, kontrolky svitili, neco klapalo a tak, po te sem nastartoval a cekal do 90 stupnu. auto litai otacky az pak ke 3000 to uz sem nevydrzel a sahl na plyn!! srovnalo se to a od te doby klid. musim jetse na vag??
nebo myslite ze je to ok!!!
z tech hadic sem mel dost!!! takle sem jeste nevidel.k cemu tam ubec jsou??? byli od oleje jak prase.....diky za rady martas
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.3. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 6

13.03 2012 21:24


tak dnes napojeno na vag, secko ok , bez chyb. ale auto zacalo zase stoupat do 1200 za tepla a drzi tam.... ne a ne spadnout dolu.
jinak mi nejde nastavit zakladni nastaveni skrtici klpaky:(
nevim proc...
poradite nekdo ani kamos co se zivy karama nevi:(
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

13.03 2012 23:11


když jsem si nechal vyjet servisní historii, tak tam mám podobný problém, odtah do Audi, diagnostika a nakonec nová škrtící klapka, kod motoru taky BFB
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

30.09 2014 19:13


ahojte, mám také problém se škrtící klapkou, nebo envím jestli je možné že by to bylo něco jiného, volnoběch nedrží, občas zdechne, ani se nerozjedu, po přídání plynu propadnou otačky a nebo motor zdechne, Vag mi píše chybu řídící jednotka škrtící klapky (regulaní mez nedosažena) tipuju že to je ten elektromotor co je na škrt. klapce. Mám ji vyměnit? nebo to může být i něco jiného? Další věc, je specifické typové označení? nebo ji můžu zaměnit s jiným typem, ale toho samého auta, popř. zjistil by mi někdo prosím, jaký typ hledat? mám audi a4 1.8 t 110 kw kod motoru AEB. r.v. 1998,
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

30.09 2014 20:16


audiis: než budeš řešit výměnu, tak nech napojit auto na diagnostiku, a nech udělat základní nastavení. Vždy platí, že registr závad musí být vymazán.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

30.09 2014 23:05


to jsme, už dělaly, ale nevím jestli dobře, ve vagu jsme si vybraly základní nastavení škrtící klapky, ale myslím pro motor 2.8 benzín, a nepomohlo, ale někde jsem viděl, že jsi psal, že se to dělá přes MPI* (je tam 1.4 nebo 1.6 ted nevím) mohl bych zkusit tohle, a nebo jsi dával fotku na postup, tak to bych taky mohl zkusit. jen ještě dodám, měl jsem před tím chybu 561($0231):0E Prizpusobení smesi Mez prizpusobení (adit.) prekrocena, tato chyba tam už není, teď je tam chyba s tou škrtící klapkou, myslím že klapka byla na odchodu, a ted se dorazlila, nebo spíš já jsem ji dorazil, měl jsem na volno baterku, oddělala se jedna se svorek a možná tam něco zkratovalo, ale pojistky sou ok, ale je možné že se to tímto dorazilo. nebo je někde přepálený drátek co vede od klapky.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.10 2014 0:46


Kazdy motor to ma na jinem kanale, nekde 00, nekde 60, 68, 90 atd..

U starsich motoru/aut typu starenka B5, zejmena tohoto motoru AEB bo jaky tam mas je potreba mit auto pri teto procedure na nabijecce silne, neb obcas zakladni nastaveni jen na baterce neprojde do konce (dela se to pri nebezicim motoru). Nez jsem na to prisels tou baterii, dost sem se trapil
Naposledy upravil Lumpiq dne 01.10 2014 0:48, celkově upraveno 1 krát. (9% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





01.10 2014 0:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.10 2014 0:47


Imho, nech si na to juknout nekoho zdatnejsiho a ted nemyslim tvuj servis, kde placaji kraviny, ze se klapka opravovat nemusi (regulace smesi je alfa omega), ale nekoho jineho, at nevyhodis zbytecne 7 ku...problem muze byt jinde, treba jen ve spatnem diagnostickem postupu...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

01.10 2014 10:02


tak jsem auto odvezl fo servisu, DAM* vedet co s tim bylo, teda pokud to vyresi.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

02.10 2014 12:20


tak ni rekli ze to je ridici jednotka motoru, nejak se mi tomu nechce verit, co myslite? pres neho by me to vyslo na 4590, druha ridici jednotka + prehrati + nakodovani klicku, je to dobra cena?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.10 2014 12:28


Ze zkusenosti, RJ byva oznacena jako pricina az jako posledni clanek retezce, v podstate se k ni dospeje vylucovaci metodou...nejak rychle k tomu dospeli, ale stat se to muze

Dohodni se s nimi, ze kdyz to tim nebude, ze jim ten dil nezaplatis a pak je to v pohode...

Cena starsich jednotek se pohybuje kolem 2-3 tisic, prace by odpovidala...takze cena ok
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 0

02.10 2014 12:49


není špatný vymazat adaptační hodnoty před základním nastavení šk...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

02.10 2014 13:03


povezu to uzivately toona85, myslm ze si s tim poradi. ale diky za tipy,
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.8. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 1

20.01 2016 14:04


Čau chlapi. Mam stejný problém. Na volnobeh auto kucka a v otáčkách je to v pohode. Při volnoběhu někdy blika kontrolka motoru. Po napichnuti pise nízký tlak mezi turbem a škrtící klapkou, vysoké volnobezne otáčky (sporadicky) a vynechání zapalování na valcich 1,2,3,4 (sporadicky). Klapku jsem mel pujcenou uplne novou a delalo to furt. Napadá mě že jsou spatny vstriky a ze ukapavaji.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2014
Příspěvků: 45 | Témat: 3

20.01 2016 21:23


QuattromanTurbo (20.01 2016 14:04) orig :
Čau chlapi. Mam stejný problém. Na volnobeh auto kucka a v otáčkách je to v pohode. Při volnoběhu někdy blika kontrolka motoru. Po napichnuti pise nízký tlak mezi turbem a škrtící klapkou, vysoké volnobezne otáčky (sporadicky) a vynechání zapalování na valcich 1,2,3,4 (sporadicky). Klapku jsem mel pujcenou uplne novou a delalo to furt. Napadá mě že jsou spatny vstriky a ze ukapavaji.


Netěsnost podtlaků, svíčky, cívky... Natlakovat na 1bar a utěsnit, zkontrolovat odvětrávání kliky. Pak zkontrolovat zapalování. Pár věcí co můžeš zkusit...
nahoru

sponzor





20.01 2016 21:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

21.01 2016 7:29


Tipuju to na rozpadnutý systém odvětrání bloku motoru. Už na atmosféře 1.8 umí potrápit, a na 1.8T je ještě o něco složitejší. Uchází ti pak tlak z turba a na volnoběh ti to přisává falešný vzduch. Proto vysoké otáčky na volnoběh. Kdyby ti uchcávaly vstřiky, mělo by to spíš tendenci chcípat a otáčky by padaly.

Chce to kompletně zkontrolovat díly sání motoru a na něj napojené věci.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 117 | Témat: 3

21.01 2016 8:54


Zdravim
Mam take problem s otackama kdyz jedu vse ok ale jak vyradim a dojizdin ke svetlum na volnobech tak mi otacky litaj od 300 do 800 ale jak mile uplne zastavim hned se srovnaj. Auto jinak jede uplne v pohode zadnej problem. Muze to bejt klapka?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.10. 2008
Příspěvků: 50 | Témat: 5

28.01 2016 16:37


mam najeto230tis a chtěl bych bych vyčistit klapku mohl by někdo přibližně napsat postup? díky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email