Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 174 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 168
Uživatelů: 6
Celkem: 174

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 28 | Témat: 4

02.04 2011 23:04


Ahoj,
dneska jsem se dokopal k tomu, abych si zaplatil znameho, ktery mi vyndal Turbo*, zatimco ja jsem si cistil vyndavane veci, hadice, svody apod ....

Bohuzel jsme zjistili, ze ma moje Turbo* axialni vuli, cca 1mm a ze nejspis propousti lej pri vyssim tepelnem namahani ... Vzhledem k tomu do hry vstupuje nekolik reseni, z nich se pokusim diky diskusi vybrat nejlepsi variantu:

1) repase turba, nejspis www.turbosport.cz - Andre
2) koupe jeteho turba??? nejspis loterie, abych nekoupil stejne, ne-li horsi
3) vymena za 96kw Turbo* plus uprava software - je to vubec technicky proveditelne?

Nemáte někde zkušenosti s repasi turba? Turbo* fungovalo celkem dobre, jen pred vymenou jsem musel dolejvat po 15tis. cca 0,75l oleje .... Cisteni probihalo predevsim proto, ze jsem chtel zvysit vykon, a pred tim jsem chtel zlepsit kondici turba jeho vycistenim
nahoru

sponzor





02.04 2011 23:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

03.04 2011 9:19


když je repas udělanej dobře tak je Turbo* jako nové
posílal jsem je vždy do Strakonic a problémy žádné, ale kompletní repase stojí celkem dost peněz

pochybuji, že ti vyčištění pomůže od vůlí
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

03.04 2011 9:27


přikláněl bych se k variantě 3, ale sehnal bych Turbo* ze 110 kw, myslím že to je arl.Technicky to proveditelné je a navíc je toto Turbo* kvalitnější.Navíc pokud chceš zvyšovat výkon, tak nemá cenu tam to tvoje Turbo* nechávat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 28 | Témat: 4

03.04 2011 11:50


ty verze 110kw jsou bohuzel celkem dost drahy ... takze pokud se mi nepovede stavajici Turbo* repasovat za nejakej lepsi peniz, asi budu shanet 96kw variantu, ktera je preci jen dostupnejsi nez 110kw .....

meggy ... cisteni probihalo ciste preventivne, a po rozdelani zjisteno toto .... Neslo tam primarne o rozdelani kvuli nejakymu problemu ... ale proto, ze jsem pred chipovanim chtel mit vse v supr stavu, bohuzel to bude obnaset i vymenu turba ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2008
Příspěvků: 569 | Témat: 24

03.04 2011 13:08


cau.. trochu se ti sem vetru at nezakladam novy tema.) zajimaj me ty repas turba.. taky se toho bojim, co to vydrzi?? ptal sem se u dieselpower na celou upravu na moje auto, vstriky, hybridni Turbo* a software a prej do toho cpou repasovany turba, tak nevim co od toho cekat.. novy Turbo* stoji cca o 4 tisice vic nez ten jejich repas, tak co tam dat?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

03.04 2011 14:49


i u nového turba se dá dostat na slušné peníze, určitě v porovnání s kvalitním repasem se vyplatí pak to nové
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

03.04 2011 14:56


tomeposer: pleteš si ale 3 rozdílné turba! Je rozdíl mezi:
1/nové
2/repas
3/hybrid
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2008
Příspěvků: 569 | Témat: 24

03.04 2011 15:05


hybridy se nevyrabej novy? to je jen uprava lopatek, nebo jak?

tohle je hybrid? http://www.turbosport.cz/247-tsb180.html 15600,- ale chtej za to vymenou puvodni Turbo*
nahoru

sponzor





03.04 2011 15:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

03.04 2011 17:04


hybrid je složenina více turb. nevím jak to přesně dělají, ale myslím že výfuková část zůstává a sací se dává větší kvůli většímu objemu. Někdy to dají do původního obalu, někdy dají sací část novou i s obalem.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 28 | Témat: 4

04.04 2011 9:36


jeste k tem hybridum, pro deklarovany trvaly bezpecny vykon je potreba menit co vsechno? Je to za pouziti standardnich trysek? Nebo je potreba menit? Nedari se mi totiz sehnat zadny Turbo* 96kw, tak zacinam premyslet o hybridu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

04.04 2011 14:15


jfrlbc:
jeste k tem hybridum, pro deklarovany trvaly bezpecny vykon je potreba menit co vsechno? Je to za pouziti standardnich trysek? Nebo je potreba menit? Nedari se mi totiz sehnat zadny Turbo* 96kw, tak zacinam premyslet o hybridu


Volil bych též hybrid s vyšším výkonovým potenciálem.

Kolik máš najeto kilometrů?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email