Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 199 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 197
Uživatelů: 2
Celkem: 199

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2008
Příspěvků: 6 | Témat: 1

20.10 2008 22:29


Měl bych prosbu, sháníme někoho kdo se vyzná a poradí si s motorem audi 2,7 biturbo.
Tento motor je zabudován do zajímavé kombinace. Podvozek je A6 asi z roku 2002 a kastle je staré AUDI QUATTRO cca rok 1995. Auto má blatníky z laminátu kopie AUDI QUATTRO SPORT.
S tímto jezdíme hobbyautocross. Co je, ale problém je to, že si myslíme, že ten motor nejede tak jak by měl. Laborovali jsme s váhou vzduchu, ventilem regulace turba atd., ale moc tomu nerozumíme. Hledáme někoho kdo je ochoten nám to prohlídnout a dát to OK stavu. Samozřejmostí je finanční úhrada.
Jsme schopni auto dovést na podvalu. Vaši pouze seriozní nabídku možno zaslat na adresu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





20.10 2008 22:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.10. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 1

20.10 2008 23:12


dobre by bylo napsat odkud jste, nema cenu se ozyvat, kdybyste byli na druhym konci republiky

ja jsem kousek od prahy, diagnostika neni problem a znalosti o 2.7biturbo jsou take
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

20.10 2008 23:36


A nějaké fotky?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

21.10 2008 7:17


že by druhy biturbo v coupe?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

21.10 2008 9:14


Stanislav Plíhal: Vítej v Audilkubu.

Než s tím někam pojedeš, dělali jste základní nastavení/odpojení baterky a následné formátování řídící jednotky? To je pro benzínové motory velice důležité. Projdi si tu ještě pár mých rad a článků.

Samozřejmě tam můžeš mít nějaký další problém, ale vše se dá vyřešit.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2008
Příspěvků: 6 | Témat: 1

21.10 2008 22:07


Samozřejmě o tomto jsme nevěděli, mazali jsme pouze chyby, které jsme přečetli na noteboku s programem wag.
máme dvě řídící jednotky a měnili jsme je na autě podle toho, která se nám zdála zrovna lepší, ale nikdy jsme neformátovali.
Napíchnu ještě WAG a napíšu co nám to přesně píše za chyby.
Ten co to auto postavil je sice machr na AUDI, ale na elektroniku je trochu krátkej.
Zatím díky za reakci.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2008
Příspěvků: 6 | Témat: 1

21.10 2008 22:12


Fotky dodám, ale je to čistokrevný auto pro autocros, ale zajímavě udělaný.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 0

13.11 2008 16:44


Stanislav Plíhal:
Fotky dodám, ale je to čistokrevný auto pro autocros, ale zajímavě udělaný.
Prosím dej sem nějaký fota toho Coupe 2,7BiTurbo to mě zajímá páč mám rád Rally a Audi:)
nahoru

sponzor





13.11 2008 16:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

13.11 2008 22:58


Stanislav Plíhal:
Fotky dodám, ale je to čistokrevný auto pro autocros, ale zajímavě udělaný.

Ahoj.No šup sem s nimi.Zní to ohromně zajímavě.Tak už nás nenapínej. Zdeny
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

13.11 2008 23:04


ta regulace turba je neuvěřitelně citlivá věc a má to na výkon velkej vliv. měnil jsem ovládání podtlaku a než jsem našel tu nej polohu, to bylo tolik pokusů... a vag ti v tom nepomůže, jen napíše hodnoty a maximálně udělá graf. asi turbo dolu a na nějakou stolici a sladit.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2008
Příspěvků: 6 | Témat: 1

17.11 2008 22:31


Foto Audi 2,7 BiTurbo.
Mimo jiné bude brzy na prodej.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Taky velký dík mvolesko - vi. nekecal, že tomu rozumí.
Auto jsme k němu dovezli a dal ho s kámošema do stavu jak to má vypadat.
Ted to jede nejmín o 50% víc než před tím.
Ani nebylo potřeba složítých restartů řídících jednotek.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2008
Příspěvků: 6 | Témat: 1

17.11 2008 22:34


Ještě foto
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

17.11 2008 22:36


Ahoj.Vypadá to dobře!A jaká byla ta závada? Zdeny
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2008
Příspěvků: 6 | Témat: 1

17.11 2008 22:45


Bylo toho víc, hlavně v elektrice.
Taky svíčky nebyly 100%, špatně propojený hadice k elektroventilum.
Pracoval na tom, mimo jiné, dobrej autoelektikář, který nejspíš ví, která bije.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

17.11 2008 22:59


Stanislav Plíhal:
Bylo toho víc, hlavně v elektrice.
Taky svíčky nebyly 100%, špatně propojený hadice k elektroventilum.
Pracoval na tom, mimo jiné, dobrej autoelektikář, který nejspíš ví, která bije.

Ahoj.Toho bych taky potřeboval,ale tady co jsou,ty tak pustit do rozvodny VN. Zdeny
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

18.11 2008 0:38


ty vole .... hustej stroj ...

tohle az ale uvidej zapaleny quattristi (cti ja a banda R5 mafie) tak te ukrizujou uz jenom od pohledu a proklejou do patyho kolene ...

btw: kde se na to da podivat na vlastni gugadla ?
nahoru

sponzor





18.11 2008 0:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 0

20.11 2008 17:50


Stanislav Plíhal:
Bylo toho víc, hlavně v elektrice.
Taky svíčky nebyly 100%, špatně propojený hadice k elektroventilum.
Pracoval na tom, mimo jiné, dobrej autoelektikář, který nejspíš ví, která bije.
Jo tak to je paráda ...mimochodem jaká bude cena pokud bude na prodej? to rozšiření je laminát?a proč jsi volil V6Biturbo když R5Turbo po menší upravě jede mnohem víc?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 497 | Témat: 6

20.11 2008 18:05


vypada to zajimave, jak to jezdi ?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

20.11 2008 20:19


imho protoze ten motor neni tak dementne na cumak ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

20.11 2008 21:16


respect
jezdíš hobíky třeba v Přerově?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email