Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 331 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 8
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.10. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 3

06.11 2008 18:21


Rob:

Myslim že C5 se dělala jen do 04!
A C6 04- má stupňů 6


Jo, ale ja chci Avant a ty delali novy az kolem poloviny roku 05
nahoru

sponzor





06.11 2008 18:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

07.11 2008 9:13


No jasný a to je C6 6tikvalt...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.10. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 3

07.11 2008 15:13


Rob:
No jasný a to je C6 6tikvalt...


Prave premejslim jestli vzit C5 quatro TT nebo C6 bez quattra MT - tak sbiram vsechny pro a proti
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

07.11 2008 16:08


A co koupit C6 quattro* TT,ty MT se serou víc než TT
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.10. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 3

08.11 2008 12:34


Rob:
A co koupit C6 quattro* TT,ty MT se serou víc než TT


To by bylo uplne nejlepsi, ale podivej se na ty ceny...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

08.11 2008 12:40


ceny rapidně klesají
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.10. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 3

08.11 2008 13:41


Rob:
ceny rapidně klesají


to je taky dobre Asi pockam po zime, to by mohli bejt quattra levnejsi ne?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

12.05 2009 18:23


niekto kto ma 100 percentne funkcny multitronik ?
chcel by som sa opytat ako presne reaguje prevodovka na polohy plynu, ked pridas plyn mierne, prudko....uberies plyn...alebo drzis v jednej polohe ???

kto poradi?

pri miernom pridani plynu (otacky cca 2300) sa auto plynulo rozbieha...potom zacnu stupat aj otacky motora (ak stale drzim plyn v rovnakej polohe)?? alebo otacky su stale rovnake...

a potom pri miernom ubrati plynu klesnu otacky? alebo len auto prestane zrychlovat? citit ze prevodovka preradila (motor prestal tahat) alebo je to absolutne necititelne?

DAKUJEEM
nahoru

sponzor





12.05 2009 18:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

12.05 2009 21:08


ciko_pp:
niekto kto ma 100 percentne funkcny multitronik ?
chcel by som sa opytat ako presne reaguje prevodovka na polohy plynu, ked pridas plyn mierne, prudko....uberies plyn...alebo drzis v jednej polohe ???

kto poradi?

pri miernom pridani plynu (otacky cca 2300) sa auto plynulo rozbieha...potom zacnu stupat aj otacky motora (ak stale drzim plyn v rovnakej polohe)?? alebo otacky su stale rovnake...

a potom pri miernom ubrati plynu klesnu otacky? alebo len auto prestane zrychlovat? citit ze prevodovka preradila (motor prestal tahat) alebo je to absolutne necititelne?

DAKUJEEM

Ty vole-kam všude to ještě nacpeš!!!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

13.05 2009 21:15


radsej odpis ked vies a nespamuj zbytocne
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

13.05 2009 21:21


ciko_pp:
radsej odpis ked vies a nespamuj zbytocne

mám plně funkční Tiptronic* a na blbou otázku Ti nebudu odpovídat,navíc spam děláš Ty.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

13.05 2009 21:24


mam mam ale nedam...
vsetko viem ale nepoviem...
AUDIKLUB ?
ked vies napis, a ked nevies nepis zbytocne
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

13.05 2009 22:04


hochu-za prvé nevíme co máš za auto-doplň si profil a garáž,za druhé, Ty to věšíš všude-tady je nepsané pravidlo-dám dotaz do správného fóra a když někdo bude vědět,tak Ti rád napíše svůj názor a za třetí, na tvou otázku se nedá jednoznačně odpovědět a myslím si,že nikdo teď nesedne do auta a nebude zkoumat v jakých otáčkách a při jaké rychlosti řadí Tiptronic* kterou rychlost?
On totiž Tiptronic* je inteligentní(na rozdíl od Tebe) Převodovka*,která si řadí tak jak potřebuje-to znamená,že je tam několik faktorů ovlivňujících její chod.

Kdyby se prohrabal fórem,tak tady nejdeš o tom spoustu povídání.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

15.05 2009 16:40


pocuvaj audi exper trupsy...
neviem co tu splietas triptronik ked je rec o mutlitroniku
tema bola multitronik tiptronik tak som napisal dotaz to je vsetko....
a keby si bol inteligentny ty tak by si vedel ako ti chodi auto, a vedel posudit zmenu - poruchu

tak o inteligencii PST, ticho, zmlknout

ten kto ma multitronik a vie co sa pytam tak vie aj odpovedat-ako niektory normalny tutok na AUDI KLUBe .... zbohom...
ked nevies nepis zbytocne blbosti PROSIIIM !!!
dakujem
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

15.05 2009 19:51


ciko_pp:
pocuvaj audi exper trupsy...
neviem co tu splietas triptronik ked je rec o mutlitroniku
tema bola multitronik tiptronik tak som napisal dotaz to je vsetko....
a keby si bol inteligentny ty tak by si vedel ako ti chodi auto, a vedel posudit zmenu - poruchu

tak o inteligencii PST, ticho, zmlknout

ten kto ma multitronik a vie co sa pytam tak vie aj odpovedat-ako niektory normalny tutok na AUDI KLUBe .... zbohom...
ked nevies nepis zbytocne blbosti PROSIIIM !!!
dakujem

