Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 356 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 351
Uživatelů: 5
Celkem: 356

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

12.03 2011 13:28


Tak se mi v pátek potkal motor (1.9TDi 96kW AVF) na A4. Nejvíc mne na tom zaráží, že na rozvodech jsem měl najeto sotva 10 tis., byly nové. Stalo se mi to cca ve 120km/h a napínací kladka rozvodů doslova vyletěla ven. Tyčka z napínáku, která na ní tlačí byla ulomená, na jedné strané obroušená a částečně roztavená. Všechny ventily a zdvihátka jsou v tahu, ale jinak vše vypadá v pořádku.

Netušíte někdo, co to mohlo způsobit? Je pravda, že auto je asi tři týdny po chipu. Než se to stalo, jel jsem relativně rychle a potkalo se to ve chvíli kdy jsem zpomalil a sjel z dálnice. Velmi nerad bych si to zopakoval...
nahoru

sponzor





12.03 2011 13:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.03 2011 13:38


myslim, ze chip s tim nema co delat...kdo ti delal ty rozvody, mas na to nejakou zaruku? pouzil jsi originalni dily nebo nejakou druhovyrobu? pracoval dotycny s pripravka pro nastaveni rozvodu tohodle motoru nebo pouzival znacky, maluvky?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

12.03 2011 13:43


Chip s tím nesouvisí. Poděkuj mechanikovi co Ti to dělal. Předpokládám, že na to máš faktury, záruky, díly byly originální, mechanik postupoval přesně podle servisního manuálu a použil všechny nutné přípravky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

12.03 2011 13:54


Lumpiq:
myslim, ze chip s tim nema co delat...kdo ti delal ty rozvody, mas na to nejakou zaruku? pouzil jsi originalni dily nebo nejakou druhovyrobu? pracoval dotycny s pripravka pro nastaveni rozvodu tohodle motoru nebo pouzival znacky, maluvky?


S těmi rozvody jsem to koupil v Německu, tzn. byly údajně vyměněny, ale i po sundání krytu bylo vidět že řemen je nový. Rovněž ta kladka, co z toho vyletěla byla jako nová. Kladka je zn. NTN (japonská). Řemen, ještě nemám vyndaný, takže jeho výrobce nevím...

Teoreticky tam můžu zkusit zavolat a vyhádat si vrácení nějaké částky, ale moc na to nespoléhám. Spíš se snažím zamezit tomu, aby se mi to stalo znova. Přemýšlím, jestli nemohlo být zanedbáno něco jiného než ty rozvody.

Kamarád mi říkal, že mohl být špatně nastaven (nesprávným zacházením) ten napínák, který už to má ostatně za sebou...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

12.03 2011 13:59


díly budou pravděpodobně OK

jediné co ti zbývá je zatlačit na prodejce
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.03 2011 14:50


nejsou rozvody jako rozvody...zaleci an tom kdo a z ceho je dela:(
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

12.03 2011 14:57


Jo, to docela chápu. Každopádně díky za ujištění, že chyba vznikla nejspíš jen chybou v rozvodech.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

12.03 2011 20:47


diego191:
Jo, to docela chápu. Každopádně díky za ujištění, že chyba vznikla nejspíš jen chybou v rozvodech.


Jsi jeden z mála který měl bohužel smůlu na zlé faktory,které se u tebe sešli.Nevím jestli z Němcema něco vyhádáš,to prokazování bude velmi složité.Ať Ti brzo jezdí
nahoru

sponzor





12.03 2011 20:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.03 2011 23:57


pokud jsou pisty, klika ok, tak to nebu tak strasny...nicmene u te kliky by to asi chtelo dat na reantgen, abys pak nemel po sestaveni problem znovu....hlavu urcite nech repasovat a srovnat u nekoho, kdo to dela, je na to dspecializovany...budou mozna i voditka ko....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.7. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 1

13.03 2011 0:20


hele neni to poprve co sem slysel o potkany 1.9pd, malokdo ti vymeni pri rozvodech ten steft na napinaci kladce a pak se to potka.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

