Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 20 ledna 2020
Celkem je zde 9 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Luke288
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 6
Uživatelů celkem: 44 818
Online návštěvníků
Návštěvníků: 5
Uživatelů: 4
Celkem: 9

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 5

20.03 2011 9:00


Koupil jsem nedávno A4 B5 1,9 TDI* r.v. 96, 66 kW, pár prvních jízd bylo úplně OK. Teď ale najdnou, potom co nastartuju a rozjedu se autopo několika stech metrech chcípne. Jrdu a najednou zadně zpomalovat, šlapu plyn víc a nic, až chcípne. Pak když ho znova nastartuju, celý se to opakuje. Když ho ale nechám stát na volnoběh, tak běží úplně v pohodě.
Poraďte prosím.

Děkuju. Kozell
Naposledy upravil Kozell dne 20.03 2011 17:44, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





20.03 2011 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2011
Příspěvků: 20 | Témat: 1

20.03 2011 10:03


zřejmě chybí nafta. koukni na fitry, podávací čerpadlo,...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 5

20.03 2011 19:59


Ok, dik, kouknu. Jestli je zvladnu sam vymontovat . . .
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.7. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 1

20.03 2011 21:20


mam dojem ze zde zadny podavaci cerpadlo nebude, zalezi jestli je to rotacka a nebo pd
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 403 | Témat: 18

20.03 2011 21:24


Fulltank: V roce 96 to byla jeste rotacka
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.7. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 1

20.03 2011 21:38


tudis to podavaci cerpadlo nema diky Mertaku
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2202 | Témat: 73

21.03 2011 18:48


Kozell:

pod zadním sedadlem je dekl k nádrži.Tam se podívej jestli nemáš zajebaný sací koš (s největší pravděpodobností)vyčistit a jezdit.Ať Ti slouží
Pokud to nepomůže tak potom můžeš mít problém v čerpadle.Začni tím nejlevnějším
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 5

22.03 2011 10:45


Diky za tip. Jest mi nekdo radil, ze to mam dat nakou tu diagnostiku. Ma to sanci neco skutecne zjistit?
nahoru

sponzor





22.03 2011 10:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2010
Příspěvků: 168 | Témat: 7

22.03 2011 13:11


Chtel jsem se jen zeptat zda tento motor ma jiz vahu vzduchu, jestli to nebude nahodou tim, nebo u PD motoru je jeste EGR* ventil, vim ze toto neni PD, ale nemuze ho to mit take?
A napichnul jsi to uz na diagnostiku?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 5

22.03 2011 13:34


Diagnostiku? Prave ze nemam, ma to auto teprv chvili. Diagnostikou myslis jako ze vemu kabel s konektorem, ten nepojit tam pod kos vzadu u spolujezdcu a kouknu na to pres nakej program v notebooku?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

22.03 2011 14:41


vahou ani cidlem to urcite nebude, ikdyz vykopete vahu, turbinu ven, motor pobezi a nechcipne pri vytocenii...hledal bych chybu v palivove soustave (cerpadlo, filtr, hadice/zavzdusneni)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 5

23.03 2011 14:30


Tak jsem zkousel dle rad s tim neco udelat.
Povolil sem trochu vstriky (ty 4 hadicky jak lifrujou nafrtu do motoru) a startoval. A vzdycky to chvili toci a nic, pak najednou zadne strikat nafta. Tak jsem hned prestal. Zkusil to natocit. Chytne to. Ale za chvilku chcipne. A pak zase musim chvili tocit a udala to to samy. nechtel jsem to drazdit dlouho. myslite, ze yb to mohlo bejt tim, ze je zavsdudneny potrubi?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 5

23.03 2011 19:46


Tak jsem to zkousel znova startovat a dela mi to to, ze to sice nechitne, ale jakmile zacnu tocit klickem, tak se zvednou otaky asi na 200 a jakoby ze to zacina chytat, ale nechytne. A trochu to coudi z vyfuku.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2202 | Témat: 73

23.03 2011 19:58


Kozell:
Tak jsem to zkousel znova startovat a dela mi to to, ze to sice nechitne, ale jakmile zacnu tocit klickem, tak se zvednou otaky asi na 200 a jakoby ze to zacina chytat, ale nechytne. A trochu to coudi z vyfuku.


proč se nwepodíváš do nádrže???pokud tomu nerozumíš dej to někomu kdo se ti na to podívá.odkud jsi?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 5

23.03 2011 21:31


Protoze to mam nepojizdny. Jsem z Prahy-zapad.

A jak tomu nerozim, tak jsem moula a nechal sem pootevreny matky ke vstrikum, tak to srselo ven. Ted proste asi nejde nafta do naftovyho filtru. kdyz ji primo do filtru doleju, tak to chvili bezi nastartovany a pak chcipne. A ve filtru, kdyz se do nej pak podivam, vidim ze nafta ubyla (predtim byl plnej po okraj). Vzdycky to jakoby na chvilku chytne a hned chcipne.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2202 | Témat: 73

25.03 2011 14:19


Kozell:
Protoze to mam nepojizdny. Jsem z Prahy-zapad.

A jak tomu nerozim, tak jsem moula a nechal sem pootevreny matky ke vstrikum, tak to srselo ven. Ted proste asi nejde nafta do naftovyho filtru. kdyz ji primo do filtru doleju, tak to chvili bezi nastartovany a pak chcipne. A ve filtru, kdyz se do nej pak podivam, vidim ze nafta ubyla (predtim byl plnej po okraj). Vzdycky to jakoby na chvilku chytne a hned chcipne.


Nejde ti tam nafta napsal jsem ti at se podivas do nadrze na sitko jestli neni ucpane.Cemu jsi nerozumel?V praze je Satas kontaktuj ho.Nekde tady na foru je na neho kontakt treba v inzeratech je z prahy 6 myslim ale nevim sichr
nahoru

sponzor





25.03 2011 14:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.7. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 1

25.03 2011 16:28


tak zkus rovnou napojit cerpadlo treba z petlahve a nech to klapat. Kdyz to bude bez problemu hledej problem u nadrze

Pak to muze byt ten saci kos, coz sem mel u sveho bejvaleho auta a uz dvakrat ti to tady nekdo radil
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 80 b4 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptivní tempomat aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email