Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 622 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 618
Uživatelů: 4
Celkem: 622

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

15.03 2012 15:14


kamca: když oni dělaly asi 3 výškový varianty (minimálně s-line, standard a "pro nezpevněné cesty" vyšší), všechno se to liší podle motorizací, quattro* a nequattro - vlastně je složitý sehnat origo pružiny přímo pro tvoje auto
nahoru

sponzor





15.03 2012 15:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.2. 2011
Příspěvků: 355 | Témat: 11

15.03 2012 16:04


trubus: Podle mě jsou ty tlumiče kratší a proto je to tak sedlý!
Pružinama to nebude ty se zdají být origo!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.6. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 0

15.11 2013 8:19


Tak kdyby měl někdo zájem o podložky pro zvýšení, mám jedny volné, viz inzerce.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

15.11 2013 9:48


Robil sa aj vyskovo standardny podvozok, ale spevneny. Kamarat si kedysi objednal sportovy a dosiel mu spevneny. Co to spevnenie obsahuje, neviem. Ale ramena menil aj tak rovnako...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.6. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 0

18.11 2013 22:55


Podložky udány
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

30.06 2015 9:34


Trochu to oživím a vlepím sem můj dotaz. Zvažuji zvednou mou A4 B7. Má to s-line podvozek, takže nejnižší, co jsem pochopil. Chtěl bych to zvednout tak 2-3cm.
Potřeboval bych vyvrátit nebo potvrdit, zda můj zvolený postup bude ok.

U předku jsem myslel nejjednodušeji tak, že jak je uchycen celý systém ke kastli třemi šrouby zvrchu, tak mezi ten trojúhelník a kastli nechat udělat nějaká futýrka na ty díry a o to to zvednout. Dosedací plochu na kastli to má předpokládám jen okolo těch děr. Že to nesedí na celé ploše. Popřípadě vymyslet nějakou misku na horní část pružiny. Tam to asi sedí jen v tom trojúhelníku.

https://www.dropbox.com/s/x2s6p755qmiza1g/A40-0372.png?dl=0

Zadek nezbyde nic jiného, než předělat horní misku. Spodní je s nějakým zajišťovacím čepem, tak to asi bude složitější.

https://www.dropbox.com/s/3zkvhrkvchqmtct/Bez%20n%C3%A1zvu.bmp?dl=0

Snažím se vymyslet levnější řešení než koupi už hotových kroužků. Cenu jsem našel od 1700,- za pár.[/img]
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

30.06 2015 10:58


arlie: Vzhledem k tomu, že všichni snižujou, tak bych jako optimální viděl nabídnout do sekce bazar výměnu originál s-line pružin za originál nesnížené - možná ti ještě něco doplatí
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

30.06 2015 11:19


Mam to zvednuty a je to ok. Na predek se da pod pruzinu jeste jedna miska cena cca 700kc kus a na zadek se da vyrobit kovova silonova ci hlinikova podlozka. Ta se umisti do Karoserie* misto horniho dorazu a do ty polozky zpet ten doraz. Pak se da koupit i origo podlozka ktera se tam da je to origo dil pouzivany pro zvyseny podvozek.
No a na zaver se musi udelat geometrie.
V pripade zajmu muzu udelat.
Jinak prvni obrazek by to byla pozice 10 miska a druhy obrazek je to pozice 2 to je origo podlozka.
nahoru

sponzor





30.06 2015 11:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

30.06 2015 12:28


trubus: S-line podvozek měnit nechci, tvrdost mi vyhovuje a hlavně ta stabilita. Takže půjdu určitě formou podložek.

áček: Miska na předek to zvedne o kolik? Máš to změřené? Možná ten předek ani zvyšovat nebudu. Teď jsem měřil vzdálenost středu kola od blatníku - předek 36,5cm a zadek 34cm. Předek vypadá akorát, takže bych dodělal jen zadek. Fotky náhodou nemáš (před a po)?
Na zadek teda asi podložku. Mezi díl č.2 a kastli.
Co myslíš tím, že bys mohl udělat? Geo nebo podložky?