13.03 2011 6:46


čip rozvody neovlivní


viděl jsem čínskou napodobeninu kladky INA která se sesula z ložiska - naštěstí si toho majitel všiml

pak jsem měl na dílně jeden případ kde byla kladka jakási ohoblovaná - po chvilce hledání jsem našel zapadlej bit kterej se tam stále točil a mlel kladku
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.1. 2010
Příspěvků: 208 | Témat: 12

13.03 2011 12:34


ono stačí když to ten šmudla co dělal ty rozvody napne víc než má. Potom to po nějaké době příde jako v mém případě. Já sem na rozvody najezdil 20tiskm. Potom reklamace atd...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

13.03 2011 12:53


Ono ten hydr. napínák je taky pěkná kokotina, jen to nastavit podle DP je docela umění, proto se zase ve VW vrátili zpět ke klasickému napínání.
Jinak ten šteft napínací kladky by se měl vyměnit při každých rozvodech, u lepších dodavatelů je většinou součástí sady rozvodu, i ten napínák vyměnit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

13.03 2011 13:24


Lumpiq:
pokud jsou pisty, klika ok, tak to nebu tak strasny...nicmene u te kliky by to asi chtelo dat na reantgen, abys pak nemel po sestaveni problem znovu....hlavu urcite nech repasovat a srovnat u nekoho, kdo to dela, je na to dspecializovany...budou mozna i voditka ko....


Myslíš, že by to mohla odnést i klika? Představa, že bych jí měl vyndavat a někam ještě vézt na rentgen mě docela děsí... Hlavu nechám zkontrolovat a udělat na ní, co je nutné. Vzhledem k tomu, že zdvihátka tam byly tak narvaný a zdeformovaný, že nešly ani vyndat, tak to bude asi třeba.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

13.03 2011 13:39


Myslím, že klika bude úplně to poslední, kde by mohl být problém, až sundáš hlavu, tak přeměř přesahy pístů, jestli nebude náhodou nějaká ojnice KO, ale věřím, že spodek bude OK.
Pokud máš i dobité uložení pro hydra, tak bych radši sehnal hlavu jinou, oprava tvojí bude za nesmysl.
Mám tu málo jetou (30-40tkm) hlavu, je sice původně ze 105HP verze, ale mimo vstřikovačů je úplně stejná.
Bez vačky a vstřikovačů 3500,-
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

13.03 2011 14:25


Andre2:
Myslím, že klika bude úplně to poslední, kde by mohl být problém, až sundáš hlavu, tak přeměř přesahy pístů, jestli nebude náhodou nějaká ojnice KO, ale věřím, že spodek bude OK.
Pokud máš i dobité uložení pro hydra, tak bych radši sehnal hlavu jinou, oprava tvojí bude za nesmysl.
Mám tu málo jetou (30-40tkm) hlavu, je sice původně ze 105HP verze, ale mimo vstřikovačů je úplně stejná.
Bez vačky a vstřikovačů 3500,-


Ok, zkusím najít, jak se to přeměřuje. Kdybych to věděl, tak bych jí od tebe hned koupil. Ale zítra už mi mají přijít nové ventily a zdvihátka. Ještě mi zbývají vyndat dvě, ale to uložení ostatních vypadá v pořádku. Spíš mám obavy, jak na tom budou vodítka ventilů.
nahoru

sponzor





13.03 2011 14:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.03 2011 16:26


pokud mas moznost koupit jinou hlavu a za slusne penize, neres to a jdi do toho...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

13.03 2011 18:38


klika ee,ojnice se ohnou a písty,ventily zkurvěj hydra klasika.Turci prodáváj potkaný 1,9TDI,nandaj novej řemen a prodávaj že motor jede,ale něco v něm klepe...nějaký chytrák z čech to koupý a pak se nestačí divit,hydra na sračku
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

13.03 2011 18:39


Lumpiq:
pokud mas moznost koupit jinou hlavu a za slusne penize, neres to a jdi do toho...
presne tak!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

13.03 2011 19:38


Pokud by si potřeboval spodek ,tak mám doma ,našla by se i vačka.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

