Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 342 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 339
Uživatelů: 3
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
15.12 2007 20:38


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





15.12 2007 20:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





15.12 2007 21:19


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

26.02 2010 20:08


Kua, ten mechanismus, to je jak jezek v kleci.
edit 1:
Tak mechanismus je konecne venku a davam si pauzu na hokej. S tou jednou oskou nejde hnout jinak nez s hasakem, to bude jeste peklo to rozhybat
edit 2:
Rozmontovano, promazano a jdu to davat zpet. To bude sranda
edit 3:
Hotovo
Pro to vytazeni mechanismu a nasledne usazeni je dobre mit to rameno od motorku ve smeru jizdy, mit sundany dekl od ridici jednotky a zacit vytahovat tu spolujezdcovu stranu(pri usazovani zacit tou ridicovou). Jinak s tim neni problem


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.1. 2009
Příspěvků: 709 | Témat: 49

27.02 2010 21:21


jééé další...je to týden co jsem to měl naprosto stejné.vyndání stěraču hodina a půl...nutno použít majzlík a kladivo."dobrá věc se podaří,hrubá síla zvítězí"...jinak nasazení jak říkáš a seřízení taky mazec ... hlava mi to nebrala,ale dobrá rada dan zlato...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

01.03 2010 17:47


lumpik:
seřízení taky mazec

V cem?
Ja jsem to udelal tak, ze jeste pred nasazenim ramen jsem pustil a vypnul sterace, aby si to zustalo ve vychozi poloze.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 1702 | Témat: 88

17.03 2010 15:14


Muzete sem napsat co presne bylo pricinou zpomaleni? Nejak mi to z toho navodu neni uplne jasne.
Predevcirem mi z niceho nic zacli sterace jet hooodne pomalu. Ale jelikoz je to narazovka, tak pocitam, ze o zadne zadreni ani nic podobneho nejde.
Tak resim, jestli to hodit do servisu a nechat to zaplatit z pojistky, nebo je to volovina, kterou za pul hodky odstranim sam.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 29.4. 2007
Příspěvků: 985 | Témat: 28

17.03 2010 15:36


l.adamek: Zkus na to striknout kapku WDcka, me osobne to pomohlo. Taky se mi to zniceho nic zpomalilo a uz jsem začal myslet na nejhorší, jak je to přidřené a že to budu muset celé demontovat,ale trochu jsem toho wdcka na to striknul a rozchodilo se to.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.1. 2009
Příspěvků: 709 | Témat: 49

17.03 2010 15:47


l.adamek:
Muzete sem napsat co presne bylo pricinou zpomaleni? Nejak mi to z toho navodu neni uplne jasne.
Predevcirem mi z niceho nic zacli sterace jet hooodne pomalu. Ale jelikoz je to narazovka, tak pocitam, ze o zadne zadreni ani nic podobneho nejde.
Tak resim, jestli to hodit do servisu a nechat to zaplatit z pojistky, nebo je to volovina, kterou za pul hodky odstranim sam.

zkus Vag nebo příčina zarezlé vedení a táhla (na vagu mi to házelo chybu,,Motor steracu V: stupen 1,2,,) ...to co je na foto ve svěráku,na tom je pouzdro a to zevnitř zarezlo.je to blbost tak na 2-3 hody práce.jsem amatér tak prosím profíky bez komentáře ...ted mi jdou tak rychle že ani nevím že setřeli
nahoru

sponzor





17.03 2010 15:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 1702 | Témat: 88

17.03 2010 15:51


lumpik:

zkus Vag nebo příčina zarezlé vedení a táhla (na vagu mi to házelo chybu,,Motor steracu V: stupen 1,2,,) ...to co je na foto ve svěráku,na tom je pouzdro a to zevnitř zarezlo.je to blbost tak na 2-3 hody práce.jsem amatér tak prosím profíky bez komentáře ...ted mi jdou tak rychle že ani nevím že setřeli

Oki, zkusim v Brne sehnat nekoho ochotneho s VAGem. Ale jak rikam, zarezle tahla se mi moc nezdaji. Jeden den to slape jako hodinky, a druhej den abych jim pomahal nahoru Parkuju v garazi a nemrzne, takze LED* atp. taky neprichazi v uvahu.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.1. 2009
Příspěvků: 709 | Témat: 49

17.03 2010 15:56


l.adamek ... zkus a držím palec at nemusíš rozebírat.tak jsem si myslel že to je blbost ale volal jsem kámošovi a řekl mi že je to naprosto normální.jednou to jde a ráno když nejvíc potřebuješ tak jim musíš pomáhat než se trošku rozhýbou a pak to chvilku jde.není to tím že mrzne nebo parkuješ v garáži ale na silnici je spousty vody a sůl která se ti tam dostane a za hodku je hotovo a nemužeš stírat.myslím že to hliník nebo něco takového co nemá rádo sůl...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 1702 | Témat: 88