Tady jsou fotky - originál a přizvednuté heverem.

https://www.dropbox.com/s/la0qlq2c28cxd2h/IMG_20150630_121013.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/oibt0d7q1wucxh2/IMG_20150630_121314.jpg?dl=0
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

30.06 2015 14:24


Geometii jen tak aby se ti to nesjizdelo pomoci obrovsky upraveny suplery poradnou si nechas nekde udelat a podlozky na zadek nechavam vyrabet z materialu kterej se ti zamlouva nejvic nejnizsi podlozky jdou 2cm a ja daval 3cm. Na ten predek kdyz DAS* dalsi misku tak je to taky cca 2cm. A finale je ze to vypada lip nez kdyz to lezi zarizli do podbehu. Jezdim v hlubokym snehu a taky mimo komunikace tak svetla vyska je pro me dulezita. Navic kdyz jsem to koupil tak to bylo zespoda odrbany vsechny plasty polamany. Foto pred a po ti DAM* dyl az budu u pc. Mozna ze jsem je uz nekde daval do nejakyho tematu.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

30.06 2015 17:20


Já mám nejnižší bod cca 10-12cm od země. To je Katalyzátor*, teď jsem ho tam nově dával. Ale už delší dobu jsem přemýšlel, že to zvednu, pač to quattro* je skoro k ničemu, když si to hned sedne na břicho. Na fotce je rozdíl 2,5cm. Vyzkouším jak by to vypadalo, když předek zvednu o jednu misku - na 38,5cm a zadek o 4-5cm. Ale mám tam jen 17" kola, tak abych pak nemusel řešit ještě větší, když to bude vypadat blbě.
Mohl bys mi napsat cenu za výrobu podložek na zadek (2,5cm a 4,5cm)? Do SZ popř. pokud chceš tak i do tématu.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

30.06 2015 18:56


Cena za materiál a výrobu a je jedno zda jsou 2,5 či 4 nebo 5cm za dva kusy cca 800kč. Nejhorší je to ze železa tam to trvá nejdéle hůř se to opracovává.
Ale bohatě postačí 2-3cm to proto že stlačit origo S-line podvozek-pružinu je docela pěkná makačka posledně jsem s tím bojoval a pomáhal si montpákou která mi natrhla obočí když se svezla.Ani stahovák to nezvládal proto ještě pomoc dalšího náčiní ono se to totiž při zvedání vykloní do strany-ven a musí se to tlačit zase dovnitř a dávat tam tu podložku a ten doraz je opravdu makačka.
Takže víc než 3cm nedoporučuju.
A pokud to zvedneš tak pro lepší vzhled jsou 18"kola.
Když se podíváš do mého profilu tak dole jsou obrázky před i po zvednutí.Ty na těch loukotích u toho novýho domku tam to je před zvednutím 1 obrázek a ty nový kola v tý trávě to je po zvednutí 4 obrázek.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

01.07 2015 6:23


Tak to asi udelam jen zadek o 3cm. Predek je ok. Jaky material doporucis? Silon nebo hlinik?
Takze pak na zadku udelat geo? Ono se to trochu odkloni to kolo ze?
Jinak ta tvoje vypada hezky. Ja mam jen 17" v tp, takze to resit nebudu. Musi to vypadat i tak hezky. Nic jinyho nezbyde.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

01.07 2015 12:54


Na zadku jsem geometrii nedelal a zatim to je ok. I kdyz by se asi taky mela udelat.
Asi ten hlinik i kdyz ja je mam kovovy.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

06.07 2015 21:08


Našel jsem něco zajímavého. Vypadá to jednoduše.
http://www.a1racing.cz/podvozek/doraz-pruzin-u-podvozku/
Doraz se dá přímo do pružiny nebo na konec. Nevím, zda to tam během provozu vydrží a zda ten materiál je odolný vůči venkovním vlivům.
Už jsem vznesl dotaz na prodejce, tak uvidíme.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

