Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 března 2024
Celkem je zde 123 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janolle5462
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 370
Online návštěvníků
Návštěvníků: 122
Uživatelů: 1
Celkem: 123

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.9. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 8

26.10 2008 16:09


zdravim vas.idem konecne kupovat zimne pneumatiky na original elektrony 16tky, len neviem aky rozmer kupit...(orig. 205/55 R16, len neviem ci mam dat aspon 205/60 alebo 215/55 prip.60 , nakolko nemam quattro* chcem aby to bolo aspon o nieco vyssie...poradte prosim aky rozmer tam dat....dikk
nahoru

sponzor





26.10 2008 16:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.10 2008 18:17


Ja mám quattro* a mám 215/55 R16.
Vyskúšam ich prvú zimu a uvidím aké budú.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

26.10 2008 18:26


ahoj, ja mam tiez original 16 palcove letne, a zimne idu na povodne 16 palcove disky.Rozmer 205/55 R 16. Samozrejme mozes si dat aj 205/60 R 16, zvisis tym auto,ale zase ta moze klamat tachometer a kilometrovnik.Zalezi co chces, ale pri tych 205/60 R 16 to auto zdvihnes o cca 11,5 mm.Ak ti ten 1,1 cm pomoze v prejazdnosti
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

26.10 2008 20:35


mippi ma v podstate prevdu ale ja uz som kupil 205 55 R16 tak ako som mal letne
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.9. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 8

26.10 2008 21:11


no tak zoberem asi tie 205, nechcem brat zbytocne siroke na zimu a ten profil 55, 60-tiek je aj tak menej...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

27.10 2008 12:57


Můj názor je, že 205/55R16 je na zimní gumy reálné maximum.

Otázkou totiž také je, kde se svým vozem jezdím. Jestli bydlím na horách nebo nebo v nížších polohách. No když vezmu poslední roky jaké bylo počasí, tak nelze nikdy odhadnout jak bude následující zima.

Dalším kritériem je jestli mám elektrony nebo plecháče. Na 16" neradi vydí policajti sněhové řetězy. Takže asi tak nějak bych to viděl pro zamyšlení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.9. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 8

27.10 2008 14:22


no byvam blizko mesta, ale kam vsade budem jazdit to este neviem...dufam ze vyjdem aj na chatu(je tam asfaltova cesta)

uz som objednal tie 205/55 R16 a idem to obut na elektrony, co mi ostali z letnych,
tie som kupil 19´´(cista vrazda )
uz len dufam ze to bude v zime v pohode.......
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

27.10 2008 19:24


Petan: Policajtum to může být jedno na čem máš řetězy a na A6 jsou 16ky standartní
nahoru

sponzor





27.10 2008 19:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

27.10 2008 19:53


Taky nechápu, proč by měly cajtům vadit řetězy na šestnáctkách?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

27.10 2008 20:28


Tak to rád čtu. Jen jsem četl někde článek, který popisoval na jaký rozměr jsou řetězy povolené, a to hlavně na alu kola. Asi to byl zase nějaký návrh.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

28.10 2008 0:03


Já tam měl loňskou zimu 205/55 R16 a myslím, že jsem neměl nikde problém i s vypnutým ESP* byla jízda typicky čitelná pro 4kolu. Takže no obavy. Akorát ty jsi psal, že nemáš quattro*, takže tam se snad jedině řiď stejnýma ukazatelama jako jsi byl zvyklej doposud... Snad jestli jsi nepřesedlal z BMW jedině.

Kdyžtak ten kopec vycouváš

Peťan:

to je přece nesmysl, že by byly zakázaný řetězy na 16" nebo 18" pokud mám povolený v TP rozměry a kola, tak tam můžu dát řetězy jako povolenej prostředek ke zlepšení jízdních vlastností na souvislý sněhový pokrývce, takže jestli mi nějakej "polísmen" začne vysvětlovat, že nemůžu mít na originál kolech řetězy
( né že bych je potřeboval prozatím ), tak na něj zavolám kriminálku asi...