17.03 2010 16:02


lumpik:
l.adamek ... zkus a držím palec at nemusíš rozebírat.tak jsem si myslel že to je blbost ale volal jsem kámošovi a řekl mi že je to naprosto normální.jednou to jde a ráno když nejvíc potřebuješ tak jim musíš pomáhat než se trošku rozhýbou a pak to chvilku jde.není to tím že mrzne nebo parkuješ v garáži ale na silnici je spousty vody a sůl která se ti tam dostane a za hodku je hotovo a nemužeš stírat.myslím že to hliník nebo něco takového co nemá rádo sůl...

Uprime, rypat se mi v tom moc nechce. Pokud nepomuze vyse zminene WD, tak s tim jdu do servisu.
Mam dvouletou zaruku na jakoukoliv poruchu, takze opravu zaplati pojistovna. Problem je, ze chvili budu bez auta ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.1. 2009
Příspěvků: 709 | Témat: 49

17.03 2010 16:12


l.adamek:

Uprime, rypat se mi v tom moc nechce. Pokud nepomuze vyse zminene WD, tak s tim jdu do servisu.
Mam dvouletou zaruku na jakoukoliv poruchu, takze opravu zaplati pojistovna. Problem je, ze chvili budu bez auta ...

určitě by jsi to zvládnul ale servis je jednoduší řešení.ještě když máš takovou záruku taky bych na to ani nesáhl....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

17.03 2010 16:39


Předminulej týden jsem to dělal raky a ve finále to odnesl svěrál,nechtěl jsem do toho bušit a tak jsem to raneno upnul do světáku že to pomalu rozhejbám a přitom to budu vytyhovat,jenže mi to vždycky po nějaký chvíli z toho svěráku vypadlo ,takře jsem ho ve finále dotáhl tak že prasknul. :blazen2:Kouká že na tý fotce jsou ta pouzdra ocelový ,já tam měl ale bronzový ,zoxidovaný to bylo mezi nima.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 29 | Témat: 3

17.03 2010 21:26


Já měl také jedno táhlo přirezlé ale já to řešil novýma mechanismem bez motůrku Cena 900Kč
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

15.01 2011 14:31


No ja som to akurát včera demontoval ,aby som to dostal ven bez toho aby som musel odšrobovať skrinku poistiek tak som musel odšrobovať motorček a potom to išlo. keď to bolo vonku tak to rozhýbanie nieje aš taký problem zverák kladivo očko na prečistenie zavitov ,ale potom to doštelovanie tých stieračov aby zastavily tam kde majú tak to som asi robil na 5 krát ,ale podarilo sa to .Celkom som to robil asi dve až tri hodky .
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2010
Příspěvků: 60 | Témat: 12

15.01 2011 17:17


Pro vytažení mechanicmu stěračů doporučuju dát stěrače do servisní polohy. Tzn. aby zůstaly nahoře. Potom to jde vytáhnout mnohem líp
nahoru

sponzor





15.01 2011 17:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

15.01 2011 21:58


no oni mi tak aj ostali zaseknuté ale proste aby som vytiahol ven nožnice tak som musel dať dolu motorček aby som nemusel davať dole ten plastový kufrik na riadiacu jednotku
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.4. 2010
Příspěvků: 174 | Témat: 9

17.01 2011 16:31


Vopred uznavam, nie je to sice uplne ciste a profesionalne riesenie, ale ako rychly fix bez potreby demontovat, pomoze:
Dvihnut stierace od okna. Nastriekat na sedla, kde su uchytene, nejaky penetracny olej a nechat ficat par minut. Robil som to pred cca pol rokom a odvtedy idu ako nove.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

27.01 2011 8:38


Ano tak nieako som to uobil pred pol rokom a po ceste do Blavi sa mi rozbehli ako majú ale teraz sa zasekli na tvrdo a nemohol som s tým pohnúť ani vo zveráku tak ten motorček by si stým sám asi neporadil .
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.3. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 1

27.05 2011 20:35


Zdravim chlapi, stala se mi stejna vec se steraci ze uz s nemi nejde ani hnout. Pokusil jsem se je rozhybat, ale neco mi tam prasklo.Bude treba vymena, nema tady nahodou nekdo ten ovladaci mechanizmus na sterace???? Diky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.11. 2010
Příspěvků: 240 | Témat: 14

