Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 26 kvě 2020
Celkem je zde 21 lidí (11 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Pidro
Uživatelů dnes: 7
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 45 522
Online návštěvníků
Návštěvníků: 10
Uživatelů: 11
Celkem: 21

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 340 | Témat: 21

31.07 2012 21:38


A6 C5 2,5TDI AKE z roku 10/2000 jsem měl v automatu, quattru a v avantu, takže skoro allroad a opravdu v nádherným stavu a výbavě, ale jsem rád že jsem se ji zavčasu zbavil a už bych ji NECHTĚL ANI ZADARMO.Žralo to 11 litrů na sto při klidný jízdě (současná A8 4,2 mi při stejný jízdě po stejných tratích žere 11,8 litru), poruchy typu "čidlo toho" a "čidlo onoho" bylo na denním pořádku, řev jakým se 2,5tdi projevuje je spíše do rubriky užitkových vozů, dynamika taky oproti 4,2 je nebe a dudy a tím jsem na TDI zanevřel navždy.Jak psal ROOT nejlepší volba do c5 je 4,2 kolega to má a chrochtá radostí, poruchy zná jen z vyprávění tdičkářů a neujede mu snad ani dálniční passat.Takže jdi radši do benzínu.Ono až spočítáš co do 2,5 diesela narveš ročně na opravách a údržbě, zjištíš že mi s V8 jezdíme levněji a narozdíl od tebe STÁLE.Jiné to je až s 3,0tdi v novějším modelu.
nahoru

sponzor





31.07 2012 21:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.07 2012 21:45


earthquaker:
Obyčejnou 4.2jku zase považuju do A6 za úlet, to pak už raději rovnou S6, nebo A8

S V6 dokážu ještě jezdit dálky na hranici 9ti litrů, s V8 bych si o tom mohl nechat zdát a díky automatu je dynamika stejně zabitá.

Ale rozhodně benzín, na motor jsem za 4 roky kromě údržby nesáh.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

01.08 2012 1:14


root:
earthquaker:
Obyčejnou 4.2jku zase považuju do A6 za úlet, to pak už raději rovnou S6, nebo A8

S V6 dokážu ještě jezdit dálky na hranici 9ti litrů, s V8 bych si o tom mohl nechat zdát a díky automatu je dynamika stejně zabitá.

Ale rozhodně benzín, na motor jsem za 4 roky kromě údržby nesáh.


jj,souhlas, sice mám zatracovaný 2,7bi v automatu, ale zatím a nekecám, šlape jako hodinky, průměrná dlouhodobá spotřeba je 10,4/100km, podle tankování a km (ne počítač), za posledních 35000km. Jenom výměna olejů, rozvodů... nic víc!

Před ním jsem měl ropu, ale asi jeden z nejlepších motorů co kdy v ropě dávali do aut - 1,9TDi na 81kw, rotační čerpadlo... sic v A6 avantu, ale šlapalo jako hodinky = 7 let, nějakých 300000km a jediný co odešlo byla váha vzduchu a na 250000 turbo (dáno za 5000 jiný) a zase se jenom jezdilo a jezdilo... Trošku lituju že jsem ho prodal, no all je all, kdo neokusil nevěří
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 40 | Témat: 1

01.08 2012 14:14


earthquaker:
A6 C5 2,5TDI AKE z roku 10/2000 jsem měl v automatu, quattru a v avantu, takže skoro allroad a opravdu v nádherným stavu a výbavě, ale jsem rád že jsem se ji zavčasu zbavil a už bych ji NECHTĚL ANI ZADARMO.Žralo to 11 litrů na sto při klidný jízdě (současná A8 4,2 mi při stejný jízdě po stejných tratích žere 11,8 litru), poruchy typu "čidlo toho" a "čidlo onoho" bylo na denním pořádku, řev jakým se 2,5tdi projevuje je spíše do rubriky užitkových vozů, dynamika taky oproti 4,2 je nebe a dudy a tím jsem na TDI zanevřel navždy.Jak psal ROOT nejlepší volba do c5 je 4,2 kolega to má a chrochtá radostí, poruchy zná jen z vyprávění tdičkářů a neujede mu snad ani dálniční passat.Takže jdi radši do benzínu.Ono až spočítáš co do 2,5 diesela narveš ročně na opravách a údržbě, zjištíš že mi s V8 jezdíme levněji a narozdíl od tebe STÁLE.Jiné to je až s 3,0tdi v novějším modelu.
Já mám taky AKE 2003 ale v manuále a jen předohrab,na spotřebu si nestěžuju,sice mám takový prototyp protože motor AKE na předohrabu nikdy nedávali a ještě v manuále,byl to můj pokus a ještě je to trocha čip,ale ted jsem jel do chorvatska cestu tam za 5,7 a zpět za 6,3 na sto km.Možná se tu najde někdo kdo neuvěří ale je to tak.Tempomat jsem měl zaseklý na 140 a měřeno podle tankování.Ná spotřebu je to nádhera ale jak říkáš,tam najednou čidlo tam toto. a pořád v jednom kole.Jenže škodovku nechci to je za opicema.Měl jsem kdysi A80 rv.1987 benzín 1,6 karbec,to auto jsem neměl dávat pryč.Tam jsem jen měnil olej,filtry a nalíval benzín.Žralo to kolem 8 ale bez investic...já vůl
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 150kw 8ta 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p 8r0419091fwul a2 a3 a3 8p a4 a4 b8.5 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email