Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 prosince 2025
Celkem je zde 3184 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: OndraJa
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 49 497
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3181
Uživatelů: 3
Celkem: 3184

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

19.12 2007 8:34


Začínám diskusi k zástavbě Turbo* motoru 2.2T do B2.

Na srazu v Opavě byla vznesena poznámka: "A jak bude fungovat podtlakový posilovač brzd?" od blíže nespecifikovaného uživatele tohoto fóra ( viď Sniper ). Podtlak bude brán těsně za váhou vzduchu, což bude místo s nejnižžším tlakem v sání. Tento obrázek mi na otázku odpověděl:

Náhled, klikni pro zvětšení.
[/img]
nahoru

sponzor





19.12 2007 8:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 240 | Témat: 24

19.12 2007 9:01


jinak pěknej,naleštěnej motor,to muselo dát práci
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

19.12 2007 11:03


To zase jo, majitel si s tím docela vyhrál. Snad jen ta žlutá barva mi nějak nesedí.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

19.12 2007 19:08


Jestli můžu vstoupit do diskuze, protože i já budu podnikat něco podobného, ale o ročník výše, tak bych doplnil:

Mirku, právě včera jsem na to myslel a uvažoval, kde bych napojil podtlak, ale může se stát, že při deceleraci a následném brždění může mít posilovací systém nízkou až nulovou účinnost. Laborovat s podtlakovou pumpou se mi nechce, navíc to je další zátěž a tak mě napadlo, že půjdu jinou cestou.

Využiji hydrauliky serva a posilovač si vytáhnu s kupéčka od Tomerse, tak to bychom měli.

Jediné, čím se trochu trápím, je úprava sacího traktu, neboť budu vycházet z dílů, které mám k dispozici...

No, bude tam hodně úprav a věřím, že na jejím konci vzniknou 2 určitě zajímavé Audinky:

Audi 80 Turbo* quattro* a Audi 90 Turbo* quattro*
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

20.12 2007 3:10


Sniper: jasně, že můžeš vstupit do diskuze, proto jsem ji tu založil.
Co se týká úbytku podtlaku, tak to vůbec neřeš. Není šance vůbec poznat, že tam nějaký podtlak nebyl, ten posilovač dokáže pokrýt i dobu, kdy není žádný podtlak. Má ho dostatečnou zásobu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

20.12 2007 9:52


Hmm...je fakt, že by se tím ušetřilo trošku práce
No uvidíme, to si nechám na později, zatím budu řešit upevnění airboxu a váhy, která bude muset být otočená, sání, umístění intercooleru, až mám z toho strach

No, ale zatím musím tu A 90 trochu opravit a odstrojit
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

20.12 2007 9:57


Se koukám a zjišťuji, že ta podtlaková hadice od posilovače nevede k té váze vzduchu, ale ztrácí se poblíž volnoběžného ventilu.
Nemáš větší rozlišení?
Naposledy upravil sniper dne 20.12 2007 18:32, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

20.12 2007 18:30


Tak mě napadá, jestli místo MC nakonec nepoužiji KG, přECI* jen obsahově budu blíž k zlaté éře A dvojek a výkon 134 kW místo 121 kW si říká o své. Ještě to musím zvážit, co bude výhodnější. Z hlediska dostupností dílů asi to MC, no...

A to jsi věděl, že Audi Coupe A2 nemělo mezinápravák? Valilo to pěkně natvrdo
nahoru

sponzor





20.12 2007 18:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 240 | Témat: 24

20.12 2007 19:21


na to sem koukal protože sem ve vnitř neviděl nikde ovladače,přišlo mi to divný ty závodní potvory překvapují stále
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

24.12 2007 17:35


Trocha inspirace
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 240 | Témat: 24

25.12 2007 16:27


zajímavej odkaz,jen mi pořád nejde do hlavy to sání pro Turbo* co jde asi do kabiny...jestli je to teda sání,je to ta trubka co vede od turba k přednímu sklu do takovýho domečku
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

25.12 2007 18:53


No a ten domeček je airbox, kde je filtr
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

25.12 2007 18:55


No a teď se koukám člověče, tam chybí topení a ventilace a místo toho tam narvali celou váhu vzduchu i s rozdělovačem paliva, tak to vážně čumím!!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

25.12 2007 19:00


A konečně se mi potvrdilo, že to heblo pod křídlem je opravdu chladič oleje





nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 240 | Témat: 24

25.12 2007 19:20


máš víc těhle obrázků ze vnitř závodních coupe? 8)
jinak to mě nenapadlo,ale stejně to teda saje vzduch z kabiny?

taky trocha inspirace
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

02.01 2008 16:48


sniper:
Se koukám a zjišťuji, že ta podtlaková hadice od posilovače nevede k té váze vzduchu, ale ztrácí se poblíž volnoběžného ventilu.
Nemáš větší rozlišení?


