Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 344 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 340
Uživatelů: 4
Celkem: 344

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

01.05 2011 2:00


OGO:


A kolik km takový Tiptronic* bežně zvládá, normální jízdou ? dik.

Mne kedysi davno vydrzal 330.000km bez vymeny oleja... S vymenami vydrzi viac.vyrobca pise zivotnosť prevodovky 160.000km a potom uz je to na nej...

Kamarat robil prerabku automatu na manual na passate 1,9PD ale stalo ho to cca 35.000sk
Naposledy upravil lubomt dne 01.05 2011 11:41, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





01.05 2011 2:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

01.05 2011 9:19


OGO: cca 150tkm, pokud měníš olej a filtr
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

01.05 2011 13:13


Meggy: s tou predajnostou automatu a dostupnostou manualov mas uplnu pravdu. Najst slusny manual je ako hladat ihlu v kope sena, teraz to prezivame s vyberom auta pre bratu....
Samy automat a to je dobry risk...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.5. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 2

24.05 2011 22:11


Meggy: Třeba taky zde nějaké info:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Sice Passat B5, ale princip stejný. Mimo jiné, už jsi to řešil? Možná mě v nejbližších dnech čeká koupě A6 r.v. 03 s mrtvým automatem a plán je stejný, dát tam manuál. Takže sháním info co a jak.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

24.05 2011 22:24


Marcos: téměř vše je hotovo, zítra jdeme oživovat motor a uvidíme
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.5. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 2

24.05 2011 23:05


Tak to gratuluji! A prosím Tě, nějaké sesumírování potřebných dílů k sehnání by nebylo? Díky.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

25.05 2011 18:08


Elektrika je hotová,přehraná řj motoru na manual dokodovaná i vč ABS* vše šlo hladce + dotahání čidel pedálu zpátečky a tempomatu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

25.05 2011 18:18


až bude vše hotové tak napíšu součet

každopádně bez Satase by to nešlo ... klaním se ooo pane
nahoru

sponzor





25.05 2011 18:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

25.05 2011 21:35


Tak to bylo rychlý, smekám chlapci
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

25.05 2011 22:03


Meggy:
až bude vše hotové tak napíšu součet

každopádně bez Satase by to nešlo ... klaním se ooo pane
Bylo by dobrý kdyby sme nejak zmákli to K čerpadlo a mužem to postavit na 159KW ted sem nato koukal silnejší soft tu nemam.Na E čko tu mam 152KW.Uživatel Killerz má ode me V 98 A6 motor BDG 07 na Káčku 159KW.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

25.05 2011 22:06


Tak klobouk dolů, pánové!

Něco jiného je předělat nějakou starou plečku (jako třeba já),kde elektronika je uskřípnutá v koutku,a na mechanika si nedovolí vyskakovat.
A něco jiného,je moderní auto,kde už elektronika kecá do všeho,a mechanik (většina) je uskřípnutý v koutku,a bojí se,jestli se nesplaší nějaké čidlo...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

25.05 2011 22:10


SamotZdeny:
Tak klobouk dolů, pánové!

Něco jiného je předělat nějakou starou plečku (jako třeba já),kde elektronika je uskřípnutá v koutku,a na mechanika si nedovolí vyskakovat.
A něco jiného,je moderní auto,kde už elektronika kecá do všeho,a mechanik (většina) je uskřípnutý v koutku,a bojí se,jestli se nesplaší nějaké čidlo...
No moc prdel to neni mušíš kobminovat jakej soft si s jakym sedne apod uplně tak lehký to zas neni.hlavně musíš mít softy z mnoha ruz variant aut což taky poshánět dalo fušku.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

25.05 2011 22:17


Satas: Proto jsem to také napsal.
To co jste dokázali VY ,to je ůplně jiný level...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

25.05 2011 22:23


Satas: tož 152kW by mělo snad stačit a v nejhorším E prodám a koupím K
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

25.05 2011 22:36


... že všichni tak hrajou na ty levely a ligy
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