06.07 2015 21:16


Tohle tam nedoporučuju viz už jsem ti to psal i do SZ.
A ta origo podložka stojí 125 kč kus což je pakatel.Než je nechávat vyrábět se vyplatí koupit toto v origo provedení číslo dílu je 8E0 512 145
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Na třetím obrázku vidíš jak to tam má být nasazený.
nahoru

sponzor





06.07 2015 21:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

06.07 2015 22:10


Takže toto je na zadek? Dají se dát dvě na sebe?
Začínám v tom mít nějak hokej
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

06.07 2015 22:35


2cm pod pruzinu udelaji cca 4cm v podbehu od kola. Je zbytecny tam davat vic nez 3cm protoze to tam nepujde dat tak jednoduse. Je s tim velkej boj. Tim ze bude rameno co nejvic dole tak je tim vyklonena pruzina ven a stlacit pruzinu tvaru hnizda je velikej souboj navic pokud se jedna a sportovni podvozek jsou silne a tvrde. A komplet to sesadit a dostat zpet je nadlidskej vykon v domacim prostedi.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

07.07 2015 5:46


Jasný. Já to myslel tak, že jedna už tam je a teď tam přidám druhou.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

07.07 2015 16:50


arlie:
Pokud mas sportovni podvozek tak je tam jen ten doraz bez podlozky. Ta podlozka je pouze u paketu spatne cesty.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

07.07 2015 17:38


Má pravdu ten hoch. Opravdu to etka ukazuje jako že to tam není. Tak zadek je jasnej. Na předek zkusím ty gumové dorazy. Na různých fórech si to docela chválí.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

07.07 2015 18:27


Kdyz tam prdnes na predek jeste jedny spodni misky mas svatej klid. Padnou tam jak prdel na hrnec a je to cca 2cm vejs a na kole od blatniku cca 3-4cm. Jen ta cena je vyssi neco kolem 700kc kus.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

24.07 2015 16:44


Tak podložky pod zadek mám doma (celkem 240Kč). Dneska jsem to zkoušel nasadit a ani prd. Pružinu jsem zmáčknul co to dalo, ale byla vyosená, takže bych ji potom nedostal zpět. Musel jsem stahováky zachytit jedním hákem o pružinu a druhým o rameno, jinak bych to nestáhnul tolik.
Takže to asi nechám na někom, kdo je na tom s nervama líp
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

24.07 2015 17:28


arlie:
Prijed to zmaknem musis vedet jak na to.
nahoru

sponzor





24.07 2015 17:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

04.08 2015 19:14


áček:
Tak už máme namontováno. Teď je to nepatrně výš než předek. Ale byl to porod to tam dostat.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

01.10 2015 19:11


áček: Prosím tě, u originál s-line tlumičů jsou misky oddělitelné nebo navařené? Jeden z tlumičů vytekl, tak jsou koupil nové a tam už je to navařené. Chtěl bych na ně narvat ještě ty původní misky, pokud půjdou oddělat.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

01.10 2015 19:37


Já je mám sundavací.Budeš muset použít flexu a odbrousit to.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

01.10 2015 22:24


Co obrousit? Nestaci to tam jen nasunout? Pres ten svar to nesedne?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

01.10 2015 22:39


arlie: asi jsem te blbe pochopil spate jsem cetl a pochopil ze mas misky privareny. Proto jsem psal o odbrusovani svaru-oddeleni misky od tlumice.
Melo by to bejt jen nasunuty na tlumic a melo by to jit sklepnout. Pak tu druhou misku jen nasunes do ty co tam je ve stejny poloze a padne to tam jak prdel na hrnec.Nezapomen udelat geometrii bude totalne rozhozena.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

04.10 2015 14:23


Tak hotovo. Předek je zvednutý o cca 2cm (od středu kola 38,5cm), zadek také o dva (36cm).
Ten předek byl porod. Po 360tis km se těm ramenům moc nechtělo. Další porod byl nasazení misek na nové tlumiče (průměry moc neseděly). Takže se muselo brousit.
U zadku zkusím ještě dorazy mezi pružiny, aby to bylo stejně.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email