Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 332 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 327
Uživatelů: 5
Celkem: 332

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

30.03 2011 9:17


Ahoj kluci,

tak mám další problém teď s volnoběžnými otáčkami, četl jsem tady na foru hodne rad, ale ani jedna nevystihovala muj problem. Takze, kdyz je motor studeny, tak drzi volnobezne otacky zhruba na 850-900 ot/min coz je tak jak ma byt, pak ale chvili jedu a kdyz jenom pres kvalt dobrzduji treba na semafor a uplne zastavim, vyradim a otacky vyskoci asi na 1250ot/min, ale kdyz proslapnu plyn tak pak spadnou zase na tech 850-900ot/min. Nekdy kdyz stojim tak si z niceho nic vylitnou na 1250 a nic muzu proslapavat plyn jak chci.

Takze muj dotaz kde a jak nastavim nebo zkontroluju volnobeh a jak jste to kdo spravil???

Mam AJL Avant 1999 A4

diky diky diky

Vyřešení dotazu:
je novy vlnovec (s praci 1000Kc), a ty volnobezny otacky jsou take vyreseny...a vzduchoveho filtru je takova mala zpetna klapka (tusim ze na vypary z nadrze nebo tak) no a ta klapka byla obracene, jen jsem ji otocil la volnobeh drzi jak ulitej...

takze diky za rady
Naposledy upravil kingq dne 03.06 2011 8:28, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





30.03 2011 9:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

30.03 2011 9:31


kingq: No já jednou na benzině dolíval olej a pak mi na volnoběhu taky lítali otáčky a byli vysoké...
(docela mé to vyděsilo, auto jsem měl nové a šel ho ukázat rodině a zrovna začalo zlobit...)

Ale byl jsem mimo domova, tak jsem to neřešil a jel dál... A až pak když jsem přijel, tak bratránek, že ať mu ještě ukáži i jak vypadá motor, tak otevřu motor a já vůl měl víčko od oleje na krytu motoru... (jinak vydrželo tam přez 100 kiláků a ani jedna kapka mimo motoru)

Zavíčkoval jsem ho a motor zas držel volnoběh jak hodinky...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

01.04 2011 8:02


Okej tak jeste prekontroluji vsechny vicka a kryty...

zatim dekuji
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

04.04 2011 8:05


Tak vše zkontrolováno a nepomohlo...
Zjistil jsem, že někdy je to OK, ale někdy má motor zvuk jak kdyby měl prasklý výfuk a tak nějak duní a nedrží volnoběh. V servise mi měnili nějakoý zpětná ventil na hadicích u vzduchového filtru a nějak divně mi to tam nastavovali aby jim to vyšlo a od té doby to dělá. Myslíte, že to s tím může nějak souviset? Jestli je to nějaký podtlakový zpětný ventil??

Děkuju za všechny nápady

Bery
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 307 | Témat: 4

05.04 2011 14:08


Stejně drží po zahřátí otáčky i mě - když zastavim třeba na křižovatkce, tak jsou v rozmezí cca 1250-1500/min. Občas, když audinku víc proženu, tak na další křižovatce otáčky v normálu. Takhle to někdy vydrží nezlobit i nějakou tu chvilku(max. přes pár křižovatek) - nakonec se ale zase děje to stejný.
Při studenym startu ráno se někdy trochu dusí - otáčky cca 500, po mírnym prošlapání plynu už zase drží dobře - teda až do doby než se zahřeje a otáčky vyletěj nahoru.
před časem mi otáčky jezdily nahoru a dolu - po výměně škrt. klapky a formátu OK...nejspíš umřelo něco dalšího - neví někdo co by to mohlo bejt??
díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

11.04 2011 7:43


Cau

tak vcera zacalo mit auto velmi dunivy a divny zvuk. Kdyz jsem na to koukal, tak je asi spatny vlnovec na vyfuku...mate nekdo zkusenost s vymenou vlnovce??

diky Bery
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

11.04 2011 19:48


kingq: Koukám, že si užíváš. Máme stejný motor.

Tenhle motor je hodně háklivý na jakékoliv netěsnosti a to včetně odvětrání klikové skříně. Takže se nedivím, že ti lítaly otáčky.

Co se týče výměny vlnovce, tak to nech někomu, kdo na to má vše potřebné. A samozřejmě lze sériový vlnovec vyměnit, ale chce to zvolit správný typ.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

12.04 2011 8:29


Jo to si teda fakt uzivam, od te doby co jsem tu mrsku koupil sem do nacpal snad uz 40tkc uz jen cekam na tu chvili, kdy proste bude jezdit. A chtel jsem se zeptat ten vlnovec musim koupit i se svodama nebo se da vymenit jen ten vlnovec samotny a kolik je na tom prace??

A jestli tě můžu poprosit to odvětrání klikovky se nějak kontroluje nebo dělá se s ním něco?

Dnes to chci rozebrat a vyčistit ty ventily jak si psal někde jinde, tak sem zvědav jak to dopadne...

Jinak motor je suprovej, ale ma par velkych ALE
nahoru

sponzor





12.04 2011 8:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

12.04 2011 18:45


kingq: U toho odvětrání nejde o nic zásadního. Spíše jde o kontrolu těsnosti, ale to je pod sacím potrubím, kde je hodně špatný přístup. Zkontroluj co půjde.

Jo a zkontroluj ten ventil co je na turbem. Jedná se o ventil odvětrání. Já ho měl tenkrát plný oleje.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

03.06 2011 8:27


Dekuji vsem za rady...

je novy vlnovec (s praci 1000Kc), a ty volnobezny otacky jsou take vyreseny...a vzduchoveho filtru je takova mala zpetna klapka (tusim ze na vypary z nadrze nebo tak) no a ta klapka byla obracene, jen jsem ji otocil la volnobeh drzi jak ulitej...

takze diky za rady...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 0

12.05 2012 18:43


Zdravím, nechci zakládat nové téma, mám dotaz na majitele AJL motoru.
Jak se vám chová motor, když máte zvýšené otáčky a pustíte pedál plynu? Jde mi o to, že když to udělám na svém autě, tak mi otáčky padnou pod 700, potom se to doreguluje a volnoběh to drží cca 850-1000 jak kdy. Když mám puštěnou klímu, tak to padá i na 500 ot, ale opět se to doreguluje a pokud někde parkuju s puštěnou klímou, tak to většinou zdechne, protože to ten motor neutahne a při těch poklesech a ktomu ještě servo, tak to není schopný dost rychle doregulovat.

Zkoušky těsnosti, váha, kompresní tlaky, tady tohle všechno mám zkontrolovaný, všechny měřený hodnoty OK, adaptace klapky OK, napětí na potácích klapky OK. Myslím, že mám snad vše projité a je to pořád stejné. Ale je možné, že jsem něco přehlídl. Auto si spravuji sám, takže vím, co jsem udělal.

Kdyby někdo poradil, nebo jestli je to u tohoto normální?? Jo a nemá to snímač tlaku servo oleje, ale to asi žádný AJLko
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email