25.05 2011 22:55


BDG na 216koni, nehulí to ? mate to aj odbrzdene?
nahoru

sponzor





25.05 2011 22:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

26.05 2011 8:05


lubomt:
BDG na 216koni, nehulí to ? mate to aj odbrzdene?
Odbržděný to neni ale je to chip který sem vytahl u kluků na vrakáči z bouraného auta a ten to mel zapsáno v TP i na řj od náký DE firmy...155 nebo 159 ted si nejsem 100% jist už.Faktem je že to jede celkem pekelně.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

26.05 2011 8:12


lubomt: když to sešlapnu na jedničku zahuli jen trošičku.ale fakt vpohodě.navíc přestavbu z Tipu na manual 6kvalt mam taky ......meggy jak to přepišem v TP?
jen ja mam problem se spojkou protože mi vtom zustala 110kw este a moc seji holce ten krouták nelibí........a nn změřene to neni.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

26.05 2011 9:04


lebo tu ma BH MOTOR taku A6 2,5tdi, vykon brutal ale aj huli pomaly na volnobeh. Tak jej podvihal, ze uz dymi aj navolno. Ale ako ho poznam, tak tam urcite nasupoval extrem, bude musiet ist vykonom dole.
Spojka Ti vydrzi, len nesmies kurit okamzite z miesta. Ked sa uz auto vali, no problem dat na podlahu, nie?
Naposledy upravil lubomt dne 14.06 2011 23:45, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

26.05 2011 9:07


lubomt: no prave...jak sem to chtel parkrat nasilno z místa a vytočil ke 3500 abych fakt odlít tak meto nechalo skoro na miste ikdyž sem tam nandal 1,2,3.takže z mista odlitam už rači jen sice svižne ale ne tak brutal .taky sem se bal žeto kouří.ale skoro nic.nalil sem do oleje ješte nakou sračku práve na kouřivost....jj sou i taci blázni co dotoho nacpou este sportovní vstřiky + hybridní Turbo* a pak ten výkon je určite okolo nebo přez 250koní.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

26.05 2011 9:45


killerz: na TP zvysoka víš co
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

26.05 2011 9:46


Meggy: takže jako ja .... ja z vysoka kálel i na technickou naky 3roky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

13.06 2011 19:24


tak se vše blíží ke zdárnému konci...převody jsou OK, nohužel jsem zabručel celkem dost do další opravy motoru a čerpadla...njn...když smolík tak smolík
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.5. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 2

13.06 2011 23:16


Meggy: Prosím Tě, jak je to s poloosama a kardanem? Dají se použít původní nebo se musím měnit? Dávám dohromady potřebné díly, tak ať to nesháním na x-krát. Jen pro info, s jakým kódem jsi dal převodovku? Já mám EKM, měla by být jedna z nejdelších.
nahoru

sponzor





13.06 2011 23:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.10. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 48

14.06 2011 0:10


good stuff
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

14.06 2011 6:09


Marcos: poloosy i Kardan* sou jine.mam zato že Kardan* na manual je delší a poloosy nevim ale sou jine
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

14.06 2011 7:23


Marcos: když se podíváš tak zjistíš, že nemám Q, poloosy jsou samo jiné
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.5. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 2

14.06 2011 18:04


Meggy: Díky. A sorry, nevšiml jsem si, že nemáš Q. Tak nějak u Audi vždy předpokládám, že to quattro* je.

killerz: Počítám, že je to vše jiné. Jen jsem se chtěl ujistit. Nemám to ještě rozebrané, tak nemám s čím porovnávat. Díky.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

14.06 2011 18:23


Marcos: no když sem to delal ja..tak jiny Kardan*,jiny poloosy,dodelat pedal,natahat Tempomat* od zastrčky jednotky TT,preprogramovat jednotku kvuli čerpadlu "neco jetam jinak"
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 230 | Témat: 6

14.06 2011 20:18


OGO:

ja myslim,ze s udrzbou,co je menit olej zvladne v pohode do 400-500tis.

je pravda ze manual je co sa tyka vydrze oproti tiptroniku niekde inde...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email