Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 252 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 252
Uživatelů: 0
Celkem: 252

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2012
Příspěvků: 214 | Témat: 21

06.02 2013 17:13


Zober si VIN* a daj si to preverit, co tam naozaj je...
nahoru

sponzor





06.02 2013 17:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 77 | Témat: 3

06.02 2013 18:21


Melo by to byt tak, ze pro predni nahon je manualni prevodovka nebo automaticka Multitronic* a pro quattro* je automaticka S-tronic a u nekterych modelu muze mit i quattro* manualni prevodovku.
Pro predni nahon S-tronic neni. Takhle to je u soucasne A4,A6. U A6 4F to bylo obdobne, akorat misto S-tronic se pouzival jeste Tiptronic*.
Jestli chapu dobre, mas zajem o auto, ktere je predohrab, ale uvadi u nej dvojspojkovou automatickou prevodovku?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

06.02 2013 18:31


michalek...88: presne tak...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 77 | Témat: 3

06.02 2013 18:38


Tak to musi byt Multitronic*, pokud rikas, ze je to A4 2.0tfsi bez Quattra.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

06.02 2013 21:45


tak myslim si ze tiptronik rozhodne nieje dvojspojkove DSG*

tiptronik je zarucene klasika automat s hydrodynamickym menicom, multitronik je zarucene variator (CVT*), a Stronic je asi dvojspojkova DSG*

multitronik je jedine predny nahon, tiptronik aj predo aj 4x4, a stronic neviem...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

08.02 2013 0:58


ciko_pp:
mam mam ale nedam...
vsetko viem ale nepoviem...
AUDIKLUB ?
ked vies napis, a ked nevies nepis zbytocne

zavolaj mi, odpoviem Ti na vsetko. Cislo mas dolu, keby si "nezbadal"
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

08.02 2013 1:04


petersweter:
michalek...88: presne tak...

konkretne rok auta, kod prevodovky alebo motora? Ziadna dvojspojka sa nikdy do A4 ani A6 nedavala. Iba co sa tyka automatov Multitronic* 6,7 a 8 stupnovy, Tiptronic* u novsich 6 a 8 stupnovy quattro*.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

08.02 2013 9:57


lubomt:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





08.02 2013 9:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 77 | Témat: 3

09.02 2013 16:55


A4 po faceliftu ma S-tronic, stejne tak i nova A6 ma uz S-tronic. Tiptronic* v a6 ma uz jen BiTurbo* myslim.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

09.02 2013 17:51


S-tronic je tam 8.st Tiptronic*. Len upraveny nazov
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 77 | Témat: 3

09.02 2013 19:06


Takze se da rict, ze Audi tak klame zakazniky jo?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

09.02 2013 20:28


michalek...88:
A4 po faceliftu ma S-tronic, stejne tak i nova A6 ma uz S-tronic. Tiptronic* v a6 ma uz jen BiTurbo* myslim.

Napsal jsi to dobře, 7st. tzv STR Převodovka* s dvěma spojkama automat něco jako DSG* mají motory 245k a 8st.tiptron má pouze verze 313k.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

10.02 2013 11:26


7.st.ano, to je dvojspojka akoby DSG*, maju ju aj niektore audi Q5 3.0tdi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.02 2013 11:40


Ano přesně tak a s tt už se tím u a6 i loučíme, jediná Převodovka* TT je opravdu pouze u 3.0tdi 313Ps!
U předních náhonů jde vidět Převodovka* MT s 8st.
Ostatní motorizace ve verzi quattro* jako např 3.0Tfsi 310Ps, 3.0tdi 204 a 245Ps, 2,8Fsi 204Ps a dokonce i 4,0Tfsi 420Ps u s6 všechny mají 7st. automat v podobě DSG* což bude určitě rychlejší Převodovka* a pro tyto motorizace určitě dostačující.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