Teď jsem se asi fakt naštval!

Samozřejmě nic proti Peťan !!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.9. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 8

28.10 2008 6:58


Presedlal som z 4motion*. ..Super to v zime zoderiem ozubene kolesa v prevodovke na spiatocke potom uz len
UPOZORNENIE PRE VSETKYCH: ked napadne sneh tak uz len cuvam,
preto pozor na mna, mozem byt na ceste nebepecny,
kde si vas nevsimnem v spatom zrkadle
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2008
Příspěvků: 99 | Témat: 6

04.11 2008 5:38


no ja tak koukal do velkeho technicaku ... a tam mam primo napsane ze mam na svych origo 16-kach retezi zakazane ... tak nevim no ... jinak nevim jestli tady v cr snih bude ... ale na slovakach ho budu potrebovat ... chalupa na velke raci je fakt vysoko ... konecne otestuji co je to quattro*
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

04.11 2008 7:06


Pridam se se svym dotazem - sice nejde o rozmer pneu, ale o elektrony na zimu, ktery se tu resi taky, takze nebudu OT.

Udajne se ne kazdy elektrony hodi na zimu.
Vycetl jsem, ze jde hodne o lak a kamarad co delal v obchode s diskama a pneu mi tvrdil, ze se ta m nejak resi aji pevnost (ze by krehnuti hlinikove slitiny pod bodem mrazu?)
Nema k tomu nekdo blizsi info?
Me to prijde, ze by to melo byt jedno.
Proste koupim nejaky litaky, DAM* na ne zimni pneu a mam kola na zimu - nebo ne?
Nechce se mi totiz kupovat plechace, kdyz litak je o petikilo drazsi.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

04.11 2008 9:15


bicek: Zajímavá myšlenka. Už jsem několik zim najezdil na elektronech i ruzných autech, a vše v pohodě.

To jsem zvědav, jestli k tomu někdo řekne odborný názor.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

04.11 2008 9:34


Hliník se při nízkých teplotách stává křehčí a díky tomu i dříve praskne např. při najetí do díry atd. Další věc je, že hliník oxiduje a sůl mu v tom pomáhá, takže z pěkných kol se za 2 roky v zimním provoze můžou stát šroty.

Jsou samozřejmě hliníková kola určený na celoroční provoz.

A ještě jedno negativum. Zkuste si na hliníkáče nasadit řetězy a po nějaké době se podívejte na povrch kol.

Já osobně zastávám názor, že na zimu plechové kolo plně dostačuje.
nahoru

sponzor





04.11 2008 9:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

04.11 2008 9:49


Citace:
Já osobně zastávám názor, že na zimu plechové kolo plně dostačuje.
Výjmečně s tebou souhlasím Je to škaredé ,ale účelné
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

04.11 2008 9:52


sniper:
Hliník se při nízkých teplotách stává křehčí a díky tomu i dříve praskne např. při najetí do díry atd. Další věc je, že hliník oxiduje a sůl mu v tom pomáhá, takže z pěkných kol se za 2 roky v zimním provoze můžou stát šroty.

Jsou samozřejmě hliníková kola určený na celoroční provoz.

A ještě jedno negativum. Zkuste si na hliníkáče nasadit řetězy a po nějaké době se podívejte na povrch kol.

Já osobně zastávám názor, že na zimu plechové kolo plně dostačuje.


já mám na zimu origo ALU 15... a nepozoruju problémy...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

04.11 2008 10:02


vencaa6: Však to nemusí platit na 100% a já osobně také uznávám originál kola, než nějaké tuningové skořápky. Sám jsem na CQ20v jezdil v zimě na hlinících, jen ošetřených bílým komaxitem.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

04.11 2008 10:33


Macek71:
Citace:
Já osobně zastávám názor, že na zimu plechové kolo plně dostačuje.
Výjmečně s tebou souhlasím Je to škaredé ,ale účelné


No prave, ze je to tak skaredy a cenovej rozdil je minimalni.