...Jak chceš
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

15.05 2009 20:17


No ja Multitronic* mam ale vubec nerozumim te tve reci:)
nahoru

sponzor





15.05 2009 20:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

15.05 2009 20:51


hm, dve jednoduche vety nerozumis?

pri miernom pridani plynu (otacky cca 2300) sa auto plynulo rozbieha...potom zacnu stupat aj otacky motora alebo otacky su stale rovnake...(plyn je stale stlaceny v rovnakej polohe)

a potom pri miernom ubrati plynu klesnu otacky? alebo len auto prestane zrychlovat? citit ze prevodovka preradila (motor prestal tahat) alebo je to absolutne necititelne?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

15.05 2009 20:55


pp-je poprad???
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

15.05 2009 20:57


hej, ale co na tom?
tu je forum o aute a multitroniku
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

15.05 2009 20:59


ja som tiež z popradu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

15.05 2009 22:29


sranda
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

02.06 2009 21:04


tak a multitronik jazdi tak ze mas stale rovnake otacky a auto zrychluje

tiptronik ide tak, ze otacky motora sa zvysuju na urcitu hranicu a potom sa zaradi vyssi rychlostni stupen (ako pri manuale ale samocinne)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

11.09 2009 14:11


Tak jsem si pročetl komplet diskuzi a až na to rádobyhádání dobrý..

Z posledního příspěvku jsem pohcopil, že pokud budu mít v autě Tiptronic* a použiju mód SPORT tak se celkově posune hranice otáček výš a pak zařadí, je tak? (příklad normal 2500ot. zařadí 4. stupeň z nižšího, sport zařadí ze 3. na 4. až při 3500ot.)

je tak?

pořád přeejšlim nad tim, jak fungujou ty módy u A6 s tiptronicem..

jinak jen pro vysvětlení toho multitronicu (nidke jsem to tu nenašel) tak navíc má nějakej převodovej řetěz kterej je v olejové lázni a díky tomu se jedná o bezestupně převodovky, tedy by nemělo být znát že řadí...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

13.09 2009 2:38


jvees69: ad 1:Tiptronic* nemam ale sportmod by mel v podstate udrzovat co nejvyssi otacky motoru,tzn kdyz na nej dupnes tak ti prezadi v 6500 na benzinu,na nafte nekde na 4500(nebo kde to ma cerveny) a kdyz uberes tak zas by mel rychle podrazovat a snazit se furt drzet otacky vysoko abys mel plnej vykon pro dalsi akceleraci
ad 2:predstav si kolo s prehazovackou,vepredu sest kolecek,vzadu sest kolecek.Jen v tom multitronicu ty kolecka nejsou odstupnovany ale jako bys je slil to jednoho kuzelu a posouvanim retezu po kuzelech se meni prevodovej pomer a protoze sou hladky mas v podstate nekonecne moznejch prevodovejch pomeru a zaroven necitis razeni protoze se retez plynule posouva bez jakejchkoli skoku.Tech 6 (nebo 7) stupnu je jen virtualnich,je to 6 predvolenejch prevodovejch pomeru na ktery ta prevodovka skoci a sama uz pomer nemeni,takze pak z toho teoreticky mas normalni prevodovku kde pridavas plyn.V automatickym modu vlastne zmacknutim plynu nepridavas plyn,ale rikas autu jak moc chces aby zrychlilo,ono si to prebere,zaradi nejvhodnejsi pomer a prida si plyn tak aby souhlasily otacky\rychlost\pomer.Kdyz se zadari ses schopnej na konstantnich 2000 zrychlit treba z 30 na 100.S tiptronikem a DSG* to ma spolecnyho snad jen to ze je to prevodovka
nahoru

sponzor





13.09 2009 2:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

13.09 2009 15:11


mike8: dík za vysvětlení.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

06.02 2013 16:14


Muze nekdo jeste poradit jaky je rozdil mezi multitronicem a Stronicem?
Bavime se o Audi A4 Avant 2.0TFSI 155kW bez Q.


Diky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

06.02 2013 16:25


Krásný videa na youtube, pro pochopení, stačí hledat.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

06.02 2013 16:31


Dle konfiguratoru na Audi (pro aktualni modely) je stronic jen v kombinaci s quattrem?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 77 | Témat: 3

06.02 2013 16:48


Tusim, ze S-tronic je akorat jine oznaceni pro DSG*. Cili S-tronic=DSG*, akorat Audi tomu rika jinak, aby se odlisilo od VW, Skody, Seat.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

06.02 2013 16:51


Ale kdyz ma vuz o ktery mam zajem uvadeny dvojspojkovy system-tedy Stronic(DSG*) ale v nabidce vyrobce je stronic jen pro quattro*?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email