Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 373 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 370
Uživatelů: 3
Celkem: 373

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 16

29.04 2011 19:55


Zdravím všechny, mám dotaz. Nerozebíral tady už někdo střesní elektrické okno. Dneska jsem stáhnul střěšní okno (asi do půlky) a když jsem ho chtěl zatáhnout, tak jedna kolejnička chvíli okno netáhne zatímco druhá jo, takže se okno jakoby šprajcne Jak na to ? Zkusím dát zítra video.
nahoru

sponzor





29.04 2011 19:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

29.04 2011 20:05


P3kY: nejsem si jistý, ale tuším, že to jde shora, ale jestli je to jak u coupé, tak musíš shodit i stropnici. Dělal sem to i u sedanu, ale už je to pár let, tak si to nevzpomenu. Ale když se ti zasune celý šíbr do střechy, uvidíš několik šroubů, ty se zdemontují, pak sundat plast s ovládáním střešního okna a zdemontovat motorek - už si nevzpomenu, jestli tohle je potřeba nebo jestli drží zvlášť.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

30.04 2011 1:14


maczaCZ:
P3kY: nejsem si jistý, ale tuším, že to jde shora, ale jestli je to jak u coupé, tak musíš shodit i stropnici. Dělal sem to i u sedanu, ale už je to pár let, tak si to nevzpomenu. Ale když se ti zasune celý šíbr do střechy, uvidíš několik šroubů, ty se zdemontují, pak sundat plast s ovládáním střešního okna a zdemontovat motorek - už si nevzpomenu, jestli tohle je potřeba nebo jestli drží zvlášť.



Tak, tak. Uz to je davno, ale tiez si to tak nejak pamatam, akurat ten motorcek asi musi ist dole prvy.. Potom sroby zhora a uz ho len proste vytiahnut smerom k predku.
Robota na 10 minut
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 16

30.04 2011 23:14


maczaCZ:
P3kY: nejsem si jistý, ale tuším, že to jde shora, ale jestli je to jak u coupé, tak musíš shodit i stropnici. Dělal sem to i u sedanu, ale už je to pár let, tak si to nevzpomenu. Ale když se ti zasune celý šíbr do střechy, uvidíš několik šroubů, ty se zdemontují, pak sundat plast s ovládáním střešního okna a zdemontovat motorek - už si nevzpomenu, jestli tohle je potřeba nebo jestli drží zvlášť.


Tím plastem myslíš jen to v čem je světlo s tlačítky (červený kroužek), nebo celý ten čtvereček (zelený kroužek) ? Jsem zkoušel sundat ten čtvereček, ale nějak se mu nechtělo a nechci urvat nějakej čudl na kterým to drží

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

01.05 2011 11:30


P3kY: tenhle typ ovladaciho panelu neznam, coupe ma plastovou desticku, ale to je jedno, musis sundat ten zeleny, vim, ze jsem to podebral sroubovakem nebo nozem a vyloupl, nicmene je mozny, ze napred budes muset sundat to osvetleni a pod nim budou nejaky srouby, ale to uz hadam.

EDIT: tady mas screen z ETKY to by ti mohlo pomoct jak to sundat, muzu ti sem nahrat jeste screen jak vypada samotny sibr a jeho tahla...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 16

01.05 2011 18:41


maczaCZ: Už jsem na to v ty etce koukal, rozhodně to aspoň trochu pomuůže Zkusím s tím nějak polaborovat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 16

03.05 2011 1:01


Tak šíbr je venku. šlo to v poho. Venku ho i celý zavřu, ale když ho dám zpět, tak se znovu zasekne. Seká se tam jedna páčka, ale není k ní žádnej přístup. Neví někdo jak sundat ten tapec z toho šíbru ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

03.05 2011 12:39


P3kY: když ho vyklopíš neukážou se nějaké úchyty co ho drží?
nahoru

sponzor





03.05 2011 12:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 16

03.05 2011 15:05


Právě, že jsem nic moc neviděl. Vůbec nevim jak to tam drží.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

15.05 2011 18:50


Tak to já vím,máš stejný šíbr jak všechny Audi 100/200/V8 i se stropní lampou a spínačem,Coupe sem vůbec nepleťě,to má našroubovanej šíbr pod tapecem.Tapecí který je součástí šíbru sundáš tak,že odděláš ty pružiny co drží to výklopné okýnko v tapecu a pak celej tapec(bacha na špinavý ruce)vytáhneš z těch kolejnic ven,nejdřív ale vytáhneš i tu lištu která s tím tapecem jezdí,je to takovej okap když je šíbr zavřený,má i těsnící gumu.Jen se vycvakne a vysune z kolejnic,pak vysuneš i tapec.Já měl šíbr rozdělaný uplně do šroubku.budeš mít problem v táhlech a kolejnicích.Rozdělěj to domrtě,nebo si nech jen rám v celku,a zkoušej co de ztuha a to vyčisti,já měl bbordýlek ve vazelině a drhla mi celá strana a křížil se.pak mi praskla i kulisa,tak sem to celý vytáhl a pohrál si s tím.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

27.07 2017 6:53


Poprosil bych o radu. Na B4 se mi včera něco stalo se šíbrem. Jedna strana je v zavřené poloze jakoby utopená víc do střechy. Díky tomu netěsní guma, ta je jakoby pod tím rantlem střechy do kterého má těsnit. Na pravé straně je to téměř zároveň se střechou, ale u řidiče je to takto pod úrovní střechy. Vím že to bylo ještě nedávno naprosto v pořádku. Poradí někdo z vás co se tam mohlo stát a jak problém vyřešit?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

27.07 2017 8:16


rozsini: Díky za reakci, ale tohle je na A4, já to řeším na B4 - sedan. Etku mám, ale z nákresu toho moc nepoznám.