16.06 2011 0:21


čau, co všechno musím demontovat, abych vydělal ten mechanismus stěračů z auta ven? Stěrače mám sundaný v servisní poloze, ale ani za nic nemůžu ten mechanismus vytáhnout, je to horší jak ježek v kleci. Mám 2,5 TDI*. Nevím jestli je u tohohle motoru kolem mechanismu míň místa oproti jinejm motorizacím? Díky všem za rady
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

16.06 2011 8:19


taky sem to z dva a půle vyndaval, je to vážně o nervy ale jde to, musel jsem sundat i krabičku s řídící jednotkou a ten plast pod oknem ... pak to šlo..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.11. 2010
Příspěvků: 240 | Témat: 14

16.06 2011 11:25


Plast pod oknem vydělanej mám. Ta černá plastová krabička s řídící jednotkou, to je jen krytka, která jde úplně vydělat z auta bez odpojování jakýchkoli kabelů? Nebo v ní je přímo připevněná řídící jednotka a jde s ní jen kousek pohnout co umožní délka kabelů? Díky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

16.06 2011 12:47


Na mojí B5 ten dekl jde sundat, drží na cca 4 nebo 5 šroubech, potom uvidíš na ECU* a taky vnitřní šroubky (jsou i zvenku) co drží celý ten spodek s kastlí, pak s tím jde hnout jenom co dovolí kabely co jdou dolů, ale většina je na konektorech, opatrně....
nahoru

sponzor





16.06 2011 12:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

05.09 2011 7:31


koukám, že to je další sráč Audin. Já jel dneska v noci a v tý největší průtrži a bouři se mi stěrače uprostřed kousli a nejdou. U kamaráda na servise jsme takto rozhýbávali dvoje stěrače na Audi A6 C6
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

05.09 2011 7:43


xjuras:
čau, co všechno musím demontovat, abych vydělal ten mechanismus stěračů z auta ven? Stěrače mám sundaný v servisní poloze, ale ani za nic nemůžu ten mechanismus vytáhnout, je to horší jak ježek v kleci. Mám 2,5 TDI*. Nevím jestli je u tohohle motoru kolem mechanismu míň místa oproti jinejm motorizacím? Díky všem za rady


Stačí oddělat víko tý krabičky a stěrače zastavit v horní poloze, pak to vytáhneš raz dva.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

06.09 2011 21:45


dneska jsme se do toho v servise pustili, práce asi na dvě hodiny, ten mechanizmus nešel zaboha vyndat, musela se vytáhnout řídicí jednotka. Ten šroub z mechanizmu pak nešel vyndat, kladívkem dvě slabé rány a praskl v závitu, takže se to muselo zavařit. Když se všechno zadařilo a namontovalo tak stěrače sly jinak, nejdřív dolů, pak nahorů, takže znova nastavovat časování, no hrůza. Ale výsledek stojí za to, stěrače lítaj jako nikdy doufám, že ten zavařenej závit vydrží.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 348 | Témat: 9

07.09 2011 12:05


Tak už jsem také v tomto klubu zarezlých stěračů. Člověk se ani nenaděje a už v tom lítá. Dneska se mi definitivně podělaly. Není někdo z okolí Prahy, kdo to už dělal a nemá zrovna ceny jako v Audi servisu na Proseku? Nemám ani svěrák, ani stahovák a na ulici se mi do toho tedy opravdu moc nechce, navíc nevím zatím kam šáhnout, abych neudělal ještě víc škody, než užitku.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

07.09 2011 21:15


vlcak46:
Já měl také jedno táhlo přirezlé ale já to řešil novýma mechanismem bez motůrku Cena 900Kč



myslíš číslo 9 z přiloženého obrázku? Táhlo stírátek 8e1955603d cena kolem 80 eur


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.5. 2010
Příspěvků: 841 | Témat: 31

10.09 2011 7:50


Tak si jedu předevčírem domů, zrovna začlo krásně pršet a stěrače se postupně zpomalovaly až se zastavily uprostřed .. musel jsem je násilím stlačit rukou dolů. Jak už tu někdo psal, při demontáži se na B5 musí sundat nejprve stěrače ( musel jsem použit stahovák), plastové torpédo pod oknem, horní dekl ŘJ, já ten box musel i povytáhnout. Potom už ten mechanizmus drží jen 3 šroubky. Vytahoval jsem to asi 1,5 hodiny. Pak chytit do svěráku, rozebrat, očistit hřídelky, promazal jsem je měděnou vazelínou, a montáž zpět zabrala asi 30 minut. Teď to lítá jak nikdy předtím takže když člověk ví na co sáhnout, oprava asi na hodinku a půl +-
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email