13.03 2011 19:59


Ok. Díky za rady. Ještě jedna věc - nevíte kde bych mohl sehnat ten plastovej kryt rozvodů (horní část) nebo nemáte jej někdo? Jak z něj vyletěla ta kladka, tak ho mám trošku děravej A kdyby byla k dispozici i ta část, co je přímo na motoru (pod řemenicema), tak by to bylo ideální, ale to už není tak nutné.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.03 2011 20:10


jak jsou u tydle pd 1.9 ulozeny hydra, prenasi se paka/sila z vacky na ventil? tendle motor sem jeste otevrenej nevidel..na ten spotek bych jukl podle stavu hlavy, ale nepodcenoval bych to...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

13.03 2011 20:57


Lumpiq:
jak jsou u tydle pd 1.9 ulozeny hydra, prenasi se paka/sila z vacky na ventil? tendle motor sem jeste otevrenej nevidel..na ten spotek bych jukl podle stavu hlavy, ale nepodcenoval bych to...


Víceméně ano, jedna řADA* ventilů je přímo pod vačkou a druhá je vedle a na ně se přenáší síla přes vahadla. Nakonec ta hlava dopadla dobře, vypadá že je bez újmy. Ta vačka je celkem hodně silná, celou tu sílu asi pohltily jen ventily a hydra. Na pístech se obtisklo 7 ventilů. Zítra ještě přeměřím ty přesahy, abych se aspoň trošku ujistil, že se spodkem nic není.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

13.03 2011 21:08


Ale houby ty vahadla jsou rolny na vstřiky,je tam normálně třecí vačka přímo na hydra,typoval bych že to dnesly i lágry a že to bude chtít nový a zaškrabat je,jinak ten kryt mám.
nahoru

sponzor





13.03 2011 21:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

13.03 2011 21:30


pasa:
Ale houby ty vahadla jsou rolny na vstřiky,je tam normálně třecí vačka přímo na hydra,typoval bych že to dnesly i lágry a že to bude chtít nový a zaškrabat je,jinak ten kryt mám.


No jo asi budeš mít pravdu, nechtěl jsem mystifikovat. Já do aut nedělám, takže to vidím jednou za uherskej rok... Uvidím co mi na to řekne odborník, jestli se na to zejtra podívá. Kolik bys za ten kryt chtěl a byl bys ochoten mi ho poslat poštou? Bude mi tam určitě pasovat?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

13.03 2011 21:56


Pasovat ti bude jinak dáš za něj 2 stovky?Nevej stojí 8.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

20.03 2011 10:08


Tak už mám motor pohromadě. Zkoušel jsem ho natočit (zatím bez vody v chladícím okruhu), ale nic. Když jsem jej startoval úplně poprvé, tak měl snahu, ale teď už to jen točí bez jakýchkoliv projevů jako kdyby tam nešla nafta. Sundal jsem hadice od palivového filtru, ale nafta tam byla pěkně pod tlakem, tak nevím. Píchnul jsem to na VAG (KKL) a žádná chyba na motoru tam není. Odpoledne přijede kamarád s pořádným vagem, ale moc šancí tomu nedávám...
Nemáte nějaké nápady, co zkusit? Jediné co se na motoru měnilo byly ventily, zdvihátka, některá vodítka ventilů a rozvody. Vše několikrát kontrolováno. Na vstřiky se ani nesáhlo...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

20.03 2011 10:34


komprese zmerena?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

20.03 2011 12:29


Nemám čím... Nicméně kompresí to asi nebude, motor klade dost velký odpor. Zkusil jsem po startovaní vyndat žhavicí svíčku a byla úplně suchá. Dá se nějak zjistit, jestli z toho tandemového čerpadla jde nafta nebo jestli to nepouštějí vstřiky? Nedá se něco z toho poznat na vagu?

Zkusil jsem na jeden vstřik připojit multimetr a měřit napětí - je vidět, že tam nějaké impulsy jdou. Nemusí se ta palivová soustava u PD nějak odvzdušňovat?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

20.03 2011 20:48


diego191: Jak jste na vstřiky ani nesáhli?To znamená že jste je neseřizovali?Doufám že nebudou po smrti,jakmile hejbeš s vačkou tak musíš všechna vstřika znovu nastavit.Nejdřív je všechny povol aby nnáhodou nešel nějakej na doraz,potom potoč vačkou aby ten kterej seřizujěš byl maximálně stlačenej tzn že vačka na rolně musí být v horní úvrati,pak ten vstřik dotáhni naplna a potom povol o 180° a to udělej postupně se všema.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email