Nevite nekdo podle ceho vybrat litaky aby byly vhodny aji na zimu?
Popr primo nejakej model za rozumny penize?
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22135 | Témat: 587

04.11 2008 10:39


bicek: je na nich vlocka a je u nich napsano CELOROCNI PROVOZ ... na to fakt nepotrebujes radu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

04.11 2008 10:59


kriznik: Ok - to celkem dava smysl , ja jsem prave nevedel, jestli se to vubec nejak znaci. - vcera jsem prolezl par e-shopu a na tohle oznaceni jsem jaksi nenarazil (ale mozna jsem se jen spatne dival).
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

04.11 2008 11:25


Kriznik:
bicek: je na nich vlocka a je u nich napsano CELOROCNI PROVOZ ... na to fakt nepotrebujes radu

Hmm...tenhle nápis jsem viděl na pneumatikách, ale ještě nikdy ne na kolech.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2008
Příspěvků: 99 | Témat: 6

04.11 2008 13:25


ja jsem nazoru ze na leto pekne kola ... a na zimu staci plechace ... nebot kdyz nekdo vjede v zime do diry ...tak at to radeji odsere plechac za litr nez kolo za x litru... a dale ... je tu ta vec ze si kola kdykoli zadara prehodim pred barakem sam aniz bych musel porad jezdit do servisu a platit min 400 za prezuti ...
nahoru

sponzor





04.11 2008 13:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

04.11 2008 13:29


Z.e.T.o.R:
ja jsem nazoru ze na leto pekne kola ... a na zimu staci plechace ... nebot kdyz nekdo vjede v zime do diry ...tak at to radeji odsere plechac za litr nez kolo za x litru... a dale ... je tu ta vec ze si kola kdykoli zadara prehodim pred barakem sam aniz bych musel porad jezdit do servisu a platit min 400 za prezuti ...


nj - ale do diry muzes klidne vjet i v lete
Jinak taky zastavam nazor, ze prezouvani pneu na jedny disky je blbost.
A prezuti bych si taky udelal sam - ale co vyvazeni?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2008
Příspěvků: 99 | Témat: 6

04.11 2008 13:38


no v lete je to to same ... ale v zime je tech der daleko vic diky soli, a taky kdyz je cesta zasnezena tak nevidis tak jak v lete na peknou suchou cestu

jinak to vyvazeni mas pravdu ... sam si pneu na disky nedam ... to delaji v pneu servisu ... ale usetris, kdyz je budes davat zpatky na jare a tak kazdy rok ... pokud ti pneu vydrzi dele jak jednu sezonu ... max je to stejne 5 roku ... starsi pneu uz se nedoporucuji davat na auto ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

04.11 2008 18:18


Taky přemýšlim že koupim ještě jedny liťáky na zimu protože plecháče jsou hnus...a v dnešní době se vyrábí kola s dost dobrou povrchovou úpravou ,že jim nějaká súl neuškodí...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2008
Příspěvků: 99 | Témat: 6

04.11 2008 19:00


me uz davno nejde o vzhled ... to bych tam mohl na leto dat rovnou 18ky ... ale clovek se cestovanim po CR ponauci davat na auto neco co na nem sice je pekne ale neni od vyrobce ... hold ceske cesty nesjou stavene na nizkoprofilove kola ... takze na zimu jsou jasnou volbou plechace ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

04.11 2008 19:02


Z.e.T.o.R:
me uz davno nejde o vzhled ... to bych tam mohl na leto dat rovnou 18ky ... ale clovek se cestovanim po CR ponauci davat na auto neco co na nem sice je pekne ale neni od vyrobce ... hold ceske cesty nesjou stavene na nizkoprofilove kola ... takze na zimu jsou jasnou volbou plechace ...


ALU hned neznamená nizkoprofil, ne?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

04.11 2008 20:43


vencaa6:


ALU hned neznamená nizkoprofil, ne?


Má pravdu předsedo.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email