Kdyby někdo měl s tím šíbrem nějakou zkušenost, co se tam mohlo podělat.

Edit: Kdyby to ještě někdo řešil. našel jsem hezký video
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

27.07 2017 10:07


sory ja myslel že je to na A4.
špatně jsem si přečetl nazev tematu.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

27.07 2017 11:04


Tak jsem úplně v pytli. Zjistil jsem, že prasklo levé vodítko střechy. je to nějaký odlitek, hliník, nebo zinek. nejsem asi první, kdo to řeší:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Nemáte to někdo? potřebuji levé - nad řidičem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.3. 2008
Příspěvků: 444 | Témat: 14

27.07 2017 22:55


Nepude to nechat vypálit?
nahoru

sponzor





27.07 2017 22:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

27.07 2017 23:02


ja by som si tipol, ze tento diel bude genericky pre vsetky auta s tymto typom strechy, teda vyklopna dozadu + zasuvacia (nezalezi na tom, ci je to motorizovany alebo rucny posuv). nemalo by velmi zalezat na dlzke ani sirke stresneho otvoru samotneho, lebo to voditko len prepina medzi funkciami strechy. aj tak sa mi zda, ze minimalne u VW z jednej doby maju vsetky auta ten isty rozmer mechanizmu posuvnej strechy.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

28.07 2017 6:32


radonzo: Vypálit by to nejspíš šlo i když je to spíš na cnc, protože to je ještě trochu profilovaný. I bych to dokázal v CADu nakreslit a nechat vyrobit, ale to se při jednom kusu nevyplatí. Budu to kreslit celej den s nejistým výsledkem.
ventYl: Ano, máš v podstatě pravdu. Tyhle vodítka jsou ještě na 100,A6 C4. Další generace to měly jinak.

Z toho co jsem zjistil vyplývá, že všichni co máme v zavřené poloze šíbr pod úrovní střechy, máme nejspíš prasklý tyhle vodítka. Mám tu druhý auto na díly a tam jsou prasklý obě na obou stranách. Asi docela častý problém. Taky jsem vydedukoval, že pokud se časem povolí šrouby, co upevňují tyhle vodítka k šíbru, přenese se veškerý tah při držení šíbru ve vyklopené poloze na tohle nejužší místo vodítka a to to nevydrží. Doporučuju všem co máte posuvnou střechu u B4 a C4 zkontrolovat utažení šroubů vodítko - šíbr!
Nová sada vodítka lze sehnat v originálu ( jsou v tom i další věci týkající se vedení) a stojí kolem 1500Kč na jednu stranu. Samotná vodítka sehnat nelze.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.3. 2008
Příspěvků: 444 | Témat: 14

28.07 2017 9:48


Myslel sem hodit to někomu na noční do fabriky, což by asi nebylo tak drahé při kusovce

Jinak v nouzi nejvyšší mám funkční šíbr na náhradním Avantu, ale vzhledem k tomu že když ti to kuchnu a budu tu střechu muset zalepit ať tam neteče a okno bez toho dílu je v podstatě bezcenné by cena nebyla daleko tomu originálu...

Pokud tu Audinu nemáš v předšrotovém stavu pouze jako posunovadlo do práce a zpět jako já tak bych asi koupil tu sadu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

28.07 2017 12:18


Jsou tam dva typy vodítek, ty myslíš asi ty boční 895877151/895877152, jen originál, cenu znáš,v "říši" v Tradition shop to koštuje 51 euro a skladem mají jen pravou...

Pak jsou tam ještě ty spodní 895877425/895877426, cenově malinko níž, skladem v "říši" obě, 35 euro.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

28.07 2017 12:45


rakyroky> dole mám 500W fiber, takže pokud by to byl nějaký nerez 3-4mm tak v pohodě. Klidně ti ty dva kusy říznu, chodím se dolů na laser z kanclu odreagovat...když teda zrovna se na něm nic nedělá. Osazení čepu a profilace už je na tobě. S tím už tady kluky na lisech asi otravovat nebudu. Stačí když pošleš kontury v DXF.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

28.07 2017 12:57


Nakonec jsem to vyřešil. Teď jsem to dodělal a chodí to jak nový. Vypiloval jsem si podložku z plechu, sešrouboval a pojistil vše nerozebiratelným lepidlem na závity. Něco podobného jako zde
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Díky všem za ochotu to prodiskutovat.

Je to opravdu tak jak jsem psal výš. To vodítko v podstatě není poddimenzovaný. Praskne pouze tehdy, uvolní-li se jeden ze šroubů co ho drží k šíbru (k oknu). Pak se veškerá váha přenese na tohle nejužší místo. Při pohledu na ten mechanismus je to hned jasný. Opravdu si ty šrouby podotahujte, stojí to za to.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.3. 2008
Příspěvků: 444 | Témat: 14

28.07 2017 20:53


No jo, zlaté české ručičky
Při pohledu na ten obrázek kterým ses inspiroval sem si na něco vzpoměl.
Poprosím Novona ať někam nahodí fotku opraveného rozdělovače co sem vytáhl z bývalé audi, ten co to spravil byl fakt borec v dobrém slova smyslu, mě se zdálo divné proč je ten spodek omotaný izolačkou....
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email