10.02 2013 14:13


Neboj sa , nelucime. Tie DSG* prevodovky nevedia preniest vyssi vykon
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.02 2013 14:26


Ty poslední prej jo, vem si že všechny sportovní auta se sekvenčkou ji maj, ovšem není tam klasické provedení lamel ale trochu dražší. Prý ty 7st. je maj už na sucho, ty staré DSG* je měly v oleji ještě. Děláte i DSG* převodovky-kolik je tam setrváků, kolegovi pěkně haprují na 1.9tdi.
nahoru

sponzor





10.02 2013 14:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

11.02 2013 0:42


jizan.com:
Ty poslední prej jo, vem si že všechny sportovní auta se sekvenčkou ji maj, ovšem není tam klasické provedení lamel ale trochu dražší. Prý ty 7st. je maj už na sucho, ty staré DSG* je měly v oleji ještě. Děláte i DSG* převodovky-kolik je tam setrváků, kolegovi pěkně haprují na 1.9tdi.

dvojhmota je zaroven zotrvak
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.4. 2011
Příspěvků: 63 | Témat: 17

17.02 2014 11:37


ahojte chcem sa spytat čo hovorite na Multitronic* v AUDI A6 2.0TDI 2006 11mesiac je to všeobecne stym multitronikom katastrofa ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

17.02 2014 12:02


Pisane o tom su tu haldy. Mas tam 7.st Multitronic*, obcas odidu riadiace jednotky, obcas rozbehovy hrib, ked skonci, variator...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.02 2014 12:06


lubomt: Spíš mu řekni jestli je u 4f lepší varianta Tiptronic* než mutlitronic.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

17.02 2014 13:12


jednoznacne Tiptronic*. Lacnejsie opravy, rychlejsie sa da opravit, vydrzi viac km, jedine trochu drahsi olej
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.02 2014 13:33


lubomt: Ano napsal jsi to skvěle, investice +-6t a na 60tkm klid. Vše závisí na tom jak se člověk k převodovce a k motoru chová.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 48 | Témat: 4

07.08 2014 9:24


sem z toho trochu jitrnice, pročítám si to a stále nevím co mám za převodovku. Mám A6 2.5 TDI* 132kw rok 2002 QUATRO - na voliči mám i "S" - sport, když dám sekvenci mám na maxidontu 5st. Co to je tedy za převodovku?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

07.08 2014 9:39


Kedze quattro*, tak 5.st Tiptronic* ZF 5hp19
nahoru

sponzor





07.08 2014 9:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 48 | Témat: 4

07.08 2014 9:40


OK, DÍKY ZA INFO nemáš představu kolik bude stát výměna oleje v neautorizovaném servisu?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

07.08 2014 9:50


Hombrac: Zrovna toto je ukon, ktory by som dal spravit a utorizovanom alebo na prevodovky specializovanom servise
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 48 | Témat: 4

07.08 2014 9:53


hemic:
Hombrac: Zrovna toto je ukon, ktory by som dal spravit a utorizovanom alebo na prevodovky specializovanom servise


teď jsem tě moc nepobral myslíš to tak, že je to úkon co by se měl dělat v audi servise? a kolik si za to berou, četl jsem starší příspěvky kde cena vycházela na 10000kč to je hodně.. resp dost
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

07.08 2014 10:34


v pripade automatu to nie je ze naliat a vyliat
V okoli Brna su aj neautorizovane servisy, ktore sa specializuju na servis automatov, dal by som to tam, nez niekomu do garaze
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

07.08 2014 11:07


v pripade automatu to je naliat a vyliat, ziadne preplachovanie a podobne blbosti zmysel nemaju, to ze si treba davat pozor na mnozstvo zavisle od teploty, je druha vec.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

07.08 2014 11:17


Takisto je dolezity spravny postup, spravne mnozstvo, spravny olej. U nas to vychadza konkretne na Tvoje auto 180e, za hodku utobene
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email