Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 335 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 330
Uživatelů: 5
Celkem: 335

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

20.03 2011 20:58


pasa:
diego191: Jak jste na vstřiky ani nesáhli?To znamená že jste je neseřizovali?Doufám že nebudou po smrti,jakmile hejbeš s vačkou tak musíš všechna vstřika znovu nastavit.Nejdřív je všechny povol aby nnáhodou nešel nějakej na doraz,potom potoč vačkou aby ten kterej seřizujěš byl maximálně stlačenej tzn že vačka na rolně musí být v horní úvrati,pak ten vstřik dotáhni naplna a potom povol o 180° a to udělej postupně se všema.


To jako vážně?? Celé jsem to dělal s kamarádem, který už roky dělá automechanika a tvrdil mi, že s těmi vstřiky se nemusí nic dělat, když se nevyndavají. Dá se na nich nějak zjistit, zda jsou KO nebo dokáže to někdo zjistit?

Takže jestli to chápu dobře, nastavuje se to tím šroubem na vahadle, které tlačí na vstřik? Anebo mluvíš o těch menších šroubkách, co jsou vedle vstřiků?
nahoru

sponzor





20.03 2011 20:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.7. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 1

20.03 2011 21:10


ja myslim, ze vstriky serizovat nemusis. Delali jsme 2.5 transportera kde se menila vacka, hydra, lagry a vacka se dala stejne jak tam byla ta puvodni a nebyl problem

Zkus se na vagu mrknout jak se nastavena synchronizace
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

20.03 2011 21:19


Fulltank:
ja myslim, ze vstriky serizovat nemusis. Delali jsme 2.5 transportera kde se menila vacka, hydra, lagry a vacka se dala stejne jak tam byla ta puvodni a nebyl problem

Zkus se na vagu mrknout jak se nastavena synchronizace


Co se týče VAGu, tak jediná chyba, která tam byla se týkala snímače polohy vačky, po jejím vymazání už se tam ale neobjevila. Nevím, jestli tam nebyla ještě ze chvíle, co se to potkalo. Tu synchronizaci kliky a vačky jsem zkoušel ověřovat (Bloky měření 004, poslední políčko vpravo) a tam byla stále hodnota 0° KW, což by mělo být správně. Nicméně s VAGem mám minimální zkušenosti. Měření jsem prováděl tak, že jsem si najel do výše uvedeného a točil motor startérem. Co mne ale překvapilo, že VAG stále ukazoval 0 ot/min, je to normální?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.7. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 1

20.03 2011 21:37


to nevim jestli je to normalni, ale otacky by to ukazovat melo, protoze v nekterym kanalu se i konroluje jak toci starter. Jinak ta synchronizace by mela byt opravdu 0 ale nevim zda to ukazuje uz pri startovani a nebo az kdyz bezi motor
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

20.03 2011 22:01


No pokud to ty otáčky má ukazovat, tak by to s velkou pravděpodobností mohla být příčina. Otázkou je, kde to ty otáčky snímá a co na tom konkrétním čidle závisí. Mám podezření v čidlo na vačce a na klice, ale jen tak z plezíru kupovat obě...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.7. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 1

20.03 2011 22:19


to by ti zase nepsal vag ne, ikdyz pises ze si nejakou chybu mazal
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

20.03 2011 23:36


Zkus se kouknou sem
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
,těch 180°je tak malá mezera že se ti může stát že po sestavení vačky ti pudou pístky na doraz a vstřikovače zničíš ,nehledě na to že to nastavení je hrozně znát na chodu a hlavně na spotřebě.Další věc je jak jste nastavovali rozvody ,doufám žr jste měli aretační přípravky ,jestli jste to dělali na fixu tak se nedivím že že to nenastartuješ ,nehledě na to že tomu odpovédá ta chyba,tady to musí sedět tohle není rotačka kde hneš čerpadlem a dojedeš předvstřik.Nicméně podle toho co jsi psal ,nabývám přesvědčení že s těmi zkušenostmi tvýho kamaráda to nebuda až tak horké,koukám další zmrvenej motor. Dali jste tam aspoň správný těsnění pod hlavu(počet děr) a hlavně jestli jste to utahovali na správný momenty,pokud ne tak budeš mít velkej problé ,PD není zrovna motor pro začátečníka.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

21.03 2011 13:14


Tak vstřiky jsem teď kontroloval a na všech je (+/-) 225°. Na rozvody jsme přípravky nepoužili a popravdě mi není příliš jasné, proč by to nestačilo postavit podle těch značek na motoru. Ty značky po sestavení lícují naprosto přesně. Pro jistotu jsem teď ještě prošel podle DP celou demontáž a montáž hlavy a celé to překontroloval. Nové těsnění pod hlavou se koupilo to samé (jak ty říkáš podle děr). To že jsem se do toho neměl pouštět doma už vím taky, jenže to už mi teď opravdu nepomůže...


Dneska budu snad mít půjčené čidlo otáček G28, tak uvidím, jestli není zrada v něm.
nahoru

sponzor





21.03 2011 13:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

21.03 2011 13:46


diego191: Problém je že pokud nesedí přesně rozvody tak řídící jednotka nemá z čeho brát časování ,to dělá až když se roztočí,potom už to jde doladit VAGem,nicméně pokud budeš mít ten úhlovej snímač v pytli tak to nenatočíš i kdyby ses zbláznil.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

21.03 2011 21:59


Tak už to jezdí. Čidlo na vačce i klice bylo OK. Dneska jsem bez ohledu zda je to třeba nebo ne všechno zapojil, napustil chladící okruh a s čerstvě nabitou baterkou začal startovat, po druhém delším startování se začal chytat. Podle VAGu byla rozhozena synchronizace vačky a kliky o 3°, tak jsem to tím ozubeným kolem na vačce srovnal na 0°. Zítra uvidím, jestli to jezdí opravdu tak, jak má...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email