Větší rozlišení nemám. Trochu to tam je zamotané, ale hlavní zdroj podtlaku bude ta kebule na váze.
Netušíš co to může být ten černý válec pod rozdělovačem?
nahoru

sponzor





02.01 2008 16:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

02.01 2008 16:52


To je el. větrák, který žene vzduch přes tu vysavačovou hadici do toho trychtýře až ke vstřikům, aby je zchladil. Společně se spíná el. vodní čerpadlo a žene vodu přes Turbo* a zpět do chladiče, aby se nepřipeklo.

A jinak ten bazmek na váze je opravdu u těhle aut z hliníku. Doufám, že mě postačí guma, ale ještě nevím jaká. Moc jich není vhodných k přizpůsobení.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

03.01 2008 0:21


tak za jak dlouho budes v B2 R5 Mafii ? ))
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

03.01 2008 8:13


Co to je? Jsem tady nový... A to že 2Pix = DeeDee jsem zjistil až dneska z tvojí galerie
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

03.01 2008 14:39


mira:
Co to je? Jsem tady nový... A to že 2Pix = DeeDee jsem zjistil až dneska z tvojí galerie


To není možné!!!

Mira, aby byl někde nový? Vždyť on net spouštěl, ne? I číslo ICQ má 5-ti místné
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

03.01 2008 15:17


taky si rikam jak je tohle mozny )))
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

05.01 2008 23:42


taky bych tam rád nacpal turbínku, ale jak ji tam dostat a nevopupínkovat se z toho.
Přemýšlel jsem o dvou variantách:
1 jen doplnit Turbo* + náležitosti s tím spojené
2 výměna motoru + věcí s tím spojených

varianta 3 (koupě auta s turbem) by byla asi nejlepší, ale to adélce neudělám
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.01 2008 11:13


Jedině varianta II.
I když, já teď řeším trochu jinou věc a to postavit si turbomotor od základu tak, jak chci já. Tedy nevrazím tam MC-čko jako takové, ale rád bych využil z 20v kované písty a ojnice atd. No uvidíme, mám na to do léta. A taky to tím pádem nebude 2226 ccm, ale 2309 ccm Turbo*
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 240 | Témat: 24

06.01 2008 11:55


20v má kované písty už v serii,nebo si knim nějak přišel?
nahoru

sponzor





06.01 2008 11:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.01 2008 12:00


Tak naposledy
Každý pětiválec 20v má kované písty, kované ojnice, duté ventily naplněné sodíkem



Jen zatím nevím, jak na tom bude hlava. Zatím nad tím jen tak uvažuji, problémy budou s těsněním, napasováním hlavy atd.
Když by to bylo moc složité, tak tam nacpu MC a je klid.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 240 | Témat: 24

06.01 2008 12:21


to je zajímavý......jinak díky za odpověd na blbej dotaz 8) někdo tady musí být za lamu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.01 2008 12:25


Hehe, já mám totiž pocit, že ses mě už na to ptal protože poslední dobou jsem to psal snad 5x

Miro Koukám, že jsi to už rozchodil


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 240 | Témat: 24

06.01 2008 12:39


máte někdo nějaký zkušenosti s písty Tčkama v audi ? hodně se dávaj do závodních škodovek.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

06.01 2008 14:02


tam je ale trochu problém, kde sehnat spolehlivě fungující motor za rozumnou price.
Když čtu jakej voser má Krysař se svým doutníkem a MC a hned na to se přidá i Křížník, tak mi docela lepí. Ještě by bylo zajímavý KG, ale nikoho s KG jsem ještě nepotkal...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.01 2008 15:36


KG pro mě zajímavý není, protože je konstrukčně zastaralý a nic na něj pomalu není, i když mám možnost ho mít, zatím co MC-čko je mnohem rozšířenější, takže případné díly se nebudou shánět tak pracně. A to, že někomu hapruje, mi vůbec nevadí, protože ono to není motorem, ale jeho regulací a to mě vůbec netrápí.
Samozřejmě, že tam ten motor nevrazím v takovém stavu v jakém ho seženu, ale udělá se střední generálka.
Já mám s MC-čkem jen ty dobré zkušenosti, jede jak drak a vůbec nic po mě